Škoda esitles Genfi autonäituse eelõhtul ideeautot Škoda Vision IV, millel põhinev sõiduk peaks juba järgmisel aastal jõudma konveierile.
Tegu on kupeed meenutava linnamaasturiga, mis on loodud VW moodulveermikku MEB kasutades. Kuigi tegu on ideeautoga, on siiski märgatavad ka seeriamudeli mõjud, seda eelkõige esiosa kujunduses ning auto profiilis.
Pikkust on uuel sõidukil 4665 mm, laiust 1926 mm ja kõrgust 1613 mm.
Moodsatest lahendustest väärivad märkimist sensorid ukselinkide asemel, kaamerad peeglite asemel ja 22-tollised veljed. Ka saab auto juht oma nutitelefoni kasutada võtme asemel.
Pagasiruumi suuruseks lubatakse 550 liitrit, sellest tähtsamaks on salongi ruumikus. Interjööris torkab aga kõige rohkem silma kahekihiline armatuurlaud.
Vision IV kasutab igal sillal ühte elektrimootorit, nende efektiivne koguvõimsus on 306 hobujõudu, auto maksimaalne kiirus aga 180 km/h.
Nullist sajani kiirendab Škoda 5,9 sekundiga. 83 kWh mahutavusega akust piisab kuni 500 kilomeetri läbimiseks.
Škoda Vision IV omab ka iseseisva sõidu võimekust, seda tasemel Level 3. Seeriamudeliteni jõuab see võimekus aga pisitasa ja millalgi pärast 2020. aastat.
KOMMENTAARID