Škoda avaldas maskeeritud fotod uuest Fabiast ning mitmeid tehnilisi üksikasju, sealhulgas info mootorivalikust.
Uus Fabia baseerub MQB-A0 platvormil, millel teisedki Volkswageni grupi väikeautod nagu Seat ...
M-Sport tiim teatas, et tänavu osadel MM-etappidel Ford Fiesta Rally2 autoga kihutav Adrien Fourmaux debüüt WRC-autoga saab teoks Horvaatia rallil.
Lisaks leidis Adrien Fourmaux ka uue toetaja ja alates ...
Peugeot uuendab oma identiteeti ning võttis ka kasutusele uue logo. Alates 25. veebruarist asendab senist figuuri vapilik lõvipea.
Alates 1850. aastast on ettevõttel olnud kasutusel kümme logo, mis kõik ...
Üleilmastuvas ja järjest enam ühinevas automaailmas kõlab „nagu Ameerika auto“ isegi kummaliselt, aga see mõte tabas Toyota Highlanderi roolis juhti korduvalt.
Eks vana kooli autosõbrad räägivad ikka ...
USA mootorrattatootja Buell lubab alustada uuesti tegevust ning tuua lähiaastail müügile terve rea eri tüüpi tsikleid, nii kallimaid kui ka odavamaid. Algust tehakse superbike’iliku mudeliga 1190RX ...
Viimastel päevadel on sagenenud paljude eksamineerijate haigestumine ja kohustuslikku eneseisolatsiooni jäämine, mistõttu on suur oht eksamineerimise teenuse katkemisele, teatas Transpordiamet.
Arvestades ...
Neljanda põlvkonna Golfil on nii plusse kui miinuseid, kuid üht omadust hindan paljude uute sõidukite taustal eriti kõrgelt.
Autolehe heaks töötatud pea paari aastakümne jooksul olen kokku puutunud väga ...
Kas kõik vihkavad diisleid? Siis hübriide peaks nad ju armastama. Nelikveoliste hübriiddžiipide kvartett tahab tõestada, et ökonoomne sõit on võimalik ka ilma diislikütuseta.
Tegelikult on selle neliku ...
Proovisõidul käinud Honda, Toyota ja Mitsubishiga. Viimase välistasin kohe, kuna on juba vana mudel ja see annab tunda sõites. Honda ja Toyota olid mõlemad head. Hondal meeldis pisut vaiksem salong ja ka see, et auto aeg-ajalt maanteel sõidab elektri jõul. Toyota seda ei teinud. Hetkel valikus ongi Honda ja Toyota, siiani tundub, et läheb Honda kasuks otsus. Aga ökonoomsed on nad küll oma suuruste kohta. Nii Toyota kui Honda keskmised proovisõidu kulud tulid 6-7 liitri vahele. Mõlema autoga tehtud sama ring Tallinnas ja selle lähiümbruses.
Sain autod täispaagiga ja viisin täispaagiga tagasi. Sedasi mõõtsingi. Erilist vahet pole, kompuutrid tänapäevastel autodel ei valeta väga palju, niiet mingi tõde seal ikka on. Ja erinevuse saad ikka ära näha, milline auto kulutas rohkem.
Jah, see Outlander on väga vana mudel, tootmises alats 2012a-st. PHEV tehnoloogia on muidugi uus, aga ülejäänud auto selle ümber on ajale jalgu jäänud.
Täispaak ütleb kui piisavalt eripalgeliselt sõita ja ikka sadu kilomeetreid kokku näitab tõde. Muidu eriti linnas liikudes võib kohati näha ulmenumbreid aga seda enamasti ei nähta kuna lühikest aega ja silmad peavad liiklust jälgima. Lisaks veel töötava mootoriga seismised tavaautol võivad suuremas linnas või talvel oluliselt reaalselt kuluvat kütust ülesse kergitada.
Muidugi ega ka elektrikal ja hübriidil jää klassil ilma energiat kulutamata ei sula. Seegi tuleb kuskilt võtta ja on energiakulu.
Sai öeldud ju eespool, et sõitsin Tallinnas ja selle lähiümbruses, iga autoga tuli umbes 150km ring. Selles olustikus sai nii Tallinna liiklust, kohapeal tiksumist, maanteel 100km/h sõitmist jne. Ühesõnaga igapäevaelulised olud. Ilmselt saaks selle arvutamise veelgi anaalsemaks ajada, kui iga faktorit arvesse võtta ning milligramme taga ajada.
Selle PHEV tehnoloogiaga on üks suur jama, kuna on softi viga ja mitsu ametlikult ei taha tunnistada seda. Ka 2020 seda ei parandatud. Üks austraalias elav sakslane on youtuubis üle 100 või 200 video sellel teemal teinud.
See 6-7 lähiümbrus pole mingi hübriidi näitaja.
Ma sõidan Haabneemest Laagri igapäev läbi linna/trassi vahest ja rav4 uus bensukas on ka 6.7 keskmine. Ma suht raske jalaga ka
Ära aja jama. Selle 6.7 saad sa trassil ühtlase sõiduga. Linna-maantee kombinatsioonis ei ole võimalik selline kulu selle autoga. Ilmselt naiivselt vahid kompuutrit.
Paljudel pole AWD tehnoloogiate osas vahet, kuna AWD võimalusi niikuinii vaja pole ja PHEV pole oluline, kuna kodus laadida ka ei saa. Outlander on PHEV ja mõlemal teljel eraldi el.mootor. Honda pole PHEV ja ta on vaikimisi esiveoline ning mingil ajal ühendatakse siduriga tagarattad külge.
Mina olen aastaid küsinud, et kust kompuuter keskmist mõõtma hakkab. Ja pole kindlat vastust saanud. Eks see võib olla margiti erinev ka aga ükski esinduse jope pole kindlalt öelnud.
Kas tegu on viimasest tankimisest või käivitamisest või mingi päevavärk. Tavaautol igatahes maanteel tuleb keskmine alla aga vahel väga visalt nagu oleks pikk linnapärand segamas aga miks teinekord seda ei ole .Olen piisavalt vana, et sõidumuster oleks sarnane ja noorte möödaminnes hüppeid 100 kilti sinna ei ole.
Linnasõidul pole aega vaadata ja ka muidu kogu aeg keskmist või veel hullem hetkkulu ees hoida on väga vastik. Pidevalt mõni loll rikub näitajaid ära keerates ette, ootamatult pidurdades või sundides mööda sõitma. Ja siis tulevad numbrid kosmosest ekraanile.
Nii, et lepin sellega, et kõik mis sisse valatud kulub ära ja pikal igaval maanteesõidul vahest nende numbritega ennast lõbustan.
Endal on Superb hetkel, see mõõdab kolme näitu: pikaajaline, mida nullib iga 10 000km tagant, siis alates tankimisest ning alates käivitamisest.
Aga nelikveo osas olen nõus- mille jaoks on linnas hübriid SUV-il vaja nelikvedu? Mõttetu lisa. Õnneks saab neid ka esiveolistena.
Sest mugavam sõita. Kõrgem isteasend, parem väljavaade. Lihtne. Lisaks magalarajoonis kõrgem kliirens aitab ka talvel (kui on lund) kaasa paremini liikuma saamisele. Kui aga lund pole, siis...mis siis ikka, kõrgem isteasend on ikkagi boonus. Lisaks meeldib nt mulle nö suure auto tunne, mida SUV pakub.
on eelmise sajandi tehnika kütusekulu! Mul 95nda Passat võttis 5 ja seda illegaalsel kiirusel ning 1000 km keskmisena! 50 paaki ja 1000 odomeetrile!Muidugi mitte bena, aga jõuvedelikku:
Eks enamus, kes neid väikseid linnamaastureid ostavad ja reaalselt kliirensit ega nelikvedu ei vaja on lihtsalt selliseid inimesed, kes ilgelt tahaks endale X5-te või Q7-t, aga niipalju hoidu on, et vana roima ei osta ja uuemat mitte kuidagi selle kesise Eesti palgaga välja ei venita. Magalarajoonides pole ma 1-sillaveoliste madalate autodega (lamellidega enamuses, muideks) hätta jäänud oma 10a roolimise jooksul ega ei mäleta ka, et kellelgi pereliikmetest oleks sellega probleeme olnud, aga eks vabandusi on vaja ikka leida, kui tõde liiga valus on.
Omaette tsirkus on nii ebaefektiivsel masinal üldse kütusekulu taga ajada ja eks numbrid räägivad enda eest. Ilmselgelt oleks parim lahendus turbodiisel, sest see oma rohke väändega liigutab massi kõige efektiivsemalt - nii reaalset rauda kui ka lihtsalt õhutakistust kiiremal sõidul.
Aerodünaamika ja mass on ikkagi 2 ökonoomse auto põhitala ja kui need on mädad siis sellest raipest asja ei saa!
Jah, tõsi ta on. "Hardcore" linnasõiduks ehk ummikus venimiseks muidugi on elektriauto / hübriid niikuinii kõige efektiivsem, olenemata auto kerest. "Maasturil" võib sellest suhtes võit tulla, et saab põhja alla suurema akupaki panna - kui loogiliselt mõelda, aga näiteks Model X vs Model S räägib selle kahjuks. Ma oletan, et see tuleneb sellest, et maasturitel peab ehitama turvalisuse struktuuri põhja alla, et teised autod nende alla ei saaks avariis sõita ja siis paraku ikkagi akusid sinna panna ei ole võimalik. Muidu kui ikka saab elektrimootori ja aku aurul paar meetrit edasi venida, siis võit tuleb suur.
Samas kui öösel või kusagil 10-15 vahel päeval kulgeda, siis ikka vana hea turbodiisel :)
Oksjoniportaalis osta.ee müüakse nelja vahvat väikest autot, millest mõni sobib hobisõidukiks, mõni igapäevakasutusse.
Vanim neljast on NSU Prinz 1961. aastast. Auto on 3,1 meetrit pikk ja varustatud ...
Peugeot uuendab oma identiteeti ning võttis ka kasutusele uue logo. Alates 25. veebruarist asendab senist figuuri vapilik lõvipea.
Alates 1850. aastast on ettevõttel olnud kasutusel kümme logo, mis kõik ...
Täna algava Arctic Rally Finland testikatsel sõitis parima aja välja Ott Tänak, kes edestas tiimikaaslast Thierry Neuville’i 0,7 sekundiga.
Sealjuures sõitis Neuville testikatse teisel läbimisel ennast ...
Naisautoajakirjanikest koosnev žürii valis oma aasta autod üheksas kategoorias. Osalesid kõik 2020. aasta jooksul esitletud mudelid.
WWCOTY (Women's World Car of the Year) valituks osutusid:- parim ...
Eile, 25. veebruaril suleti täielikult Piirissaare–Laaksaare jäätee. Sulgemise põhjustas umbes 10–15 cm paksuse veekihi tekkimine jääle.
8,4 km pikkune Piirissaare–Laaksaare jäätee oli avatud 13.–24. ...
Viimastel päevadel on sagenenud paljude eksamineerijate haigestumine ja kohustuslikku eneseisolatsiooni jäämine, mistõttu on suur oht eksamineerimise teenuse katkemisele, teatas Transpordiamet.
Arvestades ...
Elektriautode laadijaid arendav start-up RUEX paigaldas Rotermanni ja Sadama vahelisse kvartalisse esimese ultrakiire avaliku laadija võimsusega kuni 120 kW.
Näiteks saavad Tesla Model 3 omanikud laadida ...
Sulailm tõmbas joone alla jäärajasõidu Eesti karikavõistlustele, käesoleva nädala laupäevale planeeritud neljas etapp jääb ära ning parimad selgusid kolme etapi kokkuvõttes.
Kõigil kolmel etapil saavutasid ...
Lisaks autoralli MM-võistluste teisele etapile Lapimaal ja elektrivormelite sarja hooaja avaetapile, toimub huvitavaid võidusõite ka koduses Eestis.
Laupäeval tehakse algust Eesti karikavõistlustega 4x4 ...
Land Rover Defenderi tippmudel sai kapoti alla 525 hobujõudu (386 kW) arendava V-8 mootori.
Viieliitrise kompressormootoriga varustatud Defenderil muudeti ka vedrustust ja jõuülekannet, tagaratastele ...
Mercedes-Benzi uue C-klassi valikusse kuuluvad vaid nelja silindriga suuremal või vähemal määral elektrifitseeritud mootorid – poolhübriidid ja pistikuhübriidid.
Mudelite C 180 ja C 200 kapoti all toimetab ...
Peagi avatakse Tallinna sissesõidul Laagris Auto-Bon AC AS autokeskuses uus Hyundai müügisalong. Hyundai müügitegevust alustatakse alates 1. märtsist 2021, kõigile standarditele vastav salong avatakse ...
Škoda avaldas maskeeritud fotod uuest Fabiast ning mitmeid tehnilisi üksikasju, sealhulgas info mootorivalikust.
Uus Fabia baseerub MQB-A0 platvormil, millel teisedki Volkswageni grupi väikeautod nagu Seat ...
Autoralli MM-võistluste teisele etapile, Arctic Rally Finlandile antakse start reedel toimuva kahe kiiruskatsega.
Esmakordselt Lapimaal toimuval MM-etapil on kavas kokku 10 kiiruskatset ning neist ...
Hyundai elektriautomargi Ioniq esimene sõiduk Ioniq 5 tuleb Eestis müügile käesoleva aasta keskel. Hind ei ole veel teada.
Ioniq 5 tuuakse Eestis turule 72,6 kWh akuga ning kahe eri mootorivariandiga: ...
Red Bulli F1 võistkond avaldas täna esimesed stuudiofotod oma eelseisva hooaja autost RB16B.
Võistkonna juhi Christian Horneri sõnul pärineb 60% uuest autost eelmise aasta mudelist RB16 ja valdavalt on ...
M-Sport tiim teatas, et tänavu osadel MM-etappidel Ford Fiesta Rally2 autoga kihutav Adrien Fourmaux debüüt WRC-autoga saab teoks Horvaatia rallil.
Lisaks leidis Adrien Fourmaux ka uue toetaja ja alates ...
Poleks vaja kalleid elektri- ja vesinikuautosid ning tuule- ja päikeseelektrijaamu, et Eesti autopargi CO2 heide viia nulli. Piisaks, kui pool autodest sõidaks kodumaise taastuvtoormest biometaaniga. Kas ...
Üleilmastuvas ja järjest enam ühinevas automaailmas kõlab „nagu Ameerika auto“ isegi kummaliselt, aga see mõte tabas Toyota Highlanderi roolis juhti korduvalt.
Eks vana kooli autosõbrad räägivad ikka ...
Eelseisval nädalavahetusel antakse Saudi Araabias start elektrivormelite seitsmendale hooajale, kuid esimest korda selgitatakse välja maailmameister.
Eelmine Formula E sarja hooaeg lõpetati koroonaviiruse ...
Esi-, taga- ja nelikvedu, väike ja odav ning võimas ja kallis auto – panime jäärajal kõik need proovile ja valisime oma lemmiku.
Kogusime Laitse ralliparki autod, mida või millesarnaseid jääradadel kõige ...
Kas külm talv ja koroonaaja vähesed sõidud on aku tühjaks teinud ja arvad, et peab jälle ostma uue? Ei pea, ütleb asjatundja – tihti piisab vaid laadimisest, aga seda peab tegema õigesti.
Poodi jäetud ...
Nissan Leaf maksab tänapäeval sama palju kui kümme aastat tagasi, kuid talvine sõiduulatus on Autolehe katse järgi kasvanud ligikaudu kolm korda.
Autoleht tegi Leafiga esimese lühikese proovisõidu ...
Ei, see ei ole Mercedes-Benz CLK. Kaugeltki mitte, tegu on aastaid varasema ja suurema kupeega, mida pealegi käitab viieliitrine V-8. Ometi paistab see täpselt nagu CLK.
See on õigupoolest nimetu ideeauto, ...
Päevinäinud Kia Carnivali kerega oli tarvis midagi ette võtta. Kuna auto omanik tegeleb sadulsepatööga, valiti ka auto remontimiseks omapärane tee – see sai üleni nahkkatte.
Tuleb välja, et asjade ...
Ostsin 2005. aasta auto ja ootamatult selgus, et esindusest sellele mõnd varuosa enam ei saagi. Kas see on tavapärane, et suhteliselt uuele autole tehas varuosi ei paku?
Neljanda põlvkonna Golfil on nii plusse kui miinuseid, kuid üht omadust hindan paljude uute sõidukite taustal eriti kõrgelt.
Autolehe heaks töötatud pea paari aastakümne jooksul olen kokku puutunud väga ...
Kuga on üks parema töökindlusega Forde, mis sel sajandil toodetud.
Enam kui kümne aasta eest müügile tulnud Kuga sai uuena kiita nii koostekvaliteedi kui ka sõiduomaduste eest, kuid müügiedu peamiseks ...
Ainult fossiilkütust tarbivast autost on nüüdseks tehtud samasugune pahe nagu sigaretist ja alkoholist. Isegi liisingufirmad keeravad nende ostmisel aina enam kraane kinni ning sujuvalt suunatakse autoostjaid ...
Honda HR-V saab värske näo
Honda avalikustas uue pisidžiibi HR-V, mis edaspidi jätkabki vaid kahemootorilise hübriidina.
Nagu fotodeltki näha, tuleb uudismudel väliselt märkimisväärselt erinev, kuid ...
Terve Euroopa menusõiduk Nissan Qashqai jõudis äsja kolmanda põlvkonnani, mis püüab pilke disainiga, kuid pakub ka praktilisi väärtusi ühes omapärase hübriidajamiga kapoti all.
Euroopas enam kui kolmes ...
Seekord on meie proovisõiduautoks uue sportliku automargi CUPRA kõige esimene mudel - 310-hobujõuline nelikveoline linnadžiip, mis kannab nime Formentor.
Aga üllataval kombel saab Formentorit soovi korral ...
Alfa Romeo F1 võistkond esitles Varssavis oma tänavust võistlusautot C41.
Eelmisel aastal ei kulgenud Alfa Romeo hooaeg just eriti edukalt ning tiimi sõitjad Kimi Räikkönen ja Antonio Giovinazzi teenisid ...
Eesti Autospordi Liit otsustas pandeemia tõttu traditsioonilise auhinnagala ära jätta, kuid valis 2020. aasta parimad sellest hoolimata.
Eri alade parimateks osutusid liidu alakomiteede valikul:Parim ...
USA kõige murevabamate automarkide edetabeli tippu paigutas uuringufirma J.D. Power (JDP) tänavu Lexuse, Porsche ja Kia. Uuringus osales 33 251 kuni kolm aastat vana auto omanikku, kes lugesid üles eri vead ...
USA mootorrattatootja Buell lubab alustada uuesti tegevust ning tuua lähiaastail müügile terve rea eri tüüpi tsikleid, nii kallimaid kui ka odavamaid. Algust tehakse superbike’iliku mudeliga 1190RX ...
Tahkeakuga elektriauto peaks olema igapidi etem praegustest – laaduma kiiremini, sõitma kaugemale, olema odavam ja tuleohutum ning aku eluigagi tõotavat tulla pikem. Kes suudab esimesena sellise autoga maha ...
Pühapäeval Adria kardirajal Itaalias sõidetud WSK Champions Cup oli tänavuse kardihooaja esimeseks suureks rahvusvaheliseks võistluseks.
Kuivõrd tase on WSK võistlustel võrdväärne Euroopa ja ...
Koroonakriisi ajal pole imestada, et ka tuuningufirmad on enda jaoks avastanud tervishoiutemaatika. Lääne-Saksamaal tegutsev Rolfhartge lendab viirustega sõdima G-klassi AMGga. Viiruseid ei tapa siiski auto ...
Renault lubab aasta lõpupoole maha saada esimeste vesinikukaubikute partiidega. Kütuseelemendiga tarbesõidukite ning neile sobivate tanklate väljatöötamiseks löödi käed tunnustatud tegijate Faurecia ja Plug ...
Mitu aastat on Rootsi ralli korraldajad olnud hädas kehvade lumeoludega ja mullu kujutas võistlus rohkem kruusarallit kui talverallit.
Nüüd on FIA eesotsas rallidirektori Yves Mattoniga nõudmas Rootsi ralli ...
Rahvaralli Pandivere Talv raames sõidetud noorteralli Eesti meistrivõistluste teisel etapil saavutas kuni 16aastaste arvestuses esikoha Marten Ojapõld ja 17-18aastaste seas Tony Schwarzstein.
Mõlemad ...
Suurbritannias müüakse väikse läbisõiduga Mercedes-Benz 300 SE-d (W126), mille kapoti all on kolmeliitrine R-6-mootor, aga mitte Mercedese enda oma.
115 000 km läbisõiduga 1991. aasta S-klass peidab oma ...
Tuunija Posaidon upitas Meredes S 63 AMG võimsuse 930 hobujõuni, mis kiirendab luksuskupee paigalt „sajani“ nagu Bugatti Veyron.
Kui sageli räägivad tuunijad vaid ulmelistest võimsusnäitajatest, siis ...
Kanada ettevõtte Inkas jõudis nähtavasti esimesena ehitada kuulikindlaks BMW suurima džiibi X7, mis peaks nüüd üle elama nii püssilasud kui ka granaadiplahvatused.
Torontos tegutsev Inkas on Saksa ...
USA siseturul läks mullu Tesla esmakordselt Audist mööda ja murdis ennast sedasi riigi menukamate preemiummarkide sekka.
Erinevalt enamikust teistest tootjatest suutis Tesla oma müüki mullu teadupärast ...
Scuderia AlphaTauri oli F1 võistkondadest teine, kes esitles oma tänavust autot, mis kannab mudelinumbrit AT02.
Uue võistlusauto esitlus toimus Red Bullile kuuluva rõivabrändi AlphaTauri peakorteris ...
M-Sport võistkond on asunud aktiivselt valmistuma järgmiseks aastaks, mil kasutusele võetakse uued Rally1 reeglitele vastavad hübriidautod.
Eelmisel aastal koroonaviiruse pandeemia tõttu finantsraskustesse ...
Vormel 1 piloot Sebastian Vettel pani kolmapäeval müügile kaheksa isiklikku superautot, kusjuures neli neist müüdi päevaga.
Hetkeseisuga on kokku kuus autot müüdud ja ülejäänud kaks broneeritud. Millise ...
KOMMENTAARID (28)