Tuunija Posaidon upitas Meredes S 63 AMG võimsuse 930 hobujõuni, mis kiirendab luksuskupee paigalt „sajani“ nagu Bugatti Veyron.
Kui sageli räägivad tuunijad vaid ulmelistest võimsusnäitajatest, siis ...
Scuderia AlphaTauri oli F1 võistkondadest teine, kes esitles oma tänavust autot, mis kannab mudelinumbrit AT02.
Uue võistlusauto esitlus toimus Red Bullile kuuluva rõivabrändi AlphaTauri peakorteris ...
Tahkeakuga elektriauto peaks olema igapidi etem praegustest – laaduma kiiremini, sõitma kaugemale, olema odavam ja tuleohutum ning aku eluigagi tõotavat tulla pikem. Kes suudab esimesena sellise autoga maha ...
Üleilmastuvas ja järjest enam ühinevas automaailmas kõlab „nagu Ameerika auto“ isegi kummaliselt, aga see mõte tabas Toyota Highlanderi roolis juhti korduvalt.
Eks vana kooli autosõbrad räägivad ikka ...
USA mootorrattatootja Buell lubab alustada uuesti tegevust ning tuua lähiaastail müügile terve rea eri tüüpi tsikleid, nii kallimaid kui ka odavamaid. Algust tehakse superbike’iliku mudeliga 1190RX ...
Neljanda põlvkonna Golfil on nii plusse kui miinuseid, kuid üht omadust hindan paljude uute sõidukite taustal eriti kõrgelt.
Autolehe heaks töötatud pea paari aastakümne jooksul olen kokku puutunud väga ...
Uuel aastal jätkame uute elektriautodega - ja sedapuhku vaatame üle "rahvaauto" Volkswageni uue ID-perekonna esimese liikme, mis kannab üsnagi lakoonilist nime: ID.3.
Proovisõiduauto tehnilised andmed ...
Ehk lühidalt, ostke 25tuh-ga väga hea varustusega Golf8 ja ülejäänud 20 000eurot jääb kütuse, hoolduste, rehvide, kindlustuste, trahvide ja muu peale. Ja ikka jääb raha veel üle. Unustage täna need ülehinnatud elektrikad ja ootame veel u 3a.
Oleks ehk aeg juba need bensiinikaga hinnavõrdluaed lõpetada. Elektriautod ei peagi olema odavad. Ja see plast on seal taaskasutatud plast. Mis vahet seal on, milline see välja paistab?
Pole tähtis, mis värvi kass on, peaasi et hiiri püüab.
Ma vaatasin sakslaste reviewd seal räägiti, et seda saab palju odavamalt, kui mobile.de vaatasin mingiaeg siis olin ka neid mitu tükki 28-32k vahemikus müügis kuna riik annab toetuseid vms. Täishinnaga ei osta elektriautosid vist üheskis heaolu riigis keegi.
Huvitav oleks kui keegi arvutaks elektrikulu 200k km peale ja siis paneks kõrvale kõige ökonoomsema golfi mis normaalselt edasi liigub ütleme 2.0 diisel ja selle 200k kulu, kas oleks mõistlik see auto kui sõidad 200-300km päevas.
Sellise kiirendusega Golf8 (Golf GTI Clubsport DSG), sarnase varustusega, maksab rohkem, kui ID.3. Ja elektriautode eesmärk pole pakkuda odavaid autosid, vaid pakkuda keskkonnasäästlikumaid sõidukeid.
Erinevaid ülevaateid lugedes, kui testija on põhimõtteline vastane, siis ta vingub iga asja kallal, kui põhimõtteline pooldaja, siis kiidab kõike taevani.
neid arvutusi on tehtud küll ja veel. Võrdluses näiteks hundai kona bens vs hundai elektrikas ning selleks et elektri konaga tasa teha see hinnavahe tuleks sellega sõita umbes 12 aastat. Kes just peab täna eletrika ostma, andku aga minna :-)
Kui tahad kallist autot müüa siis peab olema midagi mis vere keema ajab. Elektrikate puhul emotsionaalselt rõhutakse kiirendust. Ja muidugi maailma päästmist ka.
Kiirendus on elektrika tugev külg . Mis sellest, et läbisõit kohe selle peale langeb ja kaasliiklejad ei lase enamuses seda nautida koperdades ees. Meie kliimas tihtilugu ka jääb vajaka rehvide haaret teekattega.
Midagi ei ole teha, kuni ei ole meie talvises kliimas võimalik läbi sõita min 500-600 km ühe laadimisega, jääb see lugu ootama oma aega minu jaoks. Isegi kui hind oleks madalam, ikkagi ei oleks loogiline kuna kus kohas ma seda laen kogu aeg?
Sellisel juhul peab koju tekitama laadimiskoha, millist võimisust ei ole reaalselt lambist ühegi maja elektrivarustusse võimalik võtta. Olgu ta siis era- või kortermaja. Jutt käib kiirlaadimise puhul ca 100 kw-st mis reaalselt tähendab ca 250 A. Või pean käima laadimispunktis laadimas kuskil? Et tulen töölt, istun tund aega laadimispunktis ja siis saan koju? Ja kui on mitu inimest juba laadimist ootamas?
10 A-ga 30 tundi laadimist, sõites 150 km päevas... ok, kui on ka rohkem A-d saab kiiremini aga see ei päästa päeva kui laadimine võtab 20 tundi.
Lisaks, A-d maksavad kui ongi olemas võimalus juurde osta ja tehniline võimekus on elektritaristul olemas. Üks A maksab ca 150 €?
Ehk, ennem kui massiliselt tekib elektriautosid, peab laadimistaristu järgi jõudma ja need A-d peavad olemas olema reaalselt. Kui aga räägime ka busside ja rekkade üleminekust elektrile siis on siin juba üüratud jutud ja mahud, mida hetkel isegi ei hooma.
Kujutate ette, kui näiteks suure, mingi 60 korteriga maja inimesed omavad kasvõi pooled elektriautosid ja kõik tahavad laadida kuskil maja ees parkals. Mis võimsust vaja läheb? Ütleme, et tuhanded A-d võimusts. Kui mitte kümned tuhanded, t laadida kiirelt ja mugavalt. Ja et ei peaks sõiduvajadusi sättima vastavalt sellele, kas mul auto akus on elektrit või mitte.
Võibolla olen kuidagi millestki valesti aru saanud aga hetkel ei tundu see asi veel väga küps olema.
Aeglane laadimine on kortermajades kus on elektripliidid enamvähem öösel võimalik. Iseasi kas tahetakse vähemate punktide puhul öösel vahetust teha.
Aga kui on gaasipliidi piirkonnad siis seal vanast ajast süsteem nõrgem.
Eks optimist ütleb, et jätkub. Ja jätkubki ideaalse mustri puhul kui sõidad päevas 30-40 kilomeetrit ja seega laed korra nädalas. Reaalses elus aga suur hulk inimesi vähemalt teatud nädalalõppudel-pühadel lahkub linnast ja tahab, et reede oleks aku pilgeni täis pikemaks maantee otsaks ja pühapäeva õhtul tühi aku oleks esmaspäev jälle löögivalmis.
Eks ka selleks saab üle aga kuidas saab Kremli ööbbikute ja suusabaasi pidudega kui hulk inimesi sõidab kuskile väiksemasse kohta ja arvatavasti ühendab selle huvitiiruga tee peale jääva ning lähiümbrusega. Siis tekib seal hulk laadimist vajavaid autosid, sest koduni enam särtsu ei jätku.
Nii võivad tänase läbisõiduga elektriautod tegelikult jätta kõik massiüritused Tallinna ja veel paari suuremasse linna mööndusega, et seal on võimas elektriauto infra olemas. Kui Haanja või Otepää suusakeskuses käimine tähendab pealinnlasele veel Tartus ajaveetmist mida on mõtekas söömisega sisustada siis sattuvad löögi alla suusakuurortite toidlustus ja ka ööbimisteenus.
Mitte keegi ei sunni kedagi ostma elektriautot. Meil siin kõigil vaja sõita +500km päevas ja iga korteri juurde vaja kiirlaadijat, sest dünaamilist koormusjaotust veel ei tunta.
Tipp ja täpp, ma ei tea, võibolla on Sinu arvamuses veidi irooniat kui väidad, et "Meil siin kõigil vaja sõita +500km päevas" aga reaalne on, et reaalselt ongi vaja sõita 150 km ööpäevas ning mitte kuidagi ei mängi välja 16A-ga laadimine.
Ei aita siin ka dünaamilised koormusjaotused.
Paljud poliitikud sunniks sind küll ostma elektriautot. Meil pole veel kõvu avaldusi tehtud kuna autopark vana ja see, et järsku kõik oleks kalli auto liisingukõlbulikud pole reaalne ega rahva hulgas populaarne. Aga vaatame natuke Euroopas ringi. Kes lubas 15 aasta pärast vanad autod keelata kes trumpab üle kümnega.
Eks lõppkokkuvõttes läheb nagu vene vanasõnas tahtsime nagu parem aga välja kukkus nagu alati. Aga osa rahvast saab selliste avaldustega ikka stressi ja leili ajada.
Ei ole iroonia. Kui on tõesti palju sõitmist ja elamine korteris, siis ei ole ju eriti reaalne tänaste võimalustega, eksole. Keegi ei saa ju öelda et otsi teine töö või elukoht. Nii ei saa ju asjad käia. Peedu: poliitik räägib seda juttu, mida sponsor käsib või valija nõuab. Vaatamata kõigele on autodel nüüd katalüsaatorid, tahmafiltrid jpm. See kõik on autotootjatele seakisa saatel maksnud kena kopika ja kõik on hiljem tarbijalt sisse kasseeritud.
Kõikjal on öeldud, et elektrikas hea LINNAauto. See aga eeldab kahte asja - kas eldaki linnas ja maanteele ei satugi ning saadki elektrikaga hakkama või omad mitut masinat igaks elujuhtumiks muuhulgas linnasõitudeks elektrikat. Kui vaja sõita, lähed maja ette ja valid, et millise ma täna võtan? Siis tõesti aegajalt valiks ka elektrika.
Samuti tundub mulle et akumahtude ja läbisõitude suurenedes ei ole üldse eeldatud sda, et sa nüüd võtadki ja sõidad aku tüjaks. Pigemi ikka nii, et kui sul on 400-500km läbisõitu siis sõidad korraga 100km, misjärel laed jälle see 10km tagasi. Ehk iga õhtu paned auto järgi ning kunagi pole vaja akut nullist täis laadida vaid tundide jooksul tiksub päevane läbisõit täis. Noh umbes nagu kunagi pidi Nokia telefone laadima kord kuus no äärmiselt kord kahe nädala tagant kuid nüüd on normaalsus, et iga õhtu paned telefoni seina. Sama mõtteviis vaja siis ka autodesse, et ei tangi korra nädala-kahe tagant palju vaid iga päev pidevalt natuke.
hind liiga kõrge - sama raha eest saab skoda enyaq'i.
tavagolfi ostja jaoks välimus liiga futu, k.a. ID4 - ta ostab pigem skoda
pakun et räme flopp volkkari jaoks - ja võitjaks saab skoda oma enyaq'ga.
Alustame uut aastat täiesti uue elektriautoga aga kommentaarid on ikka veel "a mul 1,9 tdi passatiga on kulu väiksem". See pole Passati saade ja teiseks kui tõsimeeli on vaja sõita 150 km IGA JUMALA PÄEV siis suure tõenäosusega on sul kujunenud autodest täiesti oma arvamus ja elektriauto on selle listi lõpus.
Facebooki elektriautode grupis arutatakse iganädalaselt SPM vs elektrikas ja see ongi elustiili küsimus ja kui sa valid uut autot siis reeglina tahabki inimene teha valikut järgnevaks viieks aastaks, mitte nii, et ähh käib see passat veel paar aastat- ühe jaoks on tegu täiesti tarbeesemega, teine tahab jätta väiksemat jalajälge ja üle öö pole võimalik neid kahte maailma ühendada- õnneks on tekkinud järelturule elektritakso Leafe mis maksavad 8000€, akud vahetatud ja kestavad veel kaua. Kui esimesed Tesla Model S-id jõudsid Eestisse millede sõiduulatus oli 500km kanti siis leidus ka spetse kes ütlesid, et ma saab Passati paagitäiega 1200km sõita ja "ma enne ei osta elektriautot kui saan sama maa maha sõita" siis ma ütleks, et sa ei osta kunagi endale elektriautot ja ma tahaks seda Chuck Norrist näha kes 12 tundi roolis paneb jutti. iga 300-400km järel on rangelt soovituslik puhata ja kasvõi WC-s käia ja sel ajal saab sul elektriauto laadida. Sama asi on kortermaja juures laadimisega- kõike korraga ei saa aga hea soovitus on hakata ise korteriühistu esimeheks ja arutada oma majaga see vajadus läbi, Kredexist taristutoetus hankida ja saabki olema. Detsember 2020 müüdi Norras uutest sõiduautodes 90% hübriid või täiselektrilistena, niiet kui maksud on kõrged siis pole SPM-i enam mõtet osta.
Land Rover Defenderi tippmudel sai kapoti alla 525 hobujõudu (386 kW) arendava V-8 mootori.
Viieliitrise kompressormootoriga varustatud Defenderil muudeti ka vedrustust ja jõuülekannet, tagaratastele ...
Mercedes-Benzi uue C-klassi valikusse kuuluvad vaid nelja silindriga suuremal või vähemal määral elektrifitseeritud mootorid – poolhübriidid ja pistikuhübriidid.
Mudelite C 180 ja C 200 kapoti all toimetab ...
Peagi avatakse Tallinna sissesõidul Laagris Auto-Bon AC AS autokeskuses uus Hyundai müügisalong. Hyundai müügitegevust alustatakse alates 1. märtsist 2021, kõigile standarditele vastav salong avatakse ...
Škoda avaldas maskeeritud fotod uuest Fabiast ning mitmeid tehnilisi üksikasju, sealhulgas info mootorivalikust.
Uus Fabia baseerub MQB-A0 platvormil, millel teisedki Volkswageni grupi väikeautod nagu Seat ...
Autoralli MM-võistluste teisele etapile, Arctic Rally Finlandile antakse start reedel toimuva kahe kiiruskatsega.
Esmakordselt Lapimaal toimuval MM-etapil on kavas kokku 10 kiiruskatset ning neist ...
Hyundai elektriautomargi Ioniq esimene sõiduk Ioniq 5 tuleb Eestis müügile käesoleva aasta keskel. Hind ei ole veel teada.
Ioniq 5 tuuakse Eestis turule 72,6 kWh akuga ning kahe eri mootorivariandiga: ...
Red Bulli F1 võistkond avaldas täna esimesed stuudiofotod oma eelseisva hooaja autost RB16B.
Võistkonna juhi Christian Horneri sõnul pärineb 60% uuest autost eelmise aasta mudelist RB16 ja valdavalt on ...
M-Sport tiim teatas, et tänavu osadel MM-etappidel Ford Fiesta Rally2 autoga kihutav Adrien Fourmaux debüüt WRC-autoga saab teoks Horvaatia rallil.
Lisaks leidis Adrien Fourmaux ka uue toetaja ja alates ...
Poleks vaja kalleid elektri- ja vesinikuautosid ning tuule- ja päikeseelektrijaamu, et Eesti autopargi CO2 heide viia nulli. Piisaks, kui pool autodest sõidaks kodumaise taastuvtoormest biometaaniga. Kas ...
Üleilmastuvas ja järjest enam ühinevas automaailmas kõlab „nagu Ameerika auto“ isegi kummaliselt, aga see mõte tabas Toyota Highlanderi roolis juhti korduvalt.
Eks vana kooli autosõbrad räägivad ikka ...
Eelseisval nädalavahetusel antakse Saudi Araabias start elektrivormelite seitsmendale hooajale, kuid esimest korda selgitatakse välja maailmameister.
Eelmine Formula E sarja hooaeg lõpetati koroonaviiruse ...
Esi-, taga- ja nelikvedu, väike ja odav ning võimas ja kallis auto – panime jäärajal kõik need proovile ja valisime oma lemmiku.
Kogusime Laitse ralliparki autod, mida või millesarnaseid jääradadel kõige ...
Kas külm talv ja koroonaaja vähesed sõidud on aku tühjaks teinud ja arvad, et peab jälle ostma uue? Ei pea, ütleb asjatundja – tihti piisab vaid laadimisest, aga seda peab tegema õigesti.
Poodi jäetud ...
Nissan Leaf maksab tänapäeval sama palju kui kümme aastat tagasi, kuid talvine sõiduulatus on Autolehe katse järgi kasvanud ligikaudu kolm korda.
Autoleht tegi Leafiga esimese lühikese proovisõidu ...
Ei, see ei ole Mercedes-Benz CLK. Kaugeltki mitte, tegu on aastaid varasema ja suurema kupeega, mida pealegi käitab viieliitrine V-8. Ometi paistab see täpselt nagu CLK.
See on õigupoolest nimetu ideeauto, ...
Päevinäinud Kia Carnivali kerega oli tarvis midagi ette võtta. Kuna auto omanik tegeleb sadulsepatööga, valiti ka auto remontimiseks omapärane tee – see sai üleni nahkkatte.
Tuleb välja, et asjade ...
Ostsin 2005. aasta auto ja ootamatult selgus, et esindusest sellele mõnd varuosa enam ei saagi. Kas see on tavapärane, et suhteliselt uuele autole tehas varuosi ei paku?
Neljanda põlvkonna Golfil on nii plusse kui miinuseid, kuid üht omadust hindan paljude uute sõidukite taustal eriti kõrgelt.
Autolehe heaks töötatud pea paari aastakümne jooksul olen kokku puutunud väga ...
Kuga on üks parema töökindlusega Forde, mis sel sajandil toodetud.
Enam kui kümne aasta eest müügile tulnud Kuga sai uuena kiita nii koostekvaliteedi kui ka sõiduomaduste eest, kuid müügiedu peamiseks ...
Ainult fossiilkütust tarbivast autost on nüüdseks tehtud samasugune pahe nagu sigaretist ja alkoholist. Isegi liisingufirmad keeravad nende ostmisel aina enam kraane kinni ning sujuvalt suunatakse autoostjaid ...
Honda HR-V saab värske näo
Honda avalikustas uue pisidžiibi HR-V, mis edaspidi jätkabki vaid kahemootorilise hübriidina.
Nagu fotodeltki näha, tuleb uudismudel väliselt märkimisväärselt erinev, kuid ...
Terve Euroopa menusõiduk Nissan Qashqai jõudis äsja kolmanda põlvkonnani, mis püüab pilke disainiga, kuid pakub ka praktilisi väärtusi ühes omapärase hübriidajamiga kapoti all.
Euroopas enam kui kolmes ...
Seekord on meie proovisõiduautoks uue sportliku automargi CUPRA kõige esimene mudel - 310-hobujõuline nelikveoline linnadžiip, mis kannab nime Formentor.
Aga üllataval kombel saab Formentorit soovi korral ...
Alfa Romeo F1 võistkond esitles Varssavis oma tänavust võistlusautot C41.
Eelmisel aastal ei kulgenud Alfa Romeo hooaeg just eriti edukalt ning tiimi sõitjad Kimi Räikkönen ja Antonio Giovinazzi teenisid ...
Eesti Autospordi Liit otsustas pandeemia tõttu traditsioonilise auhinnagala ära jätta, kuid valis 2020. aasta parimad sellest hoolimata.
Eri alade parimateks osutusid liidu alakomiteede valikul:Parim ...
USA kõige murevabamate automarkide edetabeli tippu paigutas uuringufirma J.D. Power (JDP) tänavu Lexuse, Porsche ja Kia. Uuringus osales 33 251 kuni kolm aastat vana auto omanikku, kes lugesid üles eri vead ...
USA mootorrattatootja Buell lubab alustada uuesti tegevust ning tuua lähiaastail müügile terve rea eri tüüpi tsikleid, nii kallimaid kui ka odavamaid. Algust tehakse superbike’iliku mudeliga 1190RX ...
Tahkeakuga elektriauto peaks olema igapidi etem praegustest – laaduma kiiremini, sõitma kaugemale, olema odavam ja tuleohutum ning aku eluigagi tõotavat tulla pikem. Kes suudab esimesena sellise autoga maha ...
Pühapäeval Adria kardirajal Itaalias sõidetud WSK Champions Cup oli tänavuse kardihooaja esimeseks suureks rahvusvaheliseks võistluseks.
Kuivõrd tase on WSK võistlustel võrdväärne Euroopa ja ...
Koroonakriisi ajal pole imestada, et ka tuuningufirmad on enda jaoks avastanud tervishoiutemaatika. Lääne-Saksamaal tegutsev Rolfhartge lendab viirustega sõdima G-klassi AMGga. Viiruseid ei tapa siiski auto ...
Renault lubab aasta lõpupoole maha saada esimeste vesinikukaubikute partiidega. Kütuseelemendiga tarbesõidukite ning neile sobivate tanklate väljatöötamiseks löödi käed tunnustatud tegijate Faurecia ja Plug ...
Mitu aastat on Rootsi ralli korraldajad olnud hädas kehvade lumeoludega ja mullu kujutas võistlus rohkem kruusarallit kui talverallit.
Nüüd on FIA eesotsas rallidirektori Yves Mattoniga nõudmas Rootsi ralli ...
Rahvaralli Pandivere Talv raames sõidetud noorteralli Eesti meistrivõistluste teisel etapil saavutas kuni 16aastaste arvestuses esikoha Marten Ojapõld ja 17-18aastaste seas Tony Schwarzstein.
Mõlemad ...
Suurbritannias müüakse väikse läbisõiduga Mercedes-Benz 300 SE-d (W126), mille kapoti all on kolmeliitrine R-6-mootor, aga mitte Mercedese enda oma.
115 000 km läbisõiduga 1991. aasta S-klass peidab oma ...
Tuunija Posaidon upitas Meredes S 63 AMG võimsuse 930 hobujõuni, mis kiirendab luksuskupee paigalt „sajani“ nagu Bugatti Veyron.
Kui sageli räägivad tuunijad vaid ulmelistest võimsusnäitajatest, siis ...
Kanada ettevõtte Inkas jõudis nähtavasti esimesena ehitada kuulikindlaks BMW suurima džiibi X7, mis peaks nüüd üle elama nii püssilasud kui ka granaadiplahvatused.
Torontos tegutsev Inkas on Saksa ...
USA siseturul läks mullu Tesla esmakordselt Audist mööda ja murdis ennast sedasi riigi menukamate preemiummarkide sekka.
Erinevalt enamikust teistest tootjatest suutis Tesla oma müüki mullu teadupärast ...
Scuderia AlphaTauri oli F1 võistkondadest teine, kes esitles oma tänavust autot, mis kannab mudelinumbrit AT02.
Uue võistlusauto esitlus toimus Red Bullile kuuluva rõivabrändi AlphaTauri peakorteris ...
M-Sport võistkond on asunud aktiivselt valmistuma järgmiseks aastaks, mil kasutusele võetakse uued Rally1 reeglitele vastavad hübriidautod.
Eelmisel aastal koroonaviiruse pandeemia tõttu finantsraskustesse ...
Vormel 1 piloot Sebastian Vettel pani kolmapäeval müügile kaheksa isiklikku superautot, kusjuures neli neist müüdi päevaga.
Hetkeseisuga on kokku kuus autot müüdud ja ülejäänud kaks broneeritud. Millise ...
Nädalavahetusel jätkuvad mitmed talvised karikasarjad, aga samuti rahvaralli karikavõistlused.
Noorteralli ja rahvaralli Eesti karikavõistluste sari jätkub laupäeval, 20. veebruaril toimuva teise etapiga ...
Kuulsuste Koda avati Eesti auto-motospordi 100. sünnipäeva ürituste sarja esimese sündmusena.
Kuulsuste koda sündis Eesti Autospordi Liidu, Eesti Mootorispordi Föderatsiooni ja MOMU Mootorispordi muuseumi ...
Nissan esitles täna kolmanda põlvkonna Qashqaid.
Väliselt sarnaneb uus Qashqai 2019. aastal turule tulnud teise põlvkonna Juke'iga. Senisega võrreldes kasvasid kõik mõõdud: teljevahe on 20 mm ja auto kokku ...
McLaren esitles oma esimest pistikuhübriidi Arturat.
Lisaks pistikuhübriidile on Artura McLareni jaoks veel paljus muuski "esimene". Näiteks kasutatakse sel esmakordselt uut McLaren Carbon Lightweight ...
Porsche esitles koostöös oma mootorispordiosakonnaga valminud uut 911 GT3.
Suur osa GT3 tehnikast on üle võetud võistlusautodelt: näiteks pärineb seadistatav aerodünaamika ja osaliselt ka vedrustus ...
Euroliidu elektriautohullus paneb radikaalseid samme astuma ka suurtootjad: Ford teatas, et lõpetab Euroopas sisepõlemismootoriga sõiduautode müügi aastal 2030.
Esimene elektriseerimistähtaeg seati 2026. ...
Mitsubishi tõi avalikkuse ette neljanda põlvkonna Outlanderi. Nagu teada, siis lõpetab Mitsubishi Euroopas autode müügi, nii et see Outlander siia enam ei jõua.
Tootja teatel on tegu täiesti uue autoga, ...
Tänavune talv on toonud kaasa terve rea kahjusid, kus autosid on lõhkunud katuselt langenud lumi või on sõidetud otsa teel olevatele jääkamakatele, teatas PZU Kindlustus.
„Kõik hoonete omanikud ei ole ...
Eelmise aasta detsembris veidi paranenud uute sõiduautode müük Euroopa Liidu riikides pööras jaanuaris taas tugevasse langusse.
Karmid koroonaviirusest tingitud piirangud paljudes Euroopa Liidu riikides ...
KOMMENTAARID (57)