Renault’ grupp tuli välja uue plaaniga Renaulution ning esitles ideeautosid, mis näitlikustavad uusi suundi. Plaani põhielemente on kaks: efektiivsus, mis omakorda puudutab kulusid, arenduskiirust ja toodete ...
Monte Carlo ralli kolmandal päeval oli Ott Tänak sunnitud kahe rehvi purunemise tõttu võistluse pooleli jätma.
Laupäeval toimunud kolmel kiiruskatsel olid Monte Carlo rallile omaselt keerulised olud ja ...
FCA ja PSA teatasid, et nende ühinemine on lõpule viidud, tekkis suuruselt neljas autotootja maailmas.
Uus hiigelkorporatsioon Stellantis toodab 14 automarki: Abarthit, Alfa Romeot, Citroeni, Chryslerit, ...
Teise põlvkonna Land Rover Freelander on hea auto, mis teeb silmad ette paljudele sama aja linnadžiipidele.
Auto on võimekas maastikul ja peab ka hästi vastu. Arvestades vanade Land Roverite üldist mainet ...
GLA-l põhinev EQA suudab parimal juhul akutäiega sõita üle 500 kilomeetri.
Seni väikseim Mercedese elektriauto tuleb müügile juba kevadel ning seda hakatakse pakkuma mitmes versioonis. Esimesena jõuab ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt juhtub 41 protsenti liiklusõnnetustest parklas. Millistes parklates tuleb õnnetusi ette kõige sagedamini, kui suur on parklaavariide rahaline kahju ...
Jõudsin hiljuti ikka, mil paljud teevad seni elatud elust kokkuvõtteid ja mõtlevad, et on juba omajagu rabatud ja võiks elu teisel poolel täiel rinnal elada. Nii minagi.
Unistuste auto ostmine on üks ...
Uue auto ostmisest räägivad mitmed ja unistavad kõik. Paraku saavad pigem vähesed selle ellu viia ning pensionile minnes ühe käe sõrmedel uued autot kokku lugeda. Seda juhul, kui rahamasina otsas ei istu.
...
Mõistliku auto, mis täidab kõik igapäevavajadused, saab tänasel päeval liisida 100- 150€ kuumaksega ja kui seda raha ka ei suuda kõrvale panna, siis tegu kas väga väikese sissetulekuga või lihtsalt laristava elustiiliga. Kui aga elueesmärgiks suur saksa "preemium", siis igaüks vaatab ise, kuidas selle unistuseni püüdleb. Ja mis pagana rõõmu peab auto valmistama? Auto peab sõitma, külmkapp külmetama, pesumasin pesema, teler pilti näitama jne- auto on tarbeese. Ega asjata öelda, et autost on rõõmu vaid kaks korda- kui ostad ja kui müüd.
Eks see auto kui kodumasin versus miskit muu ole jälle SUUR teema.
Arvestades keskmise inimese keskmist läbisõitu 15 tuhat ning seda, et palju kilomeetreid koguneb asulates ukerdades enamusel tuleb päris palju tunde roolis olla.
Ehk siis tuleb üle kolmesaja tunni aastas. Tööl aga käime seaduse järgi 168 tundi kuus.
Nii, et kahe kuu töötunnid tulevad ära keskmiselt. Nii, et päris taburetil kõva müra keskel olla mina küll ei tahaks autos kus kord on külm kord aga palav. Tahaks need tunnid ikka mõnusalt veeta.
Ma istun tööpäeva jooksul autos ca 30 min- mis krdi müra ja taburet see peab olema, et isegi seda ära ei kannata? Kas selliste tööle-koju sõitmiste jaoks pean tõesti 30K maksva saksa preemiumi ostma? Eestlased on autohaiged, nad ei suuda aru saada, et auto orjamine on üks mõttetuim tegevus üldse. Aga no kui muud elu ei ole, siis muidugi tuleb autoga seda kompenseerida. Ostetakse vana saksast sisseveetud risu ja ollakse õnnejunnis. Kolm korda kuus vedeleb see risu remondis, rahakott aina tühjeneb, aga õnn kestab edasi...
Ei ole normaalne auto midagi nii kallis. Mõni tuhat rohkem vaid. Ning miks üldse peaks autos olemist "ära kannatama"
Kui jah tahad rohkemat siis võid osta kasutatud luxi. Selles ei ole ju põhimõtteliselt midagi halba. Kogu süsteem ongi ehitatud ülesse sellele, et autol on mitu peremeest. elu jooksul.
Uusi ei saa ju peale toota kui uute ostjad vanu edasi ei müü õhema rahakoti omanikele.
Lihtsalt mingil hetkel jõuab hind sellisesse suurusesse, et soetajad ei suuda enam hooldust tagada.
. on natuke ohhoo vist peast. Millise UUE Saksa premiumi sa saad 30k eest? Selle rahaga on keeruline isegi korraliku varustusega Superbi-Passati ostmine.
Ise sõidan tööpäeva jooksul samuti autoga ca 40min ja no peale tööd mingisse peldikusse istumine on ikka tõsiselt nõme. Ei ole see Superb ka mingi premium vms, kuid siiski on auto väga mahukas ja mugav, et pakkuda peale rasket tööpäeva mõnusat kojusõitu. Ja sellise asja eest olen ma nõus maksma.
Suvel juhtus, et oma nö keskmises varustuses 15 aastat vana kuid püsikiirushoidja ja kliimaseadmega rahvaautoauto asemel tuli piiratud aja jooksul kasutada mitut eripalgelist.
Iga autoga sai läbitud 4-6 sada kilomeetrit. ja autosid oli seinast seina.
Oli täiesti uus rahvaauto tippmudel hinnasildiga 30 tuhat mille spidomeetrilt mina tuhandetesüütuse röövisin. Vanem pirukas ja 17 aastat vana C-klass. Juhtus ka mitme muu autoga lühiotsi.
Linnas polnud eriti vahet kuid maanteel ilma püsikata ja kondita mürarikas pirukas oli juba paarikümne kilomeetri järel tüütu. Kusjuures oma ja uue sama margi esindaja vahe oli väike. Luxautos kuigi samas suurusklassis lihtsalt oli vähem ruumi. Kõik need polstrid ja tagaveo tõttu keskel olev käigukast lihtsalt röövis jalaruumi.
Selgeks sai see mida juba ammu teadsin aga arvasin, et tegelikult pole tähtis kuna oma arust pole eriti pirtsakas. Lihtsalt tagasi halvema peale ei taha minna.
No ongi ju tõestatud, et eestlane on autop...
Saaksin aru, kui päevas uhad maha sadu kilomeetreid ja siis on mugavus oluline, aga kui ei kannata ka paarkümmend minutit tööle- koju sõitmist tavalise lihtsa autoga, siis pole enam midagi kommenteerida.
Ülimalt veider on lugeda kommentaare autolehes, kus võiks eeldata, et lugejad on asjaarmastajad, kommentaare sisuga:"auto on tarbeese".
Kui autod ikkagi huvi pakuvad, jälgid uusi trende ning mudeleid läbi autolehe (või muude kanalite), siis kuidas on võimalik, et sa tahaksid sisse hüpata täiesti baasvarustuses autosse, mis ei püüa sinu endagi pilku?
Ise olen alati mõelnud, et kui ma asjaarmastajana oma autole tagant järgi ei vaata, siis see auto pole minule. Nagu teiste hobidegagi, kui oled milleski sees ning kiindunud, ei kõvata melomaani maximast ostetud kõrvaklapid ega filmikriitikut 32'' hiina teler, mis siis, et mõlemad täidavad oma funktsiooni.
Enamusel on autot ikka vaja praktiliste vajaduste pärast. Järgivaatamine tavaliselt maksab palju. Ja paljud keda see huvitab ongi need tagarääkimisest luksuvad tegelased kes vanade luxmasinatega sõidavad.
Nii, et keskmine autosõber küll jälgib uudiseid aga valib auto vajaduste ja võimaluste järgi. Ning kõige tähtsam on talle nö roolikogemus. Kas juhitavus on vahetu või sünteetiline jne. Nemad on mingil hetkel leidnud oma margi kuna mõne teisega on tulnud pettumus ning nüüd iial ei osta A-d või E-d vaid ainult C-d. Lisaks veel grupp auto vidinahulle kes hindavad neid samas kui teine autoomanik neid pea iial ei näpi.
Ega napsugurmaan ennast ei joo iga päev pargipingile magama ja sama kehtib ka autode kohta. Võib armastada autosid aga mõni on ikka armsam ja teine küll meeldib aga ei võta suhted vedu. Kolmas paneb rahakotile pressi. Kõik nagu inimsuhetes.
Peale selle on nö platooniline armastus. Jah punane F ja kollane L jne. Rahakott ka ei hakka peale aga kui kuidagi hakkaks mis siis.
Pahatihti sellisesse madalasse hüperautosse keskmisest pikem ja kõhukam põhjamaa mees hästi ei mahugi. Ja kui ronibki siis Selveri parklas ei vaadata niivõrd autot kui seda kuidas ta Mr Beani moodi autost oma kangete keskealiste kontidega välja poeb.
Peale selle meie linnatänavad on küllaltki kuumaastik aga neil vedrustus jäik ja kliirents pisike. Maanteed paremad aga sellised hüpersõidukid näitavad oma parimaid omadusi kiirustel mille eest võib kriminaalkaristuse meil saada.
Nii, et armastame aga vahekord Eestis kujuneks sellise autoga mitte just rahulduspakkuvaks vaid pigem vaimsele tervisele laastavaks. Kõige kindlam on ikka hall-metallik-diisel.
Aga kinotööstus toimib samamoodi. Vaadatakse ilusaid staare, pärast vaadatakse tema osalusel teist-kolmandat filmi aga tõenäosus, et minnakse Pärnu muulile käest kinni päikeseloojangut päris inimesega musitama on väga lähedal nullile.
Autoarmastus on paljus samasugune.
Räägi siis, millisele oma autole sa niiväga tagant järgi vaatad? Tavalisele parketimaasturile või tossavale saksa diisel preemiumile? Hobiauto on hobiauto ja seda ei lörtsita igapäevase töölkäimisega, aga vaadates liiklust, siis hobiautondusest on asi kaugel- kõik tavalised halli massi konveiertoodangu liikurid. Eestlaste hobi on autode eest üle maksta.
Tahaks näha nende mugavate autode omanike kodusid- kas diivan või voodi on üle vindi mugavad, kas köök on maksimaalselt tehnikavidinatega varustatud, kas küte on täisautomaatne ja öko, kas maja on null- või passiivenergia tasemel jne. Kodus veedate vähemalt 12 tundi ööpäevast, autos pool tundi- kas prioriteedid on kodu kasuks?
Sisuturundajate näite varal on auto ost nagu poes õlle järel käik! Õhtuks juba liisk langenud ja masin käes!
Ei ma usu, et kiiremadki autoostjad nii nobedalt hakkama saavad - ärkad hommikul mõttega ja õhtuks auto õuel? Seda ostu ikka pisut plaanitakse...ehk? Vast nädal paar laoauto puhul, aga kui meelepärane tellida siis juba ooteaeg alates kolmest kuust. Päeva lõpuks, my ass!
Ei usu, et tavaline tänava-tee sõitmine niiväga emotsioone tekitab mis eluks ajaks ajusse jäävad. Kui ehk siis tõesti korraks mingi väga eriline auto istumise all korra- paar elus.
Pigem jäävad meelde erijuhtumid ja äpardused. Mul on selgemini meeles 30 aasta tagused jamad -teelejäämised sapakaga. Uuemad lääne autod pole nii narrilt alt vedanud, et eredalt meelde jäävad.
Ja siis veel autoga kaudsemad sündmused kus mark-mudel ja roostekohtade arv pole ehk nii määrav. Kus-kellega ja mis asendis. Ja muud sündmused kus auto pigem kõrvalosatäitja.
Hobiautondus on hoopis sügavam teema kui lihtsalt äge auto. Eks neidki on aga kõigile ei jätkuks kuiga taskukohased oleks. Enamik hobitajaid lihtsalt tunneb mingit nostalgilist suhet mõne autoga. Minu esimene oli. Meie peres oli, jne..
Ilma selle suhtumiseta oleks kõik vanad laiatarbeautod ümber sulatatud ja neid näeks ainult tootjamuuseumis kellel miljones auto tallel.
MM-võistluste avaetapi, Monte Carlo ralli võitis tiitlikaitsja Sebastien Ogier, kellele see oli rekordiline kaheksas esikoht legendaarsel rallil.
Viimasel võistluspäeval läbiti kaks kiiruskatset kahel ...
Monte Carlo ralli kolmandal päeval oli Ott Tänak sunnitud kahe rehvi purunemise tõttu võistluse pooleli jätma.
Laupäeval toimunud kolmel kiiruskatsel olid Monte Carlo rallile omaselt keerulised olud ja ...
Chrysler lõpetab Venemaal autode müügi, kirjutab ajakiri Avtorevju, kuid päris lõpuni see siiski selge ei ole.
Ühelt pool kinnitas importöör ajakirjale, et Chrysler siiski ei lahku, teisalt teatasid ...
Monte Carlo ralli sündmusterohke teise päeva lõpuks tõusis võistluse liidriks Elfyn Evans, kes edestab Sebastien Ogieri ja Ott Tänakut.
Hommikul enne hoolduspausi sõidetud kolmel kiiruskatsel vajutas gaasi ...
auto24.ee vahendusel müüakse üsna haruldast Saab 90, mis on omamoodi segu Saab 99-st ja Saab 900-st.
Müüja küsib 1984. aasta auto eest kuulutuses 3200 eurot. "Heas sõidukorras, kere korralikult ülevärvitud. ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt registreeriti mullu 29 700 liikluskindlustusjuhtumit, mida on 6400 juhtumi võrra vähem kui tunamullu. Liikluskindlustuse keskmine aastamakse oli 114 ...
Itaalia firma Militem teatas, et on valmis müüma kogu oma mudeligammat rahvusvaheliselt. Tegemist on Ameerika autodega, mis läbisid Militemis ulatusliku "järeltöötluse".
Militem on esindatud Itaalias ja ...
Autoajakirjanikest žürii valis Eesti aasta autoks Porsche Taycani. Tegemist on esimese elektriautoga, mis sellise tiitli võitnud.
Taycan kogus 37 punkti, Land Rover Defender 36, Peugeot 208 34, Toyota Yaris ...
Monte Carlo ralli esimesel kiiruskatsel hirmuäratava avarii teinud M-Sport Fordi sõitja Teemu Suninen peab võistluse pooleli jätma. Soomlase auto sai avariis sedavõrd palju kannatada, et tal Monte Carlo ...
Ott Tänak ja Martin Järveoja võitsid mõlemad Monte Carlo ralli avapäeval sõidetud kiiruskatsed ning lähevad homsele päevale vastu võistluse liidritena.
Juba esimesel kiiruskatsel juhtus ka üks suurem ...
Jäävihma tõttu on teeolud Harjumaal, Raplamaal, Läänemaal, Pärnumaal ja Saaremaal väga keerulised.
Jäävihma tõttu esineb riigi põhi- ja tugimaanteedel ohtlikke libedaid lõike. „Riigiteede hooldajad on täies ...
Varem Hiinas pakutud tagaveoline Porsche Taycan jõuab lõpuks müügile ka Euroopas. Uue baasmudeli hinnad on juba teada, Eestis maksab 240 kW/326 hj arendav Taycan 83 400 eurot, mis tähendab, et see on ...
Eesti Autospordi Liidu egiidi all toimub mitmeid võistlusi, mis ei kuulu Eesti meistrivõistluste arvestusse, kuid on harrastajate seas väga populaarsed. Üheks neist on 23. jaanuaril Raassilla rajal algav ...
Opel esitles elektrilist Combot.
Elektriline Combo-e jagab tehnikat teiste PSA grupi elektriautodega, selle aku mahutavus on 50 kWh, mootori võimsus 100 kW ja maksimaalne pöördemoment 260 Nm. Sõiduulatuseks ...
GLA-l põhinev EQA suudab parimal juhul akutäiega sõita üle 500 kilomeetri.
Seni väikseim Mercedese elektriauto tuleb müügile juba kevadel ning seda hakatakse pakkuma mitmes versioonis. Esimesena jõuab ...
Tegu on sama autoga, millega Markko Märtin võitis ülekaalukalt 2003. aastal E.O.S. ralli, sel rallil tegi antud Focus WRC ka oma võistlusdebüüdi.
Hiljem oli M-Spordi ehitatud Focus mitu hooaega kreeklasest ...
Olerex ehitab oma sajanda tankla Otepääle, uus teenindusjaam valmib käesoleva aasta suvel Otepää ühe peamise liiklussõlme, Tartu maantee ja Palupera tee ristmiku lähedal.
„Olerexi üks tugevus on jaamade ...
MM-võistluste uus hooaeg algab traditsiooniliselt Monte Carlo ralliga, mis tänavu on koroonaviirusest tingitud piirangute tõttu tavalisest lühem.
Kokku on võistlusel kavas 15 kiiruskatset, mille kogupikkus ...
Eesti aasta auto 2021 selgub neljapäeval kell 18.30 Delfi TV-s algavas otsesaates.
Võitja tuleb kuuikust Honda e, Land Rover Defender, Peugeot 208, Porsche Taycan, Škoda Octavia ja Toyota Yaris.
Eesti ...
Alates käesolevast aastast võistlevad noored rallisõitjad taas Eesti meistritiitlile. Ühtlasi on tegemist noortele kõige odavama võimalusega autosporti sisenemiseks.
Noorte meistrivõistlused toimuvad Eesti ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt juhtub 41 protsenti liiklusõnnetustest parklas. Millistes parklates tuleb õnnetusi ette kõige sagedamini, kui suur on parklaavariide rahaline kahju ...
Teise põlvkonna Land Rover Freelander on hea auto, mis teeb silmad ette paljudele sama aja linnadžiipidele.
Auto on võimekas maastikul ja peab ka hästi vastu. Arvestades vanade Land Roverite üldist mainet ...
Milleks läheb vaja Mercedese GLE „kupeed“ või taolisi hiigelsuuri ja vaid keskmiselt praktilisi džiipe? Otseselt nagu ei lähegi vaja, aga vahva, et sellised autod olemas on.
Kes soomekeelset ...
Lisakorrosioonikaitse saab tehtud odavalt, aga lihtsasti see küll ei käi!
Lisakorrosioonikaitse kulub Eesti oludes igale autole ära, see ei tohiks kellelegi üllatus olla. Remonditöökojad räägivad, et autode ...
Ehkki ralli MMi kalendris vahetuvad etapid juba enne hooaja algust ja kellelegi pole selge, kus, kuidas ja kas maailmameister selgub, antakse eelseisval nädalavahetusel MM-sarjale stardipauk.
Enne uue ...
Cadillac Voyage’ist ei sündinud üht kindlat seeriamudelit, kuid sellel testitud tehnika- ja disainivõtteid kasutati paljudel hilisematel autodel.
Cadillac nimetaski 1988. aastal esitletud Voyage’i ratastel ...
Veokastiga motoroller Vjatka on nüüdseks tõeline haruldus, sest nõukaajal müüdi neid vaid asutustele, mis viskasid oma aja ära elanud tillukese tarbesõiduki külmalt utiili.
Kastiga Vjatka oli „ametiautoks“ ...
Aegadel, mil ralliautode homologeerimiseks tarvilikud ettenähtud toodanguarvud olid väikesed, sündis tänu rallile tavaautosid, milliseid muidu polekski valmistatud. Põhiliselt juhtus see perioodil, mil ...
Eelmise aasta lõpus kinnitati Eesti Autospordi Liidu rallikomitee uueks esimeheks Emilia Abel, kellel on kogemused rahvusvaheliste võistluste korraldaja ja kohtunikuna.
Mu neli aastat vanal autol hakkas aku nõrgaks jääma, ostsin poest samasuguste näitajatega aku ja panin selle ise paika. Kohe algusest peale oli selge, et stopp-startsüsteem enam ei tööta. Arvasin, et aku ...
Jõudsin hiljuti ikka, mil paljud teevad seni elatud elust kokkuvõtteid ja mõtlevad, et on juba omajagu rabatud ja võiks elu teisel poolel täiel rinnal elada. Nii minagi.
Unistuste auto ostmine on üks ...
Juhtusin Eesti „surmamaanteele“ ja sattusin seal kaks korda „koerapulma“. Nimelt oli 70–80 km/h liikuva soolapuisturi taha kogunenud 5–6 autot, mis tegelesid teineteise sabaaluse nuusutamisega selle asemel, ...
Käsitöö-Porschega kõrberallile
Ilmakuulsad Porsche-tuunijad Singer ja Tuthill ehitasid ühele fanaatikule korraga lausa kaks uunikumihõngulist ralliautot, millest üks on maastiku- ja teine asfaldiseades.
...
Renault’ grupp tuli välja uue plaaniga Renaulution ning esitles ideeautosid, mis näitlikustavad uusi suundi. Plaani põhielemente on kaks: efektiivsus, mis omakorda puudutab kulusid, arenduskiirust ja toodete ...
Mazda linnadžiip läbis värskenduskuuri, mis tõi varasemast kvaliteetsema sõitjateruumi ning täiustatud juhiabistid. Auto välisdisain jäi suuresti samaks, ainsana on muudetud CX-5 esiosa ja seal ilutsevat ...
auto24.ee portaali on müügile tulnud mitmeid väga heas korras hobiautosid, millega võiks tulevale hooajale vastu minna.
Äsja saabus müügile GAZ-3102 Volga, mis on müüja sõnul sõitnud ainult 16 000 ...
Circle K teatas, et hakkab müüma aastaringselt mootoribensiine, mis ei sisalda enam etanooli, et vastata Eesti tarbijate ootustele ja nõudmistele. Seadusest tuleneva taastuvenergia kohustuse täidab Circle K ...
Austrias asuv Top Mountain Motomuuseum põles eile maani maha, teatab kohalik meedia. Tules hävis enam kui 200 vanamootorratast ja haruldast autot. Hochgurgl´i asulas 2000 meetri kõrgusel Alpides asuv muuseum ...
Eelmise aasta detsembris pidurdus langus Euroopa uute sõiduautode turul, aga aastaga vähenes müük ligi veerandi võrra, teatas Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit.
Euroopa Liidu riikides müüdi ...
Iisraeli päritolu tehnoloogiaettevõte Silentium sõlmis lepingu Hyundaile ja Kiale varuosi tootva Hyundai Mobisega, mis annab Korea autotootjale õiguse kasutada tulevikus Silentiumi poolt välja arendatud ...
Ford Ranger sai mudelivalikusse agressiivsema välimusega ning luksuslikuma mudeli MS-RT. Ranger Wildtrak´i baasil valmistatava MS-RT tunneb väliselt ära meekärge meenutava süsinikplastist iluvõre, laiendatud ...
Ajast, mil SEAT oma esimese linnadžiibi turule tõi, on möödunud tänaseks juba üle nelja aasta. Eelmisel aastal aga esitleti uuendatud Atecat ning täna vaatamegi üle, mida uut tõi endaga kaasa Ateca ...
Volkswageni kontsernis väga paljudel mudelitel kasutatava 1,5liitrise bensiinimootori võimsus on tehaseseades 110 kW/150 hj, kuid ABT tõstab seda tervelt 27 protsendi võrra 140 kW/190 hobujõuni. Pöördemoment ...
Tänaste leidude hulka kuulub äsja müügile jõudnud ning Eestis väga haruldane MG sportlik universaal ZT-T hinnaga 2900 eurot. Autol on 2,5liitrine V-6 mootor, mis arendab 140 kW/190 hj ning võimaldab 0-100 ...
FCA ja PSA teatasid, et nende ühinemine on lõpule viidud, tekkis suuruselt neljas autotootja maailmas.
Uus hiigelkorporatsioon Stellantis toodab 14 automarki: Abarthit, Alfa Romeot, Citroeni, Chryslerit, ...
Traditsiooniliselt on F1 MM-võistluste hooajaeelsed testisõidud toimunud viimastel aastatel Barcelonas, aga muudatuse tõttu kalendris viiakse need tänavu läbi Bahreinis.
Algselt pidid testisõidud toimuma ...
Algavaks hooajaks nimetas Renault ümber oma tehasetiimi autotootjale kuuluva kaubamärgi järgi Alpine’ks.
Lisaks uuele nimele saab võistkond ka uue bossi, kelleks on Suzuki MotoGP tiimi endine tegevjuht ...
Honda avaldas täna esimesed infokillud uue põlvkonna HR-V kohta. Kõige olulisema uudisena saab HR-V-gi Honda e:HEV hübriidajami. Ainult sisepõlemismootoriga versiooni vähemalt Euroopas enam müügile ei ...
Renault ja Lotus teatasid, et hakkavad koostööd tegema ning esmalt sünnib sellest elektriline sportauto.
Lisaks uue mudeli arendamisele ja tootmisele plaanitakse üheskoos osaleda ka autospordis. Kahel ...
KOMMENTAARID (14)