AUTONDUS

Päeva leid. Legend, mille kapoti all on hoopis teine legend

Päeva leid. Legend, mille kapoti all on hoopis teine legend(5)

Suurbritannias müüakse väikse läbisõiduga Mercedes-Benz 300 SE-d (W126), mille kapoti all on kolmeliitrine R-6-mootor, aga mitte Mercedese enda oma. 115 000 km läbisõiduga 1991. aasta S-klass peidab oma ...

MOOTORISPORT

Eesti Autospordi Liit valis aasta parimaid

Eesti Autospordi Liit valis aasta parimaid

Eesti Autospordi Liit otsustas pandeemia tõttu traditsioonilise auhinnagala ära jätta, kuid valis 2020. aasta parimad sellest hoolimata. Eri alade parimateks osutusid liidu alakomiteede valikul:Parim ...

AUTOTÖÖSTUS

Ford loobub Euroopas sisepõlemismootorist juba 2030. aastal

Ford loobub Euroopas sisepõlemismootorist juba 2030. aastal

Euroliidu elektriautohullus paneb radikaalseid samme astuma ka suurtootjad: Ford teatas, et lõpetab Euroopas sisepõlemismootoriga sõiduautode müügi aastal 2030. Esimene elektriseerimistähtaeg seati 2026. ...

PROOVISÕIDUD

Kihutame, libiseme, põrutame hange ...

Kihutame, libiseme, põrutame hange ...

Esi-, taga- ja nelikvedu, väike ja odav ning võimas ja kallis auto – panime jäärajal kõik need proovile ja valisime oma lemmiku. Kogusime Laitse ralliparki ­autod, mida või millesarnaseid jääradadel kõige ...

PÄEVAUUDISED

Uus 911 GT3 on valmis ning maksab Eestis alates 168 240 eurost

Uus 911 GT3 on valmis ning maksab Eestis alates 168 240 eurost

Porsche esitles koostöös oma mootorispordiosakonnaga valminud uut 911 GT3. Suur osa GT3 tehnikast on üle võetud võistlusautodelt: näiteks pärineb seadistatav aerodünaamika ja osaliselt ka vedrustus ...

LIIKLUS

Kindlustus: jääkamakad teel ja katuselt kukkuv lumi on põhjustanud palju sõidukikahjusid

Kindlustus: jääkamakad teel ja katuselt kukkuv lumi on põhjustanud palju sõidukikahjusid

Tänavune talv on toonud kaasa terve rea kahjusid, kus autosid on lõhkunud katuselt langenud lumi või on sõidetud otsa teel olevatele jääkamakatele, teatas PZU Kindlustus. „Kõik hoonete omanikud ei ole ...

AUTOPÄEVIK

Autopäevik. Miks mulle meeldib Golf IV?

Autopäevik. Miks mulle meeldib Golf IV?(20)

Neljanda põlvkonna Golfil on nii plusse kui miinuseid, kuid üht omadust hindan paljude uute sõidukite taustal eriti kõrgelt. Autolehe heaks töötatud pea paari aastakümne jooksul olen kokku puutunud väga ...

Hüvasti, naastud!

Eestis on naastrehvide eelistamine vähenemas. Eriti kiire on muutus Tallinnas ja Tartus, näitab Autolehe suur uuring. Oma osa selles on nii viimase aja lumeta talvedel kui ka soovis ajada ühe ...

KOMMENTAARID (36)

ssu 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
kui vähegi rohkem sõitmist, siis see lamellidega aastaringselt sõitmine sõiduauto puhul pole küll mõistlik.
152
Peeedu 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
No uuringuks on seda väheke palju nimetada. Piigem suuremate linnade hetkseis. Uuringu puhul oleks pidanud Saatse külapoe ees ka kõik autod üle vaatama päeva jooksul. Ja ka mujal provintsides. kusjuures väga tihti seal nädalapäevade ja päeva sees võib autoomanike grupp muutuda. Hommikul pigem poe parklas pensionärid. Lõuna paiku segaseltskond ja õhtul tööinimesed.
93
Mihkel Lember 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
Mul just vähem sõitmist ja valdavalt linnas/põhiteedel, seega läksin lamellidele üle sel talvel esmakordselt elus.
71
Hm 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
See masterplaan on ohtlik "soovis ajada ühe lamellrehvijooksuga läbi aasta ringi" Selline artikkel: "Puust ja punaseks: lamellrehvidega on suvel ohtlik" https://www.autoleht.ee/uudised/uudised.php?uid=56077
101
driver 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
linnas sõitjana ei ole juba mingi 15a naastu tarvitanud. pole mingit mõtet asfalti ragistada. need 3-4 situatsiooni talve jooksul kus naast abiks oleks võtad rahulikult, teeoludele vastavalt .
aastaringselt talverehviga sõitjad on eraldi teema
155
lamelli pooldaja 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
ainult loll sõidab naastrehvidega ja arvab, et need kaitsevad kõige eest
1425
Peeedu 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
Tallinna Tornimäele läheb autot parkima ikka kohalik. Ja Tallinnas paljud eriti välja ei sõida suurt ka. kui mitte pealinnas kus Eestis veel on kõik kõige kättesaadavam. Provintslane lihtsalt ei neela parkistasu alla kuna muidu on tema see kuluartikkel null. Ning kesklinna parkimine Tallinnas võib temale olla suurem kui kütusekulu. ja tihtipeale kardab ka sinna sõita.
Äärelinna kaubanduskeskustesse on kõigil asja kuid arvata võib, et suurem naastude osakaal tuleb nende arvel kes tulid väljaspoolt linna. Provintsis aga võib suhe olla hoopis teine.
Pigem rohkem arvestatakse kohalike oludega. Suures linnas lamell ja väikestes kohtades naast.. Kuigi veel paar toredat talve järjest võib kõike muuta.
Nii, et ei mingit Hüvastit kuni seadusetegijad asja enda kätte ei võta.
82
Jokkvärk 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
Sama "loll" võib öelda "lamelli pooldaja" kohta, kui Ta arvab, et lamellid töötavad igas tingimuses samaväärselt naastutatud rehviga. Tegelik rehvivalik võiks sõltuda siiski kasutuskohast ja kasutajast. Isegi praeguste "sita suusailma" talvedega on piirkonniti näha väga erinevat teehoolduse taset ja mõnel pool on vägagi õigustatud naastu kasutamine, samas kõige tähtsamaks jääb sõidu-oskus/kogemus.
223
Lamellik 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
Endal on lammelidaga hoopis selline kogemus, et korralikul talvel on nendega hea sõita. Eelmised talved, kui temperatuur kõikus ümber nulli kogu aeg, oli Tallinn-Tartu maantee väga tihti kiilasjääs. Lumise talvega ja maal elades ei tunna naeltest üldse puudust, sest libedat jääd lihtsalt pole.
111
wigur 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
Kah kolisin oma 4-5 aastat tagasi naastudelt lamellidele ning linnainimesena ei tunneta üldse mingit vahet. Arvasin küll, et jäistel ristmikel võib ohtlik olla aga ei miskit - normaalne lamell peab korralikult ja naastust ei erista. Mõistan, et teatud kohtades poleks ka naastud piisavad vaid peaks ikka puhta piikidega sõitma.
103
how dare you... 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
Järjekordne lamellide kiidulaul ja tellitud artikkel. Ikka need samad eesmärgid..ökopöko, kliimapäästmine, isesõitev autu jne
2013
Aarne. 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
Liiga vara, seltsimehed, peate naelrehvi peiesid! Talsingi lumepudis pole eriti vahet mis talvistest all on. Samas mõnekümne km kaugusel hakkab kinnitallatud lumekord juba jäätuma ning seal on hoolimata sellest delfi artiklist naeltega kindlam!
172
Peeedu 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
Huvitav on, et lõpuosas on välja toodud, et ilma naastuteta on ikka jama. Need karestavad pidurdus-kiirenduskohti näiteks ristmikel.Erinevate hinnangute järgi oleks vaja 10-50% Ehk tuleb hakata ruttu naaste promoma sest juba on lamelli osatähtsus suureks läinud.

32
ee 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
Rehv mis kõlbab kõigeks ei kõlba mitte millekski pole ta üks ega pole ta ka teine.
161
Mahno3 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
Meie peres ilmselt lähevad automüüja poolt kaasa pandud lamellid turgu ja järgmine talv saab juba naeltega sõita. Ei ole maal lamellidega hea.
131
vv 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
Tellige Emorilt küsitlus rehvitüüpide kohta. Seal ju võimalik leida elukoha, vanuse, auto vanuse ja muude erinevate teemade küsitluse. Saaksime targemaks. Aga mida see tarkus ainult annab?
Kui politsei 1 detsembril võtaks rajalt maha kõik suverehvidega sõitjad ja 1 märtsil naastrehvidega sõitjad, oleks vastus kiirelt käes, kes millist rehvi kasutab. Praktiliselt on ka 1 naastuga rehv naastrehv, aga 0 naastuga juba lamell. Juhid teevad kevadeti veidi käsitööd ja naastrehvidest saavadki lamellrehvi. Kui tuleb seadus talverehvi (naastuga või lamell) mustrisügavus min. 5 mm, siis kas lamellrehvi võib suvel sõita peaaegu siledaks või kehtib lamellil ka suvel see 5 mm - ikkagi talverehv, kuigi aastaringseks kasutuseks.
00
md 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
Kui naastrehvil ei oleks libedal mingit eelist lamelli ees, siis neid ei toodetakski. Laias laastus - kui sõidad palju maanteel, siis naast, kui linnas, siis lamell.
92
väike vend 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
Lisaks siit huvitava vastukaalu. Suur lülitatava neliveoga maastur. 5 suve ja 5 talve sõitnud lamellidel, sh see talv. "Lamellidel" st. ostsin 2015 kevadel Hankooki mudarehvid ja lasin Kummimehes lamellid sisse lõigata. Nelivedu hoolitseb selle eest, et talvel oleks väga mõnus sõita.
Teine auto on tagaveoline ja sellel on muidugi naelrehvid all, nii et...
12
Jaanus 6 päeva tagasi Ebasobiv kommentaar
Sul, väike vend, tuleb juba mängu mass ja teljevahe. Nelikuga pole seal mingit pistmist. Näiteks rekkal on väga hea pidamine ja see laseb ka aasta ringi sama rehviga. Mass lihtsalt tekitab parema haakumise. Fakt on see, et naastul on jää peal eelis lamelli ees. Ja just sellepärast ma kasutangi naastu. Kui need paremad poleks, siis ju ei kasutaks.
91
jan 6 päeva tagasi Ebasobiv kommentaar
niikaua kui Jõuna-Eesti on mägine ja teed libedad, ei ole naastrehvide kadumist oodata. Lamellipooldajad uurige oma sugulaste/tuttavate käest kes maal elavad, kuidas nad hommikuti tööle saavad või õhtul koju. Soovitus, et need "üksikud" päevad kus tee on libe, istu kodus, ei saa ju ometi kehtida tööinimesele kes peab minutitäpsusega mitmekümne km kaugusele tööle jõudma olenemata aastaajast. Sõidukiirus muide siin kuppelmaastikul ei mängi mingit rolli, ainult pidamine jääpeal. Isegi asfalteeritud teedel ei toimu siin mingit jäätõrjet ja ei hakka mitte iialgi ka toimuma, väiksematest teedest ei räägigi. Seega ei maksa idiootsusi suust välja ajada.
110
Nimi :
Nimi :
Kommentaar :
Kommentaar :
 

VEEL UUDISEID

Red Bull avaldas pildid tänavusest F1 autost

Red Bull avaldas pildid tänavusest F1 autost

Red Bulli F1 võistkond avaldas täna esimesed stuudiofotod oma eelseisva hooaja autost RB16B. Võistkonna juhi Christian Horneri sõnul pärineb 60% uuest autost eelmise aasta mudelist RB16 ja valdavalt on  ...

Adrien Fourmaux teeb WRC-autoga debüüdi Horvaatia etapil

Adrien Fourmaux teeb WRC-autoga debüüdi Horvaatia etapil

M-Sport tiim teatas, et tänavu osadel MM-etappidel Ford Fiesta Rally2 autoga kihutav Adrien Fourmaux debüüt WRC-autoga saab teoks Horvaatia rallil. Lisaks leidis Adrien Fourmaux ka uue toetaja ja alates ...

Kihutame, libiseme, põrutame hange ...

Kihutame, libiseme, põrutame hange ...

Esi-, taga- ja nelikvedu, väike ja odav ning võimas ja kallis auto – panime jäärajal kõik need proovile ja valisime oma lemmiku. Kogusime Laitse ralliparki ­autod, mida või millesarnaseid jääradadel kõige ...

Kuidas laadida külmunud akut?

Kuidas laadida külmunud akut?(4)

Kas külm talv ja koroonaaja vähesed sõidud on aku tühjaks teinud ja arvad, et peab jälle ostma uue? Ei pea, ütleb asjatundja – tihti piisab vaid laadimisest, aga seda peab tegema õigesti. Poodi jäetud ...

Leaf 10 – sama hind, mitu korda pikem sõit

Leaf 10 – sama hind, mitu korda pikem sõit

Nissan Leaf maksab tänapäeval sama palju kui kümme aastat tagasi, kuid talvine sõiduulatus on Autolehe katse järgi kasvanud ligikaudu kolm korda. Autoleht tegi Leafiga esimese lühikese proovisõidu ...

Ideeautost seeriaautoni. See ei ole üldse see auto!

Ideeautost seeriaautoni. See ei ole üldse see auto!(1)

Ei, see ei ole Mercedes-Benz CLK. Kaugeltki mitte, tegu on aastaid varasema ja suurema kupeega, mida pealegi käitab viieliitrine V-8. Ometi paistab see täpselt nagu CLK.  See on õigupoolest nimetu ideeauto, ...

Nahkkattega Kia Stingray?!

Nahkkattega Kia Stingray?!

Päevinäinud Kia Carnivali kerega oli tarvis midagi ette võtta. Kuna auto omanik tegeleb sadulsepatööga, valiti ka auto remontimiseks omapärane tee – see sai üleni nahkkatte. Tuleb välja, et asjade ...

 
Elektrivormelitega esmakordselt MM-il

Elektrivormelitega esmakordselt MM-il

Eelseisval nädalavahetusel antakse Saudi Araabias start elektrivormelite seitsmendale hooajale, kuid esimest korda selgitatakse välja maailmameister. Eelmine Formula E sarja hooaeg lõpetati koroonaviiruse ...

Küsimus lugejalt: Kui kaua teeb autotehas varuosi?

Küsimus lugejalt: Kui kaua teeb autotehas varuosi?(2)

Ostsin 2005. aasta auto ja ootamatult selgus, et esindusest sellele mõnd varuosa enam ei saagi. Kas see on tavapärane, et suhteliselt uuele autole tehas varuosi ei paku?

Autopäevik. Miks mulle meeldib Golf IV?

Autopäevik. Miks mulle meeldib Golf IV?(20)

Neljanda põlvkonna Golfil on nii plusse kui miinuseid, kuid üht omadust hindan paljude uute sõidukite taustal eriti kõrgelt. Autolehe heaks töötatud pea paari aastakümne jooksul olen kokku puutunud väga ...

Esimene Kuga: suhteliselt üllatustevaba Ford

Esimene Kuga: suhteliselt üllatustevaba Ford(2)

Kuga on üks parema töökindlusega Forde, mis sel sajandil toodetud. Enam kui kümne aasta eest müügile tulnud Kuga sai uuena kiita nii koostekvaliteedi kui ka sõiduomaduste eest, kuid müügiedu peamiseks ...

Autode CO2 heide nulli

Autode CO2 heide nulli(5)

Poleks vaja kalleid elektri- ja vesinikuautosid ning tuule- ja päikeseelektrijaamu, et Eesti autopargi CO2 heide viia ­nulli. Piisaks, kui pool autodest sõidaks kodumaise taastuv­toormest biometaaniga. Kas ...

Nagu Ameerika auto

Nagu Ameerika auto(14)

Üleilmastuvas ja järjest enam ühinevas automaailmas kõlab „nagu Ameerika auto“ isegi kummaliselt, aga see mõte tabas Toyota Highlanderi roolis juhti korduvalt. Eks vana kooli autosõbrad räägivad ikka ...

Kolumn. Tramm: Kannapööre võib olla ka väiksem

Kolumn. Tramm: Kannapööre võib olla ka väiksem(3)

Ainult fossiilkütust tarbivast autost on nüüdseks tehtud samasugune pahe nagu sigaretist ja alkoholist. Isegi liisingufirmad keeravad nende ostmisel aina enam kraane kinni ning sujuvalt suunatakse autoostjaid ...

 
Autolehe 23. veebruari uudised, nädala pildid ja nädalavahetuse eelinfo

Autolehe 23. veebruari uudised, nädala pildid ja nädalavahetuse eelinfo(1)

Honda HR-V saab värske näo Honda avalikustas uue pisidžiibi HR-V, mis edaspidi jätkabki vaid kahemootorilise hübriidina. Nagu fotodeltki näha, tuleb uudismudel väliselt märkimisväärselt erinev, kuid ...

Uus Qashqai: menuauto kolmas tulemine

Uus Qashqai: menuauto kolmas tulemine

Terve Euroopa menusõiduk Nissan Qashqai jõudis äsja kolmanda põlvkonnani, mis püüab pilke disainiga, kuid pakub ka praktilisi väärtusi ühes omapärase hübriidajamiga kapoti all. Euroopas enam kui kolmes ...

CUPRA Formentor VZ - auto24 proovisõit

CUPRA Formentor VZ - auto24 proovisõit(16)

Seekord on meie proovisõiduautoks uue sportliku automargi CUPRA kõige esimene mudel - 310-hobujõuline nelikveoline linnadžiip, mis kannab nime Formentor.  Aga üllataval kombel saab Formentorit soovi korral ...

Alfa Romeo esitles uut F1 autot

Alfa Romeo esitles uut F1 autot

Alfa Romeo F1 võistkond esitles Varssavis oma tänavust võistlusautot C41. Eelmisel aastal ei kulgenud Alfa Romeo hooaeg just eriti edukalt ning tiimi sõitjad Kimi Räikkönen ja Antonio Giovinazzi teenisid ...

Eesti Autospordi Liit valis aasta parimaid

Eesti Autospordi Liit valis aasta parimaid

Eesti Autospordi Liit otsustas pandeemia tõttu traditsioonilise auhinnagala ära jätta, kuid valis 2020. aasta parimad sellest hoolimata. Eri alade parimateks osutusid liidu alakomiteede valikul:Parim ...

Mis edetabel see on? 1. Lexus, 2. Porsche, 3. Kia

Mis edetabel see on? 1. Lexus, 2. Porsche, 3. Kia(6)

USA kõige murevabamate automarkide edetabeli tippu paigutas uuringufirma J.D. Power (JDP) tänavu Lexuse, Porsche ja Kia. Uuringus osales 33 251 kuni kolm aastat vana auto omanikku, kes lugesid üles eri vead ...

 
Buell ärkab taas ellu

Buell ärkab taas ellu(1)

USA mootorrattatootja Buell lubab alustada uuesti tegevust ning tuua lähiaastail müügile terve rea eri tüüpi tsikleid, nii kallimaid kui ka odavamaid. Algust tehakse superbike’iliku mudeliga 1190RX ...

Volkswagenile terendab elektriautonduses edumaa

Volkswagenile terendab elektriautonduses edumaa(1)

Tahkeakuga elektriauto peaks olema igapidi etem praegustest – laaduma kiiremini, sõitma kaugemale, olema odavam ja tuleohutum ning aku eluigagi tõotavat tulla pikem. Kes suudab esimesena sellise autoga maha ...

Eesti kardisõitjad avasid hooaja Itaalias

Eesti kardisõitjad avasid hooaja Itaalias

Pühapäeval Adria kardirajal Itaalias sõidetud WSK Champions Cup oli tänavuse kardihooaja esimeseks suureks rahvusvaheliseks võistluseks. Kuivõrd tase on WSK võistlustel võrdväärne Euroopa ja ...

FOTOD. Rolfhartge tegi… tervisetuuningut

FOTOD. Rolfhartge tegi… tervisetuuningut

Koroonakriisi ajal pole imestada, et ka tuuningufirmad on enda jaoks avastanud tervishoiutemaatika. Lääne-Saksamaal tegutsev Rolfhartge lendab viirustega sõdima G-klassi AMGga. Viiruseid ei tapa siiski auto ...

Renault alustab vesinikukaubikutega

Renault alustab vesinikukaubikutega

Renault lubab aasta lõpupoole maha saada esimeste vesinikukaubikute partiidega. Kütuseelemendiga tarbesõidukite ning neile sobivate tanklate väljatöötamiseks löödi käed tunnustatud tegijate Faurecia ja Plug ...

FIA nõuab Rootsi ralli siirdamist põhja poole

FIA nõuab Rootsi ralli siirdamist põhja poole

Mitu aastat on Rootsi ralli korraldajad olnud hädas kehvade lumeoludega ja mullu kujutas võistlus rohkem kruusarallit kui talverallit. Nüüd on FIA eesotsas rallidirektori Yves Mattoniga nõudmas Rootsi ralli ...

FOTOD ja VIDEO. Noored tegid Pandivere rahvarallil kõrget tempot

FOTOD ja VIDEO. Noored tegid Pandivere rahvarallil kõrget tempot

Rahvaralli Pandivere Talv raames sõidetud noorteralli Eesti meistrivõistluste teisel etapil saavutas kuni 16aastaste arvestuses esikoha Marten Ojapõld ja 17-18aastaste seas Tony Schwarzstein. Mõlemad ...

 
Päeva leid. Legend, mille kapoti all on hoopis teine legend

Päeva leid. Legend, mille kapoti all on hoopis teine legend(5)

Suurbritannias müüakse väikse läbisõiduga Mercedes-Benz 300 SE-d (W126), mille kapoti all on kolmeliitrine R-6-mootor, aga mitte Mercedese enda oma. 115 000 km läbisõiduga 1991. aasta S-klass peidab oma ...

930 hj AMG kiirendab nagu Bugatti, aga sel on tõsine probleem

930 hj AMG kiirendab nagu Bugatti, aga sel on tõsine probleem

Tuunija Posaidon upitas Meredes S 63 AMG võimsuse 930 hobujõuni, mis kiirendab luksuskupee paigalt „sajani“ nagu Bugatti Veyron. Kui sageli räägivad tuunijad vaid ulmelistest võimsusnäitajatest, siis ...

BMW X7 sai soomuskaitse

BMW X7 sai soomuskaitse

Kanada ettevõtte Inkas jõudis nähtavasti esimesena ehitada kuulikindlaks BMW suurima džiibi X7, mis peaks nüüd üle elama nii püssilasud kui ka granaadiplahvatused. Torontos tegutsev Inkas on Saksa ...

Millised olid mullu USA TOP5 preemiummargid?

Millised olid mullu USA TOP5 preemiummargid?

USA siseturul läks mullu Tesla esmakordselt Audist mööda ja murdis ennast sedasi riigi menukamate preemiummarkide sekka. Erinevalt enamikust teistest tootjatest suutis Tesla oma müüki mullu teadupärast ...

AlphaTauri esitles oma tänavust F1 autot

AlphaTauri esitles oma tänavust F1 autot

Scuderia AlphaTauri oli F1 võistkondadest teine, kes esitles oma tänavust autot, mis kannab mudelinumbrit AT02. Uue võistlusauto esitlus toimus Red Bullile kuuluva rõivabrändi AlphaTauri peakorteris ...

Ford panustab jõuliselt uue WRC auto ehitusse

Ford panustab jõuliselt uue WRC auto ehitusse

M-Sport võistkond on asunud aktiivselt valmistuma järgmiseks aastaks, mil kasutusele võetakse uued Rally1 reeglitele vastavad hübriidautod. Eelmisel aastal koroonaviiruse pandeemia tõttu finantsraskustesse ...

Vettel pani müüki kaheksa superautot – need läksid nagu soojad saiad!

Vettel pani müüki kaheksa superautot – need läksid nagu soojad saiad!

Vormel 1 piloot Sebastian Vettel pani kolmapäeval müügile kaheksa isiklikku superautot, kusjuures neli neist müüdi päevaga. Hetkeseisuga on kokku kuus autot müüdud ja ülejäänud kaks broneeritud. Millise ...

 
Nädalavahetuse autospordivõistlused

Nädalavahetuse autospordivõistlused

Nädalavahetusel jätkuvad mitmed talvised karikasarjad, aga samuti rahvaralli karikavõistlused. Noorteralli ja rahvaralli Eesti karikavõistluste sari jätkub laupäeval, 20. veebruaril toimuva teise etapiga ...

FOTOD. MOMU Mootorispordi Muuseumis avati Eesti mootorispordi Kuulsuste koda

FOTOD. MOMU Mootorispordi Muuseumis avati Eesti mootorispordi Kuulsuste koda

Kuulsuste Koda avati Eesti auto-motospordi 100. sünnipäeva ürituste sarja esimese sündmusena. Kuulsuste koda sündis Eesti Autospordi Liidu, Eesti Mootorispordi Föderatsiooni ja MOMU Mootorispordi muuseumi ...

FOTOD. Uus Nissan Qashqai tuleb ainult hübriidmootoritega

FOTOD. Uus Nissan Qashqai tuleb ainult hübriidmootoritega(7)

Nissan esitles täna kolmanda põlvkonna Qashqaid. Väliselt sarnaneb uus Qashqai 2019. aastal turule tulnud teise põlvkonna Juke'iga. Senisega võrreldes kasvasid kõik mõõdud: teljevahe on 20 mm ja auto kokku ...

McLareni pistikuhübriid teeb 330 km/h ja sõidab elektrilisena kuni 30 kilomeetrit

McLareni pistikuhübriid teeb 330 km/h ja sõidab elektrilisena kuni 30 kilomeetrit(1)

McLaren esitles oma esimest pistikuhübriidi Arturat. Lisaks pistikuhübriidile on Artura McLareni jaoks veel paljus muuski "esimene". Näiteks kasutatakse sel esmakordselt uut McLaren Carbon Lightweight ...

Uus 911 GT3 on valmis ning maksab Eestis alates 168 240 eurost

Uus 911 GT3 on valmis ning maksab Eestis alates 168 240 eurost

Porsche esitles koostöös oma mootorispordiosakonnaga valminud uut 911 GT3. Suur osa GT3 tehnikast on üle võetud võistlusautodelt: näiteks pärineb seadistatav aerodünaamika ja osaliselt ka vedrustus ...

Ford loobub Euroopas sisepõlemismootorist juba 2030. aastal

Ford loobub Euroopas sisepõlemismootorist juba 2030. aastal

Euroliidu elektriautohullus paneb radikaalseid samme astuma ka suurtootjad: Ford teatas, et lõpetab Euroopas sisepõlemismootoriga sõiduautode müügi aastal 2030. Esimene elektriseerimistähtaeg seati 2026. ...

FOTOD. Selline on uus Outlander, mis Euroopasse enam ei tule

FOTOD. Selline on uus Outlander, mis Euroopasse enam ei tule(23)

Mitsubishi tõi avalikkuse ette neljanda põlvkonna Outlanderi. Nagu teada, siis lõpetab Mitsubishi Euroopas autode müügi, nii et see Outlander siia enam ei jõua. Tootja teatel on tegu täiesti uue autoga, ...

 
Kindlustus: jääkamakad teel ja katuselt kukkuv lumi on põhjustanud palju sõidukikahjusid

Kindlustus: jääkamakad teel ja katuselt kukkuv lumi on põhjustanud palju sõidukikahjusid

Tänavune talv on toonud kaasa terve rea kahjusid, kus autosid on lõhkunud katuselt langenud lumi või on sõidetud otsa teel olevatele jääkamakatele, teatas PZU Kindlustus. „Kõik hoonete omanikud ei ole ...

Euroopa uute sõiduautode turg alustas aastat jätkuvas langustrendis

Euroopa uute sõiduautode turg alustas aastat jätkuvas langustrendis(5)

Eelmise aasta detsembris veidi paranenud uute sõiduautode müük Euroopa Liidu riikides pööras jaanuaris taas tugevasse langusse. Karmid koroonaviirusest tingitud piirangud paljudes Euroopa Liidu riikides ...

Märkamatult hea Tiguan

Märkamatult hea Tiguan

Värskenduskuuri läbinud Volkswagen Tiguan teeb üldiselt kõike hästi. Isegi nii hästi, et kohati hakkab suisa igav. Teise põlvkonna Tiguan on tootmises olnud pea viis aastat, kuid viimane värskenduskuur ...

Audi A8: mõni mure käigukasti ja mootoritega

Audi A8: mõni mure käigukasti ja mootoritega(7)

Kolmanda põlvkonna Audi A8 on esinduslik, mugav ja üsna vastupidav. Luksusautole kohaselt võib selle pidamine siiski kulukaks osutuda. Kolmanda põlvkonna A8 debüteeris 11 aastat tagasi. Eestis tuli see ...

Hurraa! Palju õnne: neil autodel on juubel

Hurraa! Palju õnne: neil autodel on juubel(2)

Need ägedad ja olulised autod tähistavad tänavu ümmargust sünnipäeva. Kirjutab Margus Pipar.

Suur õlikulu ja kõrisev mootorikett

Suur õlikulu ja kõrisev mootorikett(21)

Otsepritse, kübemefilter, väike töömaht ja turbo – bensiinimootorid on hoopis teistsugused kui veel 10 või 15 aastat tagasi. Paraku lisandub sellega ka töökindlusprobleeme. Kui üldiselt on kõlama jäänud, et ...

Kui presidendile sobib, siis …

Kui presidendile sobib, siis …(14)

Auto, mida on kombeks nimetada maailma parimaks, läbis äsja mudelivahetuse. Neil nädalail müügile ilmunud uus S-klassi Mercedes erineb eelkäijast märkimisväärselt. Mis muutus ja kas kõik läks ka paremaks? ...