AUTONDUS

Elektribussist saab vesinikuhübriid

Elektribussist saab vesinikuhübriid

Kui praegu sõidab elektrimootoriga linnaliinibuss Mercedes-Benz eCitaro maksimaalse 12 liitiumioonakuga ühe laadimisega kuni 170 km, siis 2021. aastal saab see uue põlvkonna liitiumioonakud, millega ...

MOOTORISPORT

Rene Rast kindlustas DTM sarja meistritiitli

Rene Rast kindlustas DTM sarja meistritiitli

Nürburgringil toimunud Saksamaa turismiautode meistrisarja DTM eelviimasel etapil kindlustas tänavuse meistritiitli Rene Rast. Ainsana ohustas Rene Rasti tiitlivõitu enne Nürburgringi etappi Nico Müller, ...

AUTOTÖÖSTUS

145 000 € vana Mini eest?!

145 000 € vana Mini eest?!

Peab see vast olema sõge armastus vana Mini vastu, kui oled valmis selle eest välja käima 145 500 eurot! Just sellise hinnaga Briti firma David Brown Automotive aga kõigest 60autolise partiina valmistatavat ...

PROOVISÕIDUD

Uus tippmootor klapib Talismaniga

Uus tippmootor klapib Talismaniga

Renault Talismani uus 225hobujõuline tippmootor sobib hästi soliidse sedaani põhiolemusega. Jättes erandid ja ekstravagantsused kõrvale, vaevalt et keskklassi sedaa­ni tüüpostja-kasutaja vigurdamist kuigi ...

PÄEVAUUDISED

Uus Volkswagen e-up! maksab alla 20 000 euro

Uus Volkswagen e-up! maksab alla 20 000 euro(4)

2020. aasta esimeste kuude jooksul jõuab esindustesse uuenenud elektriline Volkswagen e-up!, mille baashind jääb veidi alla 20 000 euro.  Tegu on praegu pakutavaist kõige odavama uue elektriautoga. ...

LIIKLUS

Eesti liikluse eripära: kui autojuhid on juhmid, paneme foore juurde

Eesti liikluse eripära: kui autojuhid on juhmid, paneme foore juurde(3)

Kas teedel on liiklusmärke ja valgusfoore parasjagu, palju või liiga palju? Märkide-fooride arv tuleneb muuhulgas liiklus­korraldusstandardist, ent lisaks lapib nende aina paisuv hulk ka eri sorti ...

AUTOPÄEVIK

AUTOPÄEVIK: Kuhu kadusid pidurid?

AUTOPÄEVIK: Kuhu kadusid pidurid?

Plaks! Ringraja-Volga piduripedaal käis põhja ja pidurid olidki läinud. Puudus teoreetilinegi võimalus, et ma järgmisse kurvi ära mahun. Volga pidurid olid auto ehitanud Erko Eriste ja minu pead vaevanud ...

Lexus GS: tagasihoidlik, luksuslik ning töökindel

Euroopas on GS Lexuse mudelivalikust kadunud ning asendunud esiveolise ESiga. Mida oleks hea teada, enne kui asuda ostma viimaseks jäänud GSi? Kuigi Euroopa mõistes läheb Lexusel Baltikumis hästi, siis nn ...

KOMMENTAARID (24)

Per-Astra 2 nädalat tagasi Ebasobiv kommentaar
Artikkel algab totaalse kiidulauluga, autost, millega kõige enam tekitatakse kindlustus kahjusid.
59
R 2 nädalat tagasi Ebasobiv kommentaar
Olen pikemalt 2015 aasta gs300h hübriidiga sõitnud. Ma küll midagi kiiduväärset selles ei leidnud. Kuna auto oli uus-sõitnud 50 000 km siis tehniliselt etteheiteid polegi võimalik teha. Kasutusmugavus on alla arvestust.
Esiteks polstrite ja armatuuri kate-tahetud jätta muljet, et on nahaga kaetud, tulemus odav ja võlts. Samuti deformeerus see naha laadne toode ebamõistlikult ja jättis koleda mulje.
Pagasiruumi mahub ainult naiste käekott. Hübriid versioonil, mida mina kasutasin, on pagasiruum nii väike, et väikelapse vanker sinna ei mahtunud. Samuti on luugi ava arusaamatult pisike. Sellest tulenevalt on ka natuke pikemal mehel suur võimalus oma pea laadimisel ära lüüa.
Olematu dünaamika ja ebaloogilisel ajal sekkuv või kaduv elektrimootor. Sellest tulenevalt puudub nn tagumikutunne. Auto käitumine on ettearvamatu ja kiirendus olematu.
Pardakompuuter nõuab IT alaseid teadmisi. Sain küll kõik funktsioonid tööle, kuid nii ebaloogilist lahendust ei ole veel kohanud.
Vedrustus ei luba läbida kurve. Liigselt pehme ja mugavusele orienteeritud vedrustus teeb kurviläbimise närviliseks ja sõidujoon vajab korrigeerimist. Olles sõitnud ühte kindlat koduni viivat kurvilist maantee lõiku vähemalt 20 autoga, ütleks, et tegemist oli kindlasti ühe halvema sõidukiga.
Natukene suuremal mehel (188cm) puudub jalaruum paremal ja vasakul. Sama viga on ka BMW 5 seeria. Põlved on vastu uksi ja konsooli ebamugavalt. Selleks, et laps taha istuma mahuks pidi istet ette laskma, tekitades endale ebamugava juhtimisasendi.
Midagi oli ka head kindlasti, kuid peale kahte kuud enam ei kipu meenuma.
910
HHHR 2 nädalat tagasi Ebasobiv kommentaar
Peer-Astra, kas Lexus GS-iga tekitatakse kõige rohkem kindlustuskahjusid? Kui jah, siis mida see näitab?
R - paari lausega reedad, et sa reaalselt ei ole seda autot väga palju (kui üldse oled) kasutanud.
77
R 2 nädalat tagasi Ebasobiv kommentaar
Huvitav millised laused need on? Sõitsin antud autoga 5000 km ja tegemist on minu kogemusega. Olen valmis oma väiteid tõestama.
56
kkk 2 nädalat tagasi Ebasobiv kommentaar
"Olen pikemalt..." "kuid peale kahte kuud enam ei kipu meenuma."
Loe oma vastuoludest röökiv tekst läbi lumehelbeke!
96
HHHR 2 nädalat tagasi Ebasobiv kommentaar
R - esimene indikaator on see pagasiruumi jutt. Kui sa oleks 2015. a. GS300h kasutanud, siis sa teaksid, et seal on täiesti normaalne sedaankerega auto pagasiruum, kuhu mahub lapsekäru ja üht-teist veel lisaks. Pagasiruum oli väga väike (280l) vanal GS hübriidil (2005-2011). Lisaks on see pagasiruumi luugi väide naljakas. Viimasel GS-il on täiesti normaalne sedaankerega auto pagasiruumi luuk. Jääb täitsa arusaamatuks, kuhu sinna oma pea on võimalik ära lüüa. Muid väiteid ei viitsi ma kommenteeridagi. Sa oled heal juhul sõitnud selle vana, 2005. a. GS-iga.
92
R 2 nädalat tagasi Ebasobiv kommentaar
Kuna tegemist oli rendiautoga siis siinsetele kahtlejatele võin postitada rendilepingu koopja.
Palun võrrelge pagasiruumi mahtu konkurentidega. Aastaid sõidan MB-ga. Mul ei ole olnud probleemi mahutada meie kekmisest suurem vintage style vanker pagasiruumi. Samuti ei ole ma korduvalt oma pead ära löönud. Luuk ei avane piisavalt üles ja laadimiseks ettenähtud ava on arusaamatult väike. Pagasiruumi mõõt on utoopiliselt väike ja kui saadki vankri sinna panna siis muud ei mahu.
Kui sa tahad golfi mängima minna siis tõesti tundub suur, kuid reaalses elus, kus pereisa vajaks suuremat sedaani on sõiduk mõttetu.
Viimase 10 aasta jooksul on meie peres olnud suuremaid ja väiksemaid, uuemaid ja vanemaid, maastureid ja mahtuniversaale, MB, BMW, Range Rover, Audi, Chrysler, Citroen, Ford, Nissan jne, kuid ma jään oma arvamusele kindlaks.
Kellele ema, kellele tütar.
48
Dt 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
Aga postita rendilepingu koopia.
93
Per-Astra 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
Ei pea ennast kõige targemaks, usaldan TM talveteste, kuhu aastaid Lexus autot ei andnud. BMW, MB andsid ja õppisid saadud kriitikast, aastaid hiljem oli ka Lexus kohal ja oi,oi, mis sealt tuli, auto ei ole soetamist väärt. Vanasti ei tohtinud ka Avensise kohta sõna öelda, nüüd vist võib, kuhu jumalus kadus. Esimesena lõpetas Avensise müügi Saksa, põhjus, halvad sõiduomadused ja kubiseb pisivigadest.
7% kõgist Lexsustest satub kindlustuskahjusse, see näitab, et autoga ei ole kõik korras.
53
Teadmamees 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
See japside hea kestev tehnika on üks suur möla!
710
HHHR 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
Usalda TM-i: https://tehnikamaailm.ee/moistusehubriid-lexus-gs300h
Kiirelt leidsin ühe TM talvetesti, milles Lexus CT sai teise koha.
BMW-l on kahjusagedus 6.6%, Land Roveril 6.3%, Mersul 6.2%, Porschel 6%. Mida see nende autode kohta näitab? Tagantpoolt ehk kõige väiksem kahjusagedus (jättes LADA välja) on: Fiat 3.9%, Suzuki 4.0% ja Dacia 4.3%.
Sinu loogika järgi on Dacia siis tunduvalt paremate sõidu/juhitavusomadustega kui Porsche?
Või äkki kui nüüd mõelda selle statistika peale rohkem, siis äkki on nii, et suurem osa kahjust tekib suurtes kaubanduskeskuste parklates? Äkki on Eestis enimostetud Lexused RX ja NX linnamaasturid? Äkki nendega sõidavadki enamjaolt naisterahvad, kes ühtlasi veedavad väga palju aega kaubanduskeskuste parklates?
Ma ei ütle, et Lexus on nüüd kõige parem auto, aga väga kehv ta ka pole. Lihtsalt ei viitsi kuulata sellist lahmimist. Faktid lasevad selle totruse põhja.
83
Per-Astra 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
Jah, annan alla, tõesti muude autodega naised poes ei käi. Vanasti oli kõige suurem murelaps BMW-3 seeria, aga ostuhimulised naised on selle kõrvale tõuganud. Kui keegi on osav otsija, soov leida Porsche talvesõit, suvesõit on, aga talvesõitu olen ainult tv-s näinud. Sealt on selgelt näha, kui sõidukõlbmatud on maasturid talvel.
08
Teadja mees 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
Eales ei osta jaapani jampsi enam! pole nii loll lihtsalt. lagunevad roostetavad. Seest-väljast koledad ja ebamugavad. Õhuke plekk ja tugev müra salongis. Leiab veel vigu.
811
Sdf 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
Üks viga on see et hoiab hinda 5 korda paremini kui sakslane kuna ei lagune ja on nõutud
134
To Sdf 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
Hea jääkväärtus pole piisav argument, sest kasutusperioodi jooksul peab sellega sõitma ka - pigem kaotada rohkem hinnas, aga sõita mugavama autoga. Kui raha ei ole, siis peaks üldse teise klassi autoga sõitma.
47
Juss 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
R paneb ägedalt täiesti lampi - "Olematu dünaamika ja ebaloogilisel ajal sekkuv või kaduv elektrimootor. Sellest tulenevalt puudub nn tagumikutunne. Auto käitumine on ettearvamatu ja kiirendus olematu."

Lexuse hübriidajamite üks suurimaid eeliseid ongi nende sujuvus ja juhile märkamatu elektrimootori ja bensumootori koostöö. Kuna tegemist on full-hybrid süsteemidaega, siis elektrimootori abi on koguaeg saadaval, käiguvahetusi ei ole, on pidev sujuv ühtlane kiirendus, kuna CVT on kombineeritud elektrimootoriga nii osavalt, et tavalise CVT kõik nõrkused on elimineeritud. Sakslaste mild-hybrid süsteemid ja plugin-süsteemid töötavad kõik tavalise automaatkastiga, kus hübriidsüsteem ei ole tegelikult integreeritud nii osavalt ja täiuslikult, vaid on nö poolik lahendus. Seda on ka sõites tunda, ebaühtlane, kast, bensumootor ja elektrimootor ei tööta harmoonias, on tunda jõnksutamist, imelikku käitumist, ebaloomulik - eriti just linnaliikluses. Mina ise julgen küll väita, et Lexuse/Toyota hübriidajami sujuvusega täna ükski teine süsteem ei konkureeri peale full EV. On ta disla, bensukas või sakslaste poolik-hübriid, siis nii sujuv ta kindlasti ei ole.

PS! R - palun näita enda rendilepingut tõesti, tahaks väga näha.
45
. 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
no mida see rendileping muudab? inimestel on autode osas erinevad tagumikutunnetused ja ootused-vajadused. kellele meeldib üks, kellele teine. mina naise autoga eriti sõita ei taha mitte just kõige parema juhitavuse tõttu (näiteks fordiga võrreldes), naine on autoga väga rahul. nüannse on autodel nii palju, et igast autost leiab ka ebameeldivaid.
20
Erm 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
Miks ostab pereisa, kellele siin öeldust tundub tähtsaim praktilisus ja sportlikkus, endale sedaani?
40
Z 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
Samas enamus neid lexuseid on korralikud ja vähesõitnud isendid. Selliseid mingi pool milli läbisõitnud saksast toodud roimadega võrrelda niikuinii ei kannata. Ju siis pole nii lõbus sõita sellega et keegi nendega nii palju ei sõida :D
10
to Z 1 nädal tagasi Ebasobiv kommentaar
Lexust ei osta just tavaline tööinimene tööl käimiseks ega mingi firma müügiesindajatele sõitmiseks. Lexuse ostab vähe rikkam rahvas, kelle jaoks ei ole oluline, et auto päevade kaupa kontori ees või kodus seisab ja end nö tasa ei teeni nagu vaesem rahvas püüab kogu aeg arvutada
01
Nimi :
Kommentaar :
 
 

VEEL UUDISEID

FOTOD. Toimus hooaja viimane Vanatehnika lustisõit

FOTOD. Toimus hooaja viimane Vanatehnika lustisõit

Teisipäeva õhtul toimus hooaja viimane Vanatehnika lustisõit, mis seekord viis osalejad traditsioonilisest alguspaigast Nõmme turu parklas T1 Mall of Tallinna vaaterattaga sõitma. Lustisõite on korraldatud ...

Euroopa autoturg juulis kasvas ja augustis taas langes

Euroopa autoturg juulis kasvas ja augustis taas langes

Euroopa Liidus on tänavu kaheksa kuuga müüdud 10,5 miljonit uut sõiduautot, mida on 3,2% vähem kui mullu samal perioodil. Juulis näitas seni kerges languses olnud Euroopa autoturg kergeid kosumise märke ja ...

Eesti liikluse eripära: kui autojuhid on juhmid, paneme foore juurde

Eesti liikluse eripära: kui autojuhid on juhmid, paneme foore juurde(3)

Kas teedel on liiklusmärke ja valgusfoore parasjagu, palju või liiga palju? Märkide-fooride arv tuleneb muuhulgas liiklus­korraldusstandardist, ent lisaks lapib nende aina paisuv hulk ka eri sorti ...

Palju võimsust, null euroopalikkust

Palju võimsust, null euroopalikkust(5)

Eriti ülbe välimus ja Corvette’ilt laenatud mootor teevad Chevrolet Impala SS-ist ühe kõige lahedama 1990. aastate Ameerika auto. Euroopa maitsele vastavast sportsedaanist on asi siiski väga kaugel. Nagu on ...

Mugav, kuid märkamatu

Mugav, kuid märkamatu

Opel Astra mudelivärskendus keskendub eelkõige tehnikale, kütusesäästule ja kasutusmugavusele. Eelkäijast veidi erineva kujuga kroomliistud iluvõrel ning leedribad esituledes on ainsad silmatorkavad ...

Kuulsad youngtimer ’id: Kaunis ja kiire

Kuulsad youngtimer ’id: Kaunis ja kiire

Alfa Romeo GTV ja selle lahtine sõsar Spider on argikasutusse väga halvad, kuid hobiks peaaegu et täiuslikud autod. Alfa Romeo oli küll juba 1980ndate keskpaigas varakama Fiati omandusse läinud, kuid ...

Charles Leclerc – erand Ferrari sõitjate seas

Charles Leclerc – erand Ferrari sõitjate seas

Aastakümneid on Ferrari tiim eelistanud palgata piisavate kogemustega ja palju saavutanud sõitjaid ning selles suhtes on Charles Leclerc üllatav erand.  Ajateljel käesolevast hooajast tagasi liikudes ...

 
Finaaletapp oli ettearvamatu ja vaatemänguline

Finaaletapp oli ettearvamatu ja vaatemänguline

Aravetel vahelduvates ilmaoludes sõidetud Eesti meistrivõistluste VII etapp pakkus üllatusi võistluspäeva algusest peale. Nii mõnigi tiitel oli veel jagamata, rada päeva peale kuivamas ja põnevus seega ...

Ogier’ võit tõstis pinget

Ogier’ võit tõstis pinget

Türgi rallil noppisid veidi üllatuslikult kaksikvõidu Citroëni sõitjad. Sébastien Ogier’ esikoht muutis tiitlijahi pingelisemaks, sest Ott Tänak oli tehnilise rikke tõttu sunnitud võistluse pooleli jätma.

240 kõnet on teinud eCalli süsteemid häirekeskusesse

240 kõnet on teinud eCalli süsteemid häirekeskusesse

Kuidas töötab uutel autodel pruugitav eCalli süsteem, kui tihti see häirekeskusesse helistab ja kui palju on päriselt abi tarvis läinud? Sõiduautomaailmas teeb eCalli süsteem alles esimesi samme, sest ...

AUTOPÄEVIK: Kuhu kadusid pidurid?

AUTOPÄEVIK: Kuhu kadusid pidurid?

Plaks! Ringraja-Volga piduripedaal käis põhja ja pidurid olidki läinud. Puudus teoreetilinegi võimalus, et ma järgmisse kurvi ära mahun. Volga pidurid olid auto ehitanud Erko Eriste ja minu pead vaevanud ...

Esimene Kia Cee’d: tipus mitte, aga küllaltki hea

Esimene Kia Cee’d: tipus mitte, aga küllaltki hea

Esimese põlvkonna Cee’diga tegi Kia suure kvaliteedi­hüppe ning parandas ka kasutusomadusi. Kunagised Korea autod olid sellised, et tootjad ei tahaks neid parema meelega enam isegi mäletada: odavad küll, ...

Väljast kullakarvaline

Väljast kullakarvaline

Hyundai i30 N Line näeb edev välja ja teeb päris ilusat häält, aga sõidab nagu tavaline väikekeskklassi auto. Ilmselt otsis Hyundai midagi tavalise i30 ja väga sportliku i30 N-i vahele. Esimene on igati ...

Uus tippmootor klapib Talismaniga

Uus tippmootor klapib Talismaniga

Renault Talismani uus 225hobujõuline tippmootor sobib hästi soliidse sedaani põhiolemusega. Jättes erandid ja ekstravagantsused kõrvale, vaevalt et keskklassi sedaa­ni tüüpostja-kasutaja vigurdamist kuigi ...

 
KOLUMN. Ots: Euroliidu uusi saavutusi

KOLUMN. Ots: Euroliidu uusi saavutusi(1)

Eesti keeles nimetatakse kuuriks testikeskkonda, kus viiakse läbi WLTP saastetesti septembrist kehtima hakanud uusimat osa. Euro 6d-TEMP EVAP-ISC nõuetele vastavuse kontrollimiseks pannakse testitav auto 48 ...

Autolehe 18. septembri uudised, nädala pildid ja nädalavahetuse eelinfo

Autolehe 18. septembri uudised, nädala pildid ja nädalavahetuse eelinfo

Frankfurdi autonäitus. Uued autod 2020: elekter jõuab argipäeva Tänavuse Frankfurdi autonäituse peamine märksõna oli mõistagi elekter, mis jõuab suuremas või väiksemas mahus väga paljudesse 2020. aasta ...

Kas murrang tuleb?

Kas murrang tuleb?(2)

Meeldivad teile elektriautod või mitte, aga Volkswagen ID.3 on oluline auto. Mitte oma liigi kiireim, kalleim, odavaim ega ka edevaim, küll aga selline, millest võib sõltuda elektriautonduse tulevik Euroopas ...

Küsimus lugejalt: Kas võin ise auto tulekustutit kontrollida?

Küsimus lugejalt: Kas võin ise auto tulekustutit kontrollida?

Kuulsin hiljuti, et tulekustutit võib ka ise kontrollida, et see tehnoülevaatusel kehtiks. Kas see on tõesti tõsi? Seni on ju kogu aeg erinevad asutused selle eest raha nõudnud. Kuidas see kontrollimine ...

Uus Volkswagen e-up! maksab alla 20 000 euro

Uus Volkswagen e-up! maksab alla 20 000 euro(4)

2020. aasta esimeste kuude jooksul jõuab esindustesse uuenenud elektriline Volkswagen e-up!, mille baashind jääb veidi alla 20 000 euro.  Tegu on praegu pakutavaist kõige odavama uue elektriautoga. ...

Välismaalt tellitakse aina enam elektrisõidukeid, mida toll Eestisse ei luba

Välismaalt tellitakse aina enam elektrisõidukeid, mida toll Eestisse ei luba(1)

Maanteeameti teatel on viimasel ajal olnud juhtumeid, kus tellitud elektrisõidukite puhul selgub alles Eesti tollis, et need ei vasta Euroopa Liidu nõuetele ning piirilt neid edasi ei lasta. Kui sõiduk ...

 
Silberauto uueks omanikuks saab Veho

Silberauto uueks omanikuks saab Veho

Skandinaavia üks suuremaid automüüjaid Veho ostab Silberauto ettevõtted Eestis ja Leedus. Veho ja Silberauto leping hõlmab nelja ettevõtte – Silberauto AS, Silberauto Eesti AS, Silberauto UAB, AS Silwi ...

Maanteeamet tunnustab liiklusohutuse edendajaid

Maanteeamet tunnustab liiklusohutuse edendajaid(1)

Maanteeamet annab juba 11. korda välja Liiklusohutuse auhinda, millega tunnustatakse liiklusohutuse ja –hariduse edendajaid.  Auhinna nominente saavad kõik esitada kuni esitada 21. oktoobrini. Auhinnad ...

Wiesmann naaseb uue autoga

Wiesmann naaseb uue autoga

2014. aastal pankrotti läinud Saksa väiketootja naaseb retrodisainiga sportautoga. Ühelt poolt räägitakse "uhiuuest autost", mida arendatakse nime all Project Gecko, teisalt tunnistatakse, et eriti disaini ...

Audi meelitab Robert Kubicat oma DTM sarja tiimi

Audi meelitab Robert Kubicat oma DTM sarja tiimi

Audi mootorispordijuht Dieter Gass tunnistas, et on pidanud läbirääkimisi Williamsi F1 tiimi sõitja Robert Kubica esindajatega meelitamaks poolakat DTM sarja. Robert Kubica tänavused etteasted F1 sarjas ...

Hyundai esitles elektriautot uude turismiautode sarja

Hyundai esitles elektriautot uude turismiautode sarja

Hyundai on teine autotootja, kes sai valmis elektriauto järgmiseks aastaks planeeritud turismiautode sarja ETCR. Hyundai Veloster N ETCR autoga alustatakse testisõite septembri lõpus. Planeeritud ...

F1: Pirelli alustas testisõite 18-tolliste rehvidega

F1: Pirelli alustas testisõite 18-tolliste rehvidega(5)

2021. aastal võetakse F1 sarjas kasutusele 18-tollised rehvid seniste 13-tolliste asemel ja Pirelli katsetas uusi rehve esimest korda Paul Ricardi rajal. Testisõit toimus Renault eelmise aasta autoga ja ...

Tults tegi Eesti driftihooaja superfinaalides puhta töö

Tults tegi Eesti driftihooaja superfinaalides puhta töö(6)

Nädalavahetusel Laitses toimunud Eesti drifti meistrivõistluste superfinaalides tegi Eesti tippdriftija Mihkel Norman Tults puhta töö võites Eesti meistritiitli ja parima kvalifitseeruja tiitli. Samas ...

 
Elektribussist saab vesinikuhübriid

Elektribussist saab vesinikuhübriid

Kui praegu sõidab elektrimootoriga linnaliinibuss Mercedes-Benz eCitaro maksimaalse 12 liitiumioonakuga ühe laadimisega kuni 170 km, siis 2021. aastal saab see uue põlvkonna liitiumioonakud, millega ...

Rallikrossi MM-sarjas tõusis liidriks Timmy Hansen

Rallikrossi MM-sarjas tõusis liidriks Timmy Hansen

Timmy Hansen võitis rallikrossi MM-võistluste eelviimase etapi Lätis, Bikernieki rajal, ja tõusis sarja uueks liidriks. Enne Lätis toimunud etappi juhtis MM-sarja Andreas Bakkerud (Audi), kes alustas ...

Rene Rast kindlustas DTM sarja meistritiitli

Rene Rast kindlustas DTM sarja meistritiitli

Nürburgringil toimunud Saksamaa turismiautode meistrisarja DTM eelviimasel etapil kindlustas tänavuse meistritiitli Rene Rast. Ainsana ohustas Rene Rasti tiitlivõitu enne Nürburgringi etappi Nico Müller, ...

Vanameister Yvan Muller noppis kaks esikohta WTCR sarja etapil

Vanameister Yvan Muller noppis kaks esikohta WTCR sarja etapil

Hiinas sõidetud turismiautode MK-sarja WTCR etapil võitis kolmest sõidust kaks Yvan Muller, aga sarja uueks liidriks kerkis Norbert Michelisz. Ningbo ringrajal Hiinas toimunud esimese ja kolmanda ...

F1: Williams jätkab Mercedese mootoritega

F1: Williams jätkab Mercedese mootoritega

Williamsi F1 võistkond pikendas lepingut Mercedesega ja jätkab ka järgmised kuus aastat Saksa autotootja jõuallikate kasutamist. Williams on Mercedese mootorite jõul kihutanud F1 sarjas alates 2014. ...

Mercedes Simplex: sinimustvalge, aga mitte Eesti auks

Mercedes Simplex: sinimustvalge, aga mitte Eesti auks

Mercedes-Benz ehitas sinimustvalge ideeauto Vision Mercedes Simplex, kuid seda mitte Eesti tervitamiseks, vaid hoopis meenutamaks autoajaloos olulist 1901. aastat. 118 aastat tagasi veeres Nizzas peetud ...

Robot säästab keremastiksit

Robot säästab keremastiksit

Audi katsetab Ungaris Györi autotehases keremastiksit pritsivat robotit, mis olevat nii kiire ja täpne, et säästvat võrreldes inimesega iga auto kohta hulga aega ja mitu kilo materjali, kuid seda tulemuse ...

 
Politsei võtab telefoninäppijad pihtide vahele

Politsei võtab telefoninäppijad pihtide vahele(4)

Kui sul on halb komme roolis olles telefoni näppida, siis tea: alanud nädalal on lõpuks lootust selle eest ka karistada saada! Viimase 12 kuu jooksul on sõiduki juhtimise ajal mobiiltelefoni kasutanud 69% ...

145 000 € vana Mini eest?!

145 000 € vana Mini eest?!

Peab see vast olema sõge armastus vana Mini vastu, kui oled valmis selle eest välja käima 145 500 eurot! Just sellise hinnaga Briti firma David Brown Automotive aga kõigest 60autolise partiina valmistatavat ...

Saksamaa elektriautokahvel: soodustused või hoopis uued maksud?

Saksamaa elektriautokahvel: soodustused või hoopis uued maksud?

Saksamaa massilise elektriautostamise vahenditena näeb maailma suurim autotootja Volkswagen muuhulgas ostusoodustuse laiendamist ka pruugitud autodele, väiksemat maksukoormust elektrimootoriga tööautole ...

Janno Ligur tõusis rallikrossi EM-etapil poodiumile

Janno Ligur tõusis rallikrossi EM-etapil poodiumile

Rallikrossi EM-võistluste viimasel etapil Lätis, Bikernieki rajal saavutas Janno Ligur kolmanda koha. Juba eelsõitudes head minekut näidanud Ligur saavutas oma poolfinaalis teise koha ja startis finaalsõitu ...

Tuunime Urust: 782 hj ja 1032 Nm

Tuunime Urust: 782 hj ja 1032 Nm(3)

Siiani peamiselt Ferraride tuunimisega tuntust kogunud Novitec võttis vahelduseks ette Lamborghini poolmaastikuauto Urus. 4liitrine biturbo-V-8 krutiti hõlpsasti ühendatava tarkvarakarbiku abiga märgatavalt ...

Paul Aron teenis ebaõnnest hoolimata lisapunkte

Paul Aron teenis ebaõnnest hoolimata lisapunkte

Saksa F4 sarja eelviimasel etapil Hockenheimi ringrajal saavutas Paul Aron neljanda ja üheksanda koha ning püsib kokkuvõttes 7. kohal. Kuigi eestlasel vabatreeningud kõige paremini ei kulgenud, sõitis ta ...

FOTOD. Ralli: Sebastien Ogier saavutas esikoha Türgi rallil

FOTOD. Ralli: Sebastien Ogier saavutas esikoha Türgi rallil

Türgi ralli võitis Sebastien Ogier, kes vähendas tublisti vahet punktitabelis MM-sarja liidrina jätkava Ott Tänakuga. Võistluse viimase päeva kolmel esimesel kiiruskatsel keegi suuremaid riske ei võtnud ja ...

 
FOTOD. Aravetel sõideti kardispordi Eesti meistrivõistluste viimane etapp

FOTOD. Aravetel sõideti kardispordi Eesti meistrivõistluste viimane etapp

Kardispordi Eesti meistrivõistlused lõppesid võidusõiduga Aravete rajal. Ülevaade viimasest etapist ja meistrivõistlustest ilmuvad 18. septembri Autolehes. Tulemused leiate: speedhive.mylaps.com Fotod: ...

FOTOD. Ralli: Ogier tõusis liidriks, Tänak katkestas

FOTOD. Ralli: Ogier tõusis liidriks, Tänak katkestas(5)

Türgi ralli laupäevaste kiiruskatsete järel juhib võistlust Sebastien Ogier, kes möödus tiimikaaslasest Esapekka Lappist 12. kiiruskatsel. Päev algas dramaatiliselt kahele tiitlipretendendile, sest esimesel ...

FOTOD. Ralli: Lappi lõpetas avapäeva liidrina, Tänak on kaheksas

FOTOD. Ralli: Lappi lõpetas avapäeva liidrina, Tänak on kaheksas

Türgi rallit juhib avapäeva järel Citroeni sõitja Esapekka Lappi tiimikaaslase Sebastien Ogieri ja Hyundai sõitja Thierry Neuville’i ees. Kiviste ja karmide teeoludega Türgi rallil kujunes avapäev oodatult ...

Nüüd on ka Škodal oma elektriauto

Nüüd on ka Škodal oma elektriauto(12)

Škoda esitles Frankfurdi autonäitusel oma 124aastase ajaloo esimest elektriautot. Citigoe iV paneb sõitma elektrimootor, mille põhinäitajad on 83 hobujõudu ja 212 njuutonmeetrit. Sõiduulatuseks teatab Škoda ...

FOTOD. Hyundai minevikust mõjutatud tulevikuauto

FOTOD. Hyundai minevikust mõjutatud tulevikuauto (3)

Hyundai uusim ideeauto nimega 45 viitab margi elektriautodele tulevikus, kuid on samal ajal inspireeritud ajaloolisest Pony Coupe Conceptist. Pony Coupe sündis 45 aastat tagasi, sellest ka ideeauto ...

Mini tõi müügile "hõljuvad" veljekapslid

Mini tõi müügile "hõljuvad" veljekapslid(2)

Mini omanikud saavad nüüdsest tellida oma sõidukitele erilised veljekapslid. Originaalvarustuse valikusse kuuluvad kapslid ei pöörle koos rattaga, vaid neil olev logo püsib ka sõidu ajal horisontaalsena. ...

FOTOD. Hiina elektriauto sai 48tollise ekraani

FOTOD. Hiina elektriauto sai 48tollise ekraani(5)

Hiina autotootja Byton esitles Frankfurdi näitusel elektriautot M-Byte, millest leiab 48tollise kaarduva ekraani. Byton lisab, et tegemist on kõige suurema ekraaniga seeriaautol maailmas. Ekraane on autos ...

 
FOTOD. Cupra elektriline sportdžiip: 306 hj ja 450 km sõiduulatus

FOTOD. Cupra elektriline sportdžiip: 306 hj ja 450 km sõiduulatus(3)

Cupra ideeauto Tavascan kujutab endast elektrilist sportdžiipi, mille kaks elektrimootorit arendavad 306 hobujõudu ja 77 kWh aku annab 450kilomeetrise sõiduulatuse. Nimi Tavascan tuleneb küla nimest ...