Itaalia firma Militem teatas, et on valmis müüma kogu oma mudeligammat rahvusvaheliselt. Tegemist on Ameerika autodega, mis läbisid Militemis ulatusliku "järeltöötluse".
Militem on esindatud Itaalias ja ...
Eelmise aasta lõpus kinnitati Eesti Autospordi Liidu rallikomitee uueks esimeheks Emilia Abel, kellel on kogemused rahvusvaheliste võistluste korraldaja ja kohtunikuna.
Kuidas teil tekkis huvi ...
Milleks läheb vaja Mercedese GLE „kupeed“ või taolisi hiigelsuuri ja vaid keskmiselt praktilisi džiipe? Otseselt nagu ei lähegi vaja, aga vahva, et sellised autod olemas on.
Kes soomekeelset ...
Olerex ehitab oma sajanda tankla Otepääle, uus teenindusjaam valmib käesoleva aasta suvel Otepää ühe peamise liiklussõlme, Tartu maantee ja Palupera tee ristmiku lähedal.
„Olerexi üks tugevus on jaamade ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt juhtub 41 protsenti liiklusõnnetustest parklas. Millistes parklates tuleb õnnetusi ette kõige sagedamini, kui suur on parklaavariide rahaline kahju ...
Jõudsin hiljuti ikka, mil paljud teevad seni elatud elust kokkuvõtteid ja mõtlevad, et on juba omajagu rabatud ja võiks elu teisel poolel täiel rinnal elada. Nii minagi.
Unistuste auto ostmine on üks ...
Toyota Hiluxi eelmise põlvkonna pikap on üldiselt rivaalidest kallim. Kõrgemat hinda õigustab väga hea töökindlus.
Nüüdseks on juba 15 aastat möödunud sellest, kui eelmise põlvkonna Toyota Hiluxit esitleti, ...
Tööautona super. 3.0- liitrise mootori ja automaatkastiga jaksab vedada palju, läheb ka maastikul hästi. Suurim häda oli ettevõttes olnud Hiluxil rooste. Kast läks rooste täiesti suvaliste kohtade pealt. Keregarantiis sai mitu korda käidud. Tehnilise poole pealt 0 etteheidet.
Tuttav, kes ei ole mingi mudas sõitja on oma 2011. aasta hiluksil kõikvõimalikke asju vahetanud, kaasaarvatud pool tagasilda, kiidab endiselt oma masinat. Imelik. Läbisõit polegi nii suur. Oli vist u 90 tuhat. Ja kui sisse istud siis nii kulunud näeb välja nagu oleks 30 aastat vana masin. Väljast näib veel päris värske.
Pidasin Hiluxit 4 aastat, igal aastal lendas turbo! Tõsi vahetati garantii korras. Imelik mure oli salongi ventilaatoriga, kevad-talvel kui suur temperatuuri kõikumine, külmus see kinni. Varahommikul tükk jebimist puhuriga, et asi tööle saada ja nii pidevel, esinduses räägiti midagi tüüpveast, mingist põlvest jne.
Ja muidugi rooste, raam ja põhi olid nelja aastaga täiesti roostes (tõsi pindmiselt) ning kõrged pidamiskulud sellise rimaka puhul. Hiljem pidanud Nissanit, muresid praktiliselt pole, mootor palju võimsam, hooldekulud palju madalamad.
Aga toykar hoiab hinda, vat see on tema pluss.
Uus Hilux ja 110kw, milleks üldse sellist pakutakse ? See ei suuda enda keregi tühjalt vedada, mingisugusest haagisest ei räägigi. 1,5t ekskavaator järgi ja kütusekulu maanteel 15 sajale ning masin piinleb.
Uus on mugavam aga maru pisikese salongiga
Eesti rahvas elab autolegendides ja muinasjuttudes: saksa raud, ameerika raud, pommikindel Audi, pommikindel Toyota, roostekindel Volvo jne jne. Võib olla kunagi ammu, iidsel aal oligi nii. Kaasajal peaks pigem olema selgeltnägija ja ennustama, missugune auto nõuab kõige vähem hooldust ja remonti garantii- ja liisingu ajal 5 aasta jooksul, et raisatud aeg oleks võimalikult nullilähedane. Pärast 5 aastat hakkavad nad kõik remonti nõudma ehk sinu isiklikku aega kulutama, rahast rääkimata.
Ja garaažipensionärid, kellel on aega jalaga segada ja näpud sügelevad, võiksid antiigiga tegeleda - too ei lagune, ei roosteta, on vanaisalt pojale ja pojapojale. Viimane lause oli vist puhas sarkasm?
Minu ettevõtte ja kunagise tööandja nagu ka sõprade-tuttavate Toyotad pole küll mingid vastupidavuse etalonid olnud, ei tea kuskohast see imidz pärit on. Õigustatakse kallimat soetushinda? Ei taha naabrist kehvem olla? Ei tea. Jah, jääkväärtus on parem aga kuna ka soetushind on kõrgem siis...
Üldiselt olen oma majapidamisest ja ettevõttest (siin 1 on veel) nad välja puksinud ja ka veel jäänud eksemplari liisingutagastuse/uue vastu vahetuse ütlesime ära.
Autot/kaubamärki maha ei tee, ei kiida samuti. Auto nagu auto ikka, mured ja kulud, rõõmu... Noh seda on ka olnud, lihtsalt iga uue põlvkonnaga on muretuid km vähem.
Kui märk kapotil on esmatähtis, ostke milline meeldib. Kui tähtis on kulutõhusus siis tasub kaaluda ka teisi.
No Toyota nüüd küll mingi naabrist-parem etalon ei ole...Kust tuleb jutt, et Toyota on kallim, kui konkurendid? Võrdle nt RAV4 ja CR-V, siis RAV on sama varustuse juures soodsam, sama kehtib ka nt Avensis vs Passat jms.
Siiski olen nõus, et uuemad Toyotad ei ole poolt nii vastupidavad, kui olid nt siin 2010-ndateni toodetud autod.
Enamus inimesi ongi maailmas kus on redelid püsti, et mis ikka parem ja õigem kui teine. Auto, puhkuse sihtmaa, riidebränd, elukoht kasukas kasutatud karusloom jne. kui ebakorrektne võrdlus ka sisse tuua.
Ja tekkivad nad tihti suht suvaliselt. Teiselt jälle ajalooliselt luuakse või on loodud.
Küsimus on selles kui palju käkki peab kokku keerama, et troon kõiguks. Ja palju on hipisid kes autoriteete põlgavad ja ujuvad vastuvoolu mis mingil hetkel võib uue kuninga troonile panna.
Eesti hobiautode turg hakkab tasapisi häälestuma kevade lainele. Vähemalt nii võib järeldada, vaadates milliseid autosid on viimasel ajal tulnud müügile portaalis auto24.ee. Seekordses valikus toome välja ...
Škoda avaldas India turule toodetava väikese linnadžiibi Kushaq tehnilisi andmeid. Auto välimusest esialgu veel fotosid pole, mistõttu saab avaldada vaid maskeetirud prototüübi pilte. Tehniliselt poolelt ...
Viis aastat tagasi tootmisse läinud Mazda väikest linnadžiipi kohendati taaskord. CX-3 välimus ja sõitjateruum jäid suuresti samaks, muutused toimusid n-ö välispinna all. Jõuallikaks pakutakse 2liitrist ...
Prantsusmaa autotootja Peugeot on elektrifitseerinud oma kaubikute mudeliterea ning täna tutvustati elektriautode uusimat liiget e-Partner. Elektriauto valmistatakse 2019. aastal tootmisse tulnud viimase ...
Hyundai tutvustas uut robotit DAL-e, mis võtab tulevikus üle klientidega suhtlemise automüügisaalides. 116 sentimeetrit pikk ja 80 kilogrammi kaaluv robot liigub neljal rattal ning on varustatud ...
Jenson Button on juba kolmas F1 maailmameister, kes registreeris oma võistkonna elektrimaasturite sarja Extreme E.
Varasemalt on sarjaga liitunud ka Lewis Hamiltoni ja Nico Rosbergi tiimid, aga erinevalt ...
Mercedes pikendas taas oma EQ mudelite valikut ning otsustas ka V-klassi elektriautoks muuta, mille nimeks on EQV. Plaan on ju hea - auto on suur, selle pardale mahub suur aku ja lühikesteks linnasõitudeks ...
Avariirohkuselt juba mõnda aega esikohal püsiv Tartu keerulisim liiklussõlm, nn Riia ring ehitatakse suurejooneliselt ümber, kulutades selleks 30,8 miljonit eurot. Ilmselt mais algav ning 2023. aasta ...
Hispaania pisikese autoehituskoja Hurtan Cars uusim näputöö on firma traditsioonidele kindlaks jäädes taas midagi … eee ... retrolikku. Olgu, ilu on vaataja silmis, aga Mazda MX-5 põhjal ehitatud ...
Kas mäletate veel Renault’ ebaõnnestunud katset tekitada mahtautodest uus luksussõidukitüüp (Vel Satis ja Avantime)? Nüüd üritab Kia midagi samasugust mahtuniversaali Carnival eriti noobli sisustuse ja ...
BMW jätkab publiku irriteerimist hiigelsuurte neerude sarnase iluvõrega – nüüd on need kolinud ka mootorrattale! Tegu pole siiski seeriamudeli, vaid kuulsa tsiklituunija Dirk Öhlerkingi art deco stiilis ...
Schmitz Cargobulli sadulkardinfurgooni katuse kõrguse osalise reguleerimise võimalus aitab õhutakistuse vähendamise kaudu säästa kuni 5% kütust ehk haagisetootja arvutuse (selle käiku ei selgitata) järgi üle ...
USA-s resideeruv Eesti võidusõitja Tõnis Kasemets alustas IMSA Prototype Challenge sarja hooaega võidukalt.
Tõnis Kasemets ja tema meeskonnakaaslane Bruce Hamilton saavutasid klassivõidu kuulsal Daytona ...
Toyota ehitas koos Stanfordi ülikooli teadlastega isejuhtiva Supra, mis oskab kõrvalise abita ehk täiesti iseseisvalt … driftida. Esmapilgul arusaamatuna tunduval autol (Kas sellise peaks ostma see, kes ise ...
Raplamaal peeti noorteralli Eesti meistrivõistluste ja rahvaralli karikavõistluste esimene etapp. Sulailmas sõidetud võistlus oli keeruline, sest teedel leidus kiilasjääd, lund ja pori ning haardetingimused ...
MM-võistluste avaetapi, Monte Carlo ralli võitis tiitlikaitsja Sebastien Ogier, kellele see oli rekordiline kaheksas esikoht legendaarsel rallil.
Viimasel võistluspäeval läbiti kaks kiiruskatset kahel ...
Monte Carlo ralli kolmandal päeval oli Ott Tänak sunnitud kahe rehvi purunemise tõttu võistluse pooleli jätma.
Laupäeval toimunud kolmel kiiruskatsel olid Monte Carlo rallile omaselt keerulised olud ja ...
Chrysler lõpetab Venemaal autode müügi, kirjutab ajakiri Avtorevju, kuid päris lõpuni see siiski selge ei ole.
Ühelt pool kinnitas importöör ajakirjale, et Chrysler siiski ei lahku, teisalt teatasid ...
Monte Carlo ralli sündmusterohke teise päeva lõpuks tõusis võistluse liidriks Elfyn Evans, kes edestab Sebastien Ogieri ja Ott Tänakut.
Hommikul enne hoolduspausi sõidetud kolmel kiiruskatsel vajutas gaasi ...
auto24.ee vahendusel müüakse üsna haruldast Saab 90, mis on omamoodi segu Saab 99-st ja Saab 900-st.
Müüja küsib 1984. aasta auto eest kuulutuses 3200 eurot. "Heas sõidukorras, kere korralikult ülevärvitud. ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt registreeriti mullu 29 700 liikluskindlustusjuhtumit, mida on 6400 juhtumi võrra vähem kui tunamullu. Liikluskindlustuse keskmine aastamakse oli 114 ...
Itaalia firma Militem teatas, et on valmis müüma kogu oma mudeligammat rahvusvaheliselt. Tegemist on Ameerika autodega, mis läbisid Militemis ulatusliku "järeltöötluse".
Militem on esindatud Itaalias ja ...
Autoajakirjanikest žürii valis Eesti aasta autoks Porsche Taycani. Tegemist on esimese elektriautoga, mis sellise tiitli võitnud.
Taycan kogus 37 punkti, Land Rover Defender 36, Peugeot 208 34, Toyota Yaris ...
Monte Carlo ralli esimesel kiiruskatsel hirmuäratava avarii teinud M-Sport Fordi sõitja Teemu Suninen peab võistluse pooleli jätma. Soomlase auto sai avariis sedavõrd palju kannatada, et tal Monte Carlo ...
Ott Tänak ja Martin Järveoja võitsid mõlemad Monte Carlo ralli avapäeval sõidetud kiiruskatsed ning lähevad homsele päevale vastu võistluse liidritena.
Juba esimesel kiiruskatsel juhtus ka üks suurem ...
Jäävihma tõttu on teeolud Harjumaal, Raplamaal, Läänemaal, Pärnumaal ja Saaremaal väga keerulised.
Jäävihma tõttu esineb riigi põhi- ja tugimaanteedel ohtlikke libedaid lõike. „Riigiteede hooldajad on täies ...
Varem Hiinas pakutud tagaveoline Porsche Taycan jõuab lõpuks müügile ka Euroopas. Uue baasmudeli hinnad on juba teada, Eestis maksab 240 kW/326 hj arendav Taycan 83 400 eurot, mis tähendab, et see on ...
Eesti Autospordi Liidu egiidi all toimub mitmeid võistlusi, mis ei kuulu Eesti meistrivõistluste arvestusse, kuid on harrastajate seas väga populaarsed. Üheks neist on 23. jaanuaril Raassilla rajal algav ...
Opel esitles elektrilist Combot.
Elektriline Combo-e jagab tehnikat teiste PSA grupi elektriautodega, selle aku mahutavus on 50 kWh, mootori võimsus 100 kW ja maksimaalne pöördemoment 260 Nm. Sõiduulatuseks ...
GLA-l põhinev EQA suudab parimal juhul akutäiega sõita üle 500 kilomeetri.
Seni väikseim Mercedese elektriauto tuleb müügile juba kevadel ning seda hakatakse pakkuma mitmes versioonis. Esimesena jõuab ...
Tegu on sama autoga, millega Markko Märtin võitis ülekaalukalt 2003. aastal E.O.S. ralli, sel rallil tegi antud Focus WRC ka oma võistlusdebüüdi.
Hiljem oli M-Spordi ehitatud Focus mitu hooaega kreeklasest ...
Olerex ehitab oma sajanda tankla Otepääle, uus teenindusjaam valmib käesoleva aasta suvel Otepää ühe peamise liiklussõlme, Tartu maantee ja Palupera tee ristmiku lähedal.
„Olerexi üks tugevus on jaamade ...
MM-võistluste uus hooaeg algab traditsiooniliselt Monte Carlo ralliga, mis tänavu on koroonaviirusest tingitud piirangute tõttu tavalisest lühem.
Kokku on võistlusel kavas 15 kiiruskatset, mille kogupikkus ...
Eesti aasta auto 2021 selgub neljapäeval kell 18.30 Delfi TV-s algavas otsesaates.
Võitja tuleb kuuikust Honda e, Land Rover Defender, Peugeot 208, Porsche Taycan, Škoda Octavia ja Toyota Yaris.
Eesti ...
Alates käesolevast aastast võistlevad noored rallisõitjad taas Eesti meistritiitlile. Ühtlasi on tegemist noortele kõige odavama võimalusega autosporti sisenemiseks.
Noorte meistrivõistlused toimuvad Eesti ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt juhtub 41 protsenti liiklusõnnetustest parklas. Millistes parklates tuleb õnnetusi ette kõige sagedamini, kui suur on parklaavariide rahaline kahju ...
Teise põlvkonna Land Rover Freelander on hea auto, mis teeb silmad ette paljudele sama aja linnadžiipidele.
Auto on võimekas maastikul ja peab ka hästi vastu. Arvestades vanade Land Roverite üldist mainet ...
Milleks läheb vaja Mercedese GLE „kupeed“ või taolisi hiigelsuuri ja vaid keskmiselt praktilisi džiipe? Otseselt nagu ei lähegi vaja, aga vahva, et sellised autod olemas on.
Kes soomekeelset ...
Lisakorrosioonikaitse saab tehtud odavalt, aga lihtsasti see küll ei käi!
Lisakorrosioonikaitse kulub Eesti oludes igale autole ära, see ei tohiks kellelegi üllatus olla. Remonditöökojad räägivad, et autode ...
Ehkki ralli MMi kalendris vahetuvad etapid juba enne hooaja algust ja kellelegi pole selge, kus, kuidas ja kas maailmameister selgub, antakse eelseisval nädalavahetusel MM-sarjale stardipauk.
Enne uue ...
Cadillac Voyage’ist ei sündinud üht kindlat seeriamudelit, kuid sellel testitud tehnika- ja disainivõtteid kasutati paljudel hilisematel autodel.
Cadillac nimetaski 1988. aastal esitletud Voyage’i ratastel ...
Veokastiga motoroller Vjatka on nüüdseks tõeline haruldus, sest nõukaajal müüdi neid vaid asutustele, mis viskasid oma aja ära elanud tillukese tarbesõiduki külmalt utiili.
Kastiga Vjatka oli „ametiautoks“ ...
Aegadel, mil ralliautode homologeerimiseks tarvilikud ettenähtud toodanguarvud olid väikesed, sündis tänu rallile tavaautosid, milliseid muidu polekski valmistatud. Põhiliselt juhtus see perioodil, mil ...
Eelmise aasta lõpus kinnitati Eesti Autospordi Liidu rallikomitee uueks esimeheks Emilia Abel, kellel on kogemused rahvusvaheliste võistluste korraldaja ja kohtunikuna.
Mu neli aastat vanal autol hakkas aku nõrgaks jääma, ostsin poest samasuguste näitajatega aku ja panin selle ise paika. Kohe algusest peale oli selge, et stopp-startsüsteem enam ei tööta. Arvasin, et aku ...
Jõudsin hiljuti ikka, mil paljud teevad seni elatud elust kokkuvõtteid ja mõtlevad, et on juba omajagu rabatud ja võiks elu teisel poolel täiel rinnal elada. Nii minagi.
Unistuste auto ostmine on üks ...
Juhtusin Eesti „surmamaanteele“ ja sattusin seal kaks korda „koerapulma“. Nimelt oli 70–80 km/h liikuva soolapuisturi taha kogunenud 5–6 autot, mis tegelesid teineteise sabaaluse nuusutamisega selle asemel, ...
Käsitöö-Porschega kõrberallile
Ilmakuulsad Porsche-tuunijad Singer ja Tuthill ehitasid ühele fanaatikule korraga lausa kaks uunikumihõngulist ralliautot, millest üks on maastiku- ja teine asfaldiseades.
...
Renault’ grupp tuli välja uue plaaniga Renaulution ning esitles ideeautosid, mis näitlikustavad uusi suundi. Plaani põhielemente on kaks: efektiivsus, mis omakorda puudutab kulusid, arenduskiirust ja toodete ...
KOMMENTAARID (10)