Smart – hobiautona tore, igapäevasõidukina lagunev!?!?

Parm... 2 kuud 4 nädalat tagasi
Tere,

Kas teemade ja sisu eest vastutate ka? Smart on alati olnud väga hea vastupidavusega ja eriti diisel versioonid, mis sõidavad lihtsalt õli vahetades 150000 km muretult. Panin ka lingi juurde ja neid samu tabeleid olete ka kunagi ise oma lehes kasutanud! Vaadake natuke numbreid. 10 aasta vanusena on Smart for two kohal 13!
Ja et siis poleks ainult statistika, lisan ka oma näitajad - diisel, 2004, For Two mudel, 100000 km sõitis ainult õlivahetustega ja vahetusse läksid esimesed piduriklotsid ning genekarihm. Autot kasutatakse igapäevaselt, kaasaarvatud kõik talved on auto sõitnud. Esimesed veermikujupid läksid vahetusse 103000 km peal ja siis oli ka tegu paari pulga vahetusega ees! Nii et siis millele teie andmed põhinevad?? Mingile vanale ära aetud bensusmardi olete leidnud romulast?
www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2013-10-11/556
. 2 kuud 4 nädalat tagasi
Panfilov 2 kuud 4 nädalat tagasi
Ära'nd peruta parm! See et kusagil euroopa servas Eesti kolkas on üks Smart, mis ei lagune on ju iseenesest väga tore, aga statistiliselt on see 0,000 promilli, kui sa üldse suudad mu mõtet jälgida. Loomulikult, kui sul juhtumisi on mitmekümne seda tüüpi liikuri pidamise mitmeaastane kogemus, on lugu teine.
Seniks aga palju õnne, et oled sellise heas korras eksemplari saanud.
. 2 kuud 4 nädalat tagasi
100-150 000 pole ka veel selline läbisõit, et auto hullusti laguneks. Enamus autosid peab 100 000 probleemideta vastu.
Parm... 2 kuud 3 nädalat tagasi
Peabki, aga bensukad ei kesta yle 50000 km kuuldavasti. Mootor pisike ja turbo jne. Aga diisel on teine tera ja nende kohta on Eestis piisavalt infot. Küsigu siis klubi käest või omanikelt. Ei ole vaja selliseid pealkirju!
. 2 kuud 3 nädalat tagasi
britid ütlevad:
Engines can have a short life and exhaust back boxes rust inside out.
Frequent oil changes essential for long engine life.
From talking to Smart mechanics, a gentle warm up until the turbo spins freely is very important.

Aga eks ta selline linnavõrr olegi, mitte pikaealine pereauto.
Vanaisa 2 kuud 2 nädalat tagasi
Küll mina kunagi tahtsin endale Smarti. Sellist lahedat linnasõidu putukat, no vahel ikka maal suvilas ka käia aga no mis maale sõitu meil siin siis ikka niiväga on, enne kui selg jääb kangeks on piir ka vastas. Riigipiir:-)
Tehtud-mõeldud, tollal oli neid ikka pakkuda ka, Auto24-s tubli 10 bensukat ja diisleid ka mõned. Üks kabriolett ka veel lisaks. Tükki mitu sai ära proovitud, kõige asjalikum tundus A-2 Autowelti pakutav, oli selline ettevõte kunagi kusagil Mõigu kandis (äkki on praegu ka ei tea). Ja ega see firma polegi tähtis, tähtis on see et asus teine maantee ääres ja kui ma siis sellesinase Smartiga 120-ga Jüri poole "proovisõtsin" tabas mind (tänu tuulisele ilmale?) arusaam et ei, see pole ikka see. Linnas on kartautolik erksus ja vormelautolik vedrustus lihtsalt äge ja mõnus+ võimalus risti äärekiviga parkida aga maanteele... Nu mulle lõppes siis Smarti ostmine Ford Ka ostmisega. Üllatavalt sarnased autod:-)
Aasta auto 2015 Eestis 1 kuu 3 nädalat tagasi
oli Renault Twingo. Praegugi müüdav. Üli-harva kui näinud. 4-kohaline ja 4-ukseline. Koostöös Smartiga loodud ja samas tehases koostatud. Kaks 3-silindrist bensukat. Liitrine vabalthingav ja 0,9-ne turbo kahes võimsusvariandis meil müüdav. Kuidas see putukas talvel ka käitub? À propos, diisel ei paku pinget!
Parm... 1 kuu tagasi
Sõita oli täitsa mõnus, kuna ikkagi tagaveoline. Kytust läheb väga palju kuuldavasti. Talve kohta ei oska öelda. Samas tavaline Smart for two saab kyll kenasti talvel hakkama!

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.