Super-Berlingo: miljon täis ja sõit jätkub 5

2007. aastast tänaseni posti vedav Citroën Berlingo on läbinud üle miljoni kilomeetri. Hodomeeter jäi 999 999 kilomeetril seisma, kuid auto jätkab vapralt sõitu.

Super-Berlingo: miljon täis ja sõit jätkub

Tööeesrindlasest Berlingot omava Safari OÜ juhataja Martin Mandel räägib, et ettevõte ostis Berlingo postivedude jaoks 2007. aastal, kui selle läbisõit oli umbes 150 000 kilomeetrit. Auto hakkas esimesest päevast tööle ning on igal kuul sõitnud umbes 10 000 kilomeetrit, viimasel ajal küll vähem.

Pikki aastaid vedas auto põhimarsruudil Tallinn – Virtsu öösiti praamile Saaremaa ajalehti, kokku on see auto Virtsu vahet sõitnud julgelt üle 2500 korra. „Koormad on seejuures olnud vägevad ning auto lubatud kandevõime sai pidevalt proovile pandud. Teeninduses küsiti kord, et miks teil on tagumised porilapakad ära kulunud. Vastus: auto sõitis lihtsalt säärase lastiga, et need hõõrusid vastu maad. Tihtipeale vedas auto veel järelhaagist.” Viimasel ajal on Berlingole siiski hõlpu antud ning öösiti teeb see postiringe väiksema koormaga.

Loe Berlingoga miljoni kilomeetri jooksul juhtunust 8. novembri Autolehest.

Foto: Pille Russi.

08.11.2017 12:00
Auto

Kommentaarid

Teadja mees 1 nädal 4 päeva tagasi
Vägev võrk, pole see citroen midagi nii kehva auto, nagu siin mõned uugavad, et ainult Saksa auto sõita kõlbab.
Tegelikult on vastupidavaid ja häid autosid tehti iga riigi poolt, eriti Jaapani.
Lärri to Teadja mees 1 nädal 4 päeva tagasi
igas riigis pole autosid tehtudki. ja EPT-sid pole ka enam.
Urmas 1 nädal 3 päeva tagasi
Prantlaste mootorid tiksuvad ka sakslastes ja japsides, näiteks renaulti diislid on osades mersudes ja nissanites, aga ka daciades. Pigem jääb veermik nõrgaks, aga see on lapitav :) ja milline auto tänapäeval ei lagune? Elame tarbimis ühiskonnas, seega asjad ei tohigi lõputult vastu pidada. Igatahes on prantslane tsink kerega ja ei ussita nagu mersu kaubikud ja bussid.
Teadja mees 1 nädal 3 päeva tagasi
Dacia on ju Renaulti tehnikaga ?
. 5 päeva 4 tundi tagasi
Tegelikult oleks olulisem teada kõiki remondikulusid ja siis vaadata, kas kolme/viieaastane liising oleks teistsugused numbrid välja andnud. Genekad, starterid, tagasillad, plokikaane tihendi vahetused jms remont ei ole ka vist kõige odavam lõbu. Aga ju siis firmas olid kalkulatsioonid tehtud kui autot nii pikalt on peetud.

©auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.