Häid niinimetatud kuumi luukpärasid jagub, aga Eestist müügil on neid vähe. Siin on autod, mis auto24.ee praegusest valikust meile silma jäid - kaks luukpära ja üks universaal (millest on olemas ka luukpäraga analoog).
Viimaseks jäänud Escordi põlvkond polnud oma klassi liider isegi päris uuena, aga selle sportversioon RS2000 on päris äkilise mineku ja korraliku juhitavusega. Enamasti on need autod küll juba ammu ära lagunenud ja roostetanud. Antud eksemplarile annab lisaväärtust, et see on F1 Edition erimudel, mida tehti vaid 500. Tehniliselt see tavalisest RS2000-st ei erine, visuaalselt küll.
Auto kohta kuulutuses kuigivõrd lisainfot ei anta, küll on olemas vahetusvõimalus. Auto liikluskahjude ajalugu on lkf.ee taustakontrollis puhas, kuid tehnoülevaatus sel ei kehti.
Bensiinimootoriga RS-id on järelturul palju haruldasemad kui diislid. Ent osta sellist autot tasub, sest see pakub ühteaegu nii praktilisust (eriti veel universaalina) kui ka sõidurõõmu. Antud eksemplar on hiljuti Šveitsist toodud ja Eestis see arvel veel pole. 5000-eurone hind näib igati õiglane, häid autosid ei saa odavamalt Saksastki. Lisaks kiidab müüja veel, et auto on otsekui uus ja et tegu on erimudeliga. Millisega täpsemalt ja miks on selle võimsuseks märgitud tehase andmeist rohkem, tasub juba müüjalt uurida.
Antud põlvkonna Seat Leonist tehti aja jooksul mitut erineva lisanimega ja võimsusega kiiret versiooni. 155 kW/211 hj FR on neist veel talutava jäikusega, Cupra näiteks juba päris ebamugav. Selle, äsja müügile tulnud auto puhul on tegu mudelivärskenduse läbinud Leoniga, mille viimistlus on varasemast parem ning antud juhul on autol ka väga korralik varustus. Kõige selle kohta tundub 5700-eurone hindki hea.
KOMMENTAARID