Töökindlus paari erandiga − Toyota Avensise teine põlvkond 9

Traditsiooniliselt on ka selle Toyota trump kvaliteet. Avensist ostes tuleks aga mõne tüüpvea tõttu silmad siiski lahti hoida.

Töökindlus paari erandiga − Toyota Avensise teine põlvkond

Antud test on nähtav vaid Autolehe tellijale. Juhul kui olete tellija, siis tuvastage end kasutades ID-kaarti.

Autolehe tellimuse saad vormistada telli.ee keskkonnas


Sisene ID-kaardiga
Osta E-pilet

Kommentaarid

. 1 aasta 8 kuud tagasi
Ühesõnaga pole mõtet osta- ühed mootorid rüüpavad õli, teistel tüüpilised diisliprobleemid, lisaks mingid tulede-pirnide jamad ning ainus pluss on siis vaid veermik. See aga on ka paljudel teistel autodel üsnagi vastupidav.
rix 1 aasta 8 kuud tagasi
Mul on kümne aasta jooksul kolm T25 Avensist olnud 1,6 ja 2,0 mootoritega. Manuaal ja automaat ja kõik bensukad.
Ei ühegiga neist pole olnud mingeid muresid.
Ainult hooldusest hooldusesse.
Mõnikord kuulad imestusega, kui tuttavad räägivad teiste markide autoremondi teemadel.
Vaikne ja mugav auto ning minu meelest paremini välja kukkunud, kui sellelst järgmine Avensise mudel.
to rix 1 aasta 8 kuud tagasi
Kommentaaril on siis mõtet, kui ära märkida paar nüanssi- kas auto ostetud uuena või kasutatuna ja kui suur on läbisõit. Lihtsalt kommentaar, et minu auto on hea, ei anna asjast tegelikult mingit pilti. Kaldun arvama, et on suur vahe selles, kui ostad uue auto ja sõidad 150 000km ning müüd maha või ostad 150 000 sõitnud auto ja sõidad ise 150 000 otsa- alles siis näeb, mis puust auto tehtud on.
klarksson 1 aasta 8 kuud tagasi
Kurb lugeda neid kommentaare. Miks sa rix end küll 10 aastat sellise autoga piinasid? Kas see oli osa sinu karistusest või oli karmavõlg nii suur? :)
Peab ikka olema tahtmine osta niivõrd ilmetu, plass, ebamugav ja kole auto sõitmiseks ja seda veel korduvalt. Muresid ei pruukinud ju olla, aga kas sa kunagi sõidurõõmu ka selle auto roolis tunda said? Või kui olid sõitnud 100+km jutti, kas peale seda sõitu oli ka juhtumeid kui polnud selja ja jalavalusid? (Tunnistan et neid juhtumeid võib siiski esineda kui sõitjad on keskmise jaapanlase kasvu)
Sorry, aga see auto on mõeldud täiesti autovõõrastele isikutele esimeseks autoks- inimesele kelle jaoks on auto sama emotsioonitu ja ebaolulise kasutusmugavusega asi kui röster, külmkapp või saumikser. Inimesele, kelle jaoks on vaid oluline vastupidavus ja ebaolulised kõik muud asjaolud, mis teevad autost auto.
Raitz 1 aasta 8 kuud tagasi
Sai ostetud 2004a 1,8 bens manuaal 4 aasta vanusena läbisõiduga u 150 000. Esimestel aastatel sai tehtud ainult õli ja filtrite vahetusi Nüüdseks auto 11 aastat vana ja 285 000km seljataga. Viimase 3 aasta jooksul remondi peale läinud ca 1700 euri. Vahetatud mõned puksid, lambda, süütepool, küünlad, piduriklotsid, aku, starter remonditud. Paar kuud tagasi enda süül käigukasti vahetus 538 euri kuna ei vahetand kordagi õli. Mootori õli vahetan ca 12 000 km tagant ja selle intervalli jooksul kulub veel täiendavalt 4-5 liitrit. Olen kasutand erinevaid õli- ja kütuselisandeid, tangin ainult 98-t, viimased kasutatud õlid 5w30, 5w40, 5w50 aga õlikulu stabiilselt sama. Kolvirõngaid vahetama ei plaani hakata, pole pointi. Olen keskmisest lühemat kasvu ja leian mugava sõiduasendi. 95 kW jaksab autot maanteel liigutada küll. Mina vahetan käigu või kaks alla aga naine saab ka viiendaga möödasõidud tehtud. Kõige rohkem häirib suur müratase, veidi tuim on ka rool. Ühele rattakoopale on tekkinud mõned roosteplekid. Järgmisena vajab vahetust katalüsaator aga kuna äsja sai ülevaatus probleemideta läbitud, siis selle tööga kiiret pole. Keskmine kütusekulu suvel 6,7 ja talvel 8 l/100km. Luukpära kere on suur ja ruumikas. Allaklapitud tagaistmetega mahub täispikkuses magama. Kokkuvõttes olen autoga rahul ja müüa ei plaani.
Janek 1 aasta 7 kuud tagasi
Sai ka aasta tagasi soetatud 1.8 95kw mootoriga 226000km läbisõiduga 2006a isend. Kuna töötan igapäevaselt autodega, siis näen ka erinevaid probleeme nendega. 15 000km läbimise järel ei ole vahetanud muud kui mootoriõli filtri ja aku ja esitulede pirnid. Pirni vahetus on paras günekoloogi töö, aga saab hakkama. Uduseks ei ole mul auto tuled läinud. Möödunud talvel lõhkusin ära osaliselt põhjakatte. Bensiini arvestan 7l/100km. Puhtalt linnas sõites oleks kütusekulu tunduvalt suurem.Olen pool aastat kasutanud 92 oktaanarvuga bensiini ja ei ole probleemi. Autol esineb roostet ja on tundlik kivitäkete suhtes. Eriti roostes on silladetailid, aga üldiselt ei ole need ka õhukesest plekist. Ei ütleks, et Avensis on täiesti ebamugav auto. Muidugi varem A6 oli mugavam. teistele võib igav olla, aga minule Avensise disain sobib, eriti meeldib keskkonsool.
siim 11 kuud 1 nädal tagasi
T25 avensis D-CATil endal juba üle poole miljoni ees. Ütleks, et hea, töökindel auto. Mootoriga probleeme pole esinenud, kaks pihustit vahetatud ainult, muu täitsa originaal isegi. Loomulikult on värskendatud veermiku osasi aeg-ajalt, uus aku ning igast väiksemat pudi-padi. Õli vahetab 10k tagant.
Üldiselt ütleks, et väga hästi teeninud auto. Sõites tunneb päris mugavalt, nt volksus on probleeme olnud mugava sõiduasendi leidmisega. Välimuselt pole viga. Emotsiooni on küllalt - auto, millele saab alati kindel olla ja 177hp/400 Nm astub oma erksusega päris paljudele bemmirontidele kandadele.

Kokkuvõttes hea hinnaga, ergas, vastupidav, mõõduka ülalpidamiskuluga, mugav, viisaka väljanägemisega auto.
Jaak 8 kuud 1 nädal tagasi
Endal 2005 2.0 bensiinikas,manuaal,sõitnud olen 2 aastaga 34 tuh. km.Nüüd spidokal ees 248000.Ainult õlivahetanud ja parktule pirni.No on ikka vastupidav aparaat.
Lauri 4 kuud 3 nädalat tagasi
Avensis 2003 1.8 95 kW Linea Sol Comfort. Sedaan. Endal auto pea aasta. Läbisõit praegu 200000 tuh. Detsembri keskel saab aasta täis. Praegu juba sõidetud selle ajaga 52000 tuh. Töökindel ja mugav. Kütusekulu suvel 6,5 ja talvel 7,5-8. Ennem oli Octaviia 2007. Võrrelda ei anna. Teise klassi auto. Igavust sõites ei tunne kuna välja ei näe. Ega autot ainult välimuse järgi hinnata. Auto pole kihutamiseks vaid sõitmiseks. Käisin sügisel Norra kaudu Hispaanias ära ja polnud ühtegi probleemi. 10000 km sai kuuga sõidetud. Õlikulu 1 liiter 5000 km kohta. 5w-40.