Lexus vähendas LC 500 vedrustamata massi 10 kilogrammi võrra ning andis luksuslikule sportkupeele muudki peenlihvi.
Autole paigaldati alumiiniumist alumised õõtshargid, kasutusele võeti õõnsad, muudetud läbimõõduga stabilisaatorvarvad; kõrgtugevast materjalist vedrud on uued. Valikvarustusse kuuluvad 21-tollised veljed tehti varasemast kergemad.
Eelnimetatust tuli kaalusääst, samas timmiti vedrustus töötama sujuvamalt ja summutama lööke paremini. Selle huvides on näiteks eesmised amortisaatorid pikema käiguga.
Samuti timmiti LC 500 kümnekäigulise automaatkäigukasti käiguvahetusloogikat, nüüd on sellega igapäevasõidud mugavamad. Ühtlasi täiustati juhiabisüsteeme ning info- ja meelelahutusseadmeid.
Valikusse kuuluvad nüüd ka mitmed uued värvitoonid nii välisdisainis kui sisekujunduses, uued on ka 20-tollised veljed.
LC 500 viieliitrine V-8 mootor teeb 477 hobujõudu ja 0-100 km/h käib 4,7 sekundiga. Hübriidversiooni LC 500h V-6 bensiinimootori ja kahe elektrimootori koguvõimsus on 359 hobujõudu.
KOMMENTAARID