Maastikusõitu rõhutava disainiga GLB-d pakutakse nii viie- kui seistmekohalisena, nii esi- kui nelikveolisena.
Uus mudel on 4,6 meetrit pikk ja 2,82meetrise telgede vahega, viimane näitaja on 10 sentimeetrit suurem kui näiteks B-klassil. Mercedes toob välja, et eesmise istmerea pearuum on klassi suurim ja teise istmerea jalaruum lubab mugavaid olusid. Kolmas istmerida on mõeldud sõitjatele pikkusega kuni 1,68 meetrit. Viieistmelise pakiruum mahutab 560–1755 liitri jagu kraami.
Nii diisel- kui bensiinimootorid on neljasilindrilised võimsusega 150–224 hobujõudu, käigukastid seitsme- ja kaheksakäigulised automaadid. Esiratastel kasutatakse MacPherson tüüpi vedrustust, taga mitmikhoobi, tellida saab aktiivamortisaatorid. Juhiabisüsteemide pakett on rikkalik.
Nelikveolistele mudelitele saab tellida maastikupaketi, mis muuhulgas sisaldab maastikusõiduks mõeldud valgustit. Leedlaternate erifunktsioon valgustab tõhusalt pinnast auto ees ja võimaldab paremini märgata takistusi.
GLB nelikveosüsteem jagab veojõudu rataste vahel vastavalt haardetingimustele. Tavaoludes suundub 80 protsenti veojõust esiratastele ja 20 tagaratastele, kuid maastikurežiimis kesksidur lukustub ja veojõusuhe on 50:50.
GLB-d toodetakse Mehhikos ja Hiina turu jaoks Pekingis. Koduturule Saksamaal on uut mudelit oodata aasta lõpus.
Foto: Mercedes-Benz
KOMMENTAARID