Z4 loomisel vältis BMW eelkäija Z3-ga tehtud vigu ning tulemuseks on rodster, mis püüab pilku ja sõidab vaimustavalt.
Z3 järglane sündis ajal, mil BMW disaini eest vastutas Chris Bangle. Ta pole küll Z4 väliskuju autor, aga tema mõju on selgelt näha. Kahtlemata on auto omapärane ja ilus – eriti lahtisena – ning isikupära annavad teravad jooned ja ülipikk kapott. Ka kasvas Z4 märgatavalt suuremaks, sai kvaliteetsema ja nägusama sisu ning selleks, et massi kontrolli all hoida, kasutati ka kergmaterjale, näiteks alumiiniumi (nt kapott) ja magneesiumi (katuseraam). Ühtlasi ei pakutud enam väikeseid ja jõuetuid mootoreid. Vanast võeti kaasa vaid 3liitrine reaskuuene ja lisandus 2,5liitrine. Muidugi asub mootor ees ja veavad tagarattad, aga lisaks on ideaalne või ideaalilähedane Z4 kaalujaotus.
KOMMENTAARID