41,57 miljardi eurose väärtusega tõusis Mercedes-Benz Euroopa ainsa kaubamärgina USA Interbrandi koostatud hinnalisemate brändide esikümnesse.
Luksusautotootjaist on Mercedes selle edetabeli esikümnes ainsana (8.), kuid jääb samas alla 7. koha hõivanud Toyotale (43,53 mld €). Põline konkurent BMW pälvis tänavu pingereas 11. koha (33,54 mld €).
Väärtuslike kaubamärkide edetabelit juhivad Apple (272,53 mld €), Amazon (169,31 mld €), Microsoft (140,06 mld €), Google (139,59 mld €), Samsung (52,56 mld €) ja Coca-Cola (48 mld €) ning Toyota ja Mercedese järel mahuvad 10 parema sekka veel ka McDonald’s (36,13 mld €) ja Disney (34,4 mld €).
Autotootjaist hõivas Honda 20. (18,3 mld €), Hyundai 36. (12,06 mld €) Tesla 40. (10,79 mld €), Ford 42. (10,6 mld €), Audi 44. (10,49 mld €) ja Volkswagen 47. koha (10,35 mld €). Ülejäänud automargid esi-50 sekka ei mahtunud.
Interbrand koostas kõnealust pingerida tänavu juba 21. korda.
KOMMENTAARID