Läbi aegade vaikseid autosid tootnud Lexus teatas, et uue elektrilise UX 300e juures pööratakse mürasummutusele veelgi suuremat tähelepanu. Eesmärgiks seati summutada peaaegu kõik välised häired, näiteks tuule- ja kruusamüra, mis oleks tavalises autos märgatav.
Sõitjateruumi põranda all oleva aku paksus ja kaal mõjuvad loomuliku heliisolatsioonitõkkena, samal ajal kui väikeste kivide, mustuse, vee ja maanteega kokkupuutest tekkiva müra vähendamiseks on lisatud põrandaalused katted ja porikaitsed.
Tuulemüra vähendavad esivõre allosas paiknevad aerodünaamilised luugikesed, mis avanevad ja sulguvad automaatselt olenevalt aku olekust. Lisaks kasutatakse tuulemüra summutamiseks kõrge sagedusega helisid summutavaid klaase. Veeremüra summutamiseks kasutab Lexus tervel kerel ulatuslikult vaht- ja teisi summutusmaterjale.
Lexus UX 300e peaks Euroopas müügile jõudma tänavu aasta lõpus.
KOMMENTAARID