Pärast kolme aastat küllaltki korralikke müüginumbreid otsustas Renault värskendada Nissani crossoveril Qashqai põhinevat linnamaasturit Renault Kadjar.
Möödunud kolme aastaga suutis Renault Euroopas müüa 450 000 Kadjarit 700 000 Qashqai vastu.
Uusi kliente meelitava mudelivärskenduse käigus on auto saanud endale uue radiaatorivõre, uued kaitserauad, uue kujuga udu- ning esituled. Lisaks on kallimate variantide esituled täielikult üle viidud valgusdioodidele.
Oluliselt värskendati ka auto salongi: nii on keskkonsoolile ilmunud uus 7-tollise puutetundliku ekraaniga multimeediasüsteem R-Link 2, samuti uus kliimaseadme juhtplokk. Ka on juhi uksele kolinud elektriliste aknatõstukite ja peeglite reguleerimise ühtne juhtplokk.
Sõitjate mugavust peaks olulisel määral mõjutama aga uue kujuga ja senisest paremate materjalidega istmed.
Tajutavalt uuenes aga jõuallikate valik. Nii saab Kadjar endale koostöös Daimleriga tootmisküpseks arendatud turbomootori 1,3 TСe.
Sellest mootorist pakutakse kahte versiooni: 140 ja 160 hobujõuga. Kadjari mootorite valikus asendab uus mootor seniseid 1,2- ja 1,6-liitriseid bensiinimootoreid.
Pisut uuenes diiselmootorite valik, nende väljalaskegaasid vastavad nüüd uutele Euroopa keskkonnanormidele. Sellele viitab mootorite nimedesse lisandunud sõna Blue.
1,5-liitrine diisel sai 5 lisahobujõudu (nüüd 115 hobujõudu), 1,6-liitrise 130-hobujõulise diisli asemel asub nüüd aga tööle 1,8-liitrine 150-hobujõuline Blue dCi 150.
Käigukastide valik jäi endiseks: kuuekäiguline manuaal ning kahe siduriga robotkäigukast EDC. Kõige võimsam diiselmootoriga Kadjar on aga jätkuvalt saadaval nelikveoga.
Milliseks kujunevad uuenenud Renault Kadjari hinnad, pole veel teada, see avalikustatakse oktoobri alguses Pariisi autonäitusel.
KOMMENTAARID