Mercedes-Benzi uue C-klassi valikusse kuuluvad vaid nelja silindriga suuremal või vähemal määral elektrifitseeritud mootorid – poolhübriidid ja pistikuhübriidid.
Mudelite C 180 ja C 200 kapoti all toimetab ...
Pühapäeval Adria kardirajal Itaalias sõidetud WSK Champions Cup oli tänavuse kardihooaja esimeseks suureks rahvusvaheliseks võistluseks.
Kuivõrd tase on WSK võistlustel võrdväärne Euroopa ja ...
Renault lubab aasta lõpupoole maha saada esimeste vesinikukaubikute partiidega. Kütuseelemendiga tarbesõidukite ning neile sobivate tanklate väljatöötamiseks löödi käed tunnustatud tegijate Faurecia ja Plug ...
Nissan Leaf maksab tänapäeval sama palju kui kümme aastat tagasi, kuid talvine sõiduulatus on Autolehe katse järgi kasvanud ligikaudu kolm korda.
Autoleht tegi Leafiga esimese lühikese proovisõidu ...
Oksjoniportaalis osta.ee müüakse nelja vahvat väikest autot, millest mõni sobib hobisõidukiks, mõni igapäevakasutusse.
Vanim neljast on NSU Prinz 1961. aastast. Auto on 3,1 meetrit pikk ja varustatud ...
Eile, 25. veebruaril suleti täielikult Piirissaare–Laaksaare jäätee. Sulgemise põhjustas umbes 10–15 cm paksuse veekihi tekkimine jääle.
8,4 km pikkune Piirissaare–Laaksaare jäätee oli avatud 13.–24. ...
Neljanda põlvkonna Golfil on nii plusse kui miinuseid, kuid üht omadust hindan paljude uute sõidukite taustal eriti kõrgelt.
Autolehe heaks töötatud pea paari aastakümne jooksul olen kokku puutunud väga ...
Sõiduauto või mootorrattaga või hoopis jalamehena liikluses sehkendades ei tule selle pealegi, et veoauto juht väga tihti lihtsalt ei näe sind, olgu või päine päev ja distantski veokiga veel suhteliselt ...
Veokijuht ei tarvitse näha küll. Ka endal on nn napikaid olnud kus sõidukas on paremale ees nurka ära kadunud. Liiklusvoos ei jõua pidevalt neid pimenurga peegleid ka jälgida, sest samal ajal tuleb ka ees toimuvaga kursis olla, sest seda ridadevahel sõelumist ja tõmblemist on nii palju.
Eks on ka sõiduautoga olukordi kus kaob miskit mingi piilari taha. Võrreldes veoautoga küll vähem.
Lisame veel inimlikud tähelepanematused-eksimused ja olukorrad kus sulatakse taustaga ühte ning madalad päiksed jne. Saame paraja kompoti. Nii, et alati tuleb arvestada võimalusega, et sind ei nähta ja liigeldes mingit eesõiguse jonni ajada ei maksa.
Minuarust Ants ei öelnudki, et kõik rekkajuhid on mölakad...ilmselgelt leidub neid igalpool. Samas saan temast aru enda hiljutise kogemuse põhjal Tallinnast välja sõites Narva suunas hiljuti. Tuli pikk kallurrekka Tallinna ringtee poolt, mina olin maanteel kõige välimises reas. Rekkajuht nägi väga hästi mind (meie vahel oli silmside), kuid ikka surus oma rekkaga peale reavahetusel. Mind päästis piirdesse surumisest vaid järsk gaasijalg, kuna seljataga tulnud sõiduauto ei hoidnud piisavat pikivahet, mistõttu oleks järsk pidurdamine lõppenud tagant sissesõiduga minu autole. Samamoodi kohtab sellist mölaklikkust rekkaroolis näiteks ringteedel, kuhu tuimalt ette sõidetakse, hoolimata sellest, et nähakse ringteel (peateel) liiklejaid. Aga kehtib selline nõukaaegne mentaliteet- mul on suurem- mul on eesõigus. Ja siis imestatakse, miks rekkajuhte mölakateks peetakse. See on nagu käib sõnakõlks bemmijuhtide kohta- iga BMW juht ei ole idioot, aga igal idioodil on BMW.
Kõikidele, kes kas pool- ehk täishaakega sõitnud, neile on teada situatsioon, milles parempöörde tegemiseks võtate raadiuse väljajoonistamiseks vasakule, eriti poolhaagisega.
Tavaliselt linnas juhtub see asi, et teie parema külje alla rügab end mõni "ökonoomne pereauto", sest tema meelest on kõik õige, mahub ju! See, et teie sõiduki paremad suunad plingivad on talle savi. Pole vaja eputada oma lisavarustusega ja mida te üldse vilgutate!
Kui nüüd olete veel nina parempöördeks suunanud paremale, on tema kinni lõpuks ja ka teie, sest kui liikuma hakkate, võtate selle punni kõrvalt lihtsalt kaasa.
Algab äge protest rohelise süttides, mil kodanik oma punniga võikaid peenikesi piiksusi laskma hakkab ja kätega vehib, sest ta ju soovib otse sõita nt!
Nüüd on ka mitmeid võimalusi, millest kiireim on minna ja öelda, et piiksuja pea läheb katki kui ta ei tagurda, kuid tänapäeval kvalifitseerub see kriminaaliks.
Sõita otse edasi ja kavatsetud pööre tegemata jätta, vaadeldes teist paremalt võidukalt oma punniga mööduva liikleja vasakut kätt, mis näitab rahvusvahelist käemärki taevassesirutatud pikkpeetriga ja kuulata ta punni viginat, mida ekslikult ka signaaliks nimetatakse.
Kolmas oleks see tubli liikleja nii ära hirmutada ja hakatagi "pööret sooritama", aeglaselt ja mõnuga, nii, et trügija peas kassaaparaat töötama läheks, pidamatus tekiks ja ta mitte kunagi enam oma spetsiaalse "ökoloogiliselt mahub kõikjale" sõidukiga sellist kunsttükki ei teeks.
Väljute, laia irvega küsite, et mis häda tal on oma mänguautot nüüd pressi alla saata, naisterahvale võite öelda, et teate küll, et olete väga ilus mees, kuid sellised lähenemiskatsed on kohatud, kui mitte eluohtlikud ja siis tagurdab ta juba ise, kui tervis lubab.
Halvim variant on see, et trügija sõiduk on sompus ilma juures tumehall ja on teile külje alla hiilinud täiesti märkamatult ja te teetegi manöövri ja saate aru, et miski on valesti alles nt tema lõhkevate rehvide paugatuste järel.
Siis olete teie paha, väga paha ja nii paha kui üldse olla saab.
On veel mingeid alternatiive pakkuda?
Igas asjas maailmas on olemas superheadest kuni superhalbadeni tegijaid.
Ega liikluses teistmoodi pole nagu males kus suurmeister kalkuleerib võimalikud variandid hulk käike ette ja kohalik kõrvuni vaimustunud harrastaja näeb vaid ühte lahendust kuidas ta vastase kuningale läheneb.
Autojuhtimine on selles osas sama värk, et enamus mingil tasemel saab hakkama aga kui ikka annet pole ei kogune ka igapäevasel sõitmisel head juhti.
Nägin ise sellist olukorda Tallinnas Saku tänava-Pärnu mnt ristmikul mõned aastad tagasi - vaatepilt meenutas veits Beani filmi, kui tank üle Beani auto sõitis. Nähtud juhul sõiduautos olija õnneks sõitis poolhaagis vaid kapotist üle. Huvitav, kas veokijuht isegi ei tunne, et auto käitub teisiti, kui rattad üle sõiduauto kapoti veerevad? Veok jäi alles 5m peale takistuse ületamist seisma.
Ringteele sisenedes jääb alatihti kellelegi jalgu, sest veoki esimesed 7 käiku on nii lühikesed, et sa ei jõuagi piisavalt hoogu sisse saada, eriti veel koormaga. Ja nii juhtub alatihti, et keegi jõuab sulle ringteel kiirelt järgi ja siis arvatakse, et sõitis ette jne. Muidugi on ka igasugu pohhuist juhte kellele päris ette keeramine korda ei lähe.
Vastan "wb"-le.
Ei tunne tõesti. Kui masin on võimeline 3-da käiguga 50 tonni tasasel teel mootori pöördeid tõstmata ja sidurit lahti lastes lõdvalt kohalt liigutama, siis nt 2 käiguga kedagi lohistamist tõesti ei tunnegi ja kui rattad üle kapoti sõidavad, vajutavad nad selle madalaks ja kui ka tunneb, siis "mis juhtus?" jõuabki kohale nii, et 5m on sõidetud.
Selleks piisab 420-st hobujõust, rääkimata nt SCANIA 480, 560, 630 jne hobujõududest.
Tavaliselt on 12 käiku ja 3-ndaga minnakse kohalt.
Ka "Wut" jutt vastab tõele, kui jääda passima, siis passid viimsepäeva laupäevani välja. Vabale ringile jõudes js sellele sõites jõuab sabas olev täishaage kohale kui juba teised ringil- nii see on. Alguse minek on koormaga ikka väga aeglane, automaadiga tiba kiirem.
Väimees põhjanaabrite juures veab puisteained, killustik-liiv teedeehitusse põhiliselt. 4 silda auto, 6 silda täishaakel. Paar kuud tagasi sai saba ekstreempidurdusel külili kui üks maailmakunn ringteel lihtsalt siseringist välja ette kiirendas. Kiirus oli kanti 30.
Need massid ja jõud mis seal mängus on sõiduautoga sõitjale lihtsalt hoomamatud ja parim õpetussõna ongi ilmselt see mis mulle u 35 aastat tagasi esimesi lubasid tehes kaasa anti - suurtest hoia eemale, ta ei kuule ega näe sind:-)
Unustasin veel ühe nüansi.
Nimelt poolhaagisega ja olenevalt selle tüübist on vasakpööre tegelikult veelgi "pimedam" mõnes mõttes.
Vasakule pöörates kaob haagis täielikult vaateväljast ja selle parema tagumise nurga juurde võib olla õhust tekkinud, materialiseerunud, misiganes- sõiduauto (veokijuhid teavad ja ei roni sinna).
Poolhaagise tagumine ots joonistab samuti, eriti teatava tüübi haagiste korral ümber teljena töötavate sildade märkimisväärse raadiuse, mis kitsaste olude puhul võib isegi mõne märgi või foori kaasa võtta.
Kui nüüd selles kohas on sõiduk, siis on haagise nurk sellel vasakust küljest toas või haagib allasõidutõke end nt juhi vasaku sääre taha ja suur jama ongi majas.
Kusjuures ohutuse seisukohast- mis ja mida nüüd siis veokijuhile inkrimineerida? Ta lihtsalt ei näe ju haagisest läbi! KUMB ei veendunud manöövri ohutuses?
Seepärast- markeerige oma poolhaagis tagant selliseks, et seal on mõistetavad hoiatused, nagu lõõtsaga bussidel! Sellest hetkest on võimalus vaielda, muidu olete kolepaha, ülbe ja vastutustundetu indiviid vms ja kogu maailma kurjus vajub teile kaela.
Ma nüüd ei tea, kas ma olen "välismaa" lummuses, kuid minule tundub, et nii Vanas Euroopas kui Skandinaavias on sellest kõigest autokoolides põhjalik jutt olnud, sest seal nagu niimoodi ei trügita.
Naljakas lugeda, et osa vendi kujutavad ette, et rekkade jaoks liikluseeskirjad ei kehti-ala hoia suurest eemale, ta ei näe sind jms. See ei ole ju eriline vabandus, et sul on suur auto. Samamoodi, nagu sõiduauto juht peab arvestama liikluses teistega, peab seda tegema ka veokijuht. Ja kui kitsas olustikus sa ei mahu nt pööret tegema, siis peaksid pigem ootama, kui oma "suure ja pimedaga" pohhuistlikult pressima hakkama.
@ Wut- mina pidasin just silmas sellist korralikku idiootist pohhuisti, kes eriti ei vaevugi hoogu maha võtma enne ringteed. Ta küll näeb ringil liiklejaid ja ilmselt saab ka aru, et sõidab ette ja põhjustab liiklusohtliku olukorra, aga tal on sellest lihtsalt pohhui. Ja paraku näeb seda VÄGA tihti.
Muide, kodanik Aga mahub ju! tundub oma kirjapildi ja suhtlemise poolest olema täpselt selline kõige ehedam mölakasrekkajuht, keda ma silmas pidasin. Võin muidugi eksida, aga mulje jääb küll selline.
Keegi AntiOpel oma skisoidsete hõigetega on muidugi ammu tuntud hädaldaja ja teistele ilusate omaduste omistaja.
Ka fantaasiast pole mehel (või mis orientatsioon tal iganes) puudu, nt:
" kes eriti ei vaevugi hoogu maha võtma enne ringteed. Ta küll näeb ringil liiklejaid ja ilmselt saab ka aru, et sõidab ette ja põhjustab liiklusohtliku olukorra, aga tal on sellest lihtsalt pohhui"
- kõikide eelduste kohaselt just nii käitub tema, sest 17 meetrise ja pea 50 tonni kaaluva masinaga mitte keegi nii ei tee.
Mölakasrekkajuht on see, kes arvestab gabariite ja enne manöövriks valmistub ja ontlik liikleja on see, kes end temale külje alla kiilub, sest ta pea ei võta?
Ojaa.
Edasi:
"Ja kui kitsas olustikus sa ei mahu nt pööret tegema, siis peaksid pigem ootama, kui oma "suure ja pimedaga" pohhuistlikult pressima hakkama."
Oota- kes nüüd siin pressib ja kes peaks mida ootama?
Muljetes muide eksid, aga minule jääb mulje kogu AntiOpeli varasemat ja praegust sõnavõtte arvesse võttes, et tänu vaimsele seisundile pole tal juhtimisõigustki.
Juhtimisõigust omav inimene teab, et Eestis pole liikluseeskirju, seega ei saa need kehtida ei rekkajuhile, Sidorovi kitsele ja isegi mitte AntiOpelitele.
Nimelt on alates 01.07.2011 Liikluseeskiri kehtetu.
Meil peaaegu juba 10 aastat muide Liiklusseadus.
Millegipärast maanteel on rekkad küll vahel tülikad aga kui just viljakoristus välja jätta kus näeb ikka igasugust retroveokaid liiguvad nad ennustavas tempos. Kiirendus nigel aga kui hoog sees siis legaalse maksimumiga. Päriselus on seda natuke küll sõiduautole vähe. Aga just sõiduautode puhul ei tea kunagi mis tempot ta harrastab ja millises rütmis kõigub.Osadel on täiesti tavaline, et samal teelõigul kiirusepiiranguga 20 -30 kilomeetrit on amplituut.
Aga on ka kohti kus tuleb kõik ära kannatada lihtsalt ei ole mööda ja külje alla pressides midagi võita. Enamus neid uusi nõelasilmu on ehitatud ju just selle pärast, et keegi ei saanud hakkama ja põhjustas avarii. Nii, et teeme teele nõksu sisse või miniringi, sest keegi ei sõitis kõrvalteelt ette ja nüüd peateel las kõik aeglustuvad. Sama moodi vöötraja lamava politseiniku loodetavasti hetereoseksuaalne abielu on just praktiliste õnnetuste tagajärg..Oleks jalakäijad ja suured-väiksed autojuhid seal vähem õnnetusi põhjustanud neid ei ehitataks.
Veokijuht peab tagama ohutuse sooritades manöövreid .
See ei ole mingi vabandus ,et ei näe. Pead nägema .
Eestis on see viga et Linnatöödel ja kalluritel on autoks mingi vana kõrge kabiiniga Globetrotter ja siis aknale vaja veel toppida kaardinad ,mis piiravad veelgi vaatevälja. Euroopas on paljud kallurid ja linnatööde autod madala kabiiniga ja osadel polegi üldse magamiskohtagi.
Sõidan ka tihti poolhaakega ,aga autoks on madalam kabiin ja kaltse küljeakendel ei ole.
Reaalselt ei näe ka sõiduauto juht väikest last, või looma või mõnda takistust mis otse auto nina ees. Samamoodi taga kui ei ole tagurdusabisid. Alati kui kuskil lastega kohas külas loed nad enne ärasõ'itmist üle ja vaatad kus asuvad enne kui üldse rooli istud. Ja enne sõitma asumist kontrollid veelgi kas kõigi asukoht tuvastatav.
Ei ole mõtet ärbelda oskamise ja kardinate puudumisega. Lihtsalt disain ise piirab nähtavust. Ja raske on üheaegselt kõiki kahtlasi kohti silmas pidada. Seal korras, siin korras aga seal juba keegi hiilis ligi.
Eks see liiklus kultuur annab igal pool arutelu.Olen ka Soomes ja sõidan nii pool haagise kui ka täis haagisega kuidas on vajadust.Kõige suurem probleem on just ringteel kui inimesed ei oska suuna tuld õigesti kasutada.Tulevad ringile parem suund vilkumas ja sõidavad suund sees terve ringi läbi,võta siis kinni kuhu läheb.Kui ma tulen pika rongiga täis lastis siis see igal ringil äkk pidurdus teeb ikka viha küll.Ja kui lähen liikele kui auto näitab paremat suunda et keerab ringilt maha aga tuleb selga siis enam ju seisma ei jää kui auto nina on juba ring teel.34,5m pikaga kulub ikka 20 sekundit enne kui haagis on kogu pikkuses ringil.Kõige lollim veel kui on rongiks veel poolikas ja täis haagis 11 sillda.On juhte kes austavad suuri masinaid ja on neid kes meelega provatseerivad.
Arctic Rally Finland avapäeval läbisid võistlejad kahel korral 31,05 km pika kiiruskatse ja mõlemal korral oli kiireim Ott Tänak.
Eestlase edumaa kahe kiiruskatse järel on tiimikaaslase Craig Breeni ees ...
Oksjoniportaalis osta.ee müüakse nelja vahvat väikest autot, millest mõni sobib hobisõidukiks, mõni igapäevakasutusse.
Vanim neljast on NSU Prinz 1961. aastast. Auto on 3,1 meetrit pikk ja varustatud ...
Peugeot uuendab oma identiteeti ning võttis ka kasutusele uue logo. Alates 25. veebruarist asendab senist figuuri vapilik lõvipea.
Alates 1850. aastast on ettevõttel olnud kasutusel kümme logo, mis kõik ...
Täna algava Arctic Rally Finland testikatsel sõitis parima aja välja Ott Tänak, kes edestas tiimikaaslast Thierry Neuville’i 0,7 sekundiga.
Sealjuures sõitis Neuville testikatse teisel läbimisel ennast ...
Naisautoajakirjanikest koosnev žürii valis oma aasta autod üheksas kategoorias. Osalesid kõik 2020. aasta jooksul esitletud mudelid.
WWCOTY (Women's World Car of the Year) valituks osutusid:- parim ...
Eile, 25. veebruaril suleti täielikult Piirissaare–Laaksaare jäätee. Sulgemise põhjustas umbes 10–15 cm paksuse veekihi tekkimine jääle.
8,4 km pikkune Piirissaare–Laaksaare jäätee oli avatud 13.–24. ...
Viimastel päevadel on sagenenud paljude eksamineerijate haigestumine ja kohustuslikku eneseisolatsiooni jäämine, mistõttu on suur oht eksamineerimise teenuse katkemisele, teatas Transpordiamet.
Arvestades ...
Elektriautode laadijaid arendav start-up RUEX paigaldas Rotermanni ja Sadama vahelisse kvartalisse esimese ultrakiire avaliku laadija võimsusega kuni 120 kW.
Näiteks saavad Tesla Model 3 omanikud laadida ...
Sulailm tõmbas joone alla jäärajasõidu Eesti karikavõistlustele, käesoleva nädala laupäevale planeeritud neljas etapp jääb ära ning parimad selgusid kolme etapi kokkuvõttes.
Kõigil kolmel etapil saavutasid ...
Lisaks autoralli MM-võistluste teisele etapile Lapimaal ja elektrivormelite sarja hooaja avaetapile, toimub huvitavaid võidusõite ka koduses Eestis.
Laupäeval tehakse algust Eesti karikavõistlustega 4x4 ...
Land Rover Defenderi tippmudel sai kapoti alla 525 hobujõudu (386 kW) arendava V-8 mootori.
Viieliitrise kompressormootoriga varustatud Defenderil muudeti ka vedrustust ja jõuülekannet, tagaratastele ...
Mercedes-Benzi uue C-klassi valikusse kuuluvad vaid nelja silindriga suuremal või vähemal määral elektrifitseeritud mootorid – poolhübriidid ja pistikuhübriidid.
Mudelite C 180 ja C 200 kapoti all toimetab ...
Peagi avatakse Tallinna sissesõidul Laagris Auto-Bon AC AS autokeskuses uus Hyundai müügisalong. Hyundai müügitegevust alustatakse alates 1. märtsist 2021, kõigile standarditele vastav salong avatakse ...
Škoda avaldas maskeeritud fotod uuest Fabiast ning mitmeid tehnilisi üksikasju, sealhulgas info mootorivalikust.
Uus Fabia baseerub MQB-A0 platvormil, millel teisedki Volkswageni grupi väikeautod nagu Seat ...
Autoralli MM-võistluste teisele etapile, Arctic Rally Finlandile antakse start reedel toimuva kahe kiiruskatsega.
Esmakordselt Lapimaal toimuval MM-etapil on kavas kokku 10 kiiruskatset ning neist ...
Hyundai elektriautomargi Ioniq esimene sõiduk Ioniq 5 tuleb Eestis müügile käesoleva aasta keskel. Hind ei ole veel teada.
Ioniq 5 tuuakse Eestis turule 72,6 kWh akuga ning kahe eri mootorivariandiga: ...
Red Bulli F1 võistkond avaldas täna esimesed stuudiofotod oma eelseisva hooaja autost RB16B.
Võistkonna juhi Christian Horneri sõnul pärineb 60% uuest autost eelmise aasta mudelist RB16 ja valdavalt on ...
M-Sport tiim teatas, et tänavu osadel MM-etappidel Ford Fiesta Rally2 autoga kihutav Adrien Fourmaux debüüt WRC-autoga saab teoks Horvaatia rallil.
Lisaks leidis Adrien Fourmaux ka uue toetaja ja alates ...
Poleks vaja kalleid elektri- ja vesinikuautosid ning tuule- ja päikeseelektrijaamu, et Eesti autopargi CO2 heide viia nulli. Piisaks, kui pool autodest sõidaks kodumaise taastuvtoormest biometaaniga. Kas ...
Üleilmastuvas ja järjest enam ühinevas automaailmas kõlab „nagu Ameerika auto“ isegi kummaliselt, aga see mõte tabas Toyota Highlanderi roolis juhti korduvalt.
Eks vana kooli autosõbrad räägivad ikka ...
Eelseisval nädalavahetusel antakse Saudi Araabias start elektrivormelite seitsmendale hooajale, kuid esimest korda selgitatakse välja maailmameister.
Eelmine Formula E sarja hooaeg lõpetati koroonaviiruse ...
Esi-, taga- ja nelikvedu, väike ja odav ning võimas ja kallis auto – panime jäärajal kõik need proovile ja valisime oma lemmiku.
Kogusime Laitse ralliparki autod, mida või millesarnaseid jääradadel kõige ...
Kas külm talv ja koroonaaja vähesed sõidud on aku tühjaks teinud ja arvad, et peab jälle ostma uue? Ei pea, ütleb asjatundja – tihti piisab vaid laadimisest, aga seda peab tegema õigesti.
Poodi jäetud ...
Nissan Leaf maksab tänapäeval sama palju kui kümme aastat tagasi, kuid talvine sõiduulatus on Autolehe katse järgi kasvanud ligikaudu kolm korda.
Autoleht tegi Leafiga esimese lühikese proovisõidu ...
Ei, see ei ole Mercedes-Benz CLK. Kaugeltki mitte, tegu on aastaid varasema ja suurema kupeega, mida pealegi käitab viieliitrine V-8. Ometi paistab see täpselt nagu CLK.
See on õigupoolest nimetu ideeauto, ...
Päevinäinud Kia Carnivali kerega oli tarvis midagi ette võtta. Kuna auto omanik tegeleb sadulsepatööga, valiti ka auto remontimiseks omapärane tee – see sai üleni nahkkatte.
Tuleb välja, et asjade ...
Ostsin 2005. aasta auto ja ootamatult selgus, et esindusest sellele mõnd varuosa enam ei saagi. Kas see on tavapärane, et suhteliselt uuele autole tehas varuosi ei paku?
Neljanda põlvkonna Golfil on nii plusse kui miinuseid, kuid üht omadust hindan paljude uute sõidukite taustal eriti kõrgelt.
Autolehe heaks töötatud pea paari aastakümne jooksul olen kokku puutunud väga ...
Kuga on üks parema töökindlusega Forde, mis sel sajandil toodetud.
Enam kui kümne aasta eest müügile tulnud Kuga sai uuena kiita nii koostekvaliteedi kui ka sõiduomaduste eest, kuid müügiedu peamiseks ...
Ainult fossiilkütust tarbivast autost on nüüdseks tehtud samasugune pahe nagu sigaretist ja alkoholist. Isegi liisingufirmad keeravad nende ostmisel aina enam kraane kinni ning sujuvalt suunatakse autoostjaid ...
Honda HR-V saab värske näo
Honda avalikustas uue pisidžiibi HR-V, mis edaspidi jätkabki vaid kahemootorilise hübriidina.
Nagu fotodeltki näha, tuleb uudismudel väliselt märkimisväärselt erinev, kuid ...
Terve Euroopa menusõiduk Nissan Qashqai jõudis äsja kolmanda põlvkonnani, mis püüab pilke disainiga, kuid pakub ka praktilisi väärtusi ühes omapärase hübriidajamiga kapoti all.
Euroopas enam kui kolmes ...
Seekord on meie proovisõiduautoks uue sportliku automargi CUPRA kõige esimene mudel - 310-hobujõuline nelikveoline linnadžiip, mis kannab nime Formentor.
Aga üllataval kombel saab Formentorit soovi korral ...
Alfa Romeo F1 võistkond esitles Varssavis oma tänavust võistlusautot C41.
Eelmisel aastal ei kulgenud Alfa Romeo hooaeg just eriti edukalt ning tiimi sõitjad Kimi Räikkönen ja Antonio Giovinazzi teenisid ...
Eesti Autospordi Liit otsustas pandeemia tõttu traditsioonilise auhinnagala ära jätta, kuid valis 2020. aasta parimad sellest hoolimata.
Eri alade parimateks osutusid liidu alakomiteede valikul:Parim ...
USA kõige murevabamate automarkide edetabeli tippu paigutas uuringufirma J.D. Power (JDP) tänavu Lexuse, Porsche ja Kia. Uuringus osales 33 251 kuni kolm aastat vana auto omanikku, kes lugesid üles eri vead ...
USA mootorrattatootja Buell lubab alustada uuesti tegevust ning tuua lähiaastail müügile terve rea eri tüüpi tsikleid, nii kallimaid kui ka odavamaid. Algust tehakse superbike’iliku mudeliga 1190RX ...
Tahkeakuga elektriauto peaks olema igapidi etem praegustest – laaduma kiiremini, sõitma kaugemale, olema odavam ja tuleohutum ning aku eluigagi tõotavat tulla pikem. Kes suudab esimesena sellise autoga maha ...
Pühapäeval Adria kardirajal Itaalias sõidetud WSK Champions Cup oli tänavuse kardihooaja esimeseks suureks rahvusvaheliseks võistluseks.
Kuivõrd tase on WSK võistlustel võrdväärne Euroopa ja ...
Koroonakriisi ajal pole imestada, et ka tuuningufirmad on enda jaoks avastanud tervishoiutemaatika. Lääne-Saksamaal tegutsev Rolfhartge lendab viirustega sõdima G-klassi AMGga. Viiruseid ei tapa siiski auto ...
Renault lubab aasta lõpupoole maha saada esimeste vesinikukaubikute partiidega. Kütuseelemendiga tarbesõidukite ning neile sobivate tanklate väljatöötamiseks löödi käed tunnustatud tegijate Faurecia ja Plug ...
Mitu aastat on Rootsi ralli korraldajad olnud hädas kehvade lumeoludega ja mullu kujutas võistlus rohkem kruusarallit kui talverallit.
Nüüd on FIA eesotsas rallidirektori Yves Mattoniga nõudmas Rootsi ralli ...
Rahvaralli Pandivere Talv raames sõidetud noorteralli Eesti meistrivõistluste teisel etapil saavutas kuni 16aastaste arvestuses esikoha Marten Ojapõld ja 17-18aastaste seas Tony Schwarzstein.
Mõlemad ...
Suurbritannias müüakse väikse läbisõiduga Mercedes-Benz 300 SE-d (W126), mille kapoti all on kolmeliitrine R-6-mootor, aga mitte Mercedese enda oma.
115 000 km läbisõiduga 1991. aasta S-klass peidab oma ...
Tuunija Posaidon upitas Meredes S 63 AMG võimsuse 930 hobujõuni, mis kiirendab luksuskupee paigalt „sajani“ nagu Bugatti Veyron.
Kui sageli räägivad tuunijad vaid ulmelistest võimsusnäitajatest, siis ...
Kanada ettevõtte Inkas jõudis nähtavasti esimesena ehitada kuulikindlaks BMW suurima džiibi X7, mis peaks nüüd üle elama nii püssilasud kui ka granaadiplahvatused.
Torontos tegutsev Inkas on Saksa ...
USA siseturul läks mullu Tesla esmakordselt Audist mööda ja murdis ennast sedasi riigi menukamate preemiummarkide sekka.
Erinevalt enamikust teistest tootjatest suutis Tesla oma müüki mullu teadupärast ...
Scuderia AlphaTauri oli F1 võistkondadest teine, kes esitles oma tänavust autot, mis kannab mudelinumbrit AT02.
Uue võistlusauto esitlus toimus Red Bullile kuuluva rõivabrändi AlphaTauri peakorteris ...
M-Sport võistkond on asunud aktiivselt valmistuma järgmiseks aastaks, mil kasutusele võetakse uued Rally1 reeglitele vastavad hübriidautod.
Eelmisel aastal koroonaviiruse pandeemia tõttu finantsraskustesse ...
KOMMENTAARID (20)