Vana Audi A8 – siiani heas vormis 2

Nagu igal vanal autol on Audi A8-l omad tüüpvead, kuid vana luksusauto kohta on A8 siiski üsna vastupidav.

Vana Audi A8 – siiani heas vormis

Antud test on nähtav vaid Autolehe tellijale. Juhul kui olete tellija, siis tuvastage end kasutades ID-kaarti.

Autolehe tellimuse saad vormistada telli.ee keskkonnas


Sisene ID-kaardiga
mobiil-id

Osta E-pilet

Kommentaarid

Mr.M 1 aasta 11 kuud tagasi
Mõned sõnad ka 99-02 aastakäigu A8/S8 kohta:
Häirivaks tüüpveaks V8 mootoritel on tihti ka juba vanusest tulenevalt katalüsaatorite või lambda andurite riknemine, mis lööb põlema mootoritule armatuuris. V8 mootoritel on 4 katti ja 4 lambdat, mis tähendab kogu komplekti väljavahetamisel B-osaga ligemale 2000.-€ remondiarvet, A-osaga kuni 5000.-€. Mootoriruumis olevatele 2x kattidele on ligipääs ja vahetamine väga keeruline, 2x vahekasti juures olevatele on asi lihtne.
Samuti võivad rikneda mootori õlitaseme andur, originaal 90.-€, mootori temperatuuri andur originaal 35.-€, karterikaane tihend originaal 90.-€, klapikaane kambri tihendid kipuvad väsima ja õli jookseb küünaldele peale mis rikub süütepoolid... Originaal klapikaane kambri tihendi komplekt 100.-€ originaal ja originaal süütepoolid x8= 50.-€ tükk, komplekt 400.-€. Väsivad ka diffrite simmerlingid, ~40.-€ tükk originaalid, kokku on tagasillas 3tk ja esisillas mäletamistmööda 2tk. Kui autol tuleb kohal seistes kärsahaisu, lekib vahekasti otsast kattidele õli ja on ohtlik, antud simmeri vahetus koos tööga kuni 200.-€. Lõhkema kipub ka roolivõimu spiraal survetoru, mis roostetab meie kllimas lihtsalt läbi, antud osa saab ainult originaalis ja maksab 300.-€ + tööraha.
Manchester23 1 aasta 2 kuud tagasi
Tänud sulle, MR.M! :)