Citroën esitles Pariisis C3 Aircrossi

Vaid mõni kuu pärast C5 Aircrossi esmaesitlust Shanghais näitas Citroën eile Pariisis selle väiksemat venda C3 Aircrossi.

Uuest mudelist on oodata tõsist konkurenti sellistele linnadžiipidele nagu Nissan Juke, Opel Crossland, Peugeot 2008 ja Renault Capture.

Aimduse uue C3 Aircrossi olemuse kohta andis aasta alguses Genfi autonäitusel esitletud ideeauto C-Aircross. Disainielemente on aga laenatud teisteltki Citroëni mudelitelt nagu C3 või C4 Cactus. Nii on tulemuseks saadud auto, mille ulatuslike personaliseerimise võimaluste juures on ikka tegu ilmeksimatult äratuntava Citroëniga.

Uus C3 Aircross on 4,15 pikk kompaktklassi SUV. Sarnaselt C3-ga võimalik auto välisilmet erinevate värviskeemide abil isikupärastada. Valikus on 8 põhitooni, 4 katuse värvi ning 4 stiliseerivat värvipaketti. Erinevaid kombinatsioone tuleb aga kokku tervelt 90. Lisades siia juurde 5 erineva suunitlusega interjööri, on võimalik endale komplekteerida auto, mille sarnast teist juba naljalt tänaval ei kohta.

Uus C3 Aircross rõhub tugevalt praktilisusele. 2,6-meetrine teljevahe lubab rohkelt jalaruumi ka tagumises reas istujaile. Lisaks sellele on tagumine istmerida 150 mm ulatuses edasi-tagasi liigutatav. Täiesti unikaalse võimalusena antud autoklassis on võimalik kokku klappida kõrvalistuja iste, nõnda on C3 Aircrossis võimalik vedada kuni 2,4 meetri pikkuseid esemeid.

Klassi liider on aga C3 Aircross pakiruumi mahutavuselt, mis neelab sõltuvalt tagaistmete asendist 410-520 l pagasit. Antud sõidukiklassis on tegemist erakordselt hea näitajaga. Istmete kokkuklappimise järel võib see aga suureneda kuni 1289 liitrini.

C3 Aircrossi sisemus on äärmiselt valgusküllane. Sellele aitavad kaasa nii omanäoline Veneetsia-stiilis tagumine külgaken kui tohutusuur avatav panoraamkatus.

Uue C3 Aircrossi varustusnimekiri on rikkalik ning pikk. See sisaldab muu hulgas võtmeta sisenemist-käivitamist, värvilist head-up-display'd, tagurduskaamerat, pimenurgaandureid, parkimisabilist ning palju muud. Nutiseadmega ühildub auto Mirror Screeni abil ning ühtlasi kuulub valikusse mobiiltelefoni juhtmevaba laadimise võimalus.

Maastikusõidu võimekust tagavad nõlvaltstardiabi, mitmes režiimis rataste läbilibisemist kontrolliv Grip Control® ning järsul laskumisel kiirust hoidev süsteem (Hill Assist Descent system). C3 Aircross baseerub samal platvormil kui C3, olles viimasest siiski 20 mm kõrgema kliirensiga.

Baasmootoriks on PureTech 82, sellele järgnevad PureTech 110 ning PureTech 130. Diiselmootoreid on kaks: BlueHDi 100 ning BlueHDi 120. Lisaks manuaalkäigukastile võib PureTech 110 kombineerida koos 6-käigulise automaatkastiga.

Uue C3 Aircrossi näidatakse laiemale publikule esmakordselt septembri alguses toimuval Frankfurti autonäitusel. Esimesi C3 Aircrosse on Eestisse oodata aasta lõpuks.

13.06.2017 15:00
Video

Kommentaarid


©Presshouse OÜ. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.