Mercedese väikedžiip: vastupidavuse mõttes väga igav auto 2

C-klassil põhinev Mercedes-Benz GLK esindab kvaliteedi tipptaset: vigu on sel autol väga vähe.

Mercedese väikedžiip: vastupidavuse mõttes väga igav auto

Antud test on nähtav vaid Autolehe tellijale. Juhul kui olete tellija, siis tuvastage end kasutades ID-kaarti.

Autolehe tellimuse saad vormistada telli.ee keskkonnas


Sisene ID-kaardiga
mobiil-id

Osta E-pilet

Kommentaarid

Pedro 1 aasta 2 kuud tagasi
Kas mitte ainult 250 kahe turboga ei ole? Olen kuulnud et 200 ja 220 on ainult tarkvara erinevus. Väga lihtsalt saab 143 teha 170 hobujõuliseks, ei ole vaja ühte turbot juurde panna.
Kimmo 1 aasta 2 kuud tagasi
Lisaks paranduseks, et 200kW M272 mootoriga GLK 350 võib jah januseks lugeda, aga öelda seda sama uuema 225kW M276 mootoriga isendi kohta on ikka sulaselge rumalus. See viimane on ikka VÄGA ökonoomne arvestades pakutavat võimsust. Lisaks on see mootor ka tunduvalt töökindlam võrreldes M272 mootoriga, "sajale" keskmise vahe peaks ikka paar liitrit julgelt olema.
Diislid jätaks paadivedajatele ja taksojuhtidele.
ja 3,2 liitrist dislat pole GLK-le mitte kunagi pakutud, MB ainus 3,2L disla oli R6 ja see on ammu tootmisest maas. 6-silindrilised on GLK peal ikka kõik V-mootorid ja suurim diisel on 3 liitrise töömahuga.