Peugeot tegi 308-le väikese uuenduskuuri, lisades uut varustust ning pakkudes tippversioonile värsket disainipaketti.
Uuenenud Peugeot 308 ja 308 SW armatuurlauale jõuab kõrgresolutsiooniline digiekraan koos uue põlvkonna i-Cockpit´iga ning auto on varustatud laia valiku kaasaegsete juhiabisüsteemidega.
Sõltuvalt varustusastmest on saadaval adaptiivne kiirusehoidik koos automaatpidurdiga ja automaatparkija, mis pargib auto nii risti- kui põikiasendisse ilma juhi sekkumiseta. Kõrgeima varustustasemega tuleb kaasa automaatne hädapidurdussüsteem, mis tuvastab jalakäijad või muud takistused nii päeval kui öösel ja reahoidmisabi.
Saadaval on ka automaatne süsteem juhi tähelepanu jälgimiseks, mis aitab tuvastada juhi väsimusemärke pikkadel sõitudel analüüsides rooli mikroliigutusi; automaatsed kaug- ja lähituled ning täiustatud liiklusmärkide tuvasti.
Tippvarustuses Peugeot 308 GT mudelile on võimalik juurde tellida Black-pakett, mille puhul asenduvad kroomist keredetailid läikivmustadega - sh iluvõre ja sellel olev lõvi logo, suuna- ja udutulede raamid, küljeklaaside raamid ja universaalkerega versioonil katuseraamid. Black-pakett sisaldab 18-tollised kergvelgi.
Bensiinimootoritest on saadaval kolmesilindrilised, 1,2-liitrised ning 110 või 130 hj võimsusega jõuallikad. 1,5-liitrised diiselmootorid on nelja silindriga ja valida saab 100 või 130 hj võimsusega variantide vahel. 130 hj võimsuse juures on valikus lisaks manuaalsele käigukastile ka 8-käiguline automaatkäigukast.
Peugeot jätkab ka 308 GTi sportversiooni tootmist.
KOMMENTAARID