Audi fantaseerib sellest, milliste autodega me sõidame tulevikus ning tõi välja oma uue ideeauto Al:Trail Quattro, mis on isejuhtiv ning kasutab nelikveosüsteemis nelja elektrimootorit. Tegemist on Audi tulevikuautode seeria neljanda mudeliga, paari eelneva aasta jooksul on ideeautodena tutvustatud elektrilist isejuhtivat luksusautot (Aicon), tuleviku sportautot (Al:Race) ning väikest linnaautot (Al:Me).
Al:Trail Quattro põhiidee on pakkuda võimalikult tõhusat ruumikust ning võimalikult head vaadet autos istujatele. Ses osas on tähtsal kohal ka sõitjateruumi paigutatud ekraanid, kus saab vaadata näiteks loodussaateid või mõne muu sisuga programmi, mis läheb kokku ümbrusega, kus parasjagu sõidetakse. Küljeaknad ulatuvad peaaegu põrandani ning auto esiosagi näeb välja kõike muud, kui traditsiooniline, kus on mitmeid lisaaknaid, mis parandavad nähtavust vahetult auto ette.
4,15 meetrit pikk ning 2,15 meetrit lai Al:Trail Quattro kere valmistati terasest, alumiiniumist ja süsinikkiust. Maastikuauto kaalub 1750 kilogrammi, 22tolliseid rattaid veab neli elektrimootorit. Rammu on tulevikuautol piisavalt: 320 kW ja 1000 Nm. 34sentimeetrise kliirensiga elektridžiip juhib end maanteel ja linnades ise, maastikul tuleb aga juhil auto ohjamine enda kätte haarata, mistõttu on Al:Trail Quattro varustatud jätkuvalt rooli ja pedaalidega.
KOMMENTAARID