Pistikuhübriid Audi A8 L 60 TFSI e quattro sõidab elektri jõul kuni 46 km, kuid suudab samas 449 hj ja 700 Nm abiga kiirendada 0-100 km/h 4,9 sekundiga ning saavutada tippkiiruseks 250 km/h. Elektri jõul saab sõita kuni 135 km/h. Ametlik kütusekulu (WLTP) on 2,5 l / 100 km.
5,3 meetrit pikk, aastavahetuse paiku müügile jõudev limusiin (tavapikkusega A8 järgneb mõni nädal hiljem) kubiseb huvitavast tehnikast. 3liitrise turbotatud V6-mootori 340 hj ja 500 Nm saavad täiendust 100 kW ja 350 Nm arendavalt püsiergutusega sünkroonelektrimootorilt, mis monteeriti 8käigulise automaatkasti ja sisepõlemismootori vahele. Elektrivaru talletatakse 385 V tööpingega 14,1 kWh liitiumioonakusse, mida miskipärast ei saa aga kiirlaadida: 400 V pistik ja 16 A peakaitse annavad laadimisajaks 2,5 tundi, 230 V ja 10 A aga koguni 6,5 tundi. Kui palju pakiruumist selle alla paigutatud aku ära haukab, Audi ei ütle.
Audi saab elektrikompressoriga soojuspumbaga neljatsoonikliimaseadme, mis võimaldab sõitjateruumi kütta-jahutada aku laadimise ajal ning ära kasutada elektriseadmestiku jääksoojust. Lisaks saab juht ise valida, kas eelistab sõita elektri jõul või säästa akut eesootavaks linnasõiduks. Akut laetakse igal pidurdusel, sest kuni 0,3 g suurused aeglustused tehakse elektrimootorit generaatorina käitades ning päris pidurid lähevad käiku alles äkilisemal peatumisel.
Pistikuhübriidi tunneb väliselt ära päevasõidulaternate viie valgustriibu, 19tolliste turbiinvelgede ning esikaitseraua ja tagadifuusori kroomkaunistuste järgi. Saksamaal algab hübriidlimusiini hind 109 000 eurost.
KOMMENTAARID