Mitsubishi tõi avalikkuse ette neljanda põlvkonna Outlanderi. Nagu teada, siis lõpetab Mitsubishi Euroopas autode müügi, nii et see Outlander siia enam ei jõua.
Tootja teatel on tegu täiesti uue autoga, ...
Eelseisval nädalavahetusel antakse Saudi Araabias start elektrivormelite seitsmendale hooajale, kuid esimest korda selgitatakse välja maailmameister.
Eelmine Formula E sarja hooaeg lõpetati koroonaviiruse ...
USA kõige murevabamate automarkide edetabeli tippu paigutas uuringufirma J.D. Power (JDP) tänavu Lexuse, Porsche ja Kia. Uuringus osales 33 251 kuni kolm aastat vana auto omanikku, kes lugesid üles eri vead ...
Esi-, taga- ja nelikvedu, väike ja odav ning võimas ja kallis auto – panime jäärajal kõik need proovile ja valisime oma lemmiku.
Kogusime Laitse ralliparki autod, mida või millesarnaseid jääradadel kõige ...
Tänavune talv on toonud kaasa terve rea kahjusid, kus autosid on lõhkunud katuselt langenud lumi või on sõidetud otsa teel olevatele jääkamakatele, teatas PZU Kindlustus.
„Kõik hoonete omanikud ei ole ...
Neljanda põlvkonna Golfil on nii plusse kui miinuseid, kuid üht omadust hindan paljude uute sõidukite taustal eriti kõrgelt.
Autolehe heaks töötatud pea paari aastakümne jooksul olen kokku puutunud väga ...
Neljanda põlvkonna Golfil on nii plusse kui miinuseid, kuid üht omadust hindan paljude uute sõidukite taustal eriti kõrgelt.
Autolehe heaks töötatud pea paari aastakümne jooksul olen kokku puutunud väga ...
Sõidan igapäev sellise risuga ... Kuradi odav pidada.. jupid ei maksa mitte midagi .. kütusekulu on sama mis tänapäeva autodel .. parklas keegi kriibib pole vahet .... Aastal kulud autole on heal juhul 50 euri ... Ja mis kõige pullim auto on vaiksem kui kui enamus tänapäevaautosi. Kui kere kokku vajub kunagi ostan järgmise samasuguse ... Kuigi see juhtub ka vist 10 a pärast .... Taevani ei kiida aga selle raha eest on autot väga palju
Mulle väga meeldib G4 disain. 4ukseline luukpära on eriti maasikas, aga 2 uksega ja universaal ka igati head. Puhtalt selle pärast on see auto mul kuidagi kogu aeg huviorbiidis olnud. Lakooniline, lihtne, harmooniline ja nägus.
Minu arvates on tegemist veel selle põlvkonnaga kus nii mehhaanika kui elektroonika olid veel lihtsalt hallatavad (või remonditavad). Ega seal peale juhtaju ja abs-mooduli muud keerulist ju polegi. Kui auto kere nii seest kui väljast on veel kõrge kasutusväärtusega siis kogu jooksuosa korda tegemine on lihtne ja soodne. Kui selle põlvkonna auto õnnestub hankida veel ka endale vastuvõetava varustusega siis igati mõistlik kulgemisvahend.
Endal samuti küll mitte Golf aga sama klassi samaealine auto suvilasõitudeks ja ei plaani sellest loobuda enne kui tekib auto väärtust ületav remondivajadus, mida ilmselt odavate juppide ja täiesti korras kere tõttu niipea ilmselt ei teki.
Mingil hetkel lihtsalt läheb tüütuks kui neid odavaid remonte liiga tihti tuleb ette. Aga samas alles sai uued suvekad, mootoririhm jne jne ostetud nii, et kogu aeg on kiusatus natuke veel sõita, sest müües pole mingit kasu, et rehv hea või pidurid üle käidud. Ja siis juhtub midagi ning kiirem on remontida kui minna uut kasutatud autot otsima. Ja remondid jälle. Ja siis jälle tahaks mõnda aega investeerinut kasutada.
Minu kogemus on et kui üks kasutatud riistapuu, just odavama otsa mudelite seast lasta mõistliku hinnapoliitikaga töökojas ikka korralikult üle teha siis sõidab ilma suuremate üllatusteta pikalt. Mida ilmselt vana auto juures enam teha ei tasu on kere, kui on läbiv rooste pole mõtet jamada, pigem osta teine sarnane aga korras kerega.
Selle ajastu masinate puhul hakkab tekkima see dilemma, et autot saab kerge vaevaga pidada ja temaga sõita kuid müügiväärtust neil pole. Seega müügilt saadud kommiraha eest ju midagi asemele ei saa ning oled autost ilma. Nop milleks siis müüa. Seega head isendit turu pealt ei leia sest kõik hoiavad endale ning need mis saadaval on siis juba läbi aetud raiped millel mõni suurem ja kallim jupp tahab vahetamist või kere läbi.
Muidugi iga auto puhul see ei kehti. Peab olema palju toodetud ja levinud, et mingil hetkel jupid turult kadunud poleks. Mõnel vaata enne kui 10 aastat täis tiksub hakkab juba auto enda tootja käsi püsti ajama. Ja keegi kuna vähelevinud ei hakka B-d tootma. Mõnikord isegi on jupid aga mitu päeva ooteaega. Kui auto on sõitmiseks tüütab ära nipitamine kust selleks ajaks rattaid saab.
Õnneks golf ja tema sõsarad nagu Octavia jne on Euroopas sedavõrd levinud, et üldiselt saab ka maakonnakeskuses kohe letist või on kulleringiga tundide küsimus, et töökojal jupp olemas.
Jah see valem kehtib levinud mudelite puhul.
Ja isegi nendega eelistada ikkagi just lihtsamaid versioone, näiteks vähelevinud mootori harva ülesütlev vidin võib kõik untsu keerata
Kütusekulu mul diislil on keskmine talvel maanteel 5.5_ linnas 6.7 vahel ja suvel saan 4.8_5.6 keskmine5.5 ostad poest uue auto maksad liisingut ja muid pudi padi....ikka kuus üle200 EUR. Mis puutub mootoririhma ja varuosi siis rihm maksab 56 euri koos veepumbaga skf ja ise vahetanud ülilihtne kuskil tunnike tõõd .. ja 4 a muretu ... Koomikud on need kes arvavad et vana autot on kallis ülal pidada .
Igale eale sobiv auto. Lubade eelsele abituriendile kuluks paar romuautot järjest ära. Noorele perele hästi säilinud ruumikas kestvusauto jne. Samas ei kujuta ette, kuidas näit majanduslikult edukam naispensionär mingit romuautot omaks ja sellele sagedasti pisiremonte käiks tegemas. Ikkagi soodsama hinnaklassi liisinguauto.
Kas pensioni eest saab auto liisingu. Abikaasad kokku midagi tagasihoidliku või kasutatud pigem. Kui üldse.
Ja aasta-kahe järgi pead minema garantii kehtivuse jaoks esindusse hooldesse. Kulu pigem 200 pluss. Ehk pool kuupensionit. Kui elad suure hoolduseni siis mitu korda rohkem.
Pigem vaja sättida, et pensioni alguseks oleks päriselt oma mitte liisingufirma võimalikult värske pill olemas. Millel ei pea vanadusest väsinud detaile vahetama.
Hooldus kord aastas on olnud garantii säilimiseks vajalik neil autodel millega olen ise kokku puutunud, juhul kui läbisõiduvälpa ennem ei ületa ehk siis tänapäeva mõistes auto ise varem hooldust ei küsi. Võibolla kõigil tootjatel see nii ei ole. Samas saab valida auto millel hooldused mingi aja/läbisõiduni hinnas, kuluosade eest tuleb küll maksta.
Pensionärist Emale sai auto ostetud, esimese aasta hooldus oli pisut üle saja eur.
"5.5_ linnas 6.7 vahel ja suvel saan 4.8_5.6 keskmine5.5 "
See pole ju tänapäeva masina kütusekulu? Tänapäeval võtavad nii palju bensiinimasinad mille mass suurem kui golf 4.
See kas vana rondiga sõitmine tasub ära või mitte tuleb esmajoones välja läbisõiduga. Kui sõita palju siis igal juhul uus masin juba sellepärast, et pole nii suurt ohtu tee peale jääda ja ettearvamatuid remonte vähem.
Pigem jääd igasugu uutega, mõne pisiveaga teele kui nende vanade igiliikuritega.
Aga makske oma liisinguid ja värisege kas homme ikka töökoht alles. Sest viie aasta pärast ei maksa ka teie uus auto enam erilist midagi.
Sulide % on liiga suur, et kasutatud auto ostmisega vene ruletti mängida. Ja inimesed on liiga leidlikud, et keeravad ka 1 aastaga auto tuksi.
Elu on liiga lühike, et see autoremonditöökodades veeta. On muidugi õlininadest või õlinäppudest autofännid, kes elavadki garaażis.
Kulla inimesed kui isegi praegu pensionile jääda siis kui palju maksavad korralikud autod? Autod mille on hea kere ja mootor mis ei nõua lähikümnenditel suurt remonti .Ei tee keretöid ega suurt mootoriremonti tavapensioni eest.
Ma pidasin mõistlikuks osta auto mis on parasjagu pensioni ajaks minu oma ,uue lõhna sõidan tööl käies ära ja edasi siis juba pensioni eest.
Aga osta auto mis on vähemalt15 aastat vana ja loota et umbes 5 aasta pärast on veel maasikas siis te olete küll valel teel.
Selliste autodega sõites peab kompromisse tegema aga teha terve elu seda ja olla lukksepp ,igatahes mul sai mingil ajal kopp ette ja otsustasin liisingupannide kasuks.
Selle auto kohta sõna ei saa võtta ei saa kuna siis kui oleks tahtnud oli kallis ja kui taskukohane siis jäi väikeseks.
Red Bulli F1 võistkond avaldas täna esimesed stuudiofotod oma eelseisva hooaja autost RB16B.
Võistkonna juhi Christian Horneri sõnul pärineb 60% uuest autost eelmise aasta mudelist RB16 ja valdavalt on ...
M-Sport tiim teatas, et tänavu osadel MM-etappidel Ford Fiesta Rally2 autoga kihutav Adrien Fourmaux debüüt WRC-autoga saab teoks Horvaatia rallil.
Lisaks leidis Adrien Fourmaux ka uue toetaja ja alates ...
Esi-, taga- ja nelikvedu, väike ja odav ning võimas ja kallis auto – panime jäärajal kõik need proovile ja valisime oma lemmiku.
Kogusime Laitse ralliparki autod, mida või millesarnaseid jääradadel kõige ...
Kas külm talv ja koroonaaja vähesed sõidud on aku tühjaks teinud ja arvad, et peab jälle ostma uue? Ei pea, ütleb asjatundja – tihti piisab vaid laadimisest, aga seda peab tegema õigesti.
Poodi jäetud ...
Nissan Leaf maksab tänapäeval sama palju kui kümme aastat tagasi, kuid talvine sõiduulatus on Autolehe katse järgi kasvanud ligikaudu kolm korda.
Autoleht tegi Leafiga esimese lühikese proovisõidu ...
Ei, see ei ole Mercedes-Benz CLK. Kaugeltki mitte, tegu on aastaid varasema ja suurema kupeega, mida pealegi käitab viieliitrine V-8. Ometi paistab see täpselt nagu CLK.
See on õigupoolest nimetu ideeauto, ...
Päevinäinud Kia Carnivali kerega oli tarvis midagi ette võtta. Kuna auto omanik tegeleb sadulsepatööga, valiti ka auto remontimiseks omapärane tee – see sai üleni nahkkatte.
Tuleb välja, et asjade ...
Eelseisval nädalavahetusel antakse Saudi Araabias start elektrivormelite seitsmendale hooajale, kuid esimest korda selgitatakse välja maailmameister.
Eelmine Formula E sarja hooaeg lõpetati koroonaviiruse ...
Ostsin 2005. aasta auto ja ootamatult selgus, et esindusest sellele mõnd varuosa enam ei saagi. Kas see on tavapärane, et suhteliselt uuele autole tehas varuosi ei paku?
Kuga on üks parema töökindlusega Forde, mis sel sajandil toodetud.
Enam kui kümne aasta eest müügile tulnud Kuga sai uuena kiita nii koostekvaliteedi kui ka sõiduomaduste eest, kuid müügiedu peamiseks ...
Poleks vaja kalleid elektri- ja vesinikuautosid ning tuule- ja päikeseelektrijaamu, et Eesti autopargi CO2 heide viia nulli. Piisaks, kui pool autodest sõidaks kodumaise taastuvtoormest biometaaniga. Kas ...
Üleilmastuvas ja järjest enam ühinevas automaailmas kõlab „nagu Ameerika auto“ isegi kummaliselt, aga see mõte tabas Toyota Highlanderi roolis juhti korduvalt.
Eks vana kooli autosõbrad räägivad ikka ...
Ainult fossiilkütust tarbivast autost on nüüdseks tehtud samasugune pahe nagu sigaretist ja alkoholist. Isegi liisingufirmad keeravad nende ostmisel aina enam kraane kinni ning sujuvalt suunatakse autoostjaid ...
Honda HR-V saab värske näo
Honda avalikustas uue pisidžiibi HR-V, mis edaspidi jätkabki vaid kahemootorilise hübriidina.
Nagu fotodeltki näha, tuleb uudismudel väliselt märkimisväärselt erinev, kuid ...
Terve Euroopa menusõiduk Nissan Qashqai jõudis äsja kolmanda põlvkonnani, mis püüab pilke disainiga, kuid pakub ka praktilisi väärtusi ühes omapärase hübriidajamiga kapoti all.
Euroopas enam kui kolmes ...
Seekord on meie proovisõiduautoks uue sportliku automargi CUPRA kõige esimene mudel - 310-hobujõuline nelikveoline linnadžiip, mis kannab nime Formentor.
Aga üllataval kombel saab Formentorit soovi korral ...
Alfa Romeo F1 võistkond esitles Varssavis oma tänavust võistlusautot C41.
Eelmisel aastal ei kulgenud Alfa Romeo hooaeg just eriti edukalt ning tiimi sõitjad Kimi Räikkönen ja Antonio Giovinazzi teenisid ...
Eesti Autospordi Liit otsustas pandeemia tõttu traditsioonilise auhinnagala ära jätta, kuid valis 2020. aasta parimad sellest hoolimata.
Eri alade parimateks osutusid liidu alakomiteede valikul:Parim ...
USA kõige murevabamate automarkide edetabeli tippu paigutas uuringufirma J.D. Power (JDP) tänavu Lexuse, Porsche ja Kia. Uuringus osales 33 251 kuni kolm aastat vana auto omanikku, kes lugesid üles eri vead ...
USA mootorrattatootja Buell lubab alustada uuesti tegevust ning tuua lähiaastail müügile terve rea eri tüüpi tsikleid, nii kallimaid kui ka odavamaid. Algust tehakse superbike’iliku mudeliga 1190RX ...
Tahkeakuga elektriauto peaks olema igapidi etem praegustest – laaduma kiiremini, sõitma kaugemale, olema odavam ja tuleohutum ning aku eluigagi tõotavat tulla pikem. Kes suudab esimesena sellise autoga maha ...
Pühapäeval Adria kardirajal Itaalias sõidetud WSK Champions Cup oli tänavuse kardihooaja esimeseks suureks rahvusvaheliseks võistluseks.
Kuivõrd tase on WSK võistlustel võrdväärne Euroopa ja ...
Koroonakriisi ajal pole imestada, et ka tuuningufirmad on enda jaoks avastanud tervishoiutemaatika. Lääne-Saksamaal tegutsev Rolfhartge lendab viirustega sõdima G-klassi AMGga. Viiruseid ei tapa siiski auto ...
Renault lubab aasta lõpupoole maha saada esimeste vesinikukaubikute partiidega. Kütuseelemendiga tarbesõidukite ning neile sobivate tanklate väljatöötamiseks löödi käed tunnustatud tegijate Faurecia ja Plug ...
Mitu aastat on Rootsi ralli korraldajad olnud hädas kehvade lumeoludega ja mullu kujutas võistlus rohkem kruusarallit kui talverallit.
Nüüd on FIA eesotsas rallidirektori Yves Mattoniga nõudmas Rootsi ralli ...
Rahvaralli Pandivere Talv raames sõidetud noorteralli Eesti meistrivõistluste teisel etapil saavutas kuni 16aastaste arvestuses esikoha Marten Ojapõld ja 17-18aastaste seas Tony Schwarzstein.
Mõlemad ...
Suurbritannias müüakse väikse läbisõiduga Mercedes-Benz 300 SE-d (W126), mille kapoti all on kolmeliitrine R-6-mootor, aga mitte Mercedese enda oma.
115 000 km läbisõiduga 1991. aasta S-klass peidab oma ...
Tuunija Posaidon upitas Meredes S 63 AMG võimsuse 930 hobujõuni, mis kiirendab luksuskupee paigalt „sajani“ nagu Bugatti Veyron.
Kui sageli räägivad tuunijad vaid ulmelistest võimsusnäitajatest, siis ...
Kanada ettevõtte Inkas jõudis nähtavasti esimesena ehitada kuulikindlaks BMW suurima džiibi X7, mis peaks nüüd üle elama nii püssilasud kui ka granaadiplahvatused.
Torontos tegutsev Inkas on Saksa ...
USA siseturul läks mullu Tesla esmakordselt Audist mööda ja murdis ennast sedasi riigi menukamate preemiummarkide sekka.
Erinevalt enamikust teistest tootjatest suutis Tesla oma müüki mullu teadupärast ...
Scuderia AlphaTauri oli F1 võistkondadest teine, kes esitles oma tänavust autot, mis kannab mudelinumbrit AT02.
Uue võistlusauto esitlus toimus Red Bullile kuuluva rõivabrändi AlphaTauri peakorteris ...
M-Sport võistkond on asunud aktiivselt valmistuma järgmiseks aastaks, mil kasutusele võetakse uued Rally1 reeglitele vastavad hübriidautod.
Eelmisel aastal koroonaviiruse pandeemia tõttu finantsraskustesse ...
Vormel 1 piloot Sebastian Vettel pani kolmapäeval müügile kaheksa isiklikku superautot, kusjuures neli neist müüdi päevaga.
Hetkeseisuga on kokku kuus autot müüdud ja ülejäänud kaks broneeritud. Millise ...
Nädalavahetusel jätkuvad mitmed talvised karikasarjad, aga samuti rahvaralli karikavõistlused.
Noorteralli ja rahvaralli Eesti karikavõistluste sari jätkub laupäeval, 20. veebruaril toimuva teise etapiga ...
Kuulsuste Koda avati Eesti auto-motospordi 100. sünnipäeva ürituste sarja esimese sündmusena.
Kuulsuste koda sündis Eesti Autospordi Liidu, Eesti Mootorispordi Föderatsiooni ja MOMU Mootorispordi muuseumi ...
Nissan esitles täna kolmanda põlvkonna Qashqaid.
Väliselt sarnaneb uus Qashqai 2019. aastal turule tulnud teise põlvkonna Juke'iga. Senisega võrreldes kasvasid kõik mõõdud: teljevahe on 20 mm ja auto kokku ...
McLaren esitles oma esimest pistikuhübriidi Arturat.
Lisaks pistikuhübriidile on Artura McLareni jaoks veel paljus muuski "esimene". Näiteks kasutatakse sel esmakordselt uut McLaren Carbon Lightweight ...
Porsche esitles koostöös oma mootorispordiosakonnaga valminud uut 911 GT3.
Suur osa GT3 tehnikast on üle võetud võistlusautodelt: näiteks pärineb seadistatav aerodünaamika ja osaliselt ka vedrustus ...
Euroliidu elektriautohullus paneb radikaalseid samme astuma ka suurtootjad: Ford teatas, et lõpetab Euroopas sisepõlemismootoriga sõiduautode müügi aastal 2030.
Esimene elektriseerimistähtaeg seati 2026. ...
Mitsubishi tõi avalikkuse ette neljanda põlvkonna Outlanderi. Nagu teada, siis lõpetab Mitsubishi Euroopas autode müügi, nii et see Outlander siia enam ei jõua.
Tootja teatel on tegu täiesti uue autoga, ...
Tänavune talv on toonud kaasa terve rea kahjusid, kus autosid on lõhkunud katuselt langenud lumi või on sõidetud otsa teel olevatele jääkamakatele, teatas PZU Kindlustus.
„Kõik hoonete omanikud ei ole ...
Eelmise aasta detsembris veidi paranenud uute sõiduautode müük Euroopa Liidu riikides pööras jaanuaris taas tugevasse langusse.
Karmid koroonaviirusest tingitud piirangud paljudes Euroopa Liidu riikides ...
Värskenduskuuri läbinud Volkswagen Tiguan teeb üldiselt kõike hästi. Isegi nii hästi, et kohati hakkab suisa igav.
Teise põlvkonna Tiguan on tootmises olnud pea viis aastat, kuid viimane värskenduskuur ...
Kolmanda põlvkonna Audi A8 on esinduslik, mugav ja üsna vastupidav. Luksusautole kohaselt võib selle pidamine siiski kulukaks osutuda.
Kolmanda põlvkonna A8 debüteeris 11 aastat tagasi. Eestis tuli see ...
Otsepritse, kübemefilter, väike töömaht ja turbo – bensiinimootorid on hoopis teistsugused kui veel 10 või 15 aastat tagasi. Paraku lisandub sellega ka töökindlusprobleeme.
Kui üldiselt on kõlama jäänud, et ...
Auto, mida on kombeks nimetada maailma parimaks, läbis äsja mudelivahetuse. Neil nädalail müügile ilmunud uus S-klassi Mercedes erineb eelkäijast märkimisväärselt. Mis muutus ja kas kõik läks ka paremaks?
...
Eestis on naastrehvide eelistamine vähenemas. Eriti kiire on muutus Tallinnas ja Tartus, näitab Autolehe suur uuring. Oma osa selles on nii viimase aja lumeta talvedel kui ka soovis ajada ühe ...
KOMMENTAARID (20)