AUTONDUS

Hennessey Grand Cherokee Trackhawk kiirendab hea Porsche vääriliselt

Hennessey Grand Cherokee Trackhawk kiirendab hea Porsche vääriliselt (1)

USA tuuningufirma Hennessey poolt lihvitud maastur Jeep Grand Cherokee Trackhawk kiirendab väga hea Porsche vääriliselt: nullist 96 kilomeetrini tunnis lendab see "tellis" 2,7 sekundiga. Sellise dünaamika ...

MOOTORISPORT

F1: Hamilton võitis, Vettel jäeti neljandaks

F1: Hamilton võitis, Vettel jäeti neljandaks

Hispaania GP võitis suure ülekaaluga Lewis Hamilton, kes edestas finišis oma tiimikaaslast Valtteri Bottast 20 sekundiga. Barcelona rajal toimunud võistluse stardi järel toimus esimestes kurvides avarii, ...

AUTOTÖÖSTUS

Mercedes pakub Gullwingi jaoks uusi keredetaile

Mercedes pakub Gullwingi jaoks uusi keredetaile

Saksa autotootja Mercedes-Benz on alustanud uute keredetailide pakkumist kupeele Mercedes-Benz 300 SL Gullwing, mille seeriatootmine lõppes juba rohkem kui 60 aastat tagasi. Tegu on hea uudisega neile, kes ...

PROOVISÕIDUD

Toyota GT86: entusiasti rõõm ka kasutatuna

Toyota GT86: entusiasti rõõm ka kasutatuna

Toyota GT86 pakub ka pruugituna võimalust sõita päris sportautoga väga väikeste kuludega. Tagavedu, sportlik vedrustus, ülimadal isteasend, raske rool ja siduripedaal ning täiel määral kiirendamiseks ...

PÄEVAUUDISED

Värskes Autolehes

Värskes Autolehes

23. mai Autolehes: Numbri auto. Rolls-Royce Cullinan, maailma luksuslikem maastikuauto Sõiduproov. Harley-Davidson Fat Bob 114 800eurosed autod. Mitmekuuse eksperimendi finaal: milline auto neljast ...

AUTOPÄEVIK

Autopäevik. Veel kord gaasist

Autopäevik. Veel kord gaasist

Biometaan ja CNG on minu arust väga head autokütused. Ärge sellega sõites ainult ennast ja teisi õhku laske! Kui Autoleht kirjutas Eestis levivast gaasipaanikast (AL 14/2018) ehk kuidas ükski vägi ei ...

Suzuki
Swift-hübriid: kas tasub või ei tasu?

Swift-hübriid: kas tasub või ei tasu?

Suzuki Swifti hübriidajamiga mudel maksab tavamudelist 1000 eurot rohkem ja tarvitab keskmiselt 0,4 liitrit kütust sajale kilomeetrile vähem.Kui bensiiniliiter maksab 1,3 eurot, jõuate seega „nulli” umbes ...

Ignis: lustakas välimus, tõsine sisu

Ignis: lustakas välimus, tõsine sisu

Suzuki Ignise mänguautoliku välimuse põhjal ei tasu kaugeleulatuvaid järeldusi teha, sest sisu on sel rohkem, kui esmapilgul välja paistab. Tähelepanelikumale vaatajale kõneleb tegelikult juba välimus, et ...

Suzuki Grand Vitara: tugev auto ka metsas sõitmiseks

Suzuki Grand Vitara: tugev auto ka metsas sõitmiseks

Erinevalt keskmisest linnadžiibist sobib Suzuki Grand Vitara ka rasketesse oludesse hästi. Oma eelkäijatest on kolmanda põlvkonna Suzuki Grand Vitara pehmem ja ka mugavam, kuid maastikul saab see endiselt ...

Suzuki Swift: peamine müügiargument on nelikvedu

Suzuki Swift: peamine müügiargument on nelikvedu

Uus Suzuki Swift meelitab nelikveoga – see on odavaim uus neljarattaveoga auto Eestis, mida huvitaval kombel pakutaksegi ainult ühes versioonis ja ühe varustustasemega.Ehkki mujal maailmas kuulub Swifti ...

Suzuki Swift – vahva välimusega ja töökindel väikeauto

Suzuki Swift – vahva välimusega ja töökindel väikeauto

Eelmise põlvkonna Suzuki Swift üllatas uuena erksa juhitavuse ja julge disainiga. Peale selle on Swift näidanud head töökindlust. Selle põlvkonna Swifti võib pidada esimeseks Suzuki väikeautoks, mida omal ...

Suzuki Vitara sai reipama mineku

Suzuki Vitara sai reipama mineku

Tänu uuele turbomootorile liigub Vitara maanteel märksa muretumalt kui enne. Tuleks vaid mugavus ka sammukese järele.Kui Autoleht möödunud aastal uue Suzuki Vitaraga sõitis, sai see üldjoontes kiita, kuid ...

Vitara uus ja moodne tulemine

Vitara uus ja moodne tulemine

Peale nime ei ühenda moodsat Suzuki Vitarat vana Vitaraga mitte miski: esimene on moodne linnadžiip, teine vana kooli maastikuhunt. Uue Vitaraga andis Suzuki avalöögi seeriale, mille saab kokku võtta kui ...

 
Suzuki popis autoklassis

Suzuki popis autoklassis

Uue SX4 S-Crossiga siseneb nelikveospetsialist Suzuki tõsisemalt väikeste džiibihakatiste klassi, kus nelikveo olemasolu polegi sageli määrav. SX4 S-Cross ei asenda Suzuki valikus senist väiksevõitu SX4, ...

Suzuki SX4 – töökindel, kuid kallis remontida

Suzuki SX4 – töökindel, kuid kallis remontida (1)

Omapärane Suzuki SX4 on üle keskmise töökindel ning passib nelikveolisena Eesti teeoludesse suurepäraselt, ent varuosad on sel väikese auto kohta üsna soolase hinnaga. Just praegu vahetab uus mudel juba ...

Suzuki Swift Sport: kiire ja lõbus

Suzuki Swift Sport: kiire ja lõbus

Ehkki Suzuki Swift Spordi tehnilised andmed ei võta just ahhetama, suudab see pisike auto pakkuda uskumatult suurt sõidulusti. 1,6liitrine vabalt hingav mootor, 136 hobujõudu, 160 njuutonmeetrit, ...

Vähese raha eest palju autot – Suzuki Liana

Vähese raha eest palju autot – Suzuki Liana (3)

Kui Suzuki Lianat 2001. aastal esitleti, jäi see peaaegu igas mõttes nimekamatele konkurentidele alla. Nii viidi vaid kolm aastat hiljem läbi sedavõrd põhjalik mudeliuuendus, et mõni teine tootja nimetanuks ...

Mugavalt linnaliikluses

Mugavalt linnaliikluses

Uus Suzuki Swift suudab veenda, et väike auto ei pea olema kipakas, ebamugav ja lärmakas. Kõige pealt tekib muidugi küsimus, kas see auto on ikka tõesti uus Swift – välja näeb ju täpselt samasugune kui ...

Rooste teeb Suzuki Vitarale liiga

Rooste teeb Suzuki Vitarale liiga

Väikese ja maastikul võimeka Suzuki Vitara suurimaks puuduseks on roostetav kere.1988. aastal esitletud Suzuki Vitarat müüdi väga paljude erinevate nimedega – Suzuki Escudo, Suzuki Sidekick, Mazda Proceed ...

Grand Vitara: keskmisest džiibilikum linnadžiip

Grand Vitara: keskmisest džiibilikum linnadžiip

Suzuki Vitara on tavamõistes linnadžiipidest algusest peale eri rada käinud, pannes rohkem rõhku maastikusuutlikkusele. Metsas saab see tõesti hästi hakkama, kuid mujal tuleb mõningaid järeleandmisi teha. ...

Väike usin argiauto: Suzuki Baleno

Väike usin argiauto: Suzuki Baleno (2)

Suzuki Baleno ei paku ülevaid sõiduelamusi ega pane naabreid kadedust tundma, kuid on kenasti omal kohal säästuautona, millega lühikesi igapäevasõite teha. Kui Baleno 1995. aastal Suzuki kohta haruldaselt ...

Väikeautode suurmeistri uus pesamuna

Väikeautode suurmeistri uus pesamuna

Väikeste autode valmistamise suurmeister Suzuki üllitas uue pesamuna Alto, mis pakub lihtsat autosõitu ega nõua suuri väljaminekuid. Alto kuulub kõige pisemate sõiduautode klassi, mida kutsutakse enamasti ...

Moekas linnaauto Splash

Moekas linnaauto Splash

Eestis väikeautosid uuena kuigi edukalt ei müüda, kuid kui neis suudetakse Suzuki Splashi moel ühendada säästlikkusega atraktiivne disain ja pereautolegi sobiv ruumikus, pole populaarsuse kasv mägede taga. ...

Seest uuem kui väljast

Seest uuem kui väljast

Suzuki Grand Vitara on läbi teinud mudelivärskenduse, mõningatest edevamaks muudetud välisdetailidest olulisemad uudised peituvad mootorikatte all: valiku tippu lisandus korraga kaks uut jõuallikat. Eesti ...

Seekord pole diiselmootor võluvits

Seekord pole diiselmootor võluvits

Kui Autoleht esimest korda Suzuki SX4-ga sõitis (vt AL nr 46, 2007), oletasime, et diiselmootoriga varustatult võiks see auto teenida maksimumhinde viis tärni. Paraku tuleb toonast hinnet hoopis langetada. ...

Suzuki Jimny – auto tööks või lustisõiduks?

Suzuki Jimny – auto tööks või lustisõiduks?

Suzuki kultuslik pisimaastikuauto Samurai sai järeltulija 1998. aastal, mil esitleti Jimnyt. Auto põhikontseptsioon jäi samaks – pakkuda maastikul võimekat nelikveolist ahvatleva hinnaga. Tööautona on Jimny ...

Säästumehe nelikvedu

Säästumehe nelikvedu

199 900 krooni eest on Suzuki Swift peaaegu konkurentsitult soodsaim uus nelikveoline auto, mida Eestis müüakse. Odavalt saab läbi ka sellega sõites – 1,3liitrine bensiinimootor võtab kütust tagasihoidlikult. ...

Vaid esiveoline: SX4 sedaan

Vaid esiveoline: SX4 sedaan

Suzuki pakub kõigist oma mudelitest ka nelikveoga variante, kuid SX4 sedaanversioonist kahjuks mitte. ­Jõuallikaid on samuti üks – 1,6liitrine bensiinimootor. Luukpärakerega Suzuki SX4 jõudis müügile juba ...

Säästudžiip Suzukilt

Säästudžiip Suzukilt

Kolmeukselise Suzuki Grand Vitara iseloomustamiseks vajatavad mõõtühikud pole hobujõud ega njuutonmeetrid, vaid kroonid. Pideva nelikveoga maastikuautot pakutakse 259 900 krooniga, mis pole küll ...

Suzuki Liana – lihtne ja praktiline pereauto

Suzuki Liana – lihtne ja praktiline pereauto

Viis aastat vana Suzuki Liana ei pane naabreid kadedusest ohkama ega paku ekstraklassi sõiduomadusi, kuid oma põhiülesannet olla vähenõudlik ja usaldusväärne pereauto täidab ta hästi. Suuremas osas maailmas ...

Tilluke maastikuhiiglane: Suzuki Samurai

Tilluke maastikuhiiglane: Suzuki Samurai

Eestis on vanad Suzukid suhteliselt tundmatud, kuid näiteks USAs hoidis kaheksakümnendail mõnda aega müüduima kabrioleti tiitlit just seda marki auto: nimelt pisike elementaardžiip Samurai. Suzuki Samurai ...

Kõigesööja Suzuki SX4

Kõigesööja Suzuki SX4

Tundub, justkui oleks Suzuki SX4 loojatel autot konstrueerides silme ees olnud Eesti teelolud. Lõbusa välimusega SX4 on tegelikult tõsine ja praktiline auto, mis ei pelga kruusa ega asfalti, on kiiresti ...

Vähem kütust, rohkem muskleid

Vähem kütust, rohkem muskleid

Diiselmootor avardab Suzuki Grand Vitara maastikusõiduvõimalusi ning tähendab teesõidul korralikku möödasõidukiirendust ja väikest kütusekulu. Medali teine külg on aga ottomootoriga sõsaraga võrreldes 70 ...