Hyundai avaldas esimesed fotod tulevasest elektriautost Ioniq 5.
Teadupärast saab Ioniqust Hyundai elektriautode alammark ja selle esimene esindaja, mudel 5 kujutab endast keskmõõtu linnadžiibilikku ...
Toyota näitas avalikkusele esimest korda vastavalt sportautode MM-võistluste uutele reeglitele ehitatud hüperautot.
Eelseisvaks hooajaks LMP1 klassi asendava Le Mans Hypercar klassi kuuluval Toyota GR010 ...
Citroën toob sügisel Eestis müügile menuka kaubiku Berlingo elektrilise versiooni ë-Berlingo Van. Sarnaselt tava-Berlingoga toodetakse seda kahe kerepikkusega (furgooni maht vastavalt 3,3 ja 4,4 m3) ning ...
Uuel aastal jätkame uute elektriautodega - ja sedapuhku vaatame üle "rahvaauto" Volkswageni uue ID-perekonna esimese liikme, mis kannab üsnagi lakoonilist nime: ID.3.
Proovisõiduauto tehnilised andmed ...
Külgkorviga mootorrattad Ural näevad endiselt välja nagu aastakümneid tagasi, kuid maailmas on neil harras austajaskond, mis lubab tsikleid Venemaal vähehaaval toota siiani. Uusim erimudel 2021. aastaks, ...
Juhieksamite rekordid olid mullu vapustavad: teooriaeksamil proovis üks inimene kätt juba 33. korda ning sõidueksamilt üritati läbi saada 29. katsel. Transpordiamet ei täpsusta, kas tegu oli ühe ja sama ...
Autolehe „Autopäeviku“ rubriigiga liitub auto24.ee partneri automaakler.ee meeskonna liige Palle Kõlar ning tema peaaegu 350 000 kilomeetrit sõitnud 2004. aasta BMW X3.
Kaks aastat tagasi tekkis mu perel ...
Sellel aastal on jõudnud Eesti turule rekordiliselt palju uusi elektriautosid ja seekord vaatamegi koos Autolehega kiirelt üle neli selleaastast uudismudelit ning proovime välja selgitada, et milline auto mis ...
See proovisõidu teema on ennast ammendanud, oli näha juba kui nad seda trabanti näitasid, et ideed on otsas ja eelmine kord ja nüüd soojendati ka vaid vana supp üles.
Piinlik juba vaadata.
Elektriautodega ei tee revolutsiooni, kui sa oled kooner ja poed peitu põhjendusega, et keskmine inimene vajab 50km päevas... tootja seisukohast on see mõistetav. Pikas perspektiivis ja tarbija seisukohalt on see halb valik, kuna sa peab omama 2 sõiduautot ja suhteliselt lühikese läbisõidul pärast põed sa ka ärevust. See ongi põhjus, miks Teslal nii hästi lähenb. VW valikus ainuvõimalik valik. Väärtust lisab seegi, et Elon on proovinud ID3 ja kiitnud selle heaks autoks.
Mazdal on plaanis MX30le range extender nende endi wankel mootori kujul lisada, mis siis töötab generaatorina, just selle samuse probleemi lahendamiseks, et kui ongi vaja pikemalt sõita siis selle wankel mootori saab korra aastas tööle ajada. Teatavasti wankel mootoritel on omad probleemid, nagu apex tihendite kulumine, suurem kütusekulu, suurem heitgaaside norm, jne. Aga kui seda mootorit on vaja paar korda aastas kasutada siis need probleemid ei tule päevakorda. Eelisena on need mootorid kompaktsed ja kerged. Tõenäoliselt odavam ka toota kuna liikuvaid osi on tavalise sisepõlemis mootoriga võrreldes kõvasti vähem. Eks näis mis selle range extenderi hinnaks kujuneb, aga paberi peal on sellel parem eelis kui tänapäevastel pistikhübriididel, kuna generaatorina töötaval mootoril pole vaja lisada vahele käigukasti mis lisab komplektsust ja hinda.
Neil, kes paar korda aastas pikki sõite teevad, pole tarvis kahte autot omada - palju odavam on kas fosiilauto või pika ulatusega el.auto neil puhkudel rentida. Kes igal nädalavahetusel vaatamas käivad, ega hunt metsas elavat vanaema ära söönud pole, neile lühikese ulatusega el.auto ei sobi.
EUst on range extenderid ära kadunud - keegi ei hakka kontrollima, kui palju kasutaja seda kasutab ning sellised autod on pistikhübriididega samasse patta pandud.
ka vana elektriga saab pikki otsi sõita 4x odavam, lihtsalt arvestad omale laadimise ajaks koha, kus saad süüa st aega teisti tarbita.
Ka fossiiil autode omanikud teevad söögipause, aga auto seisab neil nii sama. kahe kuu jooksul sõidetud Tartu ja kodu vahet kokku 8000km ja seda 100km ranget omava vana elektrikaga, teine auto mida pikamaasõitudeks hoidsin, müüsin maha, kuna see oli mõtetu selleks teist autot omada, kui elektrikaga on 4...8x odavam sõita. St praktika kinnitab et arvamised enne tegelikku kogemust on valed, sest EVd kasutatakse teisti ja odav kilomeetrikulu annab tegeliku vabaduse poole rohkem liikuda.
Kui inimesel on eesmärk kuskile jõuda siis ei tehta pidevalt söögipause vaid vuratakse Eesti teise otsa ära. Ja kui tehaksegi siis valik söögikohtadest kus ka kiiresti särtsu juurde saab on piiratud.
Pikki otsi sõidab enamus ka mingi erakorralise sündmuse pärast. Näiteks matusele nii, et kirikute, surnuaedade ja tavandimajade juures peab ka laadida saama.
Arvata, et fosiilautot on kerge ja odav rentida pikkadeks sõitudeks on ka tulevikus keeruline. Seda tahetakse ju piiratud ajal ja siis kõik. Ilus suvine nädalavahetus. Äkki ainukese rannailmaga aga enamus aega huvi nende vastu vähene. Enamus aega seisev auto tähendab, et teenuse hind laes ja maksevõimelisi vähe. Mis tähendab, et ka autode arv mida pakutakse väheneb.
Ega paljudes kohtades tee ääres ei olegi sellist elektrivõimsust, et paneme putka püsti. See tuleb ränga rahaga välja ehitada. Kui neljarealine unelm täitub siis oled senisest infrast ära lõigatud ja kas keeruline mahasõit või tuleb mingi plats rajada.
Ja laadijate kasutamine võib väiksemates kohtades olla ebaühtlane. Kohalikud laadivad enamasti kodus ja järsku olgu Joala Narvas, või Kalmer Kiidjärvel Tänak Elvas või mõne suubändi kontsert Tartus ja võõrast rahvast voorib paar nädalat või lausa üheks õhtuks kokku ja tahavad laadida massiliselt. Ja soovitavalt kas paari minutiga enne üritust või siis, et saaks kontseri ajaks auto laadijasse unustada. Mis muidugi teistele ei meeldi.
Pikemate otste tegemiseks on vaja vähamelt 100 kW laadijaid ja neid on mingi kolm tükki. Ja Elepordil on ainult üks 160 kW ultra-kiire laadija ja kas seal kaks autot 100 kW võimsusega saavad laadida.
Kõik on tore, aga omale võtaks vaid VW. aga paruk jääb seegi valikust välja sest on liiga kallis ja ebamugav (külm plastik). See selleks. Tegelikult ei saa elektrikad niipea massitarbe autodeks, olgu see hind nii sodne,kui tahes. Kujuta nüüd ette, et lähed kusagile publikuüritusele ja tead, et seal on kusagil ka laadija, aga sama mõtleb peale sinu veel 100 või 1000 autoomanikku. Huvitav, mitu aastat läheb, et need kõik masinad seal saaksid laetud? Kõik tahavad ju korraga laadida.
Sõidad edasi tagasi nagu põrkepall ja selliselt kogu aeg! Onju!
Kui tuleb 600 km masin, siis vaja sõita Vilniusesse ja tagasi KOHE! Viu ja viu - jätke see hääl elektrikatele!
Tasub mõni masin ära proovida, siis ehk ka natuke vähem vingumist!
No mina mõned aastad tagasi proovisingi järele, ettevõtte autoks tahtsin. Ei sobinud, ei tohtinud saba vedada, ei käinud suvilas laadimata ära, mitteükski müüja ei andnud selget vastust talvise läbisõidu kohta (andsin konkreetsed tingimused ette, miinus 10 jne), akude kestvuse ja garantii kohta ümmargune mula jne. Lühidalt, ei olnud sobivat autot, ei olnud usaldust äratavat müüjat ja lõpuks ei olnud enam ka ostutoetust ja siis loobusin.
Aga täna, teate, ma ei viitsi seda kadalippu uuesti läbi käia. Mul on kesksoomes semu kes nendega igapäevaselt tegeleb, on oma ettevõttega üks asjalik automüüja kel enda pereski 2 elektrikat kasutada ja järgin tema soovitust - ära veel osta.
No ma ei osta.
Küllap peagi tulevad sõidukid mis sobivad ja siis võtan asja jälle päevakorda.
Loomulikult vara veel, aga keegi peab ka kohver või telliskivi kaenla all ringi patseerima nagu esimeste mobiiltelefonidega, ning ulmelisi seadme ja kõneminuti hindasid (loe sidemastide ehituse) kinni maksma. Ometigi kaalus ulmehind üle odava lauatelefoni.
Kui Eestis avati esimene NMT võrk 1991, oli algul ka ainult mõni sidemast, 1998 kui avati esimene GSM võrk, olid mobiiltelefonid juba massiliselt kasutuses ja 3 aastat hiljem inimesed loobusid massiliselt lauatelefonide lepingutest. Ehk täpselt 10 aastat hiljem, 2001, oli lauatelefon turult väljasöödud.
Elektriautoga on vastupidi, siin ei maksa kilomeetrile kuluv kütus praktiliselt midagi, samuti on elektriauto kui sellise masstootmine odavam ja vähem tööjõudu nõudev. Lihtsalt aku on ülikallis ja liiga algeline. Kohe, kui aku probleem lahendatakse, loobuvad kõik bensiini kasutamisest. Kuna auto on ikkagi kallim kui mobiiltelefon, siis kõik võtab rohkem aega.
Kui lugeda 2011 turule tulnud Nissan Leaf või veel parem, 2012 turule tulnud Tesla Model S, esimeseks telliskiviks kaenla all, siis 20 aastat hiljem, 2031, on sisepõlemismootoriga auto tänavapildis juba haruldus. Just tänavapildis, sest ainult sisepõlemismootoriga (pistik/hübriid võib) autodel on linnasõit siis keelatud. Uskumatu.
Mobiiltelefone ei sundinud riik kasutama, elektriaotode kasutuselevõtul on aga lisaks riiklik sund ja tähtajad taga.
Mobiiltelefon tegi elu mugavamakas. Esialgu küll kallima hinnaga ja miskit suurt tuli kaasa tassida, aga mugavus kaalus selle üles ja kui viskasid ta sisepõlemismootoriga auto istmele, ei olnudki asi hull. Elektriauto ei tee elu mugavamakas, vähemalt rohkem sõitva inimese jaoks mitte ja kui sõidad vähe, siis kallis ostuhind ei ahvatle, sest hinnavahe tasateenimine venib väga pikale.
Elektriauto peab hinnalt olema võrdne tavaautoga või natukene odavam- alles siis hakatakse neid rohkem ostma, esialgu küll pere teiseks autoks, sest maale vanaema juurde minnakse siiski vedelkütuse abil. Aga kuna meil nagunii levib ääremaastumine ja kõik vanavanemad kunagi surevad, siis varsti enam maale ei sõidetagi ja kaob ka vajadus vanakooli autode järgi.
Elektriajamiga autode praegune kasvukiirus on võrreldav autode kasvukiirusega 1920-1930 aastatel. Kütusepaagitehast ei saa nädala või kuuga akutehaseks ümber ehitada, see paneb ühelt poolt kasvu kiirusele piiri. Aga vaadates milliseid summasid autotootjad täna el.autode juurutamisele kulutavad, on neid paari aasta pärast kordades rohkem.
Vaadake Saksamaa autoesinduste veebilehti: ⅔ nimekirjast on hübriid, pistikhübriid või elektriautod. Meil vastupidi veel. Aga kui linnades (kesklinnas) keelatakse sisepõlemismootoriga autode kasutamine ja on soov ka maakodus iganädalaselt käia, samas ei taha kahte autot või ei suuda kahe renti maksta, siis ongi "Saksamaa käes" - hübriidauto kahe mootoriga. Linnas elekter, maal bensiin. Karta on, et brüsseli surve kiirendab "asjade" käiku. 100% linnainimesed "mutetsevad" järgmiseks autoks elektriauto (parkimissoodustused, ühistranspordirajad, 0 CO² vaba automaks vmv), kahepaiksed ja lähivalla inimesed hübriidi ning 100% maainimesed jäävad vana juurde. Jaotus võiks peagi olla ~ 20/80/20% vastavalt.
Hübriidauto ei saa olla lõplik lahendus, sest sa maksad kokkuvõttes kahe tehnoloogia eest. Sellisel autol on kaks mootorit, kaks kütusepaaki ja selle võrra on kallim tootmine ning sinu jaoks ka hoolduses kallim kui võrrelda hübriidi ühe mootoriga autoga.
Soome meistrivõistluste avaetapi Arctic Rally võitis Toyota Yaris WRC autol sõitnud Juho Hänninen, eestlased kõrgesse mängu ei sekkunud.
R5 autodega startinud eestlastest oli lõpuks parim Georg Linnamäe, ...
Ilmselt juunis müügile ilmuva uue Nissan Qashqai põnevaim jõuallikas tuleb Euroopa oludes enneolematu, kuid Jaapanis end kasinamas formaadis juba natuke tõestanuna.
Uus Qashqai liigub nimelt puhtalt ...
Kuulutusportaale auto24.ee, KV.ee, Osta.ee ja KuldneBörs.ee haldav AllePal müüs nädalakirja Autoleht veebiportaalile Geenius, mis võtab kord nädalas kolmapäeviti ilmuva ajakirja kirjastamise üle 1. ...
Mini sõitja Carlos Sainz võitis Dakari ralli viimase kiiruskatse, võistluse võit aga kuulus rekordiliselt 14. korda tema tiimikaaslasele Stephane Peterhanselile.
Dakari ralli viimasel, 200 kilomeetrit pikal ...
Hyundai sõitja Thierry Neuville vahetas vaid nädal enne Monte Carlo ralli algust ootamatult kaardilugejat.
Nicolas Gilsoul on olnud Thierry Neuville’i kaardilugejaks alates 2011. aastast ja seetõttu on uue ...
Jüri Vipsi osalemine tänavu F2 sarjas Hitech GP võistkonnas sai lõpuks ametliku kinnituse.
Red Bulli noorte kasvandike hulka kuuluv eestlane on Hitechi võistkonnaga varasemalt tuttav, sest juba F3 sarjas ...
Citroën toob sügisel Eestis müügile menuka kaubiku Berlingo elektrilise versiooni ë-Berlingo Van. Sarnaselt tava-Berlingoga toodetakse seda kahe kerepikkusega (furgooni maht vastavalt 3,3 ja 4,4 m3) ning ...
Juhieksamite rekordid olid mullu vapustavad: teooriaeksamil proovis üks inimene kätt juba 33. korda ning sõidueksamilt üritati läbi saada 29. katsel. Transpordiamet ei täpsusta, kas tegu oli ühe ja sama ...
Lada suutis mullu Venemaal kasvatada sõiduautode ja kaubikute turuosa 20,6 pealt 21,5% juurde, püstitades sellega viimase 9 aasta absoluutse rekordi. Kaubaks läks 343 512 autot, mille seas popimad olid ...
General Motors (GM) kavatseb ehitada vähemalt ühe Corvette’ist inspiratsiooni saanud elektriauto ning see tõotab tulla – üllatus-üllatus – linnadžiibi sarnane sõiduriist. Auto on iseenesest juba olemas, kuid ...
Toyota näitas avalikkusele esimest korda vastavalt sportautode MM-võistluste uutele reeglitele ehitatud hüperautot.
Eelseisvaks hooajaks LMP1 klassi asendava Le Mans Hypercar klassi kuuluval Toyota GR010 ...
Täna algaval Soome meistrivõistluste avaetapil, Arctic rallil on stardis kolm Eesti meeskonda R5 autodel.
Egon Kaur teeb Arctic rallil oma esimese stardi Volkswagen Polo GTI R5 autol ja samuti istub ...
Toyota tehasetiim avalikustas enne järgmisel nädalal toimuvat Monte Carlo rallit Yaris WRC auto uue kujunduse.
Tehniliselt poolelt Toyota Yaris WRC autol mingeid muudatusi eelmise hooajaga võrreldes tiimi ...
Ferrari sõitja Charles Leclerc teatas, et on nakatunud koroonaviirusse ja püsib oma Monaco kodus isolatsioonis.
Tema enda sõnul on tal vaid kerged sümptomid ja tõenäoliselt sai ta nakkuse oma tüdruksõbraga ...
Toyota sõitja Nasser Al-Attiyah sõitis Saudi Araabias toimuval Dakari ralli 11. kiiruskatsel välja päeva parima aja ja vähendas liidrina jätkava Stephane Peterhanseli edumaad.
Kõrberalli eelviimasel ...
TV3 Grupi kanalid alustavad autoralli MM-i sarja ülekannetega juba tuleval nädalal ning seda võimsamalt kui kunagi varem.
Avaetapilt Monte Carlos toimuvad ülekanded 21.-24. jaanuarini ning rallisõprade ...
Avtovaz avaldas esimese pildi uuest Niva ideeautost ning kinnitas, et töö uue seeriamudeli kallal käib.
Uue Niva seeriaversiooni esitletakse 2024. aastal. Täpsemat infot uue mudeli kohta veel jagata, kuid ...
Kuldse Börsi vahendusel on müügile pandud 1971. aasta GAZ-69A, mille kohta ütleb müüja, et auto on läbisõiduta.
Piltidel näeb GAZ-69 tõepoolest hea välja, kuid kahjuks on kuulutus äärmiselt napisõnaline. ...
Dacia avaldas pildid ideeautost Bigster, mille seeriaversioon kuulub margi lähema viie aasta plaanidesse.
Renault grupi uuendusplaani Renaulution osaks on Dacia-Lada haru tugev esindatus C-segmendis. 4,6 ...
Ralli MM-võistluste promootor ja Soome Autospordiliit AKK jõudsid kokkuleppele MM-etapi toimumises veebruari lõpus Lapimaal.
Võistlus kannab nime Arctic Rally Finland ja see toimub 26.-28. veebruaril ...
Renault grupp tuli välja uue strateegilise plaaniga Renaulution, mis toob kaasa mitmed olulised suured muutused. Ühtlasi näidati elektri-ideeautot, mis on inspireeritud Renault 5-st, mis näitab "et Renault ...
Porsche tähistab kuulsa rodsteri 25. sünnipäeva erimudeliga Boxster 25 Years.
Erimudel baseerub GTS 4.0-l ja seda valmistatakse 1250 eksemplari. Disainis leidub mitmeid vihjeid 1993. aastal Detroidi ...
Hyundai avaldas esimesed fotod tulevasest elektriautost Ioniq 5.
Teadupärast saab Ioniqust Hyundai elektriautode alammark ja selle esimene esindaja, mudel 5 kujutab endast keskmõõtu linnadžiibilikku ...
Eesti võõrustab autoralli MM-võistlusi ka järgmisel aastal kui Rally Estonia kirjutas sarja promootoriga alla kaheaastase lepingu.
Kolmapäeval, 13. jaanuaril toimunud Rally Estonia hübriid ...
Dakari ralli 10. kiiruskatse võitis Toyota sõitja Yazeed Al Rajhi, aga liidrina jätkab kolmanda aja sõitnud Stephane Peterhansel.
Varem 13 korda Dakari ralli võitnud Stephane Peterhansel kaotas päeva ...
USA firma Aptera toob tänavu müügile kolmerattalise elektriauto, mille sõiduulatus peaks küündima 1000 miilini (1600 km), kusjuures tänu päikesepaneelidele poleks mõnel kliendil üldse vajadust akut ...
Motokrossi Euroopa meistrivõistlustel klassis EMX 125 mullu pronksmedali võitnud Meico Vettik pöörab karjääris uue lehe, kui liitub Belgia meeskonnaga Team TBS Conversions KTM. Millised on alanud aasta ...
1969. aasta Chevrolet El Camino on tänuväärne materjal auto taastajale. Eestisse sattus see pool sajandit vana Chevy siiski õnneliku juhuse läbi.
1960ndate USA autodel on olemas see miski, mis sunnib nende ...
Viimastel aastatel üha popima surugaasi CNG ja kõikvõimalike elektrifitseeritud autode kõrval pole vedelgaasi- ehk LPG-seadmed oma eeliseid kaotanud.
Põhjus, miks LPG-vedelgaasi autokütusena palju ...
Aastatel 1977–1991 peetud Edasi karikaralli, rahvakeeli Põrsaralli, tõstis väikese Libatse küla 14 aastaks suurelt Eesti rallikaardile.
Ralli sünnilugu ulatub 1977. aasta algusesse, kui neli Edasi kolhoosi ...
Kunagised ihaldusväärsed luksusdžiibid Audi Q7, BMW X5 ja Volvo XC90 maksavad praegu vähem kui uued säästuautod – aga milline on neist parim?
Enam kui kümne aasta eest ületas nende autode hind tihti ...
Formentori neeme tipus asuva majakani viivat teed asendab CUPRA Formentori proovisõidus Eesti parim metsatee ja see annab sportdžiibile hea võimaluse näidata end kõige erinevamates tingimustes.
SEATil ja ...
Mercedes C 180 K-l täitus pool miljonit kilomeetrit! Tänutäheks saab auto põhjaliku hoolduskuuri. Sest me soovime selle endale jätta.
Tavalised kestvustesti autod peavad läbima 100 000 kilomeetrit, kuid ...
Mahtuniversaalide buumist tahtsid osa saada kõik ning selle nimel raha kokku ei hoitud. General Motors näitas erilist ettekujutust pereautost 1986. aastal.
Nime Pontiac Trans Sport saanud ideeauto oli ...
Autolehe „Autopäeviku“ rubriigiga liitub auto24.ee partneri automaakler.ee meeskonna liige Palle Kõlar ning tema peaaegu 350 000 kilomeetrit sõitnud 2004. aasta BMW X3.
Kaks aastat tagasi tekkis mu perel ...
Automüüjate ja -teenindajate liidu uuringus välja sõelutud heade ja halbade liikluskindlustusseltside pingerida peab võtma teatava reservatsiooniga, sest see ei räägi näiteks otseselt avariiremondi headuse ...
Kunagi ammu-ammu, umbes üheteist- või kaheteistaastasena sattus minu raamaturiiulisse Jerzy Broszkiewiczi raamat „Suur, suurem, kõige suurem“. Loomulikult oli tegu lasteraamatuga, kuid sellisega, mille kohta ...
Uus Jeep Grand Cherokee saab ka pika kere
Jeep avalikustas uue maastikuauto Grand Cherokee, mida hakatakse tegema kahes kerepikkuses ning mis tuleb tootja kinnitusel senisest veel maastikusuutlikum.
...
Dakari ralli liider Stephane Peterhansel võitis käimasoleval võistlusel esimest korda kiiruskatse ja kasvatas tublisti oma edumaad lähimate rivaalide ees.
Teisipäeval sõidetud 465 kilomeetrit pikal 9. ...
Külgkorviga mootorrattad Ural näevad endiselt välja nagu aastakümneid tagasi, kuid maailmas on neil harras austajaskond, mis lubab tsikleid Venemaal vähehaaval toota siiani. Uusim erimudel 2021. aastaks, ...
Aston Martin ehitas 1980. aastal keskmootoriga ja rõhutatult kiilukujulise kerega superauto, millest pidi saama kõige kiirem ilma peal – eesmärk oli lüüa 320 km/h (200 mph) kiirusrekord. 1981. aastal suutis ...
Märtsis traditsiooniliselt F1 sarja avaetapina toimuma pidanud Austraalia GP lükati riigis kehtivate koroonapiirangute tõttu novembrisse.
Eelseisva hooajaga tehakse algust märtsi viimasel nädalavahetusel ...
Autotootjate muredel pole otsa ega äärt. Küll kiusab koroonaviirus, kaotades ostjates viimasegi huvi uute autode vastu, siis viskab kaika kodaraisse Brexit, pöörates sassi täpsed tarnegraafikud… Ja nüüd ...
USA ja Kanada ühisel aasta auto valimisel võidutsesid Ford ja Hyundai. 2021. aasta parimaks sõiduautoks pärjati Hyundai Elantra (all), (linna)džiibiks elektriline Ford Mustang Mach-E (avafotol) ning pikapiks ...
Ainult 19% soomlastest on selle poolt, et sisepõlemismootoriga uute autode müük keelata 2030. aastast, näitas põhjanaabrite rahvusringhäälingu YLE korraldatud küsitluse tulemus. 49% arvates peaks tavaautosid ...
McLareni võistkond kirjutas alla eellepingu, millega soovib 2022. aastast alates liituda elektrivormelite MM-sarjaga.
Hiljaaegu teatasid BMW ja Audi, et nende tehasetiimid loobuvad Formula E sarjast pärast ...
Uuel aastal jätkame uute elektriautodega - ja sedapuhku vaatame üle "rahvaauto" Volkswageni uue ID-perekonna esimese liikme, mis kannab üsnagi lakoonilist nime: ID.3.
Proovisõiduauto tehnilised andmed ...
2020. aastal Eestis esimest korda toimunud MM-etapp Rally Estonia võitis WRC sarja promootori poolt wrc.com veebilehel korraldatud hääletusel Asahi Kasei Team Spirit Award tiitli.
Nimetatud auhinnale oli ...
KOMMENTAARID (28)