BMW kui liiklusäpardi võrdkuju

Lärri 2 kuud 1 nädal tagasi
LKF-i statistika näitab taas, et kõige tõenäolisemalt satub avariisse BMW. Juurdlen siin parajasti, et kas seda marki sõidukite jätkuv liidrikoht liiklusäpardite edetabelis tuleneb nende kasinast juhitavusest, operaatori peakujust või mõlemast kokku? Relevantset analüüsi võib siia lahkesti poetada :)
Sass 2 kuud 1 nädal tagasi
Operaatori peakujust.
Parm... 2 kuud 1 nädal tagasi
See tuleb sellest, et lambakari usub mingit kindlat asja! Pirukad ja kullerid sõidavad nagu surmakullerid pimedana võrreldes Buumeritega. Aga ainuke, mis on meeles, on BMW! See näitab arengutaset ja ka seda, et ise pole sõitnud bmwga. Ma võin öelda 99% tõega, et mina oma vana buumeriga sõidan viiskamalt ALATI, kui 90% meie liiklejatest. Ja eks see uskumus on nii sygavale aetud, et ülekäigu raja ees peatudes on jalakäijad tihti imestunud :)
Juhitavusest - kui bmw on korras, siis kraavikeeramisel saab ainult ennast süüdistada, sest see auto teeb sentimeetri täpsusega seda, mida sa soovid. Lihtsalt peab aru saama ja ka harjutamine tuleb kasuks!
Ja kui BMW kiirendab foori alt minema enne teid ning teie ego, siis see pole rullnoklus, vaid normaalne liikumine erinevalt meie kummivenitajatest, kes sel hetkel kytust säästma kukuvad. Soovitan tutvuda ökonoomsussõidu tõdedega!
Edu ja hoidke silmad lahti, mitte ärge otsige automarke!
. 2 kuud 1 nädal tagasi
On juba ammu öeldud, et kõik pole idioodid, kes sõidavad bemmiga, aga igal idioodil on bemm. Sellega on teema ammendatud. Üldiselt sama kehtib ka muude markide kohta- Audi, Škoda- ka need on idiootide välimäärajas kirjas.
:( 2 kuud 1 nädal tagasi
Kui tibi juhtub sõrmusekiviga oma uuele buumerile juti vedama, sõidab ta poeparklasse, kutsub politsei ja orgunnib tunnistajad - ongi kindlustusjuhtum kirjas.
Mulder 2 kuud 1 nädal tagasi
Juba ammu on Audi uus "BMW" !
Chris 2 kuud 1 nädal tagasi
Tegelikult on Tesla omanikud palju hullemad, 49 masinast 7 osales avariis...
sss 2 kuud 1 nädal tagasi
Mu meelest bmw suht ok auto, kuigi jah, bmw-ga ei sõida viimased 8 aastat juba.
Kuulge kullakesed, vaadake kui palju neid on liikluses. Võtke mõni muu mark ja korrutage koefitsendiga läbi. Siis on vaja teist autot võrdlusesse, mis oleks sama hinnaga + tagavedu. Praktiliselt ei olegi. Kallimad mersud ongi ja mis on alternatiiv? 20+ aastat vana Omega? Probleem on selles > meil ei ole valikus TEIST sarnast tagaveolist autot. Seetõttu bmw leiabki oma koha...tavaliselt...imeliku liikluskäitumisega omaniku kätte.

Eks bmw valivadki need, kes soovivad tagavedu. Asi ei ole autos. Asi on juhis, tema mõistuses ja oskamatuses tagaveolise auto sõidustiiliga toime tulla, seetõttu need kas ümber posti ongi või kuskil kraavis. Samamoodi sõidetakse välja ka muu veoskeemiga autodega.
Aga mis on alternatiiv (bmw tavaliselt 4 ukseline tagaveoline pereauto)? Alternatiivi ei olegi, kui just kallimat MB-d ei soovi. Teeks mõni autotootja sarnase auto nagu bmw, millel mõistlik hind (eelkõige pean silmas järelturu mõistlikku hinda, sest uuena on ta siiski kallis mark).
Äkki saame varsti sinna Kia panna. See uus Stinger vms. See ju mõistliku hinnaga uus tagaveoline auto. Konkurent bmw, mersule? Kindlasti. Endal ostuhuvi - kindlasti.
Minu jaoks pole mingit vahet, kes millega sõidab. Mõni eelistab esivedu, teine tagavedu, kolmas nelikvedu. Valikuvõimalus peab olema. Jah, esiveolisi on igal pool, siis on nelikveolisi (paneme siia need parketimaasturid oma liba nelikveoga siis kah) ja viimasena tagaveolised.
Aga see vastus mida promotakse: "et kõik pole idioodid, kes sõidavad bemmiga, aga igal idioodil on bemm. "
Millest see tulnud on? Palun mõelge natukene kaugemale peale idioodi ja bemmi.
Sorry neid idioote on päris palju ka muude markide roolis, sh esiveoliste omas.
Nt viimased paar aastat on kättesaadavaks muutunud Volvo ja tema korraliku minekuga turbomootorid. Sorry, vaadake neid Volvosid ja kuidas juhid (võiks öelda et ka nagad) nendega sõidavad. Hullemini kui mõni "idioot" oma bmw-ga, nagu siin teemas üritatakse tõestada.
Aulemb 2 kuud 1 nädal tagasi
Tagavedu küll selles süüdi ei ole, et BMW juhid rohkem avariidest satuvad.
Summa sumarum peaks sel juhul Moskva, Laua ja Sierra esitleti jagama.
Küsimus ja probleem on ikka oskamatus juhis, mitte autos ega automargis.
Jaz 2 kuud 1 nädal tagasi
Vahest on auto juhi jaoks liiga võimekas jah. Tegelikult on muidugi juht auto võimete ära kasutamiseks natuke "lahja" aga seda ei tunnista keegi. Nii-et jääb ikka sedasi et auto on süüdi. Antud kontekstis siis tagaveoline kolmetäheline.
PS. See tootja teeb ju ometi neli - ja esiveolisi riistapuid ka? Kas LKF statistika on kohe nii põhjalik et jagab
veoskeemi järgi õnnetustesse sattunud sõidukeid?
levorg 2 kuud 1 nädal tagasi
Olen patune,ma tavaliselt sõidan korralikult aga eile,Tallinn Pärnu mnt.neljarealisel,kui vahtralehega bmw mööda lendas,tekkis korraga huvi,kui kiiresti ta sõidab,sõitsin järele ja sain kiiruseks 138 km t.Sõnu polegi vaja.
valdur1 2 kuud 1 nädal tagasi
Kui sa oleksid siia foorumisse selle auto numbri kirjutanud, kas selline avalikustamine aitab või on isikuandmete avalikustamine? Politsei sellisel juhul karistada ei tohi, aga ehk aitaks ka avalikustamine nagu pardakaamera videote puhul?
Carlos 2 kuud 1 nädal tagasi
Vastik on vaadata selliseid "ühiskondlike", minge hakake häbipolitseinikeks !
Elage inimesed oma elu !
carlosele 2 kuud 1 nädal tagasi
Vastik on vaadata selliseid liiklusdebiilikuid,ühel heal päeval nad oma kihutamisega kellegi surnuks sõidavad.Nagu su kommentaarist lugeda siis sina oledki üks neist,kelle jaoks on liikluseeskiri pohh.Ela ka oma elu ja ära pane teisi ohtu.
ints 2 kuud tagasi
Protsentuaalselt on bemmiomanike seas vist jah idioote rohkem kui teiste automarkide omanike hulgas. Just eile töölt koju sõites ja kaherealisel teel 1.-2. käiguga katkematus kolonnis aeglaselt tiksudes oli just 4 sumpatoruga (!) bemm see kes PIDI hakkama mööda minema sest vastutulevas liiklusvoos oli mõnesajameetrine katkestus - sai oma 5-6 autost mööda et siis jõuga ennast vahele pressida. 3-4 minuti jooksul suutis teha 3-4 sellist manöövrit ja sai kokkuvõttes oma paarsada meetrit edu. Ehk ajas alla poole minuti.
Carlos 2 kuud tagasi
Minu viimased trahvid jäävad eelmisse aastatuhandesse! Jalakäijad luban alati viisakalt üle tee ja kiirust ei ületa;-))
Kiiremad luban parema suunatulega endast mööda!
ints 2 kuud tagasi
oehh 2 kuud tagasi
On see seal auto kindalaekas georgi lindike?
Jaz 2 kuud tagasi
Ilma igasuguse õeluse ja pahatahtlikkuseta - kui oled ikka "rohemärk" ja kütad 30-40 üle lubatu siis tekib küsimus kus midagi valesti on. Sõitja peas? Kindlasti. Aga miks? Kodune kasvatus/kasvatamatus? Eeskujud? Kehv autokool? Karistamatuse tunne? Ühiskondlik positiivne hoiak?
Ilmselt ikka need kõik kokku.
Mäletan, kui enda lapsed "rohelisega" sõitsid ei olnud neist viisakamaid liiklejaid just palju sest väidetavalt tähendas algajal juhil ("kutsika lubadega") suurema rikkumisega vahelejäämine uut eksamit. Ei ole kursis
kas see tänapäeval enam ka nii on aga tollal distsiplineeris kõvasti. Kihutamas käisime jääradadel jms kohtadel, eks nüüd tehta sedasama aga loomulikult ilma vanamehe osalemiseta. Pole kuulnud ka et oleksid teised suuri trahve saanud või et nad suured kiiruseületajad oleks... kas nüüd see "kutsikaaja" hirm või mis aga midagi neid suht-koht korralikeks liiklejateks kasvatanud on.
firmajuht 2 kuud tagasi
Kuriteo tunnus vaatab vastu kindalaekast! Usun, et riigivaenlaste tabamiseks on kõik vahendid käiku lastud. Kuul pähe sellistele.

Lisa postitus


©Presshouse OÜ. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.