Liiklusseaduse muudatused püüavad luua korda kergliiklusse, riik suunab ohtralt raha teeehitusse ning koroonakriis hoiab kütusehinna loodetavasti üsnagi senisel tasemel.
Liiklusseaduse jaanuarist jõustunud muudatused puudutavad eelkõige elektritõuke- ja jalgrattureid. Autoleht on seadusemuudatused korra juba lahti kirjutanud (AL 44/2020), kuid olgu siinkohal mõni paragrahv üle korratud.
Sellest aastast pole elektrimootoriga tõukeratta, rula, üksratta, tasakaaluliikuri ja muu sellise istmeta ühekohalise väikese elektrisõidukiga sõitja seaduse silmis enam abivahendiga jalakäija, vaid juhib kergliikurit. Seadus määrab kergliikuri suurimaks kiiruseks 25 km/h ning mootori tippvõimsuseks 1 kW.
KOMMENTAARID