Neli voodit, köök ja dušinurk – matkaauto nüüd ja 24 aastat tagasi 1

Kaasaegses matkaautos on olemas kõik, et paar nädalat iseseisvalt hakkama saada. Mida pakub selle kõrval aga matkaauto 1990ndate algusest?

Neli voodit, köök ja dušinurk – matkaauto nüüd ja 24 aastat tagasi

Matkaautode maailmas võib luksuse ja hinnaga sõna otseses mõttes hulluks minna, kulutades auto kui liikuva maja peale sadu tuhandeid eurosid. Meie võtsime võrdlusesse pigem kättesaadavama paari ehk sõiduautode maailma ümberteisendatuna väga hea varustusega keskklassiautod. Eurodes mõõtes on uue ja vana hinnavahe umbes-täpselt kümnekordne. Kui täisintegreeritud Mobilvetta K-Yacht Teknoline maksab pea 79 000 eurot, siis 1993. aasta alkoov-tüüpi kerega Volkswagen Transporter Carthago hinnad jäävad praegu vahemikku 7500–12 000 eurot.

Kas kallim pakub ka kümme korda rohkem? Selge see, et uue auto tehnika on igati moodsam ning eluruumides kasutatavad materjalid näevad välja nooblimad, kuid heas korras vanale autole pole ka põhjust midagi ette heita. Nagu pruugitud autodel ikka määrab eelmiste omanike heaperemehelikkus sõiduki tänase seisu ja ilme.

Loe lähemalt 14. juuni Autolehest.

14.06.2017 14:00
Auto

Kommentaarid

. 1 nädal tagasi
Tegelikult oleks pidanud kõrvuti panema vana ja uue Ducato, oleks pilt rohkem ilmekam olnud. Üks osa on elamuosa, kus põhimõttelisi muutusi pole aastatega toimunud- vesi, küte, köök, külmkapp jne on nö vaid disainilt muutunud, teine teema aga sõit rooli taga- kui tuleb 500km või rohkem päevas läbi sõita, on ka juhikoht oluline. Aga eks see olegi Autolehel kombeks- kiiresti ja pinnapealselt asi valmis vorpida ning lehte. Matkaautodest-haagistest annab tahtmise korral ikka üsna põhjalikult kirjutada.

©Presshouse OÜ. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.