Volkswagen hakkab peagi pakkuma algupärast Põrnikat elektriautoks ehitatuna, esitledes tootmislähedast versiooni e-Beetle Frankfurdi autonäitusel.
Vanu Põrnikaid ei hakka elektriautodeks ümber ehitama Volkswagen ise, põhitöö jääb vastava valdkonna spetsialistile eClassics asukohaga Stuttgartis. Vajalikud põhikomponendid tarnib siiski Volkswagen ise: elektriajam, üheastmeline jõuülekanne ja akud pärinevad väikeautolt VW e-up!.
See tähendab 60kW /82 hj ajamit, 36,8 kWh akusid ning 1280 kg-ni kasvanud tühimassi. Viimasest nüansist tulenevalt tugevdatakse ka Põrnika kandmikku ja vahetatakse välja pidurid. Sõiduulatus küündib 200 km-ni ning kiirusomadused on tavaoludes piisavad: 80 km/h tuleb paigalt kätte natuke enam kui kaheksa sekundiga.
Volkswagen e-Beetle hinda pole esialgu teatatud, kuid see jõuab peagi müügile. Ühtlasi kaalub autotootja veel teistegi ajalooliste mudelite elektriliseks muutmist. Järgmisena on kavas Volkswageni pisibuss, kuid samas plaanib kontsern ka näiteks Porsche 356 elektrifitseerimist. Ühtlasi mõeldakse ettevõtte uusima MEB-elektriplatvormi pruukimisest, mis looks dünaamika ja sõiduulatuse osas juba uue taseme.
KOMMENTAARID