BMWl on tulevaks kevadeks valmis kaks uut kaherattalist rodsterit: G 310 R (avafotol) ja S 1000 R.
Esimene on endiselt 1silindrilise mootoriga (313 cm3, 4V, DOHC, 34 hj, 28 Nm), kuid selle heitmed tuuniti vastama normile Euro 5. Vähe sellest, sissepritsega mootorile lisati elektrooniline gaasikäepide ja koos sellega automaatne gaasiandmine, mis hoiab ära väljasuremise paigaltvõtul.
Kõigisse tuledesse said valgusdioodid, siduriajam vahetati palju kergemalt käsitsetava, nn isevõimenduva vastu ning sidurile lisati mootorpidurdusel läbilibisemise funktsioon. Siduri- ja pidurilingi asendit saab nüüdsest seada neljaastmeliselt.
S 1000 R on „väheke teisest puust“ pill ehk supersportlase S 1000 RR gondlita sõsar. Liitrine R-4 arendab R-i jaoks kohandatuna 165 hj ja 114 Nm, sest rohkem pandi rõhku tõmbele keskmistel pööretel. Kolme kõrgema käigu ülekanded tehti kiiremaks, et maanteesõit käiks madalamate mootoripööretega.
Juhi sõiduasendit saab muuta juhtraua pööramisega kinnitusklambreis ning lisaks on saadaval 1 cm tõstekomplekt. Lisatasu eest saab tavaliste juhiabiliste (eri sõidurežiimid, kaapeväldik jne) kõrvale veel ka mootorpidurduse tugevuse seadmise võimaluse ning tagarattal sõitmise (Power Wheelie) ja äkkstardi (Launch Control) abilise.
Värvilise TFT-ekraaniga näidikuplokile saab Bluetoothi vahendusel kuvada nutifoni navijuhised ning kõik tuled on loomulikult leedidega – lisatasu eest ka adaptiivsed kurvituled.
199 kg tühimassi saab vähendada 2 kg võrra, tellides sepisveljed ning 3,7 kg jagu tänu süsinikplastvelgedele.
KOMMENTAARID