🚗 AUTOMAKS 🚗 👎

😈 6 kuud 2 nĂ€dalat tagasi
TĂ”mbame siis uue "sae" kĂ€ima👆
Avaldage oma arvamust😉
. 6 kuud 2 nÀdalat tagasi
ĂŒldiselt rahvale nĂ€kkusĂŒlitamine kui seni avaldatud plaanid ka realiseeruvad. ĂŒldine maksukoormus on niigi juba suur ning karistatakse enamikku inimestest, kes ei teeni just kĂ”ige rohkem ning sĂ”idavad peamiselt mĂ”ni tuhat maksvate autodega. vĂ”ib ju muidugi öelda, et Ă€ra vaheta autot nii tihti, kuid paraku need mĂ”netuhandelised vĂ€sivad lĂ”puks Ă€ra ja loomulikult ka noored (pered) tahavad enda isiklikku esimest autot osta.
toimub nagu alati on olnud- ĂŒhelt poolt suurendatakse sissetulekuid (tulumaksuvaba miinimumi tĂ”us), kuid teiselt poolt tuleb kohe suur karvane kĂ€si, mis ĂŒlejÀÀgi kokku korjab,
Mati 6 kuud 2 nÀdalat tagasi
KĂ”ige halvem on see, et nad ise ei tea ka mida nad tahavad saavutada! Kord on jutt kw-st ,siis CO-st ja nĂŒĂŒd lĂ€bi segi mĂ”lemast:-(
VargamÀel on isu ainult raha jÀrgi!
73533 6 kuud 2 nÀdalat tagasi
Mind see ei morjenda. Kui ei sobi siis palun pakkuge alternatiivne vĂ”imalus / viis. MĂ”nituhandeline auto ei vĂ€si kiiresti Ă€ra, kui teed korralikku eeltööd ning uurid millist kasutatud autot eelistada. Kui saab tihedalt paari tonnist autosi vahetada siis miks ei saa vana remontida vaid peab maha mĂŒĂŒma / kandma? Ära osta siis Hitleri kĂ€ttemaksu vĂ”i muud sÀÀrast. Autoleht ja foorumid on infot tĂ€is, kuidas miski auto vastu peab. Kui auto peab tillipikendus olema siis millest me siin ĂŒldse rÀÀgime?!

Kui ostad UUE auto siis jĂ”uad 100-300€ peale ka maksta vĂ”i veel parem kauple see summa maaletoojalt maha.

KĂ”ik muidugi ei suitseta, aga ole nende peale kurjad, sest nad raiskavad enda raha. Suitsetajalte hea vĂ”imalus kokku hoida. Kimujale kes teeb 3 pakki nĂ€dalas ning lĂ”petab maffimise hoiab aastas ~500€ kokku.
No kuulge 6 kuud 2 nÀdalat tagasi
Jaksad autot pidada, jaksad ka korra selle paarsada eurot makse maksta. Elu lÀheb edasi.
Autotu 6 kuud 2 nÀdalat tagasi
Kui oleks ainult paarsada! Ja jĂ”uan maksta kĂŒll, aga millegi arvelt. Kui jÀÀks iga aasta nĂ€iteks 100 euri ĂŒle, siis poleks nagu muret kord 5 aasta jooksul see maks maksta, aga hĂ€da on selles, et sellist raha ei jÀÀ ĂŒle ja autot on vaja tööl kĂ€imiseks.
NÀiteks praegu kasutusel oleva 2013 aasta 1,6 liitrise auto eest pean liisingust vÀlja ostes maksma riigilÔivu siis 430.- eurot.
Idee 6 kuud 2 nÀdalat tagasi
Teeks ĂŒldse Tallinna linnas niimoodi, et loobume autodest.

-Sulgeme autode pÀÀsu kesk-ja sĂŒdalinna
-Rajame korralikud ilmastikukindlad jalgrattarajad mis on kaetud vĂ”i ĂŒmbritsetud tunneli vĂ”i muu sÀÀrasega, et ka talvel oleks hea sĂ”ita. Katusega / tunneliga rajale mahub kĂ”rvuti 5+5 jalgratast.
-Hoiame kokku teeremondist, sest ei pea parandama kehva kvaliteediga rajatud teid, mis iga kevad vajad lappimist / uuesti renoveerimist.
-Jalgratta rajad ĂŒhendavad kĂ”iki Tallinna linnaosad, 5+5 rajad katusega ning jaguneb linnaosa sees vastavalt koormusele nt 2+2 vĂ”i 3+3 rajad.
-EttevÔtetele maksusoodustused, kes registreerivad vÔi annavad osa ruumist töötajatele jalgratta parkimiseks ning pakuvad töö poolt jalgratast tööl kÀimiseks.
-Töötajate vaimne ja fĂŒĂŒsiline tervis paraneb. (pidev liikumine ja vĂ€rske Ă”hk)
-Maksusoodustused jalgratastele / elektrijalgratastele vÔi muule sarnasele liikurile
-Arstile ootejÀrjekorrad vÀhenevad, sest inimeste tervis paraneb
-Lisaks ĂŒhistranspordile liiguvad suuremad bussid, mis vĂ”tavad peale kaugematest kohtadest inimesed jalgratastel ja toovad lĂ€himasse jaama, kus vĂ”imalik turvaliselt edasi sĂ”ita.
-VÀhem ummikuid, sest 1 juhiga jalgrattur vÔtab vÀhem ruumi, kui 1 juhiga maastur / sÔiduauto / pikendus.
-Ühistranspordi teed on olemas, mida saavad kasutada politsei, tuletĂ”rje, ĂŒhistransport, kaubatransport, taksod (kesk-ja sĂŒdalinn ainult elektritaksod / hĂŒbriid.
-Rajame riikliku jalgrataste tehase, kus saavad inimesed tööd ja leiba.
-Inimestel jÀÀb rohkem raha ĂŒle, sest ei pea kulutama raha kĂŒttele, jooksvatele kuludele, liisingule (kahte autot ei ole vaja).
-Inimeste heaolu paraneb, sest ratastel sÔitmine toob rohkem kontakti teiste inimestega, mitte karbis sÔitmisega. (Eesti jalgratta tehas toodab lisaks ka kabiiniga jalgratast, kes soovib privaatsust)
-ROAD RAGE vĂ€heneb, sest ĂŒksteistega on parem suhelda. Tihti ei saada aru, mida teine autos seal kĂ€tega vehib. Muidugi ka kurikaid on raskem kaasas vedada vĂ”i siis nĂ€ed, et selle vennal on kurikas kaasas ja vĂ”tad ise rahulikumalt.

MÔtteid on muidugi veel.. anna teada, kui tahad rohkem infot :)
Malle 6 kuud 2 nÀdalat tagasi
Kas uue auto liisinguga ostmisel maksab selle maksu pank,tema ju omanik,mina ainult vastutav kasutaja ju ?
nael 6 kuud 2 nÀdalat tagasi
Sa idee oota veel kuu aega ja vĂ”ta siis videosse kui vahva on meie kliimas rattaga sĂ”ita, kui vĂ€ljas ĂŒle 10 kĂŒlma ja tuiskab ka

Aga teemast: ka tĂ€na osa kĂŒtuse aktsiisist on nn reostuse tasu ja mida rohkem tarbid seda rohkem sisuliselt ka maksad. Rohelise mĂ”tlemise seisukohalt ei anna see uus maks midagi juurde. Poliitigud rÀÀgivad bla bla bla aga teglikult on see lihtsalt ĂŒks vahend kuidas riigikassasse raha juurde korjata.
Igasuguste uute maksudega tasuks ka arvestada et osa rahast lĂ€heb lihtsalt selle maksu kogumiseks/administreerimiseks ehk siis bĂŒrokraatia suurendamiseks mis sisult on maha visatud raha kodaniku jaoks.
Ja tÀnane rahandusminister alles hiljaaegu lubas et mingit automaksu ei tule
Malle'le 6 kuud 2 nÀdalat tagasi
Maksad Sina kui liisid esimest korda ja teist korda kui vÀlja ostad !
spark 6 kuud 2 nÀdalat tagasi
Tegelikult meie "UUS ja LOLL viletsus" vĂ”iks siis juba ettenĂ€gelikult "loodust ja inimeste tervist hoida" ja diislid topelt maksustada. Mitmed linnad (vĂ”i olid need nĂŒĂŒd riigid) plaanivad mingi aeg diisel mootoritega sĂ”iduautod keelustada.
nael 6 kuud 2 nÀdalat tagasi
See automaks pidavat tagama, et inimesed ostavad endale jÀrjest uuemaid ja vÀiksema saastega autosid - nii vÀhemalt ministeeriumiametnikud pÔhjendavad, et meil see auto keskmine vanus liiga suur ja ka autode saaste keskmine nÀitaja liiast.
No hÀsti ei usu, see ikka rohkem pÔhjendus raha riigikassasse juurde korjata
Norra sai selle saastenumbri alla peamiselt vist elektriautode soodustamisega, meil aga on kÔik soodustused vaikselt Àra vÔetud, pole soetuse toetust, pole tasuta parkimist jne
. 6 kuud 2 nÀdalat tagasi
ma arvan, et kÔik lÀheksid salongi ja ostaksid uue kui rahakott oleks kolm korda paksem. seda uue ostmise teemat vÔiks sisuliselt igas euroopa riigis arendada, aga parku pole ka seal sellist jÔukust, et kÔik inimesed max 5a vanadega ringi sÔidaksid. seni aga ostavad uusi vaid 101 tagumikukulutajat.
Autolehitseja 6 kuud 2 nÀdalat tagasi
Mis vahemikud need tÀnases AL'is on ?
101-110 g CO2/km 58€
191-200 g CO2/km 378€
291-300 g CO2/km 578€
Aga nende vahel on mis ?
Sama kW-dega ,mingid tĂŒhjad "augud" vahel?
arved 6 kuud 2 nÀdalat tagasi
Äkki nĂ€ited?
Autolehitseja 6 kuud 2 nÀdalat tagasi
Äkki trĂŒkiviga? Milleks need tĂŒhimikud seal vahel?
arved 6 kuud 2 nÀdalat tagasi
Niisuguseid auke mina kĂŒll ajakirjas ei nĂ€e.
Autolehitseja 6 kuud 2 nÀdalat tagasi
Mul siis unikaalne "erinumber" ja lÀheb tulevikus kÔrgesse hinda ;-)
valdur1 6 kuud 2 nÀdalat tagasi
to Arved
FĂŒĂŒsilisi auke ajakirjas pole, kuid vaata, kus on numbrid 110 ja 191 vahel, 200 ja 291 vahel? Sama siis oli ka kw teemas. Kas tegemist oli trĂŒkikuratiga vĂ”i taheti ikkagi kogu seda maksuteemat vĂ”imalikult segamini ajada.
Tegelikult tekkis ka kĂŒsimus selles, miks Eestis kasutatakse vĂ”imsuse nĂ€itamiseks kW, paljudes Euroopa riikides aga hj? Elekter KW- automootor HJ
Kui tahetakse seaduses veel suuremat segadust CO ja KW vahel, vÔiks kasutusse vÔtta ka HJ.
Autojuht 6 kuud 2 nÀdalat tagasi

Lisa postitus


©Presshouse OÜ. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ĂŒkskĂ”ik millisel viisil on keelatud ilma vĂ€ljaandja kirjaliku loata. KĂ”ik Ă”igused kaitstud.