Fiat Ducato on Eesti rahvuskaubiku üks kolmest sõsarversioonist, kuid erinevalt Citroën Jumperist ja Peugeot Boxerist saab selle nüüd osta ka automaatkastiga, millel on käike tervelt 9.
Boxereid-Ducatosid-Jumpereid Eesti rahvuskaubikuiks nimetada pole patt, sest menukaima väikefurgooni tiitli on see kolmik peamiselt tänu madalale hinnale hõivanud vist igaveseks. Odavus aga tähendab automaatselt, et väga võimsaid mootoreid ega erilisi mugavusi, kas või näiteks automaatkäigukasti, oodata ei maksa. Fiat on nüüd teistest ette rebimas nii mootorite kui ka jõuülekande poolest. Esiteks on Ducato jõuallikad erinevalt Prantsuse marki sõsaraist mitte 2,2-, vaid 2,3liitrised, ning tipmine arendab konkurentide 165 asemel 180 hobujõudu. Teiseks on valikus ka 3liitrine turbomootor, mis tarvitab CNGd, ning kolmandaks saab Ducatole tellida automaatkäigukasti. Klassikalise hüdrotrafoga (ehk ei mingit topeltsidurit ja sellega kaasnevat jõnksutamist aeglasel manööverdamisel jms olukorras) 9-käigulise saab koos kolme võimsama mootoriversiooniga neljast (140, 160 ja 180 hj) ehk 120hobujõulisega mitte.
KOMMENTAARID