Hea valik: praktiline ja vastupidav CR-V 2

Eestlaste kunagist lemmikautot saab kiita siiamaani, vastupidavuselt on Honda CR-V osutunud eeskujulikuks.

Hea valik: praktiline ja vastupidav CR-V

Antud test on nähtav vaid Autolehe tellijale. Juhul kui olete tellija, siis tuvastage end kasutades ID-kaarti.

Autolehe tellimuse saad vormistada telli.ee keskkonnas


Sisene ID-kaardiga
mobiil-id

Osta E-pilet

Kommentaarid

Antti 1 aasta 6 kuud tagasi
Tõesti ääretult hea auto. Ostsin enda oma 2006a lõpus, seega üks viimaseid, mis Eestis müüdi selle kerega, sest 2007 tuli juba uus mudel.
Auto on ääretult mahukas, ülimalt töökindel (läbisõit 155000km ja vaid korralised hooldused ja kuluosade vahetused, mitte mingeid elektroonikarikkeid, ei ole probleeme veermiku ega mootoriga), linnamaasturi kohta väga asjalik ka talvel. Manuaalkastiga autoga tegemist, minu sõitude keskmine kulu talvel ca 10L/100km, suvel 8-9 vahel. Arvestades, et auto on raske, üsna suur ja kandiline ning, et olen ka raskemapoolse jalaga, siis olen ka kütusekuluga väga rahul. Soovitan kindlasti kõikidele, kes otsivad tolle aja linnamaasturit- omas klassis selgelt parim valik.
Markko 1 aasta 5 kuud tagasi
Nõustun eelkõnelejaga. Oman samuti 2006a autot, läbisõit 153000km, manuaalkastiga. Olen sõitnud temaga 1.5a jooksul ca 35000km, auto on olnud Eestis algusest peale. 10a vana jaapanlase kohta olen väga rahul salongi koostekvaliteediga ja kerega- roostet pole mitte kuskil, auto on originaalvärvi all veel. Väga meeldib auto praktilisus- ruumi on tohutult, istmed ei väsita ka pikal sõidul. Häirib ainult natuke see, et rooli kaugust ei saa muuta. Kõrgust küll, aga mitte kaugust.
1.5a jooksul olen mina vahetanud pidurikettad-klotsid, paar puksi ja esiamordid. Viimased olid kergelt pehmed juba ostes. Elektrimured on selle auto jaoks võõrad, samamoodi ka mured mootori või muu tehnikapoolega.
Talvel sai päris korralikke lumehangesid rünnatud külavaheteedel ning hätta ei jäänud kordagi- nipp on siin selles, et VSA tuleb välja lülitada, siis hakkavad esirattad kergemine tühja käima ning tagasild lülitub kiiresti järgi. Minule see nelikveo lahendus sobib, kuna enamus ajast linnas sõites ei ole vaja pidevat nelikvedu. Samas talvel foori alt läks ikka esimesena minema vajadusel.
Kütusekulu on talviti lühikesi otsi sõites 11 liitri kandis, pikemal otsal langes 9 peale. Suvel/soojal ajal on linnas kulu 9 ringis, maanteel saab isegi vahest 7.5 hakkama. Eelmisel suvel näiteks sai teha puhkusereis Hiiumaale-Saaremaale, tripi pikkus 1300km, auto kola täis ning keskmine kulu oli 8.2L/100km peale, mis auto mõõtmeid ja kaalu arvestades (ning ka minu kohati rasket jalga ja olusid, kus sõita sai) ei ole üldse halb tulemus. Autoga seni väga rahul. Kuna aga hing ihkab midagi uuemat, siis mõlgutan vaikselt autovahetuse mõtteid.