AUTONDUS

Autopäevik. Volkswageni kaks katkist klaasi ja (peaaegu) puuga pähe

Autopäevik. Volkswageni kaks katkist klaasi ja (peaaegu) puuga pähe

Suvi Golfiga oli üldjoontes muretu, seda hetkeni, mil juhipoolne küljeklaas kolinal alla kukkus ja avatud asendisse jäigi. Mis juhtus? Kõnealuse aknaga oli pisut probleeme olnud juba varem, nimelt keeldus ...

MOOTORISPORT

FOTOD JA VIDEO. Raplamaal sõideti rahvarallit

FOTOD JA VIDEO. Raplamaal sõideti rahvarallit

Raplamaa teedel sõideti laupäeval rahvaralli Eesti Autospordi Liidu karikavõistluste etapp. Uudise kirjutamise ajal ametlikke tulemusi veel ei olnud. Esialgsete tulemustega on võimalik tutvuda EAL ...

AUTOTÖÖSTUS

Juhiabistite tõehetk peagi käes

Juhiabistite tõehetk peagi käes(4)

Juba 1. oktoobril paljastab autode sõltumatu turvatestija Euro NCAP, milleks on tegelikult suutelised Audi Q8, 3. seeria BMW, Ford Kuga, Mercedes-Benz GLE, Nissan Juke’i, Renault Clio, Tesla Model 3, ...

PROOVISÕIDUD

Vahva auto, aga sobib vähestele

Vahva auto, aga sobib vähestele

Honda e on eriline isegi elektriautode mõistes, aga väike sõiduulatus ja kõrge hind tähendavad, et ostjat on sellele küll raske leida. Kui mõni tootja teeb oma elektriauto võimalikult tavamudelite sarnase, ...

PÄEVAUUDISED

FOTOD. Nissan Z tuleb taas, aga kahjuks mitte Euroopasse

FOTOD. Nissan Z tuleb taas, aga kahjuks mitte Euroopasse(11)

Nissan tõi avalikkuse ette prototüübi Z Proto ja teatas ühtlasi, et Euroopas järgmist Z-Nissanit müüma ei hakata. Nissani Z-sportautode ajalugu ulatub aastasse 1969, nende viimane põlvkond 370Z on müügil ...

LIIKLUS

Eestlased arendasid tehnoloogia, mis tuvastab teeaugud ning abistab isejuhtivaid autosid

Eestlased arendasid tehnoloogia, mis tuvastab teeaugud ning abistab isejuhtivaid autosid(2)

Eesti kaardistamistehnoloogia ettevõte EyeVi Technologies arendab autole paigaldatavat kaardistustehnoloogiat EyeVi, mis tuvastab automaatselt teetähised ning teekatte defektid ning loob isejuhtivate autode ...

Millal saavad loetud petudiislite päevad?

Välja lülitatud ja/või maha monteeritud heitmepuhastitega (DPF, EGR, SCR) diiselauto omanik võib end mõttes valmis seada selleks, et tehnoülevaatuselt niisuguse sõidukiga varsti enam läbi ei saa. Et sõiduki ...

KOMMENTAARID (28)

jopenspuh 22 jaanuar 2020 8:53 Ebasobiv kommentaar
just lugesin artiklit ,et tahmafilter ei täida oma ülesannet, to tahm mis sinna püütax lendab põletusel ikka välja. millal inimestel mõistus koju tuleb, keegi usub ka seda jama, suured kliimaaktivistid , minge austraalia, seal põletatakse elusaid koalasi,päästke neid,mingi kasugi.
149
väike vend 22 jaanuar 2020 14:16 Ebasobiv kommentaar
Minule jääb arusaamatuks miks üldse nende välja programmeeritud heitmepuhastitega autodega tegeleda. Sest tarbijal on lõpuks alati võimalik minna tagasi kasutama autosid, millel neid asju ei ole peal. Lõpuks võidavad sellest ainult maanteeametnikud ja keskkonnaminister, kes saavad kelkida, et maha monteeritud heitmepuhastitega autode probleem lahenes sellega, et tarbijad vahetasid oma uued autod välja vanemate vastu, millel selliseid seadmeid ei ole.
93
Z 22 jaanuar 2020 14:57 Ebasobiv kommentaar
Idaalses maailmas võid ju minna tagasi vanemate peale, kus EGR vms ei olnud, aga reaalsus on kõik need diislid tänaseks nii läbi aetud, et odavam on uus auto osta. Kahtlen, et nad suudavad kunagi DPF-i kontrollida, EGR klappi tihti ei võeta füüsiliselt ära. Äge muidugi oleks kui keegi disainiks täna diiselmootori ilma nende filtrite ja puhastiteta. Saaks mingi X5 kütusekulu 6 l/100km maanteel nagu niuhti. Sest ega millegi ajus välja lülitamine ei eemalda neid kanaleid, mis ikkagi takistavad voolu lihtsalt oma olemasoluga.
50
Mahno3 22 jaanuar 2020 15:08 Ebasobiv kommentaar
Ilma turvapatjadeta ei saa ka ülevaatuselt läbi. Reegel on ju olemas. Aga kuna ilma autot lahti võtmata ei ole võimalik nende olemasolu kindlaks teha (auto arvuti lollitatakse ära, patjade puhul primitiivse takistiga, filtrite puhul veidi keerukamalt), siis kuni heitgaasid on normi piires, ei juhtu mitte midagi.
60
To väike vend 22 jaanuar 2020 15:27 Ebasobiv kommentaar
Ma tahaks näha kuidas praeguse generatsiooni 5. seeria BMW omanik E39 peale tagasi läheb.
41
valdur üks 22 jaanuar 2020 19:35 Ebasobiv kommentaar
Aga miks ei võiks "kiiptuuninguga" autod otse ülevaatuspunktist vanarauda saata? Inimene saaks mingi raha tagasi, muidu jääb auto seisma või sõidab ülevaatuseta. Ja miks osta diislit kui bensukas sama hinnaga ja sama kütusekuluga?
412
Indrek 22 jaanuar 2020 19:59 Ebasobiv kommentaar
Mis mõttes on need analüsaatorid kallid,tänapäevase kereremondiga tegeleval firmal on selle hinnaklassi seademeid küllaga ja osa ei teeni raha mitte iga päev.See ,et ülevaatuspunkte tuleb nagu seeni peale vihma ei ole normaalne ,istuvad ja nokivad nina ning ootavad klienit,ainult kuu lõppudel on võibolla sabad tagai.Kui diiselauto ülevaatuseid tohiks teha vastavate seadmetega firmad küll siis ka seadmete ostmine ära tasub ja ülevaatust ei pea tegema üks inimene vaid täiesti vabalt saab seda tööjaotusega teha siis ongi raskem alkäemaksu anda kui sa ei tea kellele seda anda,tervet töökoda sa kinni maksta ei jõua. Senikaua kuni selliste "tuunitd" autode omanikel lastakse mugavalt elada ei muutu midagi,tehakse Eestist vaikselt diiselrisude koloonia ja üks kord avastatakse ,et oi teie autopark saastab liigselt,Eestil tuleb autosaaste maksu Eurokassase maksta
16
R 23 jaanuar 2020 10:52 Ebasobiv kommentaar
Ega autode ära viskamine ja uue ostmine lahendus ju ei ole. See raiskab veelgi rohkem.
Ja kui auto läheb vahegi Golfist suuremaks, siis selleks et mõistlikku kütusekulu saada, pead diisli võtma.
Luksusautod on enamus diislid.
52
Peeedu 23 jaanuar 2020 12:55 Ebasobiv kommentaar
Ülevaatus on ainult üks osa probleemist. Kuna autodel on järelturg ning enamasti enne vanarauda on autol 3-4 omaniku osadel ka kõvasti rohkem on küsimus mida mida ma järelturult ostan.
Nii võib homme müüdud autol hiljem kui ülevaatus nii targaks muutub avastada, et petukaup. Samas tänane omanik vannub ja tihti siiralt, et nii auto ostiski ja lõikajad kiibiprogrammi spetsid juba varem kallal käinud.
00
Valdur ll 23 jaanuar 2020 14:02 Ebasobiv kommentaar
diisliga saab sõita. bensukaga saab tanklate vahel sõita. dislat hea odav pidada .bensukal ei ole mingit mõtet. kui võrrelda selliste masinate kütusekulu mida kannatab juba Autoks nimetada siis vahe on kahekordne diisli kasuks
57
parm... 23 jaanuar 2020 21:36 Ebasobiv kommentaar
kui Bosch ja muud hiiud oma monopoliga asja hulluks ei ajaks, siis saaks ju uusi pihusteid ja DPF ka panna. Kui see aga maksab rohkem, kui auto turuväärtus, siis mis saab? Aususega siis enam ju ei saa! Ei poolda üldse ja see hais on meeletu, aga asjad on läbimõtlemata ja ainult kasumit tahetakse!
10
. 23 jaanuar 2020 23:14 Ebasobiv kommentaar
Jätke need diislid ükskord rahule.
Minnakse hulluks nende elektriautode kiitmise ja sisepõlemismootorite kirumisega.
Tulevikus lähevadki moodi uuesti vanakooli autod, mis on lihtsa ehitusega.
Lihtsalt praegused uued autod ehitatakse nii keerukaks, et pärast lagunedes on äärmiselt palju probleeme. Lihtsam vana auto võtta ja see ülesse ehitada, siis sõidad veel kaua.
72
Pppppp... 24 jaanuar 2020 0:09 Ebasobiv kommentaar
Müstiline on see eesti autoostjate diisli lembus. Otsiks paari aasta vanust kasutatud bensiini autot, aga ei ole miskit sellist, mis ostma kutsuks. 1.2 - 1.5L perevagunile ei ole ju normaalne mootor. Tahaka kauem pidada, mitte mootori remonti 100tkm peal. Diislit ei soovi
73
To valdur 2 24 jaanuar 2020 1:46 Ebasobiv kommentaar
LPG seade peale ja sama rahakulu või väiksem kui diisliga.
15
to pppp 24 jaanuar 2020 7:16 Ebasobiv kommentaar
Mul on 104 000 sõitnud 0,9l turbobensukas- mootoriremondist on veel asi väga kaugel.
00
Peeedu 24 jaanuar 2020 10:44 Ebasobiv kommentaar
Inimesed ostavad meeleldi väsinuid luxmasinaid aga kütuse pealt tahavad koonerdada.
Vahepeal tundus, et kütusekulu väiksusega eputamine vahetab peenise suurusega uhkeldamise välja.
Ja sellistele selgeks teha, et minu 2.5 kilomeetrit ja neli ringristmiku tööle ning hulk lühikesi linnaotsi ning paar korda nädalas 10-25 sinna ja pärast tagasi maanteed pole lihtsalt filtridiisli teema on võimatu.
Ja ongi olukord kus tahetakse diisli kütusekulu aga samas kõiksugu heitgaasipuhastid on lihtsalt vabamüürlaste või kellegi teise kius millega võitlemine püha üritus.
42
jopenspuh 24 jaanuar 2020 11:04 Ebasobiv kommentaar
ja ex ole, gaasiauto hea,muidugi ,valmib ju uus gaasijuhe vene -saksa, elekter hea, jälle nali ,afrikas songitakse maad nii et kole,kohalikud näljas ja paljas,suured eu firmad koorivad rasva,orjatööjõuga,et akusi ehitada .aaa õige jah,seda me ei näe,kõik hästi...vaatasin saadet suud puhtaks, nüüd tuleb välja et maanteid pole ka vaja,keskonnale kahjulikud.lõunaeestlased sõitku rongiga,korralik tsirkus
20
Peeedu 24 jaanuar 2020 11:59 Ebasobiv kommentaar
Idavirukana naudin 4 realist teed rohkem kui enamik teisi eestimaalasi. Aga kas ikka naudin. Pingevaba on kruiisiga sõita küll aga maru igav. Lased 70 kilomeetrit nii mööda sirget ja jube raske on Tallinnasse sisse sõites meeli äratada. Ära tulles kui igavus hakkab tapma läheb põnevamaks kurvide ja möödasõitudega. Aga mitte nii ränk muutus Kui Tallinnasse tulles. Ajavõit tegelikult kui 90 aeg tegelikult vaid mõni minut.
Nii, et kujutan, ette kui sõidaks 180 kilti niimoodi järjest oleks veel hullem. Arvatavasti enamus juhte autopiloodil. Ja siis hakkaks Tallinn.
Rongiga tegelikult kuna pesa päris linna keskel Balta lähedal eriti ajaliselt ei kaota isegi kui uksest ukseni arvestada. Lihtsalt mittetallinnlasena on ühistransport rahaline ja linna vahel sutsutades suhteliselt kulukas. Nii, et auto tundub mugavam kui näiteks pühapäeva õhtul rongiaega passida ja pärast on see Rakvereni nigunii puupüsti täis.
Auto eelis on seega omaenese peremees tunne. Kuigi parkimiskoha otsimine jälle on lisastress.
12
nodiisel 24 jaanuar 2020 19:17 Ebasobiv kommentaar
Kas need diisliarmastajad hingavad vist hea meelega sisse linnas ,sinu ees kiirendavat diiselmasina tahmalonti, mis on ilmselt ilma DPFi jne. Eks me kõik ole neid näinud. Teevad akna ka veel lahti, et rohkem seda haisu salongi saada? Siis tulevad siia ja kirjutavad, et diislis peitub jõud, bensiiniga võid pintsleid pesta. Kiidavad, et mu 3.0 d või 2.0 d on mega lennuk ja kütsi ei võta, noo kui võtab siis max 5l sajale, tegelikkuses on linas 8-9 kanti. No aga kuidas nad siis ülevaatuse läbi saavad? Selleks peenestatakse, korra aastas, enne ülevaatust masin kuumaks ja torud puhtaks, et heitgaasid normi saaks. Igapäevaselt rahulikult sõites ei saagi mootor ja süsteem nii kuumaks, et see ülevaatuse moodi puhas oleks. Nii nad siis tossavad linnavahel. Ja veel üks asi. Võrdleme siis ikka võrdseid asju, 2.0 diisel illma turbota vs 2.0 bena turbota või siis 3.0 turbo diisel vs turbo bensiiniga. Näiteks 2015 A6 diisel 160-180 kw vs 2015 Alfa Romeo 2,9 turbo bensiin on 279 kw. Turbota diisel ei liigu üldse edasi ju.
27
cc 25 jaanuar 2020 10:08 Ebasobiv kommentaar
Ise ka aru saad mis sousti toodad, nodiisel? Kui on valik kas hingata sisse tavalist diislit või tahmafiltri põletamist, siis valin esimese. Linnavahel ja parkimismajas on suhteliselt võimatu üleüldse midagi hingata kui suvatsetakse filtrit jälle põletama hakata. Turbota 2 liitrine ei liigu üldse? Ma olen siin ikka mõned ajad sellisega liikunud ja pole probleemi olnud, liigub täitsa mööda igasugustest turbopillidest millegipärast. Teil on mingi tee tekkinud kus saab 279 kw täies mahus ära kasutada? Põldu kündes traktoriga küll.
Võrdleme võrdseid asju-mismoodi on 2-e liitrine diisel võrdne 2-e liitrise bensukaga?? Mismoodi? Mootor on sellejaoks, et väljutada võimsust ja pöördemomenti sihtotstarbeliseks kasutamiseks. Need ei ole kunagi üksühele võrreldavad. Aga kuna on nwo tõejärgse ühiskonnaga gretatuunbergidega siis võib tekkida tunne, et nii ongi.
11
Nimi :
Nimi :
Kommentaar :
Kommentaar :
 

VEEL UUDISEID

Hobiauto 3000 euroga: mida turult leiab?

Hobiauto 3000 euroga: mida turult leiab?(1)

Kuni umbes 3000euroseid autosid, mis silmad särama paneks, pole hetkel turul just ülemäära palju, ent leidsime põnevaid pakkumisi siiski nii luksuse, kiiruse kui ka maastikuautode fännile.

Volkswagen T6: vähe vigu, palju versioone

Volkswagen T6: vähe vigu, palju versioone(5)

Volkswagen Transporteri kuuenda põlvkonna sõiduk on turul olnud viis aastat ning selle aja jooksul on see näidanud üsna head töökindlust. Tõsi, mõningate eranditega. Tervelt 70 aastat toomises olnud ...

Ekskursioon minevikku LAZ-699R-iga

Ekskursioon minevikku LAZ-699R-iga(7)

Kui võtta mastaabiks kunagine Nõukogude Liit, siis LAZ-699R „Turist“ oli 30–40 aastat tagasi üks paremaid busse, millega sai ekskursioonile minna. Fotodel nähtava LAZi taastamise ajendiks oli aga puhtalt ...

Tulevased youngtimer’id: Traditsiooniliselt suurepärane

Tulevased youngtimer’id: Traditsiooniliselt suurepärane

Kolmanda põlvkonna MX-5 muutus eelkäijatest suuremaks ja raskemaks, ent jäi ikkagi lihtsaks sportautoks, mis pakkus ületamatut hinna ja sõidulusti suhet. Maailma enim müüdud, üks enam kiidetud ja samuti ...

„Head autod olid need kõik!”

„Head autod olid need kõik!”

Viljandimaa mees Olev Kink on poja ja sõprade abil kogunud ja taastanud kolm oma kunagistest töömasinatest. Mitu ootab veel järge. „Omal ajal olid need head autod kõik,“ ütleb ta töökoja hoovil autorivi ...

Meistrivõistlused jätkusid Aravetel

Meistrivõistlused jätkusid Aravetel

Tänavuse viieetapilise Eesti meistrivõistluste hooaja neljas etapp Aravetel pakkus igas võistlusklassis rohket põnevust. Ühtlasi oli Aravete etapp Udo Tomanni mälestusvõistlus. Kena sügisilm lõi ...

Võidukas Evans tõusis liidriks

Võidukas Evans tõusis liidriks

Dramaatilisi pöördeid pakkunud Türgi ralli võitis kõige vähem probleemidega maadelnud, aga samas suurepärast kiirust näidanud Elfyn Evans, kes tõusis ka MM-sarja uueks liidriks. Võistluse avapäeval sõidetud ...

 
Küsimus lugejalt: Kuidas sellist varuratast kasutada?

Küsimus lugejalt: Kuidas sellist varuratast kasutada?(5)

Ostsin 15 aastat vana Mercedese ja leidsin selle pakiruumi põhja alt imeliku varuratta, mis pole ei väike ega ka tavaline, vaid veljel on peal mingi veider rehv. Autol kasutus­juhend puudub, kompressorit ka ...

Kas siis veokijuht tõesti ei näe mind?

Kas siis veokijuht tõesti ei näe mind?(11)

Sõiduauto või mootorrattaga või hoopis jalamehena liikluses sehkendades ei tule selle pealegi, et veoauto juht väga tihti lihtsalt ei näe sind, olgu või päine päev ja distantski veokiga veel suhteliselt ...

Autopäevik. Volkswageni kaks katkist klaasi ja (peaaegu) puuga pähe

Autopäevik. Volkswageni kaks katkist klaasi ja (peaaegu) puuga pähe

Suvi Golfiga oli üldjoontes muretu, seda hetkeni, mil juhipoolne küljeklaas kolinal alla kukkus ja avatud asendisse jäigi. Mis juhtus? Kõnealuse aknaga oli pisut probleeme olnud juba varem, nimelt keeldus ...

Palju tundmatuid elektrikaubikuid. Aga kellele?

Palju tundmatuid elektrikaubikuid. Aga kellele?

Lähiaastail lubatakse müügile tuua terve rida uusi elektrikaubikuid tootjailt, kellest pole varem kuulnudki, kuid kes kõik loodavad „Teslat teha“ tarbesõidukiturul. Kellele neid müüa püütakse ja mille ...

Vahva auto, aga sobib vähestele

Vahva auto, aga sobib vähestele

Honda e on eriline isegi elektriautode mõistes, aga väike sõiduulatus ja kõrge hind tähendavad, et ostjat on sellele küll raske leida. Kui mõni tootja teeb oma elektriauto võimalikult tavamudelite sarnase, ...

Mugavam ja abivalmim

Mugavam ja abivalmim

Iveco kahandas Daily sõidu- ja pidamiskulu kuni 10%, tegi juhikoha mugavamaks ning pakub sohvrile nüüd ka elektroonilisi abimehi tööd hõlbustama. Iveco viimase põlvkonna kaubik Daily polnud varemgi eriline ...

Kolumn. Vabamäe: Alalhoidlikkuse mülkasse uppunud võimalus?

Kolumn. Vabamäe: Alalhoidlikkuse mülkasse uppunud võimalus?

Pole kahtlust, et käimasolev üleminek sisepõlemismootoriga autodelt elektrisõidukitele on suurim revolutsioon autonduse 134aastases ajaloos. Aga mulle tundub, et massilise elektriautostumise algfaasis on ...

 
Autolehe 23. septembri uudised, nädala pildid ja nädalavahetuse eelinfo

Autolehe 23. septembri uudised, nädala pildid ja nädalavahetuse eelinfo

Uus Nissan Z: Euroopa jääb ilma Nissan esitles sportauto prototüüpi Z Proto, kuid teatas üllatuslikult, et Euroopas kohe kindlasti margi järgmist Z-autot müüma ei hakata. Veel teadmata nimega seeriaauto ...

Uus Tucson üllatab mitmel rindel

Uus Tucson üllatab mitmel rindel(2)

Uus Hyundai Tucson näeb vägagi värske välja ning pakub edaspidi kompaktdžiipide seas rekordiliselt palju erinevaid jõuallikaid. Neid on isegi raske kokku lugeda. Tucson astus välisdisaini muutes sedapuhku ...

FIA president Jean Todt tunnustas laste hobikardisarja

FIA president Jean Todt tunnustas laste hobikardisarja

Oma tervituskirjas tänab FIA president Jean Todt kõiki sarjas osalejaid ning sarja panust ülemaailmse liiklusohutuskampaania FIA Action For Road Safety sõnumi levitamise eest. "Tänane teid kirja ja piltide ...

Päeva leid. Buss Ida-Saksamaalt

Päeva leid. Buss Ida-Saksamaalt

auto24.ee vahendusel müüakse Ida-Saksamaal valmistaud bussi Robur LO3000B. 1981. aasta bussil on 75 hobujõudu arendav bensiinimootor. Müüja märgib kuulutuses, et buss on väga korralik nii seest kui väljast, ...

FOTOD. Veoautokrossis on üks Eesti meister juba selge

FOTOD. Veoautokrossis on üks Eesti meister juba selge

Matsi rajal Võrumaal sõideti veoautokrossi Eesti meistrivõistluste eelviimane, neljas etapp. GAZ-53 klassis selgus ka Eesti meister. Klassis GAZ-51/52 läks rajale kokku kuus võistlejat, neist pooled Eestist ...

VIDEO. Hyundai arendab lennutransporti

VIDEO. Hyundai arendab lennutransporti

Hyundai Motor Company plaanib koos partneritega jõuda 2028. aastaks linnasisese õhutranspordi pakkumiseni klientidele. Aasta alguses elektroonikamessil CES esitletud projekt kannab nime Urban Air Mobility ...

 
Tommi Mäkinen ei jätka Toyota WRC tiimi juhina

Tommi Mäkinen ei jätka Toyota WRC tiimi juhina

Tommi Mäkinen nimetati Toyota mootorispordinõunikuks ja WRC tiimi juhtimise võtab üle Kölnis asuv Toyota Gazoo Racing Europe.  Toyota täna avaldatud pressiteates on lisaks öeldud, et Toyota rallitiim jätkab ...

Seat alustas Arona võimsama versiooni tootmist

Seat alustas Arona võimsama versiooni tootmist

Seat teatas, et alustas Martorelli tehases 1,5 TSI mootori ja seitsmekäigulise DSG automaatkäigukastiga Arona tootmist. Mootor arendab 150 hobujõudu ja 250 njuutonmeetrit. Keskmine kütusekulu jääb sõltuvalt ...

Eestlased arendasid tehnoloogia, mis tuvastab teeaugud ning abistab isejuhtivaid autosid

Eestlased arendasid tehnoloogia, mis tuvastab teeaugud ning abistab isejuhtivaid autosid(2)

Eesti kaardistamistehnoloogia ettevõte EyeVi Technologies arendab autole paigaldatavat kaardistustehnoloogiat EyeVi, mis tuvastab automaatselt teetähised ning teekatte defektid ning loob isejuhtivate autode ...

Peugeot e-208 - auto24.ee proovisõit

Peugeot e-208 - auto24.ee proovisõit(27)

Elektrimootoriga Peugeot 208 näeb välja nagu üks tavaline bensiini- või diiselmootoriga auto - aga siiski on siin üht-teist, mis eristab teda sisepõlemismootoriga suguvendadest. Ja selgub, et sõitma hakates ...

Talendid Rajale kolmas etapp ja kolmas võitja

Talendid Rajale kolmas etapp ja kolmas võitja

Laste hobikardisarja Talendid Rajale kolmas osavõistlus pühapäeval FK Keskuse kardirajal andis kolmanda etapivõitja. 50 võistlejaga võistluse võitis Ragnar Simuland, kellele see oli ühtlasi esimene ...

FOTOD. Ja aasta autokoletise auhind läheb ...

FOTOD. Ja aasta autokoletise auhind läheb ...(10)

... "elustiilipikapile" Geely Farizon FX. Muuhulgas ka Benelli, Lotuse, Polestari, Smarti, Volvo jt markide omanikust Hiina firma püüdis tarbesõiduki ehitada minimaalse vaevaga, võttes aluseks täiesti ...

Kas Rimac ostab Bugatti?

Kas Rimac ostab Bugatti?

Horvaatia pisike elektriautode inseneribüroo ja -tootja Rimac on Volkswageni grupilt (VAG) ära ostmas superautofirmat Bugatti, väidavad asjaga kursis olevad allikad. Esmahooga kõlab see, nagu nööp tahaks ...

 
Kardispordi meistrivõistlused jätkusid Aravetel

Kardispordi meistrivõistlused jätkusid Aravetel

Tänavuste Eesti meistrivõistluste eelviimane ehk neljas etapp Aravetel pakkus kõigis rajal käinud 10 võistlusklassis rohkelt põnevust. Udo Tomanni mälestusvõistluse nime kandnud etappi Aravete kardirajal ...

Ja nüüd kõik koguma rehvitolmu!

Ja nüüd kõik koguma rehvitolmu!(8)

Rehvitolm moodustab väidetavalt ligi poole sõidukite tekitatud peenosakeste heitmeist ning ainuüksi Euroopas paiskuvat aastas seda õhku umbes 500 000 tonni. Näiteks ühe liinibussi rehvidest lendub uuringu ...

ECitaro G: esimene tahkeakuga liinibuss maailmas

ECitaro G: esimene tahkeakuga liinibuss maailmas

Mercedes-Benz hakkas pakkuma elektrilisele lõõtsbussile eCitaro G valikvarustusena vedelelektrolüüdiga liitiumioonaku (396 kWh) kõrval uut tahkeakut. Maailma esimene sellise akuga liinibuss sõidab endiselt ...

Juhiabistite tõehetk peagi käes

Juhiabistite tõehetk peagi käes(4)

Juba 1. oktoobril paljastab autode sõltumatu turvatestija Euro NCAP, milleks on tegelikult suutelised Audi Q8, 3. seeria BMW, Ford Kuga, Mercedes-Benz GLE, Nissan Juke’i, Renault Clio, Tesla Model 3, ...

Scania muutus elektriliseks

Scania muutus elektriliseks

Scania sai valmis elektriveokite perekonna, mille laadimisvälp on sõltuvalt auto konfiguratsioonist ja koormast kuni 250 km. Linnasõiduks sobiva L- ja P-seeria kabiiniga pakutava veoki saab varustada 165-300 ...

Rallikrossi MM-etappidel olid võidukad Ekström ja Kristoffersson

Rallikrossi MM-etappidel olid võidukad Ekström ja Kristoffersson

Rallikrossi MM-sarjas sõideti nädalavahetusel Lätis, kus etapivõidud jagasid omavahel kaks maailmameistrit, Johan Kristoffersson ja Mattias Ekström. Kahel Bikernieki rajal sõidetud MM-etapil pääsesid nii ...

Le Mans’i 24-tunni sõidu võitis oodatult Toyota

Le Mans’i 24-tunni sõidu võitis oodatult Toyota

Toyota tehasetiim võitis 88. korda sõidetud Le Mans’i 24-tunni sõidu, mis tänavu toimus tühjade tribüünide ees. Toyota oli ainus tehasetiim, mis osales võistlusel LMP1 klassi hübriidautodega, aga neile ...

 
Ralli: Evans võitis Türgi ralli ja tõusis MM-sarja liidriks

Ralli: Evans võitis Türgi ralli ja tõusis MM-sarja liidriks

Türgi rallil jagus dramaatilisi pöördeid ka viimaseks päevaks ja võistluse võitis lõpuks Elfyn Evans, kes tõusis sellega ka MM-sarja uueks liidriks. Pühapäev algas võistluse pikima, 38 kilomeetri pikkuse ...

FOTOD JA VIDEO. Raplamaal sõideti rahvarallit

FOTOD JA VIDEO. Raplamaal sõideti rahvarallit

Raplamaa teedel sõideti laupäeval rahvaralli Eesti Autospordi Liidu karikavõistluste etapp. Uudise kirjutamise ajal ametlikke tulemusi veel ei olnud. Esialgsete tulemustega on võimalik tutvuda EAL ...

Ralli: Türgi ralli liidriks tõusis Neuville

Ralli: Türgi ralli liidriks tõusis Neuville

Laupäeval sõidetud kuuest kiiruskatsest kolm võitnud Thierry Neuville tõusis enne viimast päeva Türgi ralli liidriks. Juba laupäeva esimene kiiruskatse tõi dramaatilise pöörde kui roolisüsteemi rikke tõttu ...

Ralli: Ott Tänak katkestas

Ralli: Ott Tänak katkestas

Ott Tänak ja Martin Järveoja laupäevane päev Türgi rallil algas õnnetult, kui nad jäid juba avakatsel tee äärde. Põhjuseks oli rike Hyundai roolisüsteemis, mida kinnitas ametlikult ka Hyundai tiim oma ...

Türgi rallit juhib avapäeva järel Sebastien Loeb

Türgi rallit juhib avapäeva järel Sebastien Loeb

Türgi ralli avapäeval sõidetud kahe kiiruskatse järel juhib võistlust Hyundai sõitja Sebastien Loeb. Võistluse esimese kiiruskatse võitis Thierry Neuville, kellele järgnesid Sebastien Ogier ja Ott Tänak. ...

Mercedes EQV sõidab akutäiega üle 400 kilomeetri

Mercedes EQV sõidab akutäiega üle 400 kilomeetri(3)

Mercedes-Benzi elektriline pisibuss EQV sõidab ühe laadimisega kuni 418 kilomeetrit. Firma teatel on EQV sama kohandatava ja praktilise sõitjateruumiga kui selle sisepõlemismootoriga sõsarmudel V-klass. ...

Tänak sõitis Türgi ralli testikatsel teise aja

Tänak sõitis Türgi ralli testikatsel teise aja

Türgi MM-ralli testikatse kaks kiiremat olid Hyundai sõitjad. Thierry Neuville läbis 4,7 kilomeetri pikkuse Asparani katse ajaga 3.23,4, Ott Tänak oli temast 1,2 sekundit aeglasem. Toyota sõitja Kalle ...

 
Päeva leid. Eestis haruldane Volga

Päeva leid. Eestis haruldane Volga(8)

auto24.ee-s on müügil Eestis haruldane 1993. aasta Volga GAZ-31029. Mudelit toodeti aastatel 1991-1997. GAZ-31029 kujutab endast omamoodi segu mudelitest GAZ-24-10 ja GAZ-3102, kuid esiosa kujustus tehti ...

Mercedese tulevikuveokid: elekter ja vesinik

Mercedese tulevikuveokid: elekter ja vesinik

Daimler Trucks esitles kütuseelemendiga ideeveokit Mercedes-Benz GenH2 Truck ning akuveokit Mercedes-Benz eActros LongHaul. GenH2 veoki sõiduulatus on kuni 1000 km ja olulist rolli selle saavutamisel mängib ...

BMW venitas 5. seeria hiinlaste jaoks pikemaks

BMW venitas 5. seeria hiinlaste jaoks pikemaks

BMW esitleb Pekingi autonäitusel 5. seeria Hiina turule mõeldud versiooni. Lisaks pikemale telgede vahele (+130 mm, kokku 3105 mm) varustati auto klaaskatusega ning kallutatavate puutetundlike ekraanidega. ...

VIDEOD. Ettevaatust – uuel Tallinna-Tartu maanteel on tihe põdraliiklus

VIDEOD. Ettevaatust – uuel Tallinna-Tartu maanteel on tihe põdraliiklus(6)

Augusti keskpaigas avatud uuel Kose–Võõbu teelõigul võib tihti kohata metsloomi, millest annavad sõidukijuhtidele märku ja hoiatavad automaatsed loomatuvastussüsteemid muutteabega liiklusmärkide kaudu. ...

Nädalavahetuse autospordivõistlused

Nädalavahetuse autospordivõistlused

Algaval nädalavahetusel toimub lisaks Türgi rallile ka kuulus sportautode Le Mans’i 24-tunni sõit ja mitmeid teisi põnevaid võistlusi nii meil kui mujal. Le Mans’i 24-tunni sõit toimub juba 88. korda ja ...

Päeva leid. Väga haruldaseks muutunud vana Opel - korras kerega!

Päeva leid. Väga haruldaseks muutunud vana Opel - korras kerega!(11)

Vanu Opeleid näeb sõitmas ja veel vähem müügil haruharva ning seda ilmselgel põhjusel: need roostetasid ära juba väga ammu. Hiljuti tuli müügile aga see 1985. aastast pärinev Opeli kunagine suur sedaan ...

Hyundai i30 N uueneb

Hyundai i30 N uueneb

Lisaks vähesel määral muudetud disainile saab alates 2017. aastast müüdav i30 sportversioon kaheksakäigulise DCT käigukasti. i30 N on esimene Hyundai Euroopas, millele hakatakse paigaldama ettevõtte uut ...

 
Kia lisab mudelivalikusse seitse uut elektriautot

Kia lisab mudelivalikusse seitse uut elektriautot

Keskmiselt plaanitakse igal aastal välja tulla ühe uue elektrimudeliga. Neist esimene kannab koodnime CV ja seda esitletakse järgmisel aastal, aastaks 2027 kuulub Kia valikusse aga seitse uut elektriautot. ...