Porsche arendas 30 aastat tagasi uut neljakohalist mudelit, kasutades selle V-8-mootori testimiseks ei miskit muud kui Mercedes C124-kupeed.
Kaheukseline Mercedes oli Porschele seega vaid töövahend, mida inseneride kõnepruugis kutsutakse „muulaks“. Et loodava auto arendustööd kiirendada, katsetatakse selle komponente eelnevalt mõnel teisel sarnase suuruse/kujuga/massiga mudelil – näiteks mootorit või veermikku. Ühtlasi tagab see ettevõtmise anonüümsuse – liikluses ei panda prototüüpi (eriti) tähele.
Kõnealune „muul“, mis on Porschel tänaseni säilinud, peidab endas nii mõndagi. Sel on kapoti all V-8-mootor ning nii esi- kui ka tagarattakoopad hoopis vormikamad kui tavalisel Mercedes C124. Mõnele võib selline kirjeldus meenutada Mercedes 500E-d, kuid tegu on siiski Porsche tehnikaga. Porsche kirju ega embleeme sõidukil siiski ei leidu – välja arvatud käivitusakul. Prototüübil on 3,6liitrine mootor võimsusega 300 hj ringis, ajamiga on ühendatud käsikast. Võrdluseks: 500E-l oli viieliitrine mootor ja automaatkast.
Kui Mercedes 500E-d 1990. aasta sügisel seeriamudelina esitleti, oli salajane kupee-Porsche juba valmis. Õigupoolest ehitati neid lausa kaheksa tükki, kiirendamaks uue neljakohalise mudeli arendustööd. Nimelt oli plaanis Porsche 928 järglane, mis – nagu me tänaseks teame – jäigi sündimata. Läks veel 20 aastat, kuni Porsche tuli välja Panameraga.
KOMMENTAARID