Jaguar XF läbis värskenduskuuri, kus kaasajastati info- ja meelelahutussüsteeme ning parandati sõitjateruumi mugavust. Uudne on XF-i maanteemüra vähendamise tehnoloogia, mis jälgib teekattest tulevat vibratsiooni ja arvutab vastupidise faasilise helilaine, et kuuldavat müra vähendada. Sõitjateruum sai ka uued uksekorpused ning istmetel on varasemast laiem pehmendus.
Üks paljudest täiustustest on salongiõhu ionisaator, mis Nanoe tehnoloogia abil eemaldab sõitjateruumi õhust allergeenid ja ebameeldivad lõhnad. Uus XF on saadaval ka tahavaate kaameraga, mis edastab ekraanile tahavaatepeegli vaate olenemata takistustest, nagu pikka kasvu kaasreisijad tagaistmel, kehv valgustus või halvad ilmastikuolud.
Mootorite valikus on neljasilindrilised bensiini- ja uue põlvkonna diiselmootorid. Diiselmootorid on kombineeritud poolhübriidtehnoloogiaga. Pakutakse nii taga- kui ka nelikveolisi autosid ning kõikidel mootoritel on 8käiguline automaatkäigukast.
KOMMENTAARID