Kilplaste tegemised Adaveres👎

😈 11 kuud 1 nĂ€dal tagasi
VĂ€ga hea,et see teema vĂ€lja kĂ€idi AL'is 👍 Siiras tunnustus Toomas VabamĂ€e'le 👆 Ise elan seal lĂ€hedal ja sĂ”idan sealt lĂ€bi nĂ€dalas mitu korda! Oma töö tĂ”ttu pean sealt lĂ€bi sĂ”itma ka suure pÀÀsteautoga ja mitte 50-e ega 70-ne km/h(operatiivsĂ”it,vilkurid+sireen)! Teate kui halvaks muudavad sellised ohutussaared selle sĂ”idu (puudub vĂ”imalus teha keskele 3.rada)! Sama hĂ€das on talvel lume koristajad 😒 Sama moodi keerati "pekki" PĂ”ltsamaa juures olev Puhu rist👆 Hunnik ohutussaari ja kitsad rajad😞 TĂ€ielik rumalus kuubis👎👎👎
Tauno MNT-st 11 kuud 1 nÀdal tagasi
Aga kas on siis vaja kihutada suure masinaga? Saab aeglasemalt ka sÔidetud neis paigus. SÔida inimese moodi normaalse kiirusega ja pole probleemi!

Meie juurde on tulnud palju inimesi, kes vastupidi kiidavad, et liiklus on ohutussaarte tÔttu muutunud turvalisemaks. Teeme neid ohutussaari ka tulevikus juurde. Sulle soovitan Ôppida sÔitma ja teistega arvestama.
😈- Tauno MNT-st'le 11 kuud 1 nĂ€dal tagasi
Nii rumalat juttu saab rÀÀkida ainult inimene kellel on sĂŒgavalt ĂŒkskĂ”ik,kas inimesed hukkuvad pĂ”levas majas vĂ”i piinlevad lömastatud autos avarii korral! Kurb kui sellised empaatiavĂ”imeta inimesed on lastud meie riigis otsuseid langetama😒😱
😈 11 kuud 1 nĂ€dal tagasi
Seda "muinasjuttu" ei ole ka tarvis rÀÀkida,et ohutussaared on vĂ”luvits ohutuse tĂ”stmiseks! Enne neid ohutussaari sai juht pĂ”igata kĂ”rvale,kui teine juht millegiga eksis ja oli ruumi! NĂŒĂŒd on avarii kindlustatud! Olen töötanud pÀÀstjana ĂŒle 16 aasta(sama aja op.autojuht) ja tean millest rÀÀgin,mitte ei teoretiseeri nagu Tauno MNT-st👆
Tauno MNT-st 11 kuud 1 nÀdal tagasi
Ohutussaared ja kÔrged eurokraavid hoopis suurendavad liiklusohutust, sest nende tÔttu sÔidavad inimesed aeglasemalt. Nii on ka vÀhem neid, kelle pÀrast on vaja suure autoga sÔitma minna. Meie teame, mida teeme! Juba 25 aastat!
😈 11 kuud 1 nĂ€dal tagasi
Tubli👆 KĂ”lab tĂ€pselt nagu meie suurima vĂ”imuerakonna loosung / Juba X aastat Ă”igel teel ja kindlalt edasi / 😒😒😒 MNT loosung vĂ”iks kĂ”lada : Seljaga oma rahva poole ja ohutus kauguses👆 Edu edasisteks rumalusteks !!!
Tauno MNT-st 11 kuud 1 nÀdal tagasi
Edu on ikka tarvis. Seega tÀnan.

Tahan siinkohal öelda, et ega need ohutust suurendavad projektid pole kuskilt sahtlist vĂ”etud. Teeme tihedat koostööd kolleegidega LÀÀne- ja LĂ”una-Euroopast, kus oleme kĂ€inud tihti töölĂ€hetustel. Lisaks on meie oma spetsialistid (nagu mina) kĂ”rgelt haritud ja nii me siis vĂ”tamegi ĂŒle hĂ€id asju mujalt ja sobitame siia Eestisse. Kiruda on muidugi lihtne, aga mĂ”tle kasvĂ”i sellele, et kui neid ohutusssaari ei oleks, kuidas siis inimesed ĂŒle tee saaksid.
LÔunakas 11 kuud 1 nÀdal tagasi
VĂ”iks ka Ă€ra seletada, miks viimasel kĂŒmnendil toimub Eesti tee-ehituse areng vastupidises suunas autonduse ning ka liikluskorraldusvahendite arengule? Teekorralduslike vahendite osas on meil olemas tee ilmajaamad, liikluskaamerad, elektroonilised liiklusmĂ€rgid. Autode poolelt sĂ”idukid, mis on vĂ”imelised ohutult sĂ”itma ka kiirusega 150+ km/h , samuti ise pikivahet hoidma, sĂ”idureas pĂŒsima vĂ”i automaatpidurdama ka kiiruselt 200 km/h, aga miskipĂ€rast need inimesed, kes maanteede ehituseks hankeid teevad elaksid nagu aastas 1950, kus kiirus ĂŒle 70 km/h oli igal juhul suht tappev toonaste sĂ”idu- ja veoautode roolis ning pĂŒĂŒtaksegi mingisuguse vanaisade noorusaegse 70 vĂ”i 80 km/h kiiruse poole ka maanteedel. Miks me peame 21. sajandil liiklema uutel teedel hobuvankri ajastu kiirusega? Kas need kitsad, mikroringidega pikitud teed, mille ÀÀres 6m sĂŒgavad maanteekraavid, mille pĂ”hjas sageli loksub ka vesi on ohutumad maanteelt vĂ€lja sĂ”idu korral kui varasem vĂ”imalus otse suht siledale pĂ”llule vĂ€lja sĂ”ita? Auto peatamiseks maanteepervede puudumine on teine teema- on ĂŒlikĂ”rge teetamm, millel on varasema enam kui meetrise teeperve asemel ehk 30 cm lai teeperv ning siis on kĂ”rval kuristik.
😈 11 kuud 1 nĂ€dal tagasi
Vanasti ei saanudki inimesed ĂŒle tee ja surid ĂŒhel pool kurvastusse😉 Nad isegi ei teadnud mis elu teisel pool teed elatakse,kuni tulid need "imelised saared" 👆
ben z car 11 kuud 1 nÀdal tagasi
Vanasti oli ikka lihtsam , suur ristmik - slendasin kiiresti lĂ€bi . Aga nĂŒĂŒd eksi kasvĂ”i Ă€ra , ei oska esimese hooga midagi peale hakatagi .
Tauno MNT-st 11 kuud 1 nÀdal tagasi
Mis puudutab piirkiiruseid, siis sellele on lihtne vastus. Esiteks, raha on vĂ€he! Teiseks, liiklustihedus on Euroopaga vĂ”rreldes vĂ€ike ja kiirteede ehitus ei tasu end kuskilt otsast Ă€ra. Olemasolevatel teedel ei saa piirkiirusi tĂ”sta, kui: 1) alles jÀÀvad samatasandilised teede ristumised 2) liiklus toimub ĂŒhel teel mĂ”lemas suunas (neljarealisi teid on vĂ€hestel lĂ”ikudel) ja 3) puuduvad loomatĂ”kked metsade vahel.

Ei oska kommenteerida, mis nende vana aja inimestega sai, kes ĂŒle tee ei saanud. TĂ€napĂ€eval Ă”nneks seda probleemi ei ole ja ma veel noor mees ka - vanu aegu ei mĂ€leta!

Rohkem pole kahjuks aega, tööaeg saab lÀbi.
pirn 11 kuud 1 nÀdal tagasi
tundub et mnt ametis veel inimesi ĂŒlearu kui jÀÀb aega foorumis istuda. Tehke veel kĂ€rpeid.
sÔnatu 11 kuud 1 nÀdal tagasi
Ma olen kohe sÔnatu,Lugupeetud Tauno MNT,nii noor sa ometi ju pole,et koolis ei ole kÀinud,seal ikka Ôpetatakse,et on olemas sellised autod milledel on vilkurid ja sireen ja mis sÔidavad teistest teatud olude sunnil,tunduvalt kiiremini,palu jumalat,et sulle pole sellist autot appi vaja,ehk siis saad aru,kui seal ringidel keerutades ja pööritades sinu juurde hiljaks jÀÀdakse.Vihkan minagi neid ringe ja kraave.Aga pirnil on Ôigus,veel kÀrpeid.
😈 11 kuud 1 nĂ€dal tagasi
Tauno taolised arvavad,et annab jumal ameti,annab ka mĂ”istuse! Tema puhul on ka viimane raas ameti eest panti lĂ€inud 👆
nael 11 kuud 1 nÀdal tagasi
Tundub, et see Tauno on keegi peene huumoriga, aga kui ei siis palju Ônne meile kÔigile
MillegipÀrast tÔesti neid pisikesi ringteesid ja tee keskele ohutussaari armastatakse viimasel ajal projektidesse panna. kui eeskujuks vÔeti sellele lÔuna-euroopa, kus vaatlemas kÀidi kindlasti suvel, siis seal pole ju talvel lund, aga meil millegipÀrast on
Tauno MNT-st tegi nalja 11 kuud 1 nÀdal tagasi
Jess, tabasite Àra, et tegin siin veidi nalja. ;)

Tegelikult pole mĂ”istagi minu nimi Tauno, MNT-s ei tööta ma ammugi mitte. MĂ”tlesin lihtsalt, et oleks pĂ”nev jĂ€lgida, mis juhtub, kui jĂ€ljendada ĂŒht vĂ€ljamĂ”eldud ambitsioonikat empaatiavĂ”imeta ametnikku, kes on vĂ€gagi veendunud oma tarkuses ja ilmeksimatuses, aga ei jaga tegelikult ĂŒmbritsevast mĂ”hkugi. Teie reaktsioonid olid pĂ€ris head! :-)

Loodan, et keegi ei solvunud nalja peale. :D PÀÀstja on vÀÀrt amet ning muidugi on kĂ”igil nendel kitsastel radadel ja miniringidel ĆŸonglöörimine paras katsumus. Pidage vastu!

Olge siis mÔnusad!
-- "Tauno MNT-st"
😈 11 kuud 1 nĂ€dal tagasi
RÔÔm oli Sinuga vĂ€idelda😉 Said oma kehastatud opaka ametniku rolliga vĂ€ga hĂ€sti hakkama👍 Kurb on ainult,et pĂ€ris elus on ka sellised Taunod (Dawnid) meil kĂ”rgetel kohtadel ja langetavad otsuseid😒 PÀÀstjad on igasuguseid jamasid ĂŒle elanud , elame ka need mis meile sĂ”na otses mĂ”ttes teele ette "veeretatakse" 👆 PĂ€ikest kĂ”igile☀
levorg 11 kuud 1 nÀdal tagasi
Naljamehed meil siin.
nael 11 kuud 1 nÀdal tagasi
Viimasel talvel suurt lund polnud, aga huvitav, kui mitu sellist ohutussaart talve jooksul sahaga kokku lĂŒkatakse?
Need saart tÀhistavad punased pulgad on nii lihtsasti kaduvad, et suuire sahaga hooga tulles ei pane vÔibolla tÀhelegi, et miskit ette jÀi
Sahamees 11 kuud 1 nÀdal tagasi
Ja nii ongi! Seda kui mitu korda tuleb talve jooksul sahka remontida nende ohutussaarte pÀrast pole mÔtet rÀÀkidagi :-(((

Lisa postitus


©Presshouse OÜ. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ĂŒkskĂ”ik millisel viisil on keelatud ilma vĂ€ljaandja kirjaliku loata. KĂ”ik Ă”igused kaitstud.