AUTONDUS

USA reaalsus: elektriauto on populaarsem kui manuaalkast

USA reaalsus: elektriauto on populaarsem kui manuaalkast(20)

USA kolmanda kvartali automüügistatistika näitab, et manuaalkäigukastiga sõiduautode osakaal on riigis langenud 1,1 protsendini samas kui elektriautode oma on jõudnud 1,9 protsendi peale. Muidugi pole ...

MOOTORISPORT

F1: Red Bulli hinnangul tuleb 2020. aasta eriti kulukas

F1: Red Bulli hinnangul tuleb 2020. aasta eriti kulukas

Red Bulli tiimijuht Christian Horner tõdes, et seoses 2021. aastast kehtima hakkavate uute reeglitega on järgmine hooaeg tiimidele läbi aegade kõige kulukam. Järgmisel aastal on vaja hakata konstrueerima ...

AUTOTÖÖSTUS

FOTOD. Uus Škoda Octavia sai luksust lisaks

FOTOD. Uus Škoda Octavia sai luksust lisaks(24)

Kes ütles, et eestlaste lemmikautost Škodast hakatakse tegema mingit Dacia sarnast odavmarki? Esmaspäeval esitletud 4. põlvkonna Octavia on igatahes suurem ja luksuslikum kui eales varem. Universaal Combi ...

PROOVISÕIDUD

Tesla Model S-i ähvardavad mootori- ja akurikked

Tesla Model S-i ähvardavad mootori- ja akurikked

Ligi 50 000 eurot maksvat Tesla ­Model S-i ähvardavad kulukad rikked ja lähim ametlik esindus asub Soomes. Alumiiniumkere aga ei roosteta, auto on ruumikas ja hea ­dünaamikaga. Pisike autotootja Tesla ...

PÄEVAUUDISED

Hyundai võitleb veeremüraga

Hyundai võitleb veeremüraga

Kõlarite abil on müra varemgi summutatud, kuid nüüd lubab Hyundai, et suudab seda teha palju tõhusamalt. Esimene mudel, mis saab Hyundai uue mürasummutustehnoloogia, on margi uus lipulaev Genesis, kuid ...

LIIKLUS

Göteborg läheb üle elektribussidele

Göteborg läheb üle elektribussidele

Umbes aasta pärast Rootsis Volvo kodulinna Göteborgi sattudes ei tasu imestada, kui tänavad on täis peaaegu hääletult liiklevaid liinibusse, sest bussiliikluse korraldaja Transdev esitas just Euroopa suurima ...

AUTOPÄEVIK

AUTOPÄEVIK: Aegunud tehnikaga digiajastus

AUTOPÄEVIK: Aegunud tehnikaga digiajastus(8)

Vanema autoga igapäevaselt liiklemine on vahel justkui tasakaaluharjutus: kuidas leida kuldne kesktee plusside ja miinuste vahel? Positiivsel poolel on väike pidamiskulu ja muretu kulgemine, miinuspoolel ...

USA reaalsus: elektriauto on populaarsem kui manuaalkast

USA kolmanda kvartali automüügistatistika näitab, et manuaalkäigukastiga sõiduautode osakaal on riigis langenud 1,1 protsendini samas kui elektriautode oma on jõudnud 1,9 protsendi peale. Muidugi pole ...

KOMMENTAARID (20)

Johh 4 päeva tagasi Ebasobiv kommentaar
Manuaal pole jänkide lemmik kunagi ju olnud.Usa on pigem mugavusmaa ja käsikast kindlasti sõitu mugavamaks ei tee.
81
võsaneeger 4 päeva tagasi Ebasobiv kommentaar
elektriautode madal protsent on tingitud pigem vähesest saadavusest kui populaarsusest nagu ka meil eestis
51
MaSaTaMeTeNad 4 päeva tagasi Ebasobiv kommentaar
Manuaalkastiga sõidukeid ongi USAs väga vähe müügil. Isegi kui keegi tahaks peab tikutulega taga otsima, kuna enamus eelistab automaatkasti, sest see on seal pikkade traditsioonidega.
30
Ma vaatan, et 4 päeva tagasi Ebasobiv kommentaar
Korralik ajupesukontor on ka siin tegutsemas aktiivselt, nagu ülejäänud meedias! Ettesöödetud teemadering, ühed ja samad teemakäsitlused, pidevalt korrutamised nii ühe ja teise nurga alt jne, jne, jne. Sekka mõni teema ka meelte hajutamiseks, et keegi mingis kokkulepitud vandenõus ei hakkaks süüdistama, et noh, oleme neutraalse ja sõltumatu hinnangu andjad, nagu näiteks! Aga, eks autotööstus olegi üks suur haru selles globalistlikus agendas, mida tahetakse jõuliselt muuta ja koos sellega ühiskonna harjumusi ja kinnisideid! Üldse ei imesta!
68
. 4 päeva tagasi Ebasobiv kommentaar
Nagunii on see elektrikäru taaskord surnult sündinud värk, sest üldkokkuvõttes ta reostust nagunii eriti ei vähenda. Ja kui keegi viitsiks pulkadeks kiskuda elauto tegeliku hinna ja müügihinna, siis oleks asi tarbija vaatevinklist veelgi hullem.
95
Punktike 4 päeva tagasi Ebasobiv kommentaar
Tarbija vaatevinkel vaatab enda rahakotti ainult. Ühiskond peab vaatama ka seda, millised on sisepõlemismootori kõrvalmõjud ja mitte nii otsesed kulud: reostatud linnaõhk, haigestunud inimesed, kelle ravimist kütuseaktsiisist ei maksta, enneaegne suremus ja palju muud. Kui ei mahu hästi pähe, siis proovi paar tundi töötava mootoriga suletud garaažis vastu pidada. Saab näha, kas eluisu hakkab seda rahanatukest üles kaaluma. See krdi CO2 on seal kõige vaiksem probleem üldse.
43
viimasele 4 päeva tagasi Ebasobiv kommentaar
Sellepärast tulebki kolida üksikusse metsatallu, kus õhk puhtam. Pole ju eluliselt tähtis linnakeskkonnas elada, kui puhas keskkond on prioriteediks. Kahte head tänapäeval enam ei saa, et oleme linnamelus ja nõuame steriilset keskkonda. "Valikute küsimus", nagu meie president armastab öelda.
32
Punktike 4 päeva tagasi Ebasobiv kommentaar
Iroonia antud juhul seisneb selles, et kui linnas on tanklaid igal nurgal, siis maal võib neid otsima jäädagi. Laadimisvõimalustega on vastupidi. Maal on elekter igas kodus, maja ees üleöö laadimine palju mõistust ei vaja, kassas pole pärast vaja kabanossidega võidelda. Kui oma aeg midagi ei maksa, siis võib tanklas järjekorras edasi passida. Valikud.
Lisan igaks juhuks juurde, et autosid on ostetud, omatud, juhitud, tangitud, hooldatud ja remonditud 25 aastat, bensukad, diislid. viimasel ajal elekter ka sekka.
33
eelmisele 4 päeva tagasi Ebasobiv kommentaar
Eriti hea on peale suuremat tormi mõni päev oma maakodus elektrit oodata. Aga muidugi oled kõva mees kui 25a. autosid remontinud...
26
Punktike 4 päeva tagasi Ebasobiv kommentaar
Noh, nooremana polnud võimalust uusi autosid osta, ajad olid teised. Nüüd enam ei remondi midagi, pole vajadust. Olen tõepoolest kuulnud, et paljudel inimestel on suur probleem kui hommikul tööle ei jõua. Maal tuleb voolukatkestusi ikka ette, liikumisvabadust pole need siiani takistanud. Tegelikult on mul pohhui millega sa ringi sõidad, võid tuba kasvoi diislipõleriga kütta kui hais nii südamelähedane on.
12
... 4 päeva tagasi Ebasobiv kommentaar
Ainult lausrumal ootab maal kuni elekter tagasi tuleb.Selleks oli juba nõukaajal mõistusega inimestel vene sõjaväelt sebidud genekad.Nüüd võib iga üks endale poest elektritootja koju sebida kui tunneb-on kogenud el katkestusi.
21
Peeedu 3 päeva tagasi Ebasobiv kommentaar
Reaalsuses on nii, et kui tuul alajaama katuse ära puhub siis ei saa kumbagi. Naftakütust veel saab kopsikuga ammutada või kanistrit reheall maainimene hoida aga elektriga on keerulisem. Karta on, et kuigi maal paljudel kolmefaasiline vool sees siis kui iga talu hakkab elektriautot laadima siis kuskil kukub alajaa kärssama.
Aga hankida genekas selleks puhuks kui elekter ära, et laadida autot on sulaselge ressursi raiskamine. Sisepõlemismootor on ikka olemas mis vajab hoolt ning ega kütus samuti läheb hapuks pikal seismisel.
20
Punktike 3 päeva tagasi Ebasobiv kommentaar
Peeedul on õigus. Kui on suurem jama, siis on kõigil pesses. Genekad töötavad täpselt nii kaua kui palju on kodus vedelat. Mingi lokaalse jama korral pole elektrikaga mingi probleem mujalt elektrit koju tuua ja saab rahulikult telekat edasi vaadata. Mis puutub sellesse, et terve küla 24/7 3x32A hakkab laadima, siis teadmiseks, et 1x6A laadimist öö jooksul katab keskmised päevased sõidud kuhjaga ära.
20
AntiOpel 3 päeva tagasi Ebasobiv kommentaar
Mõni ime. Levis internetis paar aastat tagasi pilt manuaalkäigukastist ja all kiri: Parim vargusvastane vahend USA-s.
Riigis, kus 85% autosid on automaatkastiga, olekski loll arvata, et manuaalkast on popim, kui elektriauto. Erinevalt Eestist on seal ka korralik taristu elektriautode laadimiseks.
23
sdf 3 päeva tagasi Ebasobiv kommentaar
Naljakas lugeda paari aasta pärast neid lolle kommentaare kes ei usu elektriautosse jne. Selline väikefirma nagu Volkswagen just avas hiigel-tehase Saksas kust hakkab tulema AINULT elektri autosi. Tootmisvõimsus 1500 autot päevas ja 33000 inimest on hetkel järjekorras et osta!
52
. 3 päeva tagasi Ebasobiv kommentaar
Eesti keskmise aastaläbisõiduga isikud hakkavad varsti arvutama, kui palju raha nad elektriautoga säästaksid ja saavad aru, et sisepõlemismootoriga auto omamiseks peab ikka hästi teenima küll.
02
eelmisele 3 päeva tagasi Ebasobiv kommentaar
Asi pole usus. Asi on selles, kellel on raha see dikteerib ülejäänutele, mida tahab! Sa ju oma isiklikku raha kasutad samuti oma hea äranägemise järgi, kuigi paljudele võivad tunduvad sinu ostud või tehingud mõttetustena. Sinust, minust ja enamusest ei sõltu nagunii midagi, kas elektriautod on head või mitte, sest meie käes pole seda otsustust ja suurt raha. Oma isiklikku raha kasutad samuti enda hea äranägemise järgi...täpselt nii teevad ka suured ja võimekad korporatsioonid. Ainult selle vahega..et sina kasutad enda otstarbeks reeglina oma piskut, kuid firmad ka teiste inimeste mõjutamiseks ja ühiskondade arenguks..on see siis vajalik või mitte, jäägu igaühe enda otsustada!
00
Jaz 2 päeva tagasi Ebasobiv kommentaar
97-2000 elasin Tallinnast 40 km kaugusel maal. Kogu taristut oli tollal renoveerimata ja vooluta olek tormidega pigem reegel kui erand. Ostsin lume lükkamiseks vana käivitusmootoriga traktori ja aastake hiljem pakkus üks naaber mulle aiatraktori ehitamiseks sõjaväe generaatorplokki. Mootori sealt kinkisin tuttavale kalamehele, läks tema paati vana solkkütusega rikutud disla asenduseks ja genekas sai traktori haakesse kolmnurka panekuks rakise. 1,2-1,4 liitrit tunnis kuluga ta kuuri taga siis tiksus, naabrid käisid meil mobiile laadimas ja telekat vaatamas, kord tegin ühe väljasõitu loomapidaja lüpsimasina manu ka - tema väike genekas oli untsu läinud. Sellised mälestused. PS enda maas
00
Jaz 2 päeva tagasi Ebasobiv kommentaar
.... Maasuvilas ka genekas ostetud ja natuke benss on ka kankus varuks
00
Peeedu 2 päeva tagasi Ebasobiv kommentaar
Elektriautoga tänaste hindade juures säästu tuleb kaua oodata. Isegi kui ostutoetus on peal auto ikka kallim kui tavasõiduk.
Lihtne on arvutada jooksvalt palju akusse-paaki raha paned aga enne tuleb auto soetada. Pahatihti need kes ostavad sularaha eest auto ja iga kuu liisingut ei maksa unustavad ära, et ka sealt tuleb kulu ja auto väärtus samuti langeb.
Muidugi täpsemate arvutuste jaoks peab välja kujunema elektriautode väärtuselangus. Täna neid veel kus laadevälp on 300 + liiga vähe ringluses, et saaks rahvaauto mitte vaid Tesla 2-3-4 ringi turuhinna. Ja eks ka tavakütuse autode väärtuslangus võib uutel asjaoludel muutuda.
Lisaks veel muidugi kuidas laadida on. Paljude jaoks on täna lahendus pikendusjuhe kortermaja aknast välja visata mida ei saa eriti lahenduseks nimetada mis ostma kutsub.
00
Nimi :
Kommentaar :
 
 

VEEL UUDISEID

Elektriautod: küsimusi küllaga, aga vähevõitu vastuseid

Elektriautod: küsimusi küllaga, aga vähevõitu vastuseid(4)

Aina rohkem autosid sõidab tulevikus elektri jõul, otsustasid autotootjad ja poliitikud. Ainult aeg näitab, kas see läheb nii ka päriselt, sest küsimusi on endiselt rohkem kui vastuseid: kust tuleb raha, et ...

Kui palju elektrit on võiduks vaja?

Kui palju elektrit on võiduks vaja?

Kui räägitakse keskklassi noobelsõidukitest, on sageli jutuks Audi A4 või 3. seeria BMW. Tulevikus aga ehk kogunisti isegi Tesla Model 3? Kas „elektriameeriklane” saab saab kuulsate „sakslaste” vastu – kui ...

Kuidas säilitada iseloomu?

Kuidas säilitada iseloomu?

Mercedese elektriauto EQC on äratuntavalt Mercedes, isegi kui kõik logod kinni kleepida ja vaadata mööda margile omastest disainivõtetest. Autosõprade üks hirme elektri­autode tulekul on autode muutumine ...

Disaini ja kiirust

Disaini ja kiirust

Audi pisike sportauto teenis 1990. aastate lõpus palju tähelepanu: alguses disaini, pisut hiljem tagasikutsumiskampaania tõttu. 1998. aastal turule tulnud TTd oli ideeautona näidatud kolm aastat varem, aga ...

Ford vs. Ferrari ehk Le Mans 1966

Ford vs. Ferrari ehk Le Mans 1966

Tõsielul põhinev dramaatiline lugu legendaarse sportauto Ford GT40 sünnist, selle konstruktorist Carroll Shelbyst, testisõitjast Ken Milesist ja 1966. aasta Le Mans’i 24 tunni sõidust jõuab kinodesse ...

Autotootjate lemmiksari: Elektrivormelisarjaga liitusid ka Porsche ja Mercedes

Autotootjate lemmiksari: Elektrivormelisarjaga liitusid ka Porsche ja Mercedes

Peatselt algab elektrivormelite sarja Formula E kuues hooaeg ning stardirivi täieneb veel kahe autotootja tehasetiimiga. Saudi Araabias kahe etapiga algav ja järgmise aasta juulikuise Londoni tänavatel kahe ...

Elektriautode uuring: Kui odavam oleks, siis ostaks küll!

Elektriautode uuring: Kui odavam oleks, siis ostaks küll!

Enam kui 1000 küsitletut hõlmanud uuring näitab, et Eesti autojuhid peavad elektriauto soetamise kõige suuremaks takistuseks liiga kõrget hinda. Enne uuringu tegemist seatud hüpoteesid leidsid kinnitust, ...

 
Tesla Model S-i ähvardavad mootori- ja akurikked

Tesla Model S-i ähvardavad mootori- ja akurikked

Ligi 50 000 eurot maksvat Tesla ­Model S-i ähvardavad kulukad rikked ja lähim ametlik esindus asub Soomes. Alumiiniumkere aga ei roosteta, auto on ruumikas ja hea ­dünaamikaga. Pisike autotootja Tesla ...

Mida vaadata elektriautode festivalil Elektra 2019?

Mida vaadata elektriautode festivalil Elektra 2019?

Elektriautode festival Elektra 2019 Eestis müügil olevatest ja lähiajal müügile tulevatest elektriautodest ootab kõiki huvilisi 15.–17. novembril T1 Mall of Tallinna keskuse aatriumis. Autonäituse ...

Elektriauto kümnendi alguses ja praegu

Elektriauto kümnendi alguses ja praegu

2010. aastal tegi Autoleht esimese proovisõidu Mitsubishi i-MiEViga ehk esimese elektriautoga, mis leidis Eestis laiemalt kasutust. Kui palju erineb see värskenduskuuri läbi teinud Hyundai Ioniqust?

Hakkab looma

Hakkab looma

Suhteliselt madal hind ning kuni 340kilomeetrine sõidu­ulatus teevad elektrilisest Peugeot’st juba peaaegu et mõistliku valikuvariandi. 

KOLUMN. Tigas: Kas sääst või saast?

KOLUMN. Tigas: Kas sääst või saast?

Tervitused Kalamajast! Meil siin on kombeks pidevalt millegi üle vinguda ja see teeb ülejäänud Eestile enamasti koledal kombel nalja. Facebooki kalamajalaste grupis näeb tihti „tuld alla panemas” inimesi, kes ...

Autolehe 13. novembri uudised, nädala pildid ja nädalavahetuse eelinfo

Autolehe 13. novembri uudised, nädala pildid ja nädalavahetuse eelinfo

360 000-eurone auto väga mustadeks öödeks Rolls-Royce tegi maailma ühest kallimast džiibist Cullinan süsimusta eriversiooni Black Badge, mis maksab umbkaudu 360 000 eurot. Pöörase hinnaga nelikveolise ...

Veel täpsem ja teravam: BMW M2 CS

Veel täpsem ja teravam: BMW M2 CS

BMW nagu vanadelegi fännidelegi meeldib: uus kupee M2 CS tuleb natuke võimsam, endiselt tagaveoline, rohkelt süsinikplastine ning kas või käsikastiga – aga ka kallis. Uus M2 CS põhineb olemasoleval mudeli ...

F1: Red Bulli ja Toro Rosso tiimid sõitjaid ei vaheta

F1: Red Bulli ja Toro Rosso tiimid sõitjaid ei vaheta

Red Bulli ja Toro Rosso võistkonnad teatasid, et jätkavad järgmisel aastal praeguste sõitjatega. Red Bulli tiimis oli Max Verstappenil juba kehtiv leping ka 2020. aastaks, aga ülejäänud sõitjad olid seni ...

 
Citybee edaspidi ka automaatse käigukastiga

Citybee edaspidi ka automaatse käigukastiga

Senistele käsikastiga Fiat 500-dele lisanduvad automaatse käigukastiga Toyota Corollad. Amserv andis Citybee'le täna üle 15 hübriidmootori ja variaatorkäigukastiga Toyota Corollat. Seega on nende osakaal ...

Ka Lexus muutub elektriliseks

Ka Lexus muutub elektriliseks(3)

Kui mõne nädala eest tuldi välja oma nägemusega 2030. aasta elektriautost, siis nüüd on käes aeg seeriamudeli esitluseks. Lexuse esimest elektriautot esitletakse täpselt 10 päeva pärast 22. novembril Hiinas ...

GranTurismo Zéda – ainueksemplar hüvastijätuks

GranTurismo Zéda – ainueksemplar hüvastijätuks

Maserati lõpetas GranTurismo ja GranCabrio tootmise ning tähistamaks üleminekut „uude ajajärku“ valmistas GranTurismost ainueksemplari lisanimega Zéda. „Zéda“ tähendavat Modena murdes Z-tähte ja viitavat ...

Mercedes panustab ka Hiinas džiipidele

Mercedes panustab ka Hiinas džiipidele

Mercedes toob peagi algavale Guangzhou autonäitusele terve rea džiipe eesotsas uue Maybachiga. Mercedes-Maybachi luksusdžiip (fotodel) tuuakse avalikkuse ette esmakordselt. Vaatamata hoopis erisugusele ...

Hyundai võitleb veeremüraga

Hyundai võitleb veeremüraga

Kõlarite abil on müra varemgi summutatud, kuid nüüd lubab Hyundai, et suudab seda teha palju tõhusamalt. Esimene mudel, mis saab Hyundai uue mürasummutustehnoloogia, on margi uus lipulaev Genesis, kuid ...

FOTOD. Ralli: Austraalia MM-etapp jääb maastikupõlengute tõttu ära

FOTOD. Ralli: Austraalia MM-etapp jääb maastikupõlengute tõttu ära

Austraalia ralli korraldajad olid laialdaste maastikupõlengute tõttu sunnitud MM-sarja viimase etapi ära jätma. Kuni viimase hetkeni loodeti, et ralli saab lühendatul kujul läbi viia, aga teisipäeva ...

FOTOD. Uus Škoda Octavia sai luksust lisaks

FOTOD. Uus Škoda Octavia sai luksust lisaks(24)

Kes ütles, et eestlaste lemmikautost Škodast hakatakse tegema mingit Dacia sarnast odavmarki? Esmaspäeval esitletud 4. põlvkonna Octavia on igatahes suurem ja luksuslikum kui eales varem. Universaal Combi ...

 
Timmy Hansen krooniti rallikrossi maailmameistriks

Timmy Hansen krooniti rallikrossi maailmameistriks(7)

Rallikrossi MM-võistluste viimasel etapil neljanda koha saavutanud Timmy Hansen krooniti 2019. aasta maailmameistriks. MM-sarja finaal Lõuna-Aafrika Vabariigis kujunes parajalt dramaatiliseks, kui ...

Rebellioni meeskond edestas MM-etapil Toyota autosid

Rebellioni meeskond edestas MM-etapil Toyota autosid

Sportautode kestvussõidu MM-etapil Shanghais saavutas esikoha Rebellion tiimi meeskond, kes edestas Toyota hübriidautosid. Rebellion R13 autol sõitnud Bruno Senna, Gustavo Menezes ja Norman Nato võitsid ...

Fernando Alonso tõusis kõrberallil poodiumile

Fernando Alonso tõusis kõrberallil poodiumile

Fernando Alonso koos kaardilugeja Marc Coma’ga saavutasid Saudi Araabias sõidetud kõrberallil kolmanda koha. Toyota Hilux autol sõitnud Fernando Alonso jaoks kuulus Al Ula-Neom kõrberalli programmi, ...

Ralli: Chris Ingram võitis EM-tiitli ilma ühegi etapivõiduta

Ralli: Chris Ingram võitis EM-tiitli ilma ühegi etapivõiduta

EM-võistluste viimasel etapil Ungaris neljandana finišeerinud Chris Ingram (Škoda Fabia R5) võitis tänavuse EM-tiitli. Sealjuures ei võitnud Ingram ühtegi etappi ega juhtinud kordagi ühtegi osavõistlust ja ...

Saksamaa pressib elektriautondust edasi

Saksamaa pressib elektriautondust edasi(2)

Kantsler Angela Merkeli (fotol roolis) lubadust tuua 2030. aastaks Saksamaal liiklusse 10 miljonit elektriautot ning rajada nende jaoks miljon laadijat usub ilmselt ainult ta ise - analüütikute väitel tundub ...

FOTOD. Muhedalt madal turbodiisel-Dodge

FOTOD. Muhedalt madal turbodiisel-Dodge(3)

"Vaadake, kuidas peab klassikalist pikapit tegelikult tuunima!" ütleb Dodge Lowliner Concept. Välimuselt on 1968. aasta Dodge D200 veel täiesti äratuntav, aga tegelikult on auto ümber ehitatud otsast ...

VW avas veel ühe elektriautotehase

VW avas veel ühe elektriautotehase(2)

Volkswagen avas Saksamaal Zwickaus tegutseva elektriautotehase kannul kohe veel ühe - Hiina turule sihitud Šanghai vabrik sai püsti 12 kuuga ja suudab valmistada aastas Saksa omast kolm korda rohkem ehk 300 ...

 
BMW lubab suurt cruiserit

BMW lubab suurt cruiserit(2)

BMW-l paistab olevat tõsi taga piraka 1,8liitrise boksermootori tootmisse võtmisega. Ega muidu poleks valminud juba teine prototüüp (R18/2), mis peab näitama, kui laheda cruiseri sellise mootori ümber saab ...

Göteborg läheb üle elektribussidele

Göteborg läheb üle elektribussidele

Umbes aasta pärast Rootsis Volvo kodulinna Göteborgi sattudes ei tasu imestada, kui tänavad on täis peaaegu hääletult liiklevaid liinibusse, sest bussiliikluse korraldaja Transdev esitas just Euroopa suurima ...

Motors24 proovisõit - Volkswagen Passat Alltrack

Motors24 proovisõit - Volkswagen Passat Alltrack(33)

Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.  Kõik on ...

Ralli: Maastikupõlengud ohustavad Austraalia rallit

Ralli: Maastikupõlengud ohustavad Austraalia rallit

Austraalia idarannikul lõõmavad maastikupõlengud ohustavad MM-võistluste viimase etapi toimumist. Uus-Lõuna-Walesi osariigis üritavad tuletõrjujad võidelda ligi 100 maastikupõlenguga, milles on juba ...

F1: Red Bulli hinnangul tuleb 2020. aasta eriti kulukas

F1: Red Bulli hinnangul tuleb 2020. aasta eriti kulukas

Red Bulli tiimijuht Christian Horner tõdes, et seoses 2021. aastast kehtima hakkavate uute reeglitega on järgmine hooaeg tiimidele läbi aegade kõige kulukam. Järgmisel aastal on vaja hakata konstrueerima ...

F1: McLaren võib kasutada oma Indycar sõitjaid vabatreeningutel

F1: McLaren võib kasutada oma Indycar sõitjaid vabatreeningutel

McLareni võistkonnal on kavas anda järgmisel hooajal mõne etapi vabatreeningutel võimalus F1 autot proovida oma Indycar tiimi sõitjatele. McLaren paneb järgmisel aastal Indycar sarjas välja oma tiimi, mille ...

Maanteemuuseumisse jõudis haruldane Eestis tehtud teehöövel

Maanteemuuseumisse jõudis haruldane Eestis tehtud teehöövel

Eesti Maanteemuuseumi kogu täienes haruldase eksponaadiga - Eesti taasiseseisvumise järgse esimese kohapeal toodetud teehöövliga Corbex-Vammas CG-18. Eestis on teehöövleid toodetud erinevatel aegadel. Neid ...

 
Chevrolet andis teada, kui kiire uus Corvette on

Chevrolet andis teada, kui kiire uus Corvette on

Uus keskmootoriga Corvette Stingray kiirendab oma 502 hobujõuga vägevalt. Nüüd on teada, kui vägevalt. Ameerika standardkiirenduse 0-60 mph ehk 0-97 km/h teeb uus Corvette 3,0 sekundiga. Kui aga tellida ...

Opel Vivaro teeb elektrilisena 200 või 300 km

Opel Vivaro teeb elektrilisena 200 või 300 km(3)

Opel teeb elektriversiooni ka oma kaubikust Vivaro, mida hakatakse pakkuma kahes suuruses akudega. Vivaro-e sõidab sedasi vastavalt 200 või 300 km, mis arusaadavalt kõlbab pigem asulasisesteks lühivedudeks. ...

Autooksjon Lähis-Idas: müügiks ainult superautod

Autooksjon Lähis-Idas: müügiks ainult superautod

Briti oksjonifirma Silverstone Auctions peab kuu lõpus oma esimese autooksjoni Lähis-Idas, pakkudes sedapuhku müügiks ainult superautosid – mõned neist üpris haruldased. 22. novembril toimuvaks oksjoniks on ...

FOTOD. Las Vegases avati võimas tuuningunäitus SEMA

FOTOD. Las Vegases avati võimas tuuningunäitus SEMA(3)

USA-s Las Vegases on käimas aasta suurim tuuningunäitus SEMA, kus näeb nii vähesel määral kui ka tundmatuseni ümberehitatud autosid. Arusaadavalt on fookuses USA enda margid, kuid palju näeb Las Vegases nii ...

Nädalavahetuse autospordivõistlused

Nädalavahetuse autospordivõistlused

Algaval nädalavahetusel sõidetakse Lõuna-Aafrika Vabariigis rallikrossi MM-sarja viimane etapp, kus heitlus tiitlile tõotab kujuneda eriti pingeliseks. Enne viimast etappi mahub esikolmik vaid kaheksa ...

DTM sarja plaanidesse kuuluvad hübriidtehnoloogia ja elektriautod

DTM sarja plaanidesse kuuluvad hübriidtehnoloogia ja elektriautod

Saksamaa turismiautode sari DTM avaldas oma plaanid tulevikuks, mis lisaks hübriidtehnoloogiale sisaldab ka eraldi sarja elektriautodele. DTM sarja tegevjuhi Gerhard Bergeri sõnul võiksid uues sarjas ...

PILDID. Volkswagen annab märku uuest elektriautost

PILDID. Volkswagen annab märku uuest elektriautost(3)

Volkswagen avaldas eskiisid Los Angelese autonäitusel esitletavast uuest ideeelektriautost ID. Space Vizzion. Volkswageni teatel ei ole tegemist kauge unistusega, vaid 19. novembril esitletavast ideeautost ...

 
Konverents TargetZero arutleb elektriautode tuleviku üle

Konverents TargetZero arutleb elektriautode tuleviku üle(2)

15. novembril meelelahutus- ja kaubanduskeskuses T1 Mall of Tallinn toimuva elektriautode teemalise konverentsi TargetZero peaküsimus on: kas meie riik, omavalitsused, energiaettevõtted, kinnisvaraarendajad ...

FOTOD. BMW M2 CS: 450 hobujõudu ja"neljaga sajani"

FOTOD. BMW M2 CS: 450 hobujõudu ja"neljaga sajani"(8)

BMW M2 CS-i kapoti all toimetab 450hobujõuline kuue silindriga ridamootor, mis võimaldab väikesel autol spurtida 0-100 km/h nelja sekundiga. BMW paigutab BMW M2 CS-i sportlike mudelite reas M2 ...

Škoda tilgutab infot uue Octavia kohta

Škoda tilgutab infot uue Octavia kohta(15)

Škoda jätkab uue Octavia esmaspäevase esmaesitluse eel info tilgutamist. Nüüd avalikustati eskiisid auto sõitjateruumist. Joonistuselt on näha näiteks uus kahe kodaraga rool, samuti armatuurlauast välja ...

Audi R8 uusversioon: tagavedu ja 540 hobujõudu

Audi R8 uusversioon: tagavedu ja 540 hobujõudu(3)

Audi teatas, et lisas oma püsivalikusse varasema erimudeli, tagaveolise V-10 mootoriga R8. 5,2liitrine, keskpaigutusega vabalthingav V-10 arendab 540 hobujõudu, sama number iseloomustab ka pöördemomenti ...

Citroën C5 Aircrossi pistikuhübriid sõidab elektriliselt 50 kilomeetrit

Citroën C5 Aircrossi pistikuhübriid sõidab elektriliselt 50 kilomeetrit

Citroën C5 Aircross Hybridi bensiini- ning elektrimootori tandem arendab kokku 225 hobujõudu ja elektriline sõiduulatus on 50 kilomeetrit. Elektrimootor (110 hj) paigutati kaheksakäigulise ...