Kuigi Euroopa Liidu heitmenormid tõukavad autotootjaid valmistama aina rohkem elektriautosid, pole tootjad sugugi kindlad, et neid kalleid sõidukeid väga massiliselt ka osta tahetakse. Seepärast sunnivad paljud autotootjad nendega sõitma ka oma töötajaid. Kuidas sa aga sunnid, kui inimesel pole toda autot kusagil laadida? Seepärast kulutab näiteks Audi lähiaastail 100 miljonit eurot, et püstitada oma tehaste juurde ligi 4600 akulaadurit. Neist 3500 hakkab tööle Ingolstadti käitise parklates, 1000 Neckarsulmis ning alla 100 Brüsselis ja Györis. Juba praegu on tehaseparklais kokku 660 laadurit, millest 600 on 22 kW ning ülejäänud 50-350 kW võimsusega. Lõviosa, 4500 kogu laaduripargist tulebki kuni 22 kW võimsusega. Saksamaa tehaste juures on eesmärk 2022. aasta suveks elektrifitseerida 10% parkimiskohtadest.
KOMMENTAARID