Üldiselt vastupidav, kuid mõnes versioonis õnnetu A4 4

Audi A4 puhul sõltub väga palju sellest, millise mootori ja käigukastiga see osta. Mõni kombinatsioon ainult probleemidest koosnebki.

Üldiselt vastupidav, kuid mõnes versioonis õnnetu A4

Antud test on nähtav vaid Autolehe tellijale. Juhul kui olete tellija, siis tuvastage end kasutades ID-kaarti.

Autolehe tellimuse saad vormistada telli.ee keskkonnas


Sisene ID-kaardiga
mobiil-id

Osta E-pilet

Kommentaarid

. 2 aastat tagasi
ühesõnaga väldi audit kui tuld.
Endine Audi omanik 1 aasta 6 kuud tagasi
Mõned aastad tagasi omasin 1,8T manuaali. Kokkuvõtteks võin öelda, et kui pidada normaalseks peale hoolduse lisaks vähemalt 2 korda aastas remonditöökoda külastada, siis on tõesti „hea“ auto. Hooldatud ja remonditud sai Flamekos. Antud auto tüüpvead tulid esile regulaarselt iga 1-2 aasta tagant, sõltumata sellest mis juppe kasutasid. Sai isegi krõbeda hinnaga originaal Audi juppe kasutatud, kuna tõesti ei tahtnud selle mõttetu vea pärast jälle autot töökotta lohistada, kuid tulemuseta. Võib olla oli viga konkreetses mootori isendis või ebapädevates mehhaanikutes aga süütepoolide ja kütusefiltri kala kestis selle autoga sama järjepidevalt nagu aamen kirikus. Oma kasutusaja jooksul olin sunnitud vahetama nii mõndagi: auto soetamisel vahetasin välja enamuse veermiku hoobadest ja puksidest, pidurivoolikud (aeg oli küps), 2 ratta kuullaagrit, 2 tagumist pidurisadulat (eelnevalt kippusid kinni kiiluma, mis tõttu hoolduses regulaarselt üritati puhastada, kuni ühel päeval sõidu ajal hakkasid lekkima ja pidurid kadusid), roolivõimendi õlimootorit (ühel hetkel kadus roolivõim, ilmselt ka üks tüüpviga), aknapesuhoovastiku mootorit ja läbi korrodeerunud hoovastiku (ka üks disainerite praak, mis tuli kasutajal korda ajada), elektriakende nuppe (pidi olema suht tüüpiline probleem), suunatule lülitit (hakkas suunda suvalises suunas lülitama), tagumisi amorte (olid kuivaks jooksmas vms) ja muid jooksvaid kuluosi, mis ei vääri erilist märkimist. Elektroonika jättis auto juures samuti soovida. Audi originaal stereo läks aegajalt täiesti lolliks, mis iseeneslikult mingi aja möödudes jälle tuli mõistusele. Esines juhtumeid, kus pardaarvuti viskas ette veateateid, mida teenindusest pärast ei suudetud tuvastada. Enamus plastikut oli ajaga ka päris hapraks läinud, mis tõttu sai seda palju vahetatud, kuna lihtsalt pudises esimesel võimalusel, kui seda puudutasid. Isegi kindalaeka kaas ühe ilusa külmaga oskas lihtsalt põrandale prantsatada (asemele sai ainult originaaldetaili). Pean tunnistama, et veermikuga jäin rahule. Peale ostmise esmakordset kapitaalremonti ta endast enam märku ei andnud ja seda mitu mitu aastat. Kahjuks ainuüksi veermik ei vea autot edasi. Olen inimene, kes ei salli kui midagi ei ole korras, seega alati lasin esimesel põhjusel autol viga kõrvaldada. Kuid siiski oli auto mind suutnud jätta vähemalt kord aastas teepervele täiesti ootamatu rikke tõttu. Nüüd olen soetanud uue auto VAG gruppi ühest teisest brändist ja siiani garantiiaja jooksul olen käinud ainult hooldust tegemas. Eks vaatab, kuidas asjad hakkavad kulgema pärast garantii aega. Eelnev kogemus näitab, et ilmselt mitte eriti roosiliselt.
vahur 10 kuud 4 nädalat tagasi
Audi ja VW on ühed suured õnnetused. Hoidke sellest pasast eemale. Õnnetuse hunnikud, elektroonika ei kannata mingit kriitikat.
vahur 10 kuud 4 nädalat tagasi
Osta audi ja remontimist naudi! Ega asjata küll ei riimu! :-)