100 000 kilomeetrit ei toonud Tiguani veel finišisse. Koroonapiiranguist tingituna sõitis Volkswageni linnadžiip edasi ja pääses puhkusele alles 125 000 kilomeetri järel.
Kas kestvustesti tulemused muutuvad märkimisväärselt, kui läbida „tavalise“ 100 000 kilomeetri asemel veel pikem vahemaa? Minevikus on meil esinenud autosid, mis kippusid täpselt 105 000 kilomeetri järel lagunema (nimesid nimetamata, mis olnud, see olnud), kuid teisalt on ka sõidukeid, mis läbisid hiilgavalt ka 200 000 kilomeetrit (SEAT Alhambra 2015. aastal).
Aga see toobki meid Tiguani juurde. 180 hj bensiinimootori ja nelikveoga Volkswagen näitas end 100 000 km vältel igati eeskujulikult. Selle eest võinuks talle omistada hinde „5“. Kuid siiski jäänuks puudu demontaaž, mis tavaliselt maratontesti lõpetab.
KOMMENTAARID