Ferrari V12 mootor

Olar 10 kuud 1 nädal tagasi
Päris põnev nüanss, et Ferrari 312T-l kasutati V-12 mootorit mille silindrite nurk 180 kraadi. Tegemist siis lamamootoriga e.bokseriga, miks nad seda aga V-mootoriks kutsusid, jäi loost selgusetuks. Ehk oleks toimetusel võimalik foorumis väike lisalugu teha.
Minu teada kasutaski Ferrari sel mudelil lamamootorit, mitte V ja seda on lausa Wikist lugeda.
raivo 10 kuud 1 nädal tagasi
Lapik V-mootor ja bokser ei ole sama, vahe on kepsude kinnitumisel väntvõllile ja sealt edasi kolbide liikumise suunas teineteise suhtes.
. 10 kuud 1 nädal tagasi
Kulus 30 sekundit ja vastus käes. Soovitan Olarilgi natukene rohkem ise infot otsida.
en.wikipedia.org/wiki/Flat_engine
Olar 10 kuud 1 nädal tagasi
Lamamootorit võib ju tõesti käsitleda 180 kraadise V mootorina, mis iseenesest ei tee temast V mootorit. Oma esimeses postituses eksisin küll ses osas, et lamamootor ei ole päriselt boksermootor selle klassikalises tähenduses, nii nagu see omal ajal patenteeriti, olen raivo tähelepanekuga vägagi päri.
Tann 10 kuud 1 nädal tagasi
Irooniline on see, et Ferrari 512 BB-l, millel oli samuti 180kraadine V-12, pandi nimeks BB ehk Berlinetta Boxer.
:( 10 kuud 1 nädal tagasi
Ju on mootoritüüpide kirjeldajal fantaasia otsa lõppenud, et uut tähte välja pakkuda. Pakuks välja i, mille mõlemas otsas on täpp.
valdur1 10 kuud 1 nädal tagasi
Küsimus, kas Dnepri mootorratas oli V2 või boxer või ???
aulemb 10 kuud tagasi
Kui Dnepr on BMW järeltulija, siis julgen bokserile panustada
risto 10 kuud tagasi
Lamamootor ei pea tingimata bokseritüüpi olla, võib olla ka näiteks ridamootor.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.