Kasutatud auto: Hummer H1

Haa Üks 10 kuud 2 nädalat tagasi
Loeksin Autolehest põnevusega niisuguse kasutatud auto kohta pikemat ülevaadet.
Üks Haa 6 päeva 11 tundi tagasi
Huvitav oleks tõesti kuulda, mida omanikud selle auto kohta räägivad. Maru kahju, et Hummerite tootmine lõppes. Oli ikka mehiselt aus auto :)
ints 6 päeva 10 tundi tagasi
Veider auto. Kui omada siis ainult tema suuruse ja imago pärast. Offroadi jaoks ta on liiga lai ja raske. Tegu on ju sisuliselt veoautoga.
.-. 6 päeva 10 tundi tagasi
Eks ta koolipoiste märg unistus ole.
Ants Laa....s 6 päeva 10 tundi tagasi
Kirjutame siis juba T-34'st ka loo ;-)
Lugeja 6 päeva 10 tundi tagasi
Võib ja peabki kirjutama paljudel erinevatel teemadel. Kaua sa ikka loed järjekordset lookest Volkswagen Golfist. Hummer H1 oli ikka auto! Kellele märg unistus, kellele aus huviobjekt. Huvitav, kui palju Haa Ühtesid Eestis veel arvel on?
.-. 6 päeva 9 tundi tagasi
Mine vaata maanteeameti kodulehelt.
ints 5 päeva 8 tundi tagasi
Kui uute teemade pakkumiseks juba läheb, siis ma tahaks lugeda nelikveoliste sõiduautode võrdlevast testist. Kuna nelikveolisi sõiduautosid ja ikkagi teedel sõitmiseks mõeldud linnamaastureid on palju, siis on ka erinevaid nelikveolahendusi üsna mitmeid - tore oleks teada kuidas praktilises elus neist abi on. On näiteks pidevad nelikveod (Subarud ja osad torseniga Audid), iselülituvad nelikveod (Haldexiga ja nende sarnaste lahendustega - Skodad, Volkarid, jne), lülitatavad nelikveod (peamiselt pikapid) jne.
Männiku karjääri ja muidu mudas ronimise võiks rahulikult vahele jätte selles testis, pigem teha reaalelus ette tulevad olukorrad - nt libedal teel põdratest, sõit kurvilisel kruusateel ja libedal (jäisel) teel, paigaltvõtt libedal kallakul jne.
Mul isiklik huvi täitsa sees - sõidan ise igapäevaselt Subaruga ja väga hindan ta kindlust libedal teel. Aga mingi hetk peab uue auto ostma ja kui kindel on teiste markide nelikvedu? Tean et vähemalt osadel Haldexiga masinatel saab mingi libedareziimi spetsiaalselt sisse lülitada, siis ta on ka sisuliselt pidev nelikvedu, aga normaaloludes on nad ikkagi kaheveolised mis "olukorra" tekkides ise ennast nelikveoliseks lülitavad - mul aga on kahtlus et päris pidev nelikvedu ei lase ehk nii mõnelgi olukorral üldse tekkida.
Hea objektiivne võrdlustest oleks huvitav lugeda :)
.-. 5 päeva 8 tundi tagasi
Neid teste on ikka seinast seina tehtud. Oma viga, kui üles ei leia.
Üks Haa 5 päeva 7 tundi tagasi
Mis puudutab eespool mainitu asjaolu, et H1 on offroadi jaoks liiga lai ja raske, siin siin sõltub palju konkreetsetest tingimustest. Juutuubis on palju videoid, kus H1 näitab maastikul tõeliselt tugevat võimekust. Aga muidugi ei lähe H1 läbi sellisest kitsast kohast, kus vaevu mahub näiteks puude vahel liikuma Suzuki Jimny.
ints 5 päeva 1 tund tagasi
Eks ma pidasin jah Eesti tingimusi silmas. Hummeri plussid on suht kõrge kliirens, head lähenemis ja eemaldumisnurgad ja korralik kaldetaluvus. Hea kuskil USAs mägedes turnida. Meil ehk analoog oleks kuskil karjäärinõlvade peal. Enamus offroadimist meil aga on metsas, mille jaoks ta on kaugeltki liiga lai (Jimny on jah väga ok selleks), lisaks on tihti veel märg, mis puhul ta raskus vajutab ta maakera sisse kergemini kui enamuse teisi. Minu offroad kogemused on Chero ja LC70ga ja isegi need on gramm rasked ja kehva pööramisega, korralikult moditud Jimny oleks parim.
.-. 4 päeva 15 tundi tagasi
Kuna teada on, et Hummer mõeldi algselt välja sõjaväe jaoks, siis on selge, et edasised modifikatsioonid lihtsalt blingirahva tillipikendus, mis erilist tarbimisväärtust igapäevasõidukina ei oma. Eriti euroopa elu ja liikluse kontekstis.

Lisa postitus


©Presshouse OÜ. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.