Märts käes, kas suverehvid all?

Rehv 7 kuud 3 nädalat tagasi
Eilsest, 1. märtsist võib taas suverehvidega sõita. Vaadates meie ilma, saab seda ka täiesti rahulikult juba teha. Saanuks peaaegu kogu viimatise talve.

Kes on talvised käimad juba suviste vastu vahetanud?
Kehv 7 kuud 3 nädalat tagasi
Alla +7 kraadi on suverehv kõva nagu hiina plastik! Pidage ikka hoogu,meil tuleb siin veel -10 ka ja lund!
kaak 7 kuud 3 nädalat tagasi
Mis vahe seal on , kui kõva ta on , kui mööda puhast teekatet veereb
Praak 7 kuud 3 nädalat tagasi
Mõni on ikka väga kõva peaga :-( Haardumine teekattega on otseses sõltuvuses rehvi elastsusega!
BMW 7 kuud 3 nädalat tagasi
Niikaua kui seda soolasõnnikut teedele laotatakse, siis ei soovita veel suverehve alla panna.
Soolatamine on põhjustanud palju avariisid ja sellepärast peaks varakevadel just naastud alla panema.
Kui puisturid ära kaovad, siis aeg suverehvid paigaldada ja uunikumid käima ajada.
Kaal 7 kuud 3 nädalat tagasi
Ega sa ringrada sõida. Mis sa selle haardumisega peale hakkad kuival teekattel. suverehvidel on ka testid külmas ja ka lmel , sest ikka juhtub , e tali tuleb ootamatult.
Sass 7 kuud 3 nädalat tagasi
Tarkpead - haardumisest sõltub ka pidamasaamine. Tee katse nullilähedase temperatuuriga metsavahelisel asfaltteel & pane vasakule poolele suverehvid, paremale jäta talverehvid ning tee üks 90-0 km/h täispidurdamine. Kui mingit vahet ei ole siis respect ja oled meie iidol, kui ei õnnestu siis anna teada kuhu haiglasse külla tuleme :D :D
Kaak 7 kuud 3 nädalat tagasi
Sass , ütle mis segu sa suitsetad , et sellistele lollidele ideedele tuled. Esiteks on see keelatud liikluseeskirjadega. Teiseks isegi kui nii teha, korralikul autol on stabiilsuskontroll ja ABS. Testides tehakse küll ja küll neid katseid , kus paremad rattad jääl (haardumise vahe on kordades erinevam ,kui sinu lollis idees) ja pidurdatakse. Auto peab säilitama sõidusuuna. Hinnatakse ABS ja stabiilsuskontrolli toimimist. Loomulikult peab rehv soojalt paremini , selleks on ka vormelitel soojenduring, aga tavaliikluses normaalselt sõites see vahe ei ole nii oluline ega määrav.
Pel Meen 7 kuud 3 nädalat tagasi
Ahh ei viitsinud ära vahetadagi ja läkski õnneks - talve polnud ju ollagi . Naelad on nõrkadele !
Sass 7 kuud 3 nädalat tagasi
See oli irooniaga. Ära paugu.
Pel Meen 7 kuud 3 nädalat tagasi
Kus see talv oli - rohkem kevad või sügis .
Klassikaline idioot 7 kuud 3 nädalat tagasi
See kõva suverehv peab selle teekatte peal kindlasti paremini kui talverehv.. Kohalt äraminek on selline paras gaasipedaaliga meelitamine, tahab kangesti pukseerima võtta. Eriti veel kui koormatud käru taga. Märjast asfaldist ma ei hakka rääkimagi...

Gismeteo aga lubab miinust veel, peab kannatama selle talverehviga mõned nädalad.
eelmisele 7 kuud 3 nädalat tagasi
Kõva suverehv peab paremini kui talverehv !? Ära enam peale manusta !!!
Teadja mees 7 kuud 3 nädalat tagasi
Alla +7 kraadi hakkab tõepoolest suverehv oma haakumist kaotama, kuna muutub kõvemaks.
Näiteks +5 juures tehtud testides võib puhtal asfaldil talverehv juba parema haakuvusega olla, kui suverehv.
Kus seda kasutada küsid? Näiteks hädapidurdus? Või mingil põhjusel oled sunnitud tegema järsu ümberpõike millestki või siis mingi muu asi üritab su autot külglibisemisse viia, kus hakkab külgpidamine väga lugema.

See on ikka nii tüüpiline mõnede inimeste suhtumine, paar päeva on sulailma ja juba arvatakse, et talve enam ei tulegi?
Siin võib praegu iga päev must jää maha tekkida ja siis olete oma suverehvidega kohe teelt läinud või rekka all surnud jne.
Vabalt võib ka lund tulla, jäidet sadada, ka vihm võib teel ära jäätuda jne.
Ärge unustage, et maapind on külmem õhust ja see on talvel ikkagi sügavalt mahajahtunud veel, ka läbikülmunud võib olla.
Klassikaline idioot 7 kuud 3 nädalat tagasi
"eelmisele",

Mine tee +5 kraadiga märjal asfaldil väike test - äkkpidurdus kiiruselt 90km/h talverehviga ja siis suverehviga.. Ning pärast vaata kes peab siis vähem peale manustama.

Mina toetun enda isiklikele kogemustele, millele sina toetud?
Päss 7 kuud 3 nädalat tagasi
Kui soolapuisturid tänavatelt ära kaovad, siis aeg pudelil kork maha võtta ja iga kevadine pidu korraldada kohalikke õlinäppudega.
Järgneb kohalike külavendade kogunemine töökoja ette. Kellel suverehvid alla panna, kellel piisab suverehvide täis pumpamisest.
Suverehvidega 141kw tagaveoline oli täitsa sõidetav ka talvel -25 külmaga. Veidi suurem rehvimüra oli, kuid ohtlikku pole midagi.( Tegu suvise ringraja autoga millega sõitsin töökotta värvitöödesse, igapäevaselt ei liigu ehk ei pea muretsema valede rehvide pärast talvel :)
:( 7 kuud 3 nädalat tagasi
Las läheb paar kraadi soojemaks ja siis hakkame lugema tarkuseteri, kuidas kokkuhoidliku mehe suverehvid, milledeks on naelatustatud naastrehvid või poolenikulunud lamellid veidigi soojema ilmaga kooruma hakkavad ja pidamise sootuks kaotavad. Huvitav küll, millal kohustatakse kasutama kevad-sügisrehve, kui kõik testid näitavad, et suverehvid ei toimi alla +10, samuti pole talverehvidest kasu ilusate testitulemuste mõttes plusskraadide juures.
Kaak 7 kuud 3 nädalat tagasi
Ei maksa lolliks ka minna nende testide järgimisega. See rohkem rehvimüüjate lobi. Märtsis tulevad siin ilmad , kus päeval +15 öösel + 2. Mis sa hakkad siis iga hommikul ja õhtul rehve vahetama autol vòi?
Kaak'ile 7 kuud 3 nädalat tagasi
Kui nii temp.pendeldab siis sõidad veel talverehviga! Ei juhtu nendega midagi hullu!
Kaak 7 kuud 3 nädalat tagasi
Mina sõidan suverehvidega! Ei juhtu midagi .hullu!

Lisa postitus


©Presshouse OÜ. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.