Ferrari teeb piiratud hulga rajaautosid 488 GT Modificata, mis kasutavad võistlusmudelite 488 GT3 ja 488 GTE tehnolahendusi, aga ei vasta samadele reeglitele.
Tegu pole seega võistlemiseks, vaid niisama rajal nautimiseks või Ferrari klubiüritustele mõeldud mudeliga. Kuna see ei pea ühegi sarja reeglitele vastama, võimaldas see inseneridel seega toormaterjalist n-ö maksimumi võtta.
Kaheturboline V-8 arendab sedapuhku 700 hobujõudu ning peab ka rajakasutusel pikalt vastu. Käigukasti pakutakse erinevaid ülekandeid, samas kui süsinikkiust siduriketas talub karmi kohtlemist paremini.
Selle kiirusklassi rajaautode puhul on võimsusest olulisemgi aerodünaamika. Muudatused ninaosas andsid surujõudu juurde õhutakistust suurendamata. Kuna esiosa õhuvoolud saadi paremini kontrolli alla, mõjuvad need tagatiivale senisest efektiivsemalt ning tiivanurga reguleerimine on tulemuslikum. Igatahes lubab Ferrari rajaautole ühetonnist aerodünaamilist surujõudu, mis saavutatakse kiirusel 230 km/h.
Autokere on lõviosas süsinikplastist nagu 488 GTE-l. Viimaselt laenati ka vedrustus, samas kui pidurisüsteemi ABS võeti 488 GT3 Evolt. Pardale tuleb Boschi telemeetrisüsteem, mis võimaldab sõiduandmeid ka otse USB-pulgale salvestada. Ühtlasi pakutakse klientidele võimalust nii välimust kui sisemust vastavalt oma soovidele kujundada.
488 GT Modificatat tehakse piiratud kogus, kuid Ferrari jätab täpse numbri nimetamata.
KOMMENTAARID