Eelmises päevikus väljendasin muret eesootavate ebameeldivuste pärast. End ootamatult ilmutanud probleemi sümptomid olid värsked ja diagnoosi veel toona panna ei söandanud.
Sõidan suurema osa oma sõitudest, sealhulgas linnasisestest, kiirushoidikut kasutades. See on mugav ja säästlik. Säästlik eelkõige kütusekulu silmas pidades, lausa ihne teguviis riigieelarveliste vahendite suhtes. Jah, liikluspolitseile pole ma pikki aastaid tööd ja tulu pakkunud, milles võib osaliselt pidada süüdlaseks kiirushoidikut.
Tavapäraselt kiirushoidlikult kulgedes panin ühtäkki tähele, et mootori pöörded on mõnevõrra kõrgemad. Laagna teel legaalse kiirusega liigeldes oli Superb ikka nõustunud pruukima kõrgeimat, kuuendat käiku, kuid nüüd toimetas miskipärast viiendaga. Sundisin autot käsitsi kuuendale ja sinna see ka jäi, kuniks tuli hoogu maha võtta. Paraku ei jäänud see viimaseks korraks, kus taoline anomaalia end ilmutas.
KOMMENTAARID