Auto kütusekulu näit ja tegelik kulu

Üllar 2 aastat 1 kuu tagasi
Tere autorahvas!

Tahan jagada oma kogemust ja küsida teiste oma. Nimelt olen aasta jooksul jälginud oma pereauto (Berligno Multispace) kütusekulu näitu - pean silmas keskmise viimase #### km läbimise oma - see on 5,0 .. See pole aga mitte see, kui kokku lugenud tangitud liitrid ja jagada sõidetud kilomeetritega - niimoodi arvutades sain numbri 5,6 - see viimane number on ka tehaseandmetele (keskmine 5,7) vastav. Küsin siinkohal, kas on veel teisigi, kes sama asja jälginud on - mis teie kogemus on, palju näitab auto aju versus tegelik ekspluatatsioon versus tehaseandmed?
. 2 aastat 1 kuu tagasi
ei tea kuidas sitikal, aga paljudel autodel arvutatakse kütusekulu pihusti avatud oleku aja järgi ehk siis mida kauem on pihusti avatud, seda rohkem sealt kütust läbi läheb ja selle põhjal tehakse ka arvutused. et vana pihusti võib olla mõnevõrra kulunud või must ning ei sulgu ideaalselt, siis läheb sealt ajahetkes rohkem kütust läbi ja nii võib ka reaalne kulu tulla suurem kui kompu poolt arvutatud.
Jaz 2 aastat 1 kuu tagasi
kunagi sai Emale uus auto ostetud, läksime sellega siis sama aastanumbri sees kohe matkale ka Skandinaaviasse. Sõitsime täispaakmeetodil kanti 6-7 paagitäit maha ja noh, tegelik kulu oli oluliselt väiksem kui kompuutri poolt pakutu, pea 0,5L 100 km. Ju see kompuuter siis 5,2st vähem näidata ei tohtinud:-)
Teadja mees 2 aastat 1 kuu tagasi
Minu auto kompuuter näitab tavaliselt 0,1-0,3 l vähem, tegelikust.
nii 2 aastat 1 kuu tagasi
minu auto kütusekulu on isegi 0.5L rohkem, kui kompu näitab
tdi 2 aastat 1 kuu tagasi
Enda kogemuse pealt on kompuuter ca 10 protsenti liiga optimistlik (ehk näitab tegelikkusest vähem). Järeldused tehtud VW T4 ja T5 põhjal. Samas T4 keskmine reaalne kulu 7l/100km pole ka väga hull.
toll 2 aastat 1 kuu tagasi
huvitav, kõik sõidavad nagu õhuga, neid kirju lugedes jääb selline mulje kui teisi petta ei saa, siis petetakse ise end. leiaks ka sellise uue auto mis võtab märgitust vähem kütust, siiani see õnnestunud pole. sõites teel tuleb olukordi ette kus kuleb ka tihti järsult kiirendada, möödasõidud jne.seega minul olnud autod pole ükski normipiiresse jäänud ikka peale, mitte alla, seega loomulik käik.
Teadja mees 2 aastat 1 kuu tagasi
Tuleb arvestada, et kahjuks väga paljud räägivad oma kütusekulu väiksemaks või siis pole mõõtnudki ja räägivad mingeid andmeid, mida arvavad või on kuskilt kuulnud.
Osad võtavad ka seieri järgi umbes midagi.
Või siis vaadataks seda kütusekulu hetkenäitu, mis kõigub iga asja peale ja siis võetakse sealt mingi sobiv number.

Samuti on olukordi, kus tankides jääb õhuauk paaki ja nii läheb vähem kütust sinna ja jääb mulje, nagu auto oleks jube vähe kütust võtnud. Kuigi järgmine tankimine oleks auto järsku kõvasti kütust võtnud, kuna siis seda õhuauku enam ei jää ja paagitäis oli väiksem.
Aga hakatakse reklaamima seda ühte korda, kus saadi võimatult väike kütusekulu, kuna tõmbas õhuaugu paaki, mida muidugi ei teata.
:( 2 aastat 1 kuu tagasi
On kolm, aga kui veel otsida, siis vähemalt seitse standardvalet, mida teistele pajatatakse ja ise kah lõpuks uskuma jäädakse. Auto kütusekulu on üks esimesi nendest võisteldes elektri-, kütte- ja gaasiarvetega, veel lisanduvad telefoniarved ja muinasjutud sellest, mitme naisega on lähemates suhetes oldud, et ikka kõvem mees olla.

Teema juurde tagasi - meie pere naiste-Toyota on ei valeta üldse kütusekulu osas, ta lihtsalt näitab selle koha peal kriipse ja et mitte kompuutrit lõplikult lolliks ajada, oleme selle näiduga leppinud ja probleemiga rohkem teenindusse ei pöördu. 1,2-liitrine variaatorkastiga pisi-Toyota võtab 7,5 liitrit bensiini sajale, sõitnud on 2 aastat ainult linnas, maanteesõitu pikemate otstena ainult tuhat kilomeetrit.
Jaz 2 aastat 1 kuu tagasi
Minu rekordid on tulnud eranditult puhkuse ajal ja reeglina Skandinaavias. Põhjus on ka ilmselge, kui pole kiiret kiirteedele mina ei roni vaid sõidan väiksemaid teid ja vaatan loodust-külasid-linnakesi jne. Nendes kohtades ei kihutata. Ja enamus teid on ka piiranguga 80 km/h. Kodus lasen paagitäiega tavaliselt 700-750 km, suvised ülelahereisid perega pole pealt 900 mitte mingi ime vaid reegel. Nujah, sõbral on sama auto ja ja sõidab siin 900-seid paagitäisi, kuidas see tal õnnestub ei tea. Oli aeg kus vastutasin ühe ettevõtte autopargi eest, 13 autot oli meil, neist 2 reeglina seisis. Kuue aasta jooksul
käis minu arvutist läbi kogu autopark kõige juurdekuuluvaga, autosid ostsime 3-4 tk korraga ja sama tootja sarnased autod (juhtkonna autod ainult veidi parema varustusega), seega võrdlusmomenti oli ikka piisavalt. Müügiga tegelev firma, tavalise maa-auto läbisõit oli üle 60000 aastas, kontori autod muidugi oluliselt vähem. Autod kõik välja ostetud, seega mittemingisugust täisteenindusliisingust tulenevat aastaläbisõiduga trikitamist (müügimehe auto juhtkonda, maa-auto linna jne) meil teha vaja polnud, mees sai auto ja sõitis kuni sai uue. Ja ma julgen väita et kütusekulu on siiski ja vaid ja ainult sõitjas kinni, täpselt ühesuguste ühevanuste ja samas piirkonnas sõitvate autode kütusekulud on ikka väga erinevad. Ja siit tuli ka muu loogika: kelle kulu oli suurem kütusele, see ei saanud kaht hooaega ühe jooksu talverehvidega, pidurid ja veermik said rohkem remonti jne, lõputu nimekiri.
Kõik on kinni ikka rooli keerajas ja kindlasti ka liiklusoludes. Mis aga ökonoomsesse sõitu puutub siis see on kõva teema ja eriti just Saksamaal, seal on see suisa mingi trend ja vastavad koolitajad teevad head äri. Saavutatavad tulemused on ka üsna üllatavad, kel tahtmist uurida vaadaku aga kõikvõimast veebi. Meie pere kõik sõidukid, nii nelja kui kaherattalised on olemas saidil www.fuelly.com , vaadake kasvõi sealt kui erinevaid tulemusi inimesed saavad ja milline on keskmine kulu ja kui suure valimi korral.
Hääd nuputamist-proovimist!
Teadja mees 2 aastat 1 kuu tagasi
Seda kindlasti, et sõidustiil mõjutab palju, aga seda siis, kui kiirus on kõikuv.
Kui me, räägime, aga maanteekulust, siis seal ühtlase sõiduga on kulud ikkagi sarnased, toonitan ühtlase sõiduga.
Ning autodel on ikkagi omad piirid, millest nad näiteks 90ga sõites alla ei võta, üks auto võtab vähem, teine rohkem, ehk siis vahed ikkagi sees.
.Aga, kui sõita 80ga, siis loomulikult kütusekulu langeb, võrreldes 90ga sõiduga ja kui sõita 70ga, siis langeb kütusekulu veelgi.
bmw 2 aastat tagasi
bmw 3.0 diisel manuaal, ls 480 000. pikalt oli kompu näit ja reaalsus ühte auku, hiljem hakkas 1 pihusti lekkima ja siis hakkas kompu umbes pool liitrir sajale valetama. kusjuures reaalkulu ei muutunud, lihtsalt kompu näit muutus väiksemaks.
volvomees. 1 kuu tagasi
Huvitav,huvitav,endal ka nüüd 1a.sõidetud ja kõik tankimiste tsekid alles.Huvipärast sai kokku löödud ja täpselt 1a.läks 610 L ja sain 6700 km. Seega keskmine on 9,1L ja põhilised sõidud ikka linnas ja maanteedel,nii üksi kui 3-4kesi.Kuigi pikemad otsad on olnud,siis kompu.näitab jah 1,9-4,9L(püsikiiruse hoidjaga).Kui ise vajutad pedaali põhja,siis isegi 40L ja linnas ikka ise vajutan,ainult maanteel kasutan püsikat.Autoks on Volvo XC70, 2,4D 120kw(kuid kiip tuunitud 140kw saksamaal).Auto a.2005 ja ilma DPF-ita,peal ka lisaahi Webasto,vist 5,2kw ja palju ta kütet võtab,ei oska öelda. Kui nüüd see küte ka maha võtta (12 korda kasutatud 1kord- 45-50min.) Sõitnud juba 256000. tühikaal tal ju 1,8T Nii et mina küll ei kurda,et palju võtab ja seda kompuutri näitu ei oska ka võrrelda tegelikkusega.Nii suure ja ka võimsust küllaga ja raska masinaga ei saagi ainult õhuga sõita.Olen rahul.
Ulmet 1 kuu tagasi
Üks on kindel 1,6 toyota bensukas imeb linnas täiega ja edasi ei käi, toyota valetab küttekulu väiksemaks kui see tegelikult on. Nüüd sõidan diisel renault meganiga ja olen õnnelik, sest auto võtab linnas 5,3 ja on 320 nm!!! Kiidan renault mootorit, väga ökonoomne!
ert 1 kuu tagasi
Eks tavalised bensukad ikka oskavad neelata....

Kui see diisel sul linnas ökutades tahma hakkab köhima, siis vast enam ei kiida...
Ulmet 1 kuu tagasi
Valget tahma-suitsu köhis mul diisel škoda octavia, aga renaultiga sõidetud nüüdseks 31 000 km, pole veel suitsend kordagi, vahest olen auto juures mingit kärsa haisu tundnud, aga seeon ka kõik. Nii et ikkagi väga rahul! Renault diisel mootoreid kasutab ka dacia, nissan ja mersu. Kindel on see et tehase ja reaalsuse küttekulu andmed ühtivad, ei mingit pluffi.
to Ulmet 1 kuu tagasi
Mis see pluff on? Mingi lisavarustus?
Aga tundub, et varsti ajad sa DPF filtri umbe.
Ulmet 1 kuu tagasi
Kui ise kunagi bensukaga sõitsin, ajas ka mind diislimeeste kütusekulu jutt kadedaks, seda nüüd enam, kui kütuse hinnad aina tõusevad. Tänapäeva diislitega ei tasu töristada 1000 pöördega, sõidan kogu aeg vähemalt 2000 pöördega ja siiamaani pole midagi veel ummistanud. Eks kõik ole ka läbisõidus kinni, mina sõidan aastas u. 20 000 km, seega valisin diisli, diislil on ka poole rohkem jõudu kui sama võimsusega bensukal. Näiteks toyota auris 1,6 97 kw, bensiin 160 nm ja renault megan 1,6 96 kw turbo diisel 320 nm juba 1800 pöördest! On ju selge vahe ja see on vägagi tunda, eriti maanteel mööda sõitudel, mis toimuvad hetkega!
to Ulmet 1 kuu tagasi
Diislil on see pöördemoment käes juba madalatel pööretel ja maksimumpöörded kuskil 4500 juures (keegi eriti ei julgegi sinnani lasta, sest mootor siis juba karjub ja see paneb nõrganärvilised pablama), bensukas aga kerib vabalt 6000 pööret ja iga tuhande lisandumisega vääne muudkui kasvab, seega diisliga kiirendades hüppad küll korraks kohalt minema kui turbo taha tuleb, aga edasi toimub vaid ühtlane tuim kiirendus ja tihe käiguvahetus. Bensukaga lükkad käigu alla, pedaali põhja ning kerid kasvõi need 6000 pööret välja ja tunned mõnuga, kuidas auto edasi läheb. Loomulikult selleks ka natukene kilovatte vaja. Diisel on uimase inimese uimane (säästu) kulgemisvahend, bensiin pakub midagi ka hingele.
arst maanteel 1 kuu tagasi
Sa ole ettevaatlik selle pedaali tallamisega. Sinusuguseid korjatakse pidevalt kühvliga kokku.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.