Defender on endiselt maastikul väga võimekas, kuid robustsuse ja askeetlikkuse asendab luksus.
Land Rover kinnitab, et uues Defenderis on ühendatud Range Roveri luksuslikkus ja väljapeetus ning Discovery maastikuvõimekus. Esialgu pakutakse viieukselist mudelit 110, kuid peagi järgneb ka lühikese teljevahega kolmeukseline Defender 90 ning hiljem veel erinevad tarbesõidukid.
110 pakub viit kuni seitset kohta ja kuni 2380liitrist pakiruumi, Defender 90 on üllatuslikult aga kuuekohaline. Lisavarustusena pakutakse eemaldatavat tekstiilkatust.
Defender valmistatakse 95 protsendi ulatuses uuele alumiiniumplatvormile D7x ja see tähendab, et enam pole tegu raamil, vaid kandekerega autoga. Väidetavalt on uus kere kolm korda jäigem kui traditsiooniline raamil kere, lisaks võimaldab see kasutada sõltumatut esi- ja tagavedrustust. Kliirens on lausa 291 mm, Defenderiga lubatakse läbida kuni 900 mm veetakistust ja maastikusõitu hõlbustavad paljud moodsad tehnoloogiad.
Esialgu on Defender saadaval bensiini- ja diiselmootoriga, aga lähitulevikus lisandub veel pistikuhübriid. Samuti kaalutakse täiselektrilise Defenderi võimalust. Esimestele ostjatele pakutakse kaheliitrise töömahuga neljasilindrilist bensiinimootorit ja kolmeliitrise töömahuga kuuesilindrilist bensiinimootorit võimsusega vastavalt 300 ja 400 hj. Viimast täiendatakse poolhübriidtehnoloogiaga. Diiselmootoreid on valikus kaks: mõlemad on kaheliitrise töömahuga neljasilindrilised võimsusega vastavalt 200 ja 240 hj.
Land Rover Defenderi 90 hinnad algavad 48 550 eurost, Land Rover Defender 110 omad 54 650 eurost. Land Rover Defender First ja Launch Editioni eelmüük on juba alanud. Esimesed autod jõuavad Eestisse aprillikuus.
KOMMENTAARID